Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jo, Fogarty je proste zavodnik do morku kosti. A je to stary pako!!! (jen v tom nejlepsim slova smyslu). Mimochodem ten Dirtquake vypada na neskutecne zabavnou akci. Zavodit se da proste na cemkoliv, na chopperu, na voziku, na kterym se na letisti vozi kufry . . .
"Nedá mně to", abych tady nepřevyprávěl několik informací o smůle,
jakou měl nedávno čtyřnásobný mistr světa SBK Carl Fogarty. Taky to trochu
připomíná, jak do "závodů" dvoutaktních klasiků 80.let jde vždycky TAKY naplno
(podle očitých svědků) Wayne Gardner ... Carl, jak víme, vyhrál prvních pět rozjížděk
závodu *Hooligan* při DirtQuake festivalu ve Vel.Británii, kde byl čestným
HOSTEM (!) spolu s Guy Martinem a Neil Hodgsonem V poslední rozjížďce
dirttracku Carl "nesnesl" před sebou současného rutinéra TT Garyho Johnsona a
"výsledkem" (omlouvám se za případnou nepřesnost! ) bylo jedenáct zlomených
žeber, propíchnutá plíce a zlomená lopatka . Z těchto zranění se Carl dodnes
zotavuje v nemocnici a své ženě slibuje, že už nikdy závodit(!) nebude ...
Holt s postupem věku fyzicky"křehnou" i ti největší někdejší "tvrďáci"
- vícenásobní mistři světa SBK ...
danny > na druhé straně je "rozšířená nabídka" SAT/Cable operátorů čímdál tím dostupnější. Před 10 lety jsi za 1000 korun měl 30 programů, nyní za 1/3 - 1,4 minimálně pětinásobek.
Jinak já jsem přešel od satelitu k IPTV. Za 100-130 EUR/rok mám v super kvalitě téměř všechno co se vysílá (aktuálně 5200 kanálů), přes HDMI kabel do TV obraz jako ze satu
Mně spíš vadí, že se WSBK u nás nejede. Nejbližší je na Lausitzu a to ještě letos naposled neboť Lausitz byl prodán i u nás známé společnosti Dekra a ta jasně řekla, že závody (jakékoliv) nejsou prioritou.
Superbiky,udělat je jako zastropovanou třídu,prostě máte produkční typ motorky,tak určité komponenty budou zaplombované,něco na způsob jako plombovaná ECU pro všechny..
Prostě zde at' ukážou jezdci co umí ..
MotoGP,to je Topka kde je takový tlak,že je důležité mít všechno,kvalitní jezdci,kvalitní stroje,kvalitní zázemí,lepší než u soupeřů,takže zde jen nějaké nejnutnější omezení ...
Druhá věc sportovní přenosy...
Jedu streamy na MotoGP,jinak nic,chci si užít léto ..
Začalo to Premier League,placený kanál,pak F1,NHL,MotoGP atd..
Je to každého věc,měl jsem satelit přes 10 let a pak jsem se ho zbavil,jednak nebyl čas a nebudu platit za 50 programů,kde je v podstatě 20 origo a zbytek opakovací kopie,radši bych si zaplatil nějaký poplatek jen za to na co se chci dívat a co je pro mně zajímavé ..
IvanDvoutakťák 11:56: Přiznám se, že na závody do Branné jezdím srabácky autem Když vyjíždím před šestou ráno, bývá většinou mlha a teplota okolo 4-5 stupňů a tolik zase po mrznutí netoužím U Hořic je to jak kdy - když jedu jen na neděli na otočku, tak autem, když na celý víkend, tak na motorce.
No a teď do Radvanic to vidím na autobus, abych si mohl dát pivo i na cestu zpátky
Rado,no nevím jak Ty,máš neveřejnej profil,ale já na závody jezdím,konkrétně.že přiblblej tým postoupil do ligy,tak kluci nemaj na uspořádání závodů a dotujou to ze svých peněz a kdo co dá,bajker?já na tom jezdím 35let..nevím jak ty..
