Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V zásadě jsou asi tři možnosti - buď smlouva přímo s Ducati, kdyby Althea klekla, nebo smlouvu s BMW. Víc zájemců asi nepříjde. Nebo ukončení kariéry. Takže pokud Ducati nenabídne smlouvu, tak pokud bude chtít Checa jezdit dál, tak asi jedině BMW. Je to tvrdý vzhledem k tomu, že je Checa mistrem světa, ale je to asi tak.
Je zajímavé, že Taloši evidentně fungují jinak (tedy jako stát) - firma má problémy a už se mluví o tom, že se bude něco dít. Tady Charouzové a podobní taky jedou v dost velkých problémech a nic se neděje...
Vidím to pačně - proč by to neudělal, když se neví, jak dopadne jeho majitel týmu a celý sponzoring. Checa musí uvažovat taky racionálně. Pokud dostane továrnu a kvalitní techniky, nemusí ho mrzet, že jeho motorka nebude mít tovární barvy BMW.
Proč by to dělal?Do MGp už se těžko chystá,což je jedno z velkých lákadel u BMW,takže jiný důvod tam snad nevidím,samozdřejmě až na ty peníze.To by byl podle mě krok zpět a tipuju,že BMW ho tam chce hlavně z důvodu vývoje.Hoši z Německa si s těma problémama s odcházením pneumatik očividně neví rady.Pochybuju,že ho tam chtějí z toho důvodu,aby tam vyhrával a porážel Haslama a Melandriho na továrních baworácích. Pokud se Chceca ještě chystá závodit delší dobu např. 2 roky,tak nevidím důvod,proč by si nemohl ten rok počkat na novou Ducati...
To vypadá, že BMW bude mít jedny z nejlepších jezdců ve WSBK . Už se těším na příští sezónu a to ještě neskončila letošní.
začíná se nám to motat jak mexická telenovela
a prej že začíná být wsbk pěkná nuda
At ho veme Effenbert Liberty Ducati
V zásadě jsou asi tři možnosti - buď smlouva přímo s Ducati, kdyby Althea klekla, nebo smlouvu s BMW. Víc zájemců asi nepříjde. Nebo ukončení kariéry. Takže pokud Ducati nenabídne smlouvu, tak pokud bude chtít Checa jezdit dál, tak asi jedině BMW. Je to tvrdý vzhledem k tomu, že je Checa mistrem světa, ale je to asi tak.
Je zajímavé, že Taloši evidentně fungují jinak (tedy jako stát) - firma má problémy a už se mluví o tom, že se bude něco dít. Tady Charouzové a podobní taky jedou v dost velkých problémech a nic se neděje...
Vidím to pačně - proč by to neudělal, když se neví, jak dopadne jeho majitel týmu a celý sponzoring. Checa musí uvažovat taky racionálně. Pokud dostane továrnu a kvalitní techniky, nemusí ho mrzet, že jeho motorka nebude mít tovární barvy BMW.
Proč by to dělal?Do MGp už se těžko chystá,což je jedno z velkých lákadel u BMW,takže jiný důvod tam snad nevidím,samozdřejmě až na ty peníze.To by byl podle mě krok zpět a tipuju,že BMW ho tam chce hlavně z důvodu vývoje.Hoši z Německa si s těma problémama s odcházením pneumatik očividně neví rady.Pochybuju,že ho tam chtějí z toho důvodu,aby tam vyhrával a porážel Haslama a Melandriho na továrních baworácích. Pokud se Chceca ještě chystá závodit delší dobu např. 2 roky,tak nevidím důvod,proč by si nemohl ten rok počkat na novou Ducati...
sel bych dotoho
19mil...já chci taky,,,,,