Český tým zůstává český!

Mnoho dohadů okolo královéhradeckého týmu Intermoto Czech Klaffi by měla zodpovědět tato tisková zpráva jediné české formace v Mistrovství světa supersport.

Jistě jste zaznamenali jezdeckou změnu v týmu Intermoto Czech Klaffi, kde již v závodě na okruhu Silverstone nahradil českého závodníka Tomáše Mikšovského Francouz Matthieu Lagrive. O této změně informoval tým veřejnost i své partnery ještě před odjezdem do Velké Británie, přesto se během posledních dnů objevily různé spekulace. Chtěli bychom proto tímto způsobem reagovat a především vysvětlit celou záležitost nejen širší veřejnosti, ale i Vám, zástupcům médií, sponzorům a všem partnerům týmu Intermoto Czech Klaffi.
Tak především je nutné zdůraznit, že Tomáš Mikšovský nemá s týmem Intermoto Czech Klaffi zrušenou smlouvu a je tedy stále členem této české formace. Jako jezdec týmu je momentálně v pozici náhradního pilota, což umožňuje dohoda mezi týmem a manažerem samotného jezdce, panem Jírovcem. Protože Tomáš je i nadále členem Intermota, nebyla tedy nikde prezentována zpráva o jeho tzv. „vyhazovu“. Nymburský jezdec se v barvách Intermota představí například při prvním brněnském závodě Mezinárodního Mistrovství ČR, kde by měl v polovině července startovat společně s Williamam de Angelisem v závodě třídy Supersport. Samozřejmě i nadále je tým Intermoto Czech Klaffi účasten jednání o další kariéře Tomáše Mikšovského. O tom, jakým směrem se tato kariéra bude ubírat, jedná tým společně s p. Jírovcem, ale i panem Klausem Klaffenböckem. K dnešnímu dni přichází v úvahu několik variant. S výsledkem budete pochopitelně seznámení bezprostředně po podepsání příslušných dohod.
Tým Intermoto Czech Klaffi i nadále zůstává českým týmem! Vedle partnerů, kteří jsou výhradně z naší rodné země, se tým věnuje domácí mládeži. Známá je jistě podpora minibikovému týmu, ale především i spolupráce s mladými jezdci Janem Prudíkem a Patrikem Vostárkem, kteří v barvách Intermota sbírají své první zkušenosti s motocykly Honda CBR 600RR. V týmu, či pro tým, pracuje několik cizinců, a snad i právě proto je v názvu Intermoto „Czech“ team. Své jezdecké zkušenosti spojilo s královéhradeckým týmem již sedm zahraničních jezdců. Prvním cizincem byl Španěl Alex Martinez Mas, po něm vstoupil do týmu Polák Pawel Szkopek, kterého v loňském roce ještě doplnili Simone Sanna z Itálie, Suhathai Chaemsap z Thajska a Christian Zaiser z Rakouska. V letošní sezóně se poté stali jezdci týmu William de Angelis ze San Marina a Matthieu Lagrive z Francie.
Team Intermoto Czech Klaffi:
Josef Kubíček a Jirka Látr – majitelé týmu
Josef Kubíček – manažer
Jiří Látr – technický ředitel
Marek Morávek „Sporťák“ - sportovní manažer
Bohumil Černý „Bo“ – koordinace a překlady
Michal Konýček „Kůň“ - datarecording
Zdenek Plašil „Zdéňa“ – mechanik
Dušan Kukaň „Kuky“ – mechanik
Mirek Vejdělek „Vejplata“ – mechanik
Davide Martini /ITA/ – mechanik
Marek Červený, Martin Štosek a Jan Ruml – mechanici, řidiči
Miloš Prudík – otec jezdce a mechanik
Olda Vostárek – otec jezdce a mechanik
Petr Štola „Racing“ – webmaster a fotograf
Vlaďa Rejda „Rejdič“ – fotograf
P. Dvořáček – grafika, design, nálepky a hodně další práce
Andy Vogt (GER) – šéftechnik f. SHOWA pro WSBK
Gunter Schorl „Mike“ (GER) – technik f. SHOWA pro tým Intermoto
Wolfgang Martens (GER) – konzultant telemetrie /datarecording Alexe Barrose/
Klaus Klaffenböck (AUT) – oboustranná organizační a ekonomická pomoc
Jezdci týmu Intermoto Czech Klaffi:
William de Angelis „Willy“ (RSM) a Matthieu Lagrive „Matt“ (FRA) MS Supersport
Tomáš Mikšovský „Tommy“ – v současnosti náhradní jezdec pro MS Supersport
Jan Prudík „Průďa“ 18let – ME Superstock 600
Patrik Vostárek „Vosty“ 17let – ME, IDM a MEZ MČR Supersport
M. Červený „Červeňák“ – Přebor ČR Volná do 600
Jan Berger – MČR motokros
Jan Záhorský – MČR Supermoto

Originál tiskové zprávy v původní grafice naleznete na serveru:
www.racing.foto.com

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist