FIM EWC – Změna, titul stále slaví SRC Kawasaki, vítězství v závodě ale připadlo Kawasaki Racing

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KARING (245) napsal 31.07.2019 v 23:11

Blackblues - až dorazím z dovolené!

Samuel007 (376) napsal 31.07.2019 v 23:04

Jmena jezdců v článku Forey Costa a Mikhalchik.

Ten debilni nemeckej nacionalismus nepřizná že Mercury umí vodit BMW nejlíp

Samuel007 (376) napsal 31.07.2019 v 22:55

Na speedweek to asi stáhli. Rusaci to stihli zkopírovat.
Jen chytrej z toho nejsem. Píšou že Wepol má mikrofon.
A pak že postaví nový tým na základě toho co vyhrál IDM a doplní ho o zkušené lidi.

Samuel007 (376) napsal 31.07.2019 v 22:48

https://www.motogonki.ru/roadrace/30-07-2019_sensacija_bmw_motorrad_motorsport_vstupaet_v_world_endurance_na_polnyj_sezon_2019_2020.html

Rosička (982) napsal 31.07.2019 v 15:54

Ještě něco k pádu na údajném oleji, (aniž bych tím něco sledovala ) J. Rea možná uklouzl jen na vodě, jak by se dalo usuzovat z nového rozhovoru S. Bradla na speedweek.com dnes ve 14:17

Rosička (982) napsal 31.07.2019 v 14:04

IvanDvoutakťák: prosím, co kde píšou o BMW v EWC pro příští sezonu? (já nic nenašla )

blackblues (1515) napsal 31.07.2019 v 11:12

Karing:pojd na kafe radsi

blackblues (1515) napsal 31.07.2019 v 11:10

Reditel auta:jj tak Rea muze byt tim rozdilem a to proc treba yamaha neni tak vysoko,ze nemaji jezdce formatu Jonathana
To je taky mozne...ono tech variant muze byt nekolik kde je pravda a my jen spekulujeme,ale souhlas
Konec koncu ted na EWC jsme to mohli videt a bylo potvrzeno jak si to Jonathan daval!!

Romanko (1214) napsal 31.07.2019 v 11:07

Jak napsal Riditel_auta, Kawa nepotřebuje dalšího Baze. Toprak by jel na titul a přinesl tak do týmu nepotřebné riziko a navíc má úplně jiné nastavení a tak jeho data jsou méně hodnotná oproti Leonovi. Pro KRT "jednoduchá" volba.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 31.07.2019 v 07:21

Tovární tým BMW v EWC 2019-20 : Speedweek ...

KARING (245) napsal 31.07.2019 v 01:54

Rosička - Klidně to může být jak píšeš!

KARING (245) napsal 31.07.2019 v 01:53

Blackblues - dobré názory!

Riditel_auta (13) napsal 31.07.2019 v 01:37+1

Diky Rosicko, snad je to jen soucast vyjednavani o lepsi pozici v kawe dalsi rok. topraka bych v krt videl rad. @blackblues, nemyslim si, ze by yamaha nutne byla horsi nez kawa, letos jedou suprove. ja ani nesdilim obecny nazor, ze kawa dominuje (viz treba vysledky obou yamah ca. haslam) - buhvi jak by to bylo bez faktoru Rea. Sykes ani Haslam urcite nemaji a nemeli predplacena druha (ani treti) mista, bez Rey by snuru titulu nemeli a svou smetanu by si sliznul Chaz, Alvaro nebo i Mark. Neprobehly na jare spekulace ze by Mark mel ambice jit do moto gp/2, pripadne do kawy sbk? mozna ze by podobna skatulata pomohla, at se pak ukaze, zda Toprak na to ma a Kenan mu temi prohlasenimi neskodi. A kawa ho ted nepotrebuje, mozna naopak bude mit klid ve staji nez tam mit dalsiho Baze. Jezdit s Reou urcite nebude snadne, ale neverim, ze by packety sykese a haslama byly jine nez ty Rey. A pokud chteji jinou cestu vyvoje, at udelaji to co Rea - sednout na novou motku a porazet mistra sveta, ktery ji vypiplal :)

blackblues (1515) napsal 30.07.2019 v 20:28+1

Rosicka:jj to s moto gp me taky napadlo,mohl by po nem nekdo sahnout,ale asi klasicky dost lamozni team,vazby na dohazovani jezdcu do top teamu z moto2 jsou prilis velke a jezdcu habadej,ale i tato moznost zije.
Sofo nebude zadny ubozacek a nebude chtit malo a jak psal Gorkin ,tam je mozne asi vse

gorkin (4485) napsal 30.07.2019 v 20:02-1

Od Kennana trochu hoodně nadsazené ...že pojedou SBK WEC a ještě na litrové R1 když mu to na superbiku ani na Moto 2jce moc nešlo...šije s ním spíše zhrzená hrdost...nic víc...
ale ja bych tomu i věřil...Erdoganovi jako poslanec líže zadel..tak mám za to že mu to prézident umožní
uvidíme

motokawasaki (153) napsal 30.07.2019 v 19:27+1

Ještě k tomu nezařazení Topraka. Po Oscherslebenu řešil Béla proč tým SRC Kawasaki nenasadil do závodu Checu - jeho jízní styl měl vliv na větší spořebu paliva. KH mu vysvětloval, že jde o týmový sport a nižší spotřeba může ve finále znamenat pozice a to se počítá...(mmch spotřeba nezávisí na tempu, i rychlík může jet ekonomicky, jde jen o jízdní styl)

Přestože je jasné, komu fandím, tak řežba JR x TR vepředu by se mi líbila Třeba to ještě dopadne.

Rosička (982) napsal 30.07.2019 v 19:21+2

blackblues: ve všem s tebou souhlasím. Nejsem Reovo ani Toprakovo nadšenec. Jistě velkou roli mezi oběma tými hrají také finance. Yamaha má především MotoGP. Co se Toprakova budoucnosti týče, může se stát jedno nestandartní hejble, že jezdec z WSBK přejde do Moto2 a pak do královské. Přání Tureckého prezidenta je mít jezdce právě v MotoGP. Öncuové mají k tomu zatím hodně daleko jen Toprak by toho mohl dosáhnout a proto se dlouho ve WSBK nemusí ohřát , pak by mohlo být jedno zda příští rok Kawa či Yamaha
Ten "rockenroll" je tam třeba!

blackblues (1515) napsal 30.07.2019 v 17:01

Rosicka:Rea ma pred sebou spise max nejake tri roky,pak uz by se mladej po jeho boku chytil a tahal za neho a odsunul na druhou kolej Rejcek by na neho uz nemusel stacit a smetanku by dale sbiral Toprak.
Ja te yamaze ve wsbk neverim proste i s novym modelem na titul ani omylem
A Topral by mel jezdit na top stroji proste kawu zna je s tim szitej a ja ho tam proste misto uvadajiciho Haslama chci a chci aby topil Reovi,to je pravej Rockenroll!!

blackblues (1515) napsal 30.07.2019 v 16:45

Rosicka:otazka ,co yamaha bude dale predvadet respektive jak bude konkurence schopna.V kawe i po vysledcich zpet je evidentne nadstandartni potencial a odchazet v dobe,kdyz Haslam je slabej a Toprak ho pojizdi?
Toprak je mladej kluk a i v Kawasaki by treba pochopili (jake tam maji jezdci roli ci jaky maji pristup v teamu k jednotlivci tedy k Reovi ),ze Jonathan ma pomalu ,ale jiste to nejlepsi za sebou nehlede na motivaci a s takovou silou jakou Toprak ma by se 2.roky od velkeho mistra ucil a spolupracoval a pak by ho odstrelil a bez servitek zakousl ve vhodnou dobu.
Nevim jestli yamaha je schopna byt takovou fabrikou na tituly tedy ,ze tam Toprak na titul ani dosahnout nemusi v podobe slabsi techniky (nepomohla jim ani novy model yamahy,ktera na Ducnu ani Kawu nema ) a proc to jezdi :proto byt nejvyse. Kawa uz si se stestim borce najde a Topraka nebude potrebovat.
Ale ja bych rekl ,ze jim proplave zlata rybka pod rukama v podobe Topraka to by bylo spatne ho ztratit do budoucna ,pro me mozna fabrika na tituly jako Rejcek v budoucnu.
A neveri,ze se islamisti rozhofli jen kvuli EWC to je blbost a jestli jo =prava turecka posahana natura a zkrat!!

KARING (245) napsal 30.07.2019 v 16:14-1

Ivan 2T - Bohužel se asi těm vytrvalostním závodům nevyhnu oni jezdí většinou v době, když nejsou jiné závody a tak je to lepší, než se nekoukat na nic! Teď jsem na dovolené u příbuzných a ti to na rozdíl ode mě sledují a tak jsem se na to taky občas podíval. Pravidla ovšem vytvořil pitomec!

Rosička (982) napsal 30.07.2019 v 15:51

výška jezdců: Toprak 182 cm, VDM 180 cm (pro nastavení mašiny v EWC celkem ideální) A. Lowes 171 cm

Rosička (982) napsal 30.07.2019 v 15:31+1

Riditel_auta: na speedweek.com čl. z 29. 7. ve 12:39 (teď už se musí kliknout nahoře na zprávy a sjet na 2. stránku) na název: Sofuoglu se zlobí na Kawasaki.

Blackblues: Myslím, že udělá dobře když nebude u Kawasaki "dvojka", poslední dobou se Toprak ukazuje jako vážná Reova konkurence a kdoví jaké podmínky by ho tam čekaly po zkušenosti ze Suzuki a Yamaha ve WSBK na tom je přeci dobře.

Riditel_auta (13) napsal 30.07.2019 v 14:21

@rosicka, muzes uvest odkaz na zdroj? Pripada mi to jako blbost, uz loni se melo za jiste, ze leon tam bude rok zahrivat sedacku prave pro topraka. Pokud nakonec pujde do yamahy, tak pochybuju ze tohle bude hlavni duvod. Predpokladam ze nic podepsano neni a muze jde jen o vyjednavaci pozice. Neni Rea i jeho mentor?

Samuel007 (376) napsal 30.07.2019 v 14:15+1

Turek se nesvez protože moc vyrost.
https://www.motorkar...c-od-wsbk-42093.html

Samuel007 (376) napsal 30.07.2019 v 14:07

Konečně konečné výsledky za celou sezonu:
https://www.fimewc.com/standings/
Wepol 5
Mercury 14
Maco 32

Kamikadze-Ace (3404) napsal 30.07.2019 v 13:59

Rosička> ač turek jezdí velmi pěkně tak u Yamahy si v rámci 8h neškrtne ... Fan Den Pako, Alex crashLowes a Nakasugasan jsou ultimativní trojice pro 8h ... pravda ještě před pár lety Espargaro P to byla sestava ale turka ne

blackblues (1515) napsal 30.07.2019 v 12:00+2

Jinak kdo koukal musi uznat,ze Rea je proste jinde jezdecky,on je neuveritelnej jezdec a vycniva,potvrdil extra tridu.
Rosicka:hele ja bych Toprakovi sanci dal moc nechapu proc ho nepustili,Haslam to rozjizdel,tak ho tam meli soustnout z divackeho hlediska velka skoda ,jak by jezdil v porovnani s Reaou a celkove jak by tento agresivni strelec obstal v endurance.
Podle meho vsadili na zkusenost a tusili,ze tam chybi chladna hlava tedy nejvetsi riziko,ze s tim sekne.
Na druhou stranu Toprak mohl a nemusel byt trpelivejsi,zatim se ukazuje ,ze kawa v wsbk je lepsim zelezem nez yamaha a do budoucna s maximalni podporou a zajmem.
Jestli jen preci nemel zkousnout krivdu a vydrzet a vzit to,ukaze budoucnost.
Haslam uz dodelava a on na te kawe prokazuje,ze by Reovi tezce topil a mel predpoklad jit za Haslama.
Obrovska skoda. a za me chybne rozjodnuti.

Rosička (982) napsal 30.07.2019 v 10:05+1

Toprak R. s jeho manažerem K. Sofuoglu jsou rozhodnuti, s kým podepíšou smlouvu na r. 2020 do WSBK. Bude to "Yamaha", důvod je ten, že jsou z tymu Kawasaki při 8hod Suzuka hodně zklamáni. Jednak při kvalifikacích Toprakovi dávali jen použité pneu a né nové jako Reovi a Haslamovi, i když na nich zajížděl srovnatelné časy. No a poslední důvod je ten, že jej nenazadili do závodu.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 30.07.2019 v 08:29+2

To se mně ulevilo - Karinga endurance závody motocyklů "moc neberou"
a tak existuje jistá naděje, že o nich, sem na M.cz, ani nebude psát .
Ještě by se mohlo stát , žeby promotér EWC mohl podle Karingova
návrhu dát "nějaký ten titul mechanikovi, případně i konstruktérům motorky"...

KARING (245) napsal 30.07.2019 v 00:48

Ještě, že mě ty vytrvalostní závody moc neberou, většinou až na vyjímky je to drama skoro jako na baletu nebo v tancích na ledě a když se k tomu přidají ty hloupá pravidla a korektury výsledků po závodě a záhadné body pro náhradníky a manažeři jako vítězové spolu s jezdci na podiu...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist