Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
"Děláš dobře",Elvisi . Je jich, zvlášť těch zachovalých,
už hodně málo A teď když budou smět do Klasiků, ještě
jich ubude )-:
Ale i těch DR350 už jezdí pomálu ...
..., já bych to vrátil o 1/2 století nazpátek, kdy jezdily 4T i 2T a snad 15 světových značek !!! já tu éru nezažil, ale mluvil jsem s chlapama co jezdili do Brna v šedesátých letech a byla to zlatá éra silničního sportu..., vzkaz pro Ivana "dvoutakťáka", místo DR 350 jsem se zbláznil a pošilhávám po RD 350 (2 T zasvěcenci vědí), o jednom už vím !!!
AKRO> tak já myslím, že všichni víme čím se argumentovalo, nicméně je to politika, takže skutečnej důvod si můžeme jen domýšlet. A co se týče rychlosti v zatáčkách tak byly dvě možnosti, buď zvýšit minimální váhu 800ccm bajku, čímž by se dosáhlo stejného výsledku jako opět zavedení těžších 990ccm(ikdyž i u nich se dovážilo) s omezením výkonu... Ovšem jak na zvyšování váhy reaguje zejména Honda víme
Scooter - No říkalo se, že těch 800 ccm bylo zavedených prý proto, že ty 990 ccm bylo příliš rychlých! Nakonec osmistovky, které jely rychleji v zatáčkách stejně překonaly skoro všechny rekordy na kolo na většině okruhů! Možná to byla práce MSMA! Je vidět, že tam rozhodují "odborníci" !
AKRO víc mínusek mi dej máš tech 20 počítačů tak klikej sice bys musel mít i víc jmen ale to pro tebe není problém z volem se bavit nedá a já jako chytřejší ustupuju,mě jsi dokázal že jsi uplně mimo mísu,sice jsem to věděl ale prostě mi to nedalo!!!Tvé argumenty"pořád marné" atd svědčí že jsi v koncích Ale nebojím se do rána zase něco vymyslíš a třeba mě zase vtáhneš do diskuse
AKRo tak teď jsi mě ubil argumentem,jsem rád že jsi v koncích,jen by bylo možná rozumnější říct:ok kluci tentokrát jsem přestřelil,ale já Tě tak beru,prostě jsi dimenze X a tam je vše jinak a radši už na to nereaguj,děláš ze sebe jen vola!!!
Akro a ssp za 400000kč tak to jsem nevěděl že tu máme samý světový kousky,i sakra dražší!!!No holt bacha aby kluci od nás nejeli na svět to by jim ale naložili a jen o rukách to nebude
počkej čtu už podruhý, že SSP je 5x levnější než Moto2. Čtu doufám správně? Moto2ka(špičková) stojí tedy ca 2 miliony korun, což děleno 5ti dělá cca 400tis. A to je už podruhé totální blábol. Ale chápu, že člověku, kterej tu tvrdí, že 1.2mil EUR je míň než 75tis EUR to divný nepřijde
Ivan> přiznám se, že nevím, který modely nově vyrobenejch silničních dvoutaktů máš na mysli, ale já co znám 2T který jsou homologovaný, tak drtivá většina z nich jede na vyjímku neboť plní pouze Euro 2 a navíc často jen díky přimíchávání vzduchu z airboxu přímo do výfuku. A snad si nemyslíš, že je ve světě fabrika, která by byla schopna financovat ruku v ruce vývoj závodních dvoutaktů a silničních 4T.
Ivane, v dnešní době nemají dvoutakty v závodech a ani jako cesťáky šanci, protože fabriky potřebují vyrábět drahé čtyřtakty a takový dvoutakt je jednodušší, lehčí, levnější a při stejněm objemu o 40% výkonnější... Je pravda, že se uvažovalo o šestistovkách dvoutaktech, které měly v MOTO GP startovat proti čtyřdobým tisícovkám, ale nakonec z toho sešlo, proč to nevím. Tady si myslím, že za to částečně mohl SPZka, ale většinou za to mohly továrny. Už jen ty kecy o zastaralosti dvoutaktů a debilních emisích... Přitom nic lepšího, než dvoutakty zatím nikdo nevymyslel!
PacienT - 19:42 : Tedy nezlob se, ale nejdříve popleteš EURA s korunami a teď dokonce tvrdíš, že jsem napsal, že Moto2 je pětkrát dražší než byly 250 2T... Podívej se zpět na předchozí příspěvky a snad pochopíš, až si to přečteš, že jsem to říkal o Supersportech, že jsou 5x levnější než MOTO2!
"Děláš dobře",Elvisi . Je jich, zvlášť těch zachovalých,
už hodně málo A teď když budou smět do Klasiků, ještě
jich ubude )-:
Ale i těch DR350 už jezdí pomálu ...
..., já bych to vrátil o 1/2 století nazpátek, kdy jezdily 4T i 2T a snad 15 světových značek !!! já tu éru nezažil, ale mluvil jsem s chlapama co jezdili do Brna v šedesátých letech a byla to zlatá éra silničního sportu..., vzkaz pro Ivana "dvoutakťáka", místo DR 350 jsem se zbláznil a pošilhávám po RD 350 (2 T zasvěcenci vědí), o jednom už vím !!!
AKRO> tak já myslím, že všichni víme čím se argumentovalo, nicméně je to politika, takže skutečnej důvod si můžeme jen domýšlet. A co se týče rychlosti v zatáčkách tak byly dvě možnosti, buď zvýšit minimální váhu 800ccm bajku, čímž by se dosáhlo stejného výsledku jako opět zavedení těžších 990ccm(ikdyž i u nich se dovážilo) s omezením výkonu... Ovšem jak na zvyšování váhy reaguje zejména Honda víme
PacienT - Měli by aspoň trochu rozumět motorkám! U Dorny je to zbytečné!
Jasan, FIM a managementy továren by měli chodit na zdejší fórum na školení. O Dorně ani nemluvě že jo, to je jasný
Scooter - No říkalo se, že těch 800 ccm bylo zavedených prý proto, že ty 990 ccm bylo příliš rychlých! Nakonec osmistovky, které jely rychleji v zatáčkách stejně překonaly skoro všechny rekordy na kolo na většině okruhů! Možná to byla práce MSMA! Je vidět, že tam rozhodují "odborníci" !
AKRO> pokud se nepletu, tak třeba kubatura 800ccm byla schválena a protlačena právě MSMA. Ale nejsem Ty, pléct se můžu
PacienT - Co si protlačily továrny? Jestli myslíš ty čtyřtakty místo dvoutaktů tak určitě!
Alespoň jsi Akro sám připustil, že si to protlačily samy továrny. Sice jen dílčí úspěch, ale jinak ...
//www.youtube.com/watch?v=XDJEPjvbbs4
be-bob -
AKRO víc mínusek mi dej máš tech 20 počítačů tak klikej sice bys musel mít i víc jmen ale to pro tebe není problém z volem se bavit nedá a já jako chytřejší ustupuju,mě jsi dokázal že jsi uplně mimo mísu,sice jsem to věděl ale prostě mi to nedalo!!!Tvé argumenty"pořád marné" atd svědčí že jsi v koncích Ale nebojím se do rána zase něco vymyslíš a třeba mě zase vtáhneš do diskuse
be-bob : Pořád marné!
SSP za 400000Kč!!!ty vole já fakt nesnu pošlu Ti pak účet za prášky na spaní
AKRo tak teď jsi mě ubil argumentem,jsem rád že jsi v koncích,jen by bylo možná rozumnější říct:ok kluci tentokrát jsem přestřelil,ale já Tě tak beru,prostě jsi dimenze X a tam je vše jinak a radši už na to nereaguj,děláš ze sebe jen vola!!!
Scooter - be-bob Marné!
Akro a ssp za 400000kč tak to jsem nevěděl že tu máme samý světový kousky,i sakra dražší!!!No holt bacha aby kluci od nás nejeli na svět to by jim ale naložili a jen o rukách to nebude
Akro> a ty nesmíš brát tak vážně sebe, pak to dopadá takhle
be-bob - Já věděl, že to je s tebou marné!
a země je placatá!
Scooter - .2 mil EUR nesmíš brát tak vážně! V tom je celá sezóna se všemi náklady i s druhým motocyklem.
Akro už ze sebe nedělej vola a neobhajuj ten nesmysl který jsi tu už několikrát napsal,ale já vím sluníčko je hranatý a svítí zeleně
Be-bob - Čti příspěvky můj milý... Sice si nedělám iluze, že to pochopíš...Ale kdo ví?
počkej čtu už podruhý, že SSP je 5x levnější než Moto2. Čtu doufám správně? Moto2ka(špičková) stojí tedy ca 2 miliony korun, což děleno 5ti dělá cca 400tis. A to je už podruhé totální blábol. Ale chápu, že člověku, kterej tu tvrdí, že 1.2mil EUR je míň než 75tis EUR to divný nepřijde
Ivan> přiznám se, že nevím, který modely nově vyrobenejch silničních dvoutaktů máš na mysli, ale já co znám 2T který jsou homologovaný, tak drtivá většina z nich jede na vyjímku neboť plní pouze Euro 2 a navíc často jen díky přimíchávání vzduchu z airboxu přímo do výfuku. A snad si nemyslíš, že je ve světě fabrika, která by byla schopna financovat ruku v ruce vývoj závodních dvoutaktů a silničních 4T.
jinak AKRO můj milý,ty víš už dlouho že Tě miluju jsi opravdu demagog a to je to nejslabší co mě napadá
Akro a v čemje ten dvoutakt o tolik lepší,kromě toho že má větší účinnost? a to teď neberu jen motogp
Scooter - Ty taky neumíš číst? Zkus to...
Ivane, v dnešní době nemají dvoutakty v závodech a ani jako cesťáky šanci, protože fabriky potřebují vyrábět drahé čtyřtakty a takový dvoutakt je jednodušší, lehčí, levnější a při stejněm objemu o 40% výkonnější... Je pravda, že se uvažovalo o šestistovkách dvoutaktech, které měly v MOTO GP startovat proti čtyřdobým tisícovkám, ale nakonec z toho sešlo, proč to nevím. Tady si myslím, že za to částečně mohl SPZka, ale většinou za to mohly továrny. Už jen ty kecy o zastaralosti dvoutaktů a debilních emisích... Přitom nic lepšího, než dvoutakty zatím nikdo nevymyslel!
AKRO> obdivuju, že jsi schopen 2x po sobě zopakovat tu samou blbost a ještě se dožadovat, aby si ji někdo znovu přečetl
PacienT - 19:42 : Tedy nezlob se, ale nejdříve popleteš EURA s korunami a teď dokonce tvrdíš, že jsem napsal, že Moto2 je pětkrát dražší než byly 250 2T... Podívej se zpět na předchozí příspěvky a snad pochopíš, až si to přečteš, že jsem to říkal o Supersportech, že jsou 5x levnější než MOTO2!