Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Me by zas zajimolo ty procenta nikdo z jezdcu po odjeti 60% nezastavi v boxu a nebude si upoustet tlak v pneu, aby po 40% zavodu ziskal vyhodu takze by me zajimalo vo tim pravidlem chteji rict… Ale cim rychleji jezdec jede, tim vic pneu zahriva a tim roste tlak v pneu, takze pojede kudlu a po 60% odjetych kol ubere, aby jel pomaleji a dodrzel tlak a nebo by mu hrozila penalta 16 vterin?
Proc se proste vsem na startu nezkontroluje tlak a nazdar?
Co už nedokazala podělat elektronika, dokazala mišulinska kvalita + křidla, cesta směrem do pekel zvaných F1. Marc to řikal, zrušme křidla, ale tady se nenasloucha tomu kdo s tim jezdi a ma nejvic zkušeností v poli.
Do toho začala mluvit EU ne? To jsou fakt dementi. Kolikrát jde o tisíciny vteřiny a jestli je někdo schopnej maximálně využít možnosti nastavení motorky, aby mu to vyhovovalo, proč do toho zase někdo kafrá. Navíc ty penalizace jsou taky likvidační.
Predpísaný minimálny tlak by sa mal zaznamenať pri štarte do zahrievacieho kola. Všetkým rovnako, v rovnaký čas. Určila by sa minimálna hodnota ktorá musí byť v presne daný moment v pneumatike. Žiadna pomerná časť v percentách a podobné haluze.
Aha, takže kvůli zvýšení bezpečnosti budeme hlídat tlak v pneu, ale jezdci si stěžují, že při dodržení předepsaných tlaků, se obávají o ztrátu přilnavosti na předku, tak kde je ta bezpečnost? Nebude to jako vždy spíš o penězích, například levnější směs na gumu, která, aby nějak obstála v závodě se musí foukat na určitý tlak? A nebo je to prostě jen další bič na jezdce? No hlavně aby byl jednotný metr, ne jako ten paskvil v loňské sezóně.
Tak, jak jsem tady vícekrát psal - od zelených stolů se bude rozhodovat víc a víc a běda jak nebudete poslouchat ...
Me by zas zajimolo ty procenta nikdo z jezdcu po odjeti 60% nezastavi v boxu a nebude si upoustet tlak v pneu, aby po 40% zavodu ziskal vyhodu takze by me zajimalo vo tim pravidlem chteji rict… Ale cim rychleji jezdec jede, tim vic pneu zahriva a tim roste tlak v pneu, takze pojede kudlu a po 60% odjetych kol ubere, aby jel pomaleji a dodrzel tlak a nebo by mu hrozila penalta 16 vterin?
Proc se proste vsem na startu nezkontroluje tlak a nazdar?
2 reakce
Co už nedokazala podělat elektronika, dokazala mišulinska kvalita + křidla, cesta směrem do pekel zvaných F1. Marc to řikal, zrušme křidla, ale tady se nenasloucha tomu kdo s tim jezdi a ma nejvic zkušeností v poli.
5 reakcí
Do toho začala mluvit EU ne? To jsou fakt dementi. Kolikrát jde o tisíciny vteřiny a jestli je někdo schopnej maximálně využít možnosti nastavení motorky, aby mu to vyhovovalo, proč do toho zase někdo kafrá. Navíc ty penalizace jsou taky likvidační.
Připomnělo mi to policejní kontrolu v Rakousku
I brzdovou kapalinu příslušník měřil
2 reakce
Jen bych doplnil že penalizace je nově ve sprintu 8 vteřin a v hlavním závodě 16 vteřin...
Predpísaný minimálny tlak by sa mal zaznamenať pri štarte do zahrievacieho kola. Všetkým rovnako, v rovnaký čas. Určila by sa minimálna hodnota ktorá musí byť v presne daný moment v pneumatike. Žiadna pomerná časť v percentách a podobné haluze.
2 reakce
Aha, takže kvůli zvýšení bezpečnosti budeme hlídat tlak v pneu, ale jezdci si stěžují, že při dodržení předepsaných tlaků, se obávají o ztrátu přilnavosti na předku, tak kde je ta bezpečnost? Nebude to jako vždy spíš o penězích, například levnější směs na gumu, která, aby nějak obstála v závodě se musí foukat na určitý tlak? A nebo je to prostě jen další bič na jezdce? No hlavně aby byl jednotný metr, