Od roku 2024 bude Jonathan Rea závodit za Yamahu WSBK

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2575) napsal 06.09.2023 v 23:54

Obavam se, ze Johny bude zklamany. Na kombinaci Ducati/Autista- Yamaha nema. A mam pocit, ze R1 je dost na limitu. Takze pokud nezasahne uredni siml a nezmeni otackovou komedii, bude to boj o 3- ti a druha mista.

SLAY (837) napsal 06.09.2023 v 21:01

Dva ze tří top jezdců mění tým, jestli i další sezóně nebude nikdo schopen je pravidelně porážet se uvidí. Z moto gp nikdo nemá zájem. Pro Kawu bude těžké vybrat někoho schopného do špičky pořadí možná ten Bassani,možná Gardner,ale vsadil bych na mladší krev.

Yamaha999 (459) napsal 06.09.2023 v 10:13-1

Ve vší uctě k Jonátanovi ale já ho tam vubec nechci...Už je to staré sakra...

Romanko (1221) napsal 06.09.2023 v 08:29+1

Redding ke Kawě nejde. BMW už oznámili, že z kola vypadává Baz. Redding jde do Bonovo týmu, který se stane rovnoceným továrnímu. Více v mém komentáři pod druhým článkem. Ale i tak se zatím neví, kdo půjde ke Kawasaki. Třeba Bassani? Sám chce do továrního týmu a má na to i výsledky, ale u Duc se rozhodli pro Bulegu. Tak proč ne Kawasaki, když i přes skvělé výsledky chce jeho tým po něm přinést peníze.

Martyp (75) napsal 05.09.2023 v 09:22+3

Jsem na to zvědavej, není to špatná změna (obecně) a docela ho chápu, že ji asi potřeboval. Navíc kam jinam, pokud chtěl k fabrickýmu týmu? Duc má sestavu jasnou a Yamaha je jediná schopná továrna motat se na špici.
A jestli fakt půjde Redding ke Kawě, tak by to mohlo bejt zas o kus zajímavější, samozřejmě záleží, jak by si to tam sedlo...
No a pak taky otázka, jak BMW ve spolupráci s Toprakem ten bajk vyladí...

No krásně se nám ty karty míchaj, jsem na to hodně zvědavej a na příští sezonu se fakt těším.

Komik64 (3132) napsal 05.09.2023 v 09:09

Když to "velmi nepřesně až humpolácky" shrnu, japonský značky jdou nějak do (_!_) (a berou s sebou poslední roky i mnohý výborný jezdce...) a to teda já rád nejsem...

Jirikh75 (947) napsal 04.09.2023 v 21:10

To jsem tedy opravdu nečekal. Ale nevidím to od Yamahy jako dobrý tah. Ale třeba ví, co dělají. Raději bych v Yamaze viděl někoho z MotoGp, nějakého mladého vlčáka. Když ne Morbidelli, tak mě napadá třeba Augusto Fernandez. Myslím, že nabídka továrny (byť jen WSBK) by ho mohla zlákat.

Plastky266 (658) napsal 04.09.2023 v 20:51+3

Takže se to potvrdilo.... A Reading má kam jít zřejmě... Akorát mám obavu, že pro zelené to znamená konec...

Kamikadze-Ace (3449) napsal 04.09.2023 v 20:21+3

Modrá mu bude slušet :) JONATHAN R1EA

Cendajenda (295) napsal 04.09.2023 v 19:53+2

Tohle je pro me prekvapeni. Nove rozdeleni sachovnice se zacina skladat a ja uz se ted tesim.
Uvidime co prinese sezona a nove motorky pro Yamahu a Bmw, kdyz oba ulovili takova esa.
Kawa pada dolu. Bez investic nebude konkurence schopna a obavam se podobneho osudu jako Suzuki v Mgp.
Treti sezona na Kawe od Orelacu by pro Olivera byla hrozna. Bud zmeni znacku nebo zbalit kufry a hledat jinej team.

Kubassi-88 (279) napsal 04.09.2023 v 19:29+2

Tak v Mostě už toto všichni brali za hotovou věc.. V kawe by se mi líbil Lecuona když je to španělský tým ale oni chteji Reddinga snad vědí co dělají..

yamaha99 (1121) napsal 04.09.2023 v 18:46+2

Ja bych to videl o hodne lepsi prestup, nez provedl kebab k bmw. Ale titul to uz stejne asi nikdy nebude… Leda by meli vsichni stejny otacky…

oxygen (490) napsal 04.09.2023 v 16:04

No, myslím že přechází na lepší stroj.. Tak hodně štěstí Johnny

PawelZX (168) napsal 04.09.2023 v 15:54+1

Ještě Bautista ke Kawe a Baz na Ducati a máme 1.apríl.

kawafil (1108) napsal 04.09.2023 v 15:50+1

To jsou zvraty letos ,turek k BMW a Rea místo něho no nevím ,tak teď kdo k zeleným ?

realkosmen (1456) napsal 04.09.2023 v 15:39

Wow

jan26 (3714) napsal 04.09.2023 v 15:32+1

Tak to se jedná o velký přestup po tolika letech .Jsem zvědav jak to dopadne s MM93 v Mgp .

Supermotojunkie (48) napsal 04.09.2023 v 15:14+5

Myslím že nic moc. To by musela udelat yamaha novou R1 s motorem aspon + 8 -10 ps navíc. A samo sebou ho pošunout o cca 1000 otaček výš. At potom v závodech točí 15600 ot. Už teď Turek nahání Ducati jedině na brzdach. Jinak na rovinkach nic..A rea není takovy brzdař... uz turek jede za limit

blaza.matej (54) napsal 04.09.2023 v 14:41+1

No jsme zvědavý a držím palce




TOPlist