Za nízký tlak v pneumatikách hrozí v MotoGP™ nadále časové penalizace

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gresini (4533) napsal 08.03.2024 v 21:32+1

Tak, jak jsem tady vícekrát psal - od zelených stolů se bude rozhodovat víc a víc a běda jak nebudete poslouchat ...

yamaha99 (1121) napsal 08.03.2024 v 16:43

Me by zas zajimolo ty procenta nikdo z jezdcu po odjeti 60% nezastavi v boxu a nebude si upoustet tlak v pneu, aby po 40% zavodu ziskal vyhodu takze by me zajimalo vo tim pravidlem chteji rict… Ale cim rychleji jezdec jede, tim vic pneu zahriva a tim roste tlak v pneu, takze pojede kudlu a po 60% odjetych kol ubere, aby jel pomaleji a dodrzel tlak a nebo by mu hrozila penalta 16 vterin?
Proc se proste vsem na startu nezkontroluje tlak a nazdar?

goshow (-86) napsal 08.03.2024 v 12:37-2+3

Co už nedokazala podělat elektronika, dokazala mišulinska kvalita + křidla, cesta směrem do pekel zvaných F1. Marc to řikal, zrušme křidla, ale tady se nenasloucha tomu kdo s tim jezdi a ma nejvic zkušeností v poli.

milonovo (48) napsal 08.03.2024 v 12:14+1

Do toho začala mluvit EU ne? To jsou fakt dementi. Kolikrát jde o tisíciny vteřiny a jestli je někdo schopnej maximálně využít možnosti nastavení motorky, aby mu to vyhovovalo, proč do toho zase někdo kafrá. Navíc ty penalizace jsou taky likvidační.

TDM851 (4148) napsal 08.03.2024 v 11:06+3

Připomnělo mi to policejní kontrolu v Rakousku
I brzdovou kapalinu příslušník měřil

zibby41 (38) napsal 08.03.2024 v 10:36

Jen bych doplnil že penalizace je nově ve sprintu 8 vteřin a v hlavním závodě 16 vteřin...

Fullgas1 (777) napsal 08.03.2024 v 10:12+3

Predpísaný minimálny tlak by sa mal zaznamenať pri štarte do zahrievacieho kola. Všetkým rovnako, v rovnaký čas. Určila by sa minimálna hodnota ktorá musí byť v presne daný moment v pneumatike. Žiadna pomerná časť v percentách a podobné haluze.

prcek80 (133) napsal 08.03.2024 v 09:57+2

Aha, takže kvůli zvýšení bezpečnosti budeme hlídat tlak v pneu, ale jezdci si stěžují, že při dodržení předepsaných tlaků, se obávají o ztrátu přilnavosti na předku, tak kde je ta bezpečnost? Nebude to jako vždy spíš o penězích, například levnější směs na gumu, která, aby nějak obstála v závodě se musí foukat na určitý tlak? A nebo je to prostě jen další bič na jezdce? No hlavně aby byl jednotný metr, ne jako ten paskvil v loňské sezóně.

acc46 (575) napsal 08.03.2024 v 09:35+4

Hele v pohode, ale prosim, merit vsem stejne. Zadny nahodny kontroly...




TOPlist