Carlo888 > nelži si do kapsy, v porovnáním s Tebou vyjmenovanými sporty, ale i cyklistikou zajímá WSBK marginální procento diváků, a to jsou všechny tyto sporty v TV rozhodně hůř přístupné, než WSBK na defacto volně šířené (to, že u nás platíš jeho šiřitelům je věc druhá, ale v principu i zemích jako GB, DE, FR) je Eurosport FTA stanice... ale čemu já se vůbec divím... Každý bajker o toleranci jen hlásá, v reálu je z něj šovinista... i když jo, zde na těchto stránkách opravdových bajkerů moc není
To jako ze MotoGP by melo byt pro lidi co motorkam nerozumi??? No super udelat z toho snobarnu jako se stala z F1, kam se jezdi vetsina milionaru jen ukazovat a zavody je vubec nezajimaji... To jsou fakt idioti... Ja bych treba ve WSBK zakazal elektroniku, at je to necim vyraznym odliseny od MotoGP, jinak to pro nekoho bude porad vypadat jako druha liga. Myslim ze by to ty zavody i trochu vyrovnalo. Jinak jak uz se tady psalo, s tou televizi je to fakt strasny.
kdyby dávali závody normálně v televizi tak budou populární ažaž,zkurv.fotbal a tenis běží všude...a Wsbk na úrovni BSB,tak jsem spokojenej,do všeho se nas...španěláci a diktujou,nebýt v MGP tolik Ducatek,tak se díváme na14motorek,to je fakt Mistrovství Světa...sprint na cca100km,víc gumy nevydrží...
zlevnit, větší startovní pole, jenže o to není zájem a jistě by fabriky stejně některý tým nebo jezdce neviditelnou rukou tlačili dopředu, aby byli konkurenceschopnější...super by bylo, kdyby to nastavili tak, že např. Halbich, Ježek, Smržáci by sehnali potřebný budget a jestli by bojovali o čelo by bylo jen na jezdci, dnes bez fabriky nemáte šanci a bohužel i s fabrikou, viz Honda, rozdíl mezi časy GP a SBK je malý...nemá zájem promotér, nemají zájem ve fabrikách, takže můžeme jen tlachat
WSBK mají jediný problém a tím je promotér. Dorna upřednostňuje světový pohár španělských jezdů (s tolerancí jednoho nejmenovaného Itala) zvaný MotoGP. A protože ve WSBK je Španělů jako šafránu, je tato soutěž jen na obtíž. Proto půjde, dříve či později, do kopru.
třeba takovej Melandri: to je furt ještě hvězda, ne? Navíc Angličanů tam zase tak moc není, bo Rea je přece Ir a Davies z Walesu :D
Jenže v jednom je situace stále stejná: kdo se posunul ze špice WSBK do MotoGP, tak nikdy pořádně neprorazil...at už je technika jakákoliv. NAvíc ti nejlepší piloti jedné stopy se pěstují ve španělsku. Svět zaspal...
Nedávno si stěžovali,že je to drahé,tak se rozhodlo to poslat na úroveň stocků. Navíc Kawa s Ducnou dělá závody stejné,hlavně Rea. A hlavně chybí osobnosti,všichni zůstávají co nejdéle v MGP a pak konec. Nicky to měl zachránit,ale bohužel sedl na mizernou motorku a teď už tady není. Kdyby tam byli Stoner,Rossi,Ianonne,byla by sranda...
Oba šampionáty továrny nezvládají na tak vysoké úrovni,kawa jede jen sbk a stíhá jen ducna ,která měla vždy tak nějak pod palcem,proto se snaží sypat do obou tříd jak jen to jde ,zbytek je jen s lehkou podporou pro soukromníky,proto to začíná být divácky málo atraktivní
Zlatá doba WSBK byla právě v době jejich nejbrutálnější "prototypizace" v době raket typu Aprilia (s Maxem #3) a BMW (s Marcem #33), Honda a Kawa taky byly fabrické týmy, i Suzuki s věčně uplakaným Francisem Battou víceméně stíhala
Já to nevidím nijak černě. Vždyť je tam snad dost značek motocyklů. Rozhodně více jak v motoGP.
A ohledně vyrovnanosti že jsou brebty? Tak požádejde tovární Kawajezdce at odejdou k Hondě a Ducati jezdce ať si to zas prohodí s těma od BMW. No a závodní pole bude vyrovnanější. Ale chce to vůbec někdo?
Proč znovuvynalézat kolo když odpověď je přímo na očích. SBK se odklonili od původní "produkční" myšlenky a dotahujou se výkonnostně na prototypy z GP. To by všechno bylo OK, kdyby ale SBK mělo větší jezdecký pole než GP, což nemá.
Sbk vadne. Ty jména, sami anglicani, žádná opravdu superhvězda typu Biaggiho nebo Baylisse. Skomírají i značky . Myslím že je to v krizi, jak byla MotoGP tak před 15 lety.
Jo, Fogarty je proste zavodnik do morku kosti. A je to stary pako!!! (jen v tom nejlepsim slova smyslu). Mimochodem ten Dirtquake vypada na neskutecne zabavnou akci. Zavodit se da proste na cemkoliv, na chopperu, na voziku, na kterym se na letisti vozi kufry . . .
"Nedá mně to", abych tady nepřevyprávěl několik informací o smůle,
jakou měl nedávno čtyřnásobný mistr světa SBK Carl Fogarty. Taky to trochu
připomíná, jak do "závodů" dvoutaktních klasiků 80.let jde vždycky TAKY naplno
(podle očitých svědků) Wayne Gardner ... Carl, jak víme, vyhrál prvních pět rozjížděk
závodu *Hooligan* při DirtQuake festivalu ve Vel.Británii, kde byl čestným
HOSTEM (!) spolu s Guy Martinem a Neil Hodgsonem V poslední rozjížďce
dirttracku Carl "nesnesl" před sebou současného rutinéra TT Garyho Johnsona a
"výsledkem" (omlouvám se za případnou nepřesnost! ) bylo jedenáct zlomených
žeber, propíchnutá plíce a zlomená lopatka . Z těchto zranění se Carl dodnes
zotavuje v nemocnici a své ženě slibuje, že už nikdy závodit(!) nebude ...
Holt s postupem věku fyzicky"křehnou" i ti největší někdejší "tvrďáci"
- vícenásobní mistři světa SBK ...
Dekra i "zelení" nechtějí "hluk"
danny > na druhé straně je "rozšířená nabídka" SAT/Cable operátorů čímdál tím dostupnější. Před 10 lety jsi za 1000 korun měl 30 programů, nyní za 1/3 - 1,4 minimálně pětinásobek.
Jinak já jsem přešel od satelitu k IPTV. Za 100-130 EUR/rok mám v super kvalitě téměř všechno co se vysílá (aktuálně 5200 kanálů), přes HDMI kabel do TV obraz jako ze satu
Mně spíš vadí, že se WSBK u nás nejede. Nejbližší je na Lausitzu a to ještě letos naposled neboť Lausitz byl prodán i u nás známé společnosti Dekra a ta jasně řekla, že závody (jakékoliv) nejsou prioritou.
Superbiky,udělat je jako zastropovanou třídu,prostě máte produkční typ motorky,tak určité komponenty budou zaplombované,něco na způsob jako plombovaná ECU pro všechny..
Prostě zde at' ukážou jezdci co umí ..
MotoGP,to je Topka kde je takový tlak,že je důležité mít všechno,kvalitní jezdci,kvalitní stroje,kvalitní zázemí,lepší než u soupeřů,takže zde jen nějaké nejnutnější omezení ...
Druhá věc sportovní přenosy...
Jedu streamy na MotoGP,jinak nic,chci si užít léto ..
Začalo to Premier League,placený kanál,pak F1,NHL,MotoGP atd..
Je to každého věc,měl jsem satelit přes 10 let a pak jsem se ho zbavil,jednak nebyl čas a nebudu platit za 50 programů,kde je v podstatě 20 origo a zbytek opakovací kopie,radši bych si zaplatil nějaký poplatek jen za to na co se chci dívat a co je pro mně zajímavé ..
IvanDvoutakťák 11:56: Přiznám se, že na závody do Branné jezdím srabácky autem Když vyjíždím před šestou ráno, bývá většinou mlha a teplota okolo 4-5 stupňů a tolik zase po mrznutí netoužím U Hořic je to jak kdy - když jedu jen na neděli na otočku, tak autem, když na celý víkend, tak na motorce.
No a teď do Radvanic to vidím na autobus, abych si mohl dát pivo i na cestu zpátky
jo Ivane,máš pravdu,na Hořice se moc těším a pojedem v Trenčíně,pěkná trať.
Carlo, to je marný - skutečný fandy vidíš jako diváky příroďáků
Třeba když se "to" přihrne v sobotu/neděli ráno na motocyklech do Branné, nebo Hořic
Carlo888 > někde ve svém příspěvku jsem Tě jmenoval?
Rado,no nevím jak Ty,máš neveřejnej profil,ale já na závody jezdím,konkrétně.že přiblblej tým postoupil do ligy,tak kluci nemaj na uspořádání závodů a dotujou to ze svých peněz a kdo co dá,bajker?já na tom jezdím 35let..nevím jak ty..
Carlo888 > nelži si do kapsy, v porovnáním s Tebou vyjmenovanými sporty, ale i cyklistikou zajímá WSBK marginální procento diváků, a to jsou všechny tyto sporty v TV rozhodně hůř přístupné, než WSBK na defacto volně šířené (to, že u nás platíš jeho šiřitelům je věc druhá, ale v principu i zemích jako GB, DE, FR) je Eurosport FTA stanice... ale čemu já se vůbec divím... Každý bajker o toleranci jen hlásá, v reálu je z něj šovinista... i když jo, zde na těchto stránkách opravdových bajkerů moc není
To jako ze MotoGP by melo byt pro lidi co motorkam nerozumi??? No super udelat z toho snobarnu jako se stala z F1, kam se jezdi vetsina milionaru jen ukazovat a zavody je vubec nezajimaji... To jsou fakt idioti... Ja bych treba ve WSBK zakazal elektroniku, at je to necim vyraznym odliseny od MotoGP, jinak to pro nekoho bude porad vypadat jako druha liga. Myslim ze by to ty zavody i trochu vyrovnalo. Jinak jak uz se tady psalo, s tou televizi je to fakt strasny.
kdyby dávali závody normálně v televizi tak budou populární ažaž,zkurv.fotbal a tenis běží všude...a Wsbk na úrovni BSB,tak jsem spokojenej,do všeho se nas...španěláci a diktujou,nebýt v MGP tolik Ducatek,tak se díváme na14motorek,to je fakt Mistrovství Světa...sprint na cca100km,víc gumy nevydrží...
zlevnit, větší startovní pole, jenže o to není zájem a jistě by fabriky stejně některý tým nebo jezdce neviditelnou rukou tlačili dopředu, aby byli konkurenceschopnější...super by bylo, kdyby to nastavili tak, že např. Halbich, Ježek, Smržáci by sehnali potřebný budget a jestli by bojovali o čelo by bylo jen na jezdci, dnes bez fabriky nemáte šanci a bohužel i s fabrikou, viz Honda, rozdíl mezi časy GP a SBK je malý...nemá zájem promotér, nemají zájem ve fabrikách, takže můžeme jen tlachat
WSBK mají jediný problém a tím je promotér. Dorna upřednostňuje světový pohár španělských jezdů (s tolerancí jednoho nejmenovaného Itala) zvaný MotoGP. A protože ve WSBK je Španělů jako šafránu, je tato soutěž jen na obtíž. Proto půjde, dříve či později, do kopru.
třeba takovej Melandri: to je furt ještě hvězda, ne? Navíc Angličanů tam zase tak moc není, bo Rea je přece Ir a Davies z Walesu :D
Jenže v jednom je situace stále stejná: kdo se posunul ze špice WSBK do MotoGP, tak nikdy pořádně neprorazil...at už je technika jakákoliv. NAvíc ti nejlepší piloti jedné stopy se pěstují ve španělsku. Svět zaspal...
Rado - máš na mysli kdy Aprilia s Maxem použila přes 40!!! motorů na sezonu...WSBK je už delší dobu výsměch ...a proto to tak vypadá
Nedávno si stěžovali,že je to drahé,tak se rozhodlo to poslat na úroveň stocků. Navíc Kawa s Ducnou dělá závody stejné,hlavně Rea. A hlavně chybí osobnosti,všichni zůstávají co nejdéle v MGP a pak konec. Nicky to měl zachránit,ale bohužel sedl na mizernou motorku a teď už tady není. Kdyby tam byli Stoner,Rossi,Ianonne,byla by sranda...
Oba šampionáty továrny nezvládají na tak vysoké úrovni,kawa jede jen sbk a stíhá jen ducna ,která měla vždy tak nějak pod palcem,proto se snaží sypat do obou tříd jak jen to jde ,zbytek je jen s lehkou podporou pro soukromníky,proto to začíná být divácky málo atraktivní
Ninjista - souhlas (Georgio - NEsouhlas)...
Zlatá doba WSBK byla právě v době jejich nejbrutálnější "prototypizace" v době raket typu Aprilia (s Maxem #3) a BMW (s Marcem #33), Honda a Kawa taky byly fabrické týmy, i Suzuki s věčně uplakaným Francisem Battou víceméně stíhala
Já to nevidím nijak černě. Vždyť je tam snad dost značek motocyklů. Rozhodně více jak v motoGP.
A ohledně vyrovnanosti že jsou brebty? Tak požádejde tovární Kawajezdce at odejdou k Hondě a Ducati jezdce ať si to zas prohodí s těma od BMW. No a závodní pole bude vyrovnanější. Ale chce to vůbec někdo?
a co tam dát znovu tu zmiňovanou volnost ?
WSBK by mali byť úplné stocky ako napísal Georgio88, a každá značka by mala dodávať identické motocykle pre jednotlivé tímy.
Úplně "zestockujte" SBK i SSP a je vymalováno.
Proč znovuvynalézat kolo když odpověď je přímo na očích. SBK se odklonili od původní "produkční" myšlenky a dotahujou se výkonnostně na prototypy z GP. To by všechno bylo OK, kdyby ale SBK mělo větší jezdecký pole než GP, což nemá.
Sbk vadne. Ty jména, sami anglicani, žádná opravdu superhvězda typu Biaggiho nebo Baylisse. Skomírají i značky . Myslím že je to v krizi, jak byla MotoGP tak před 15 lety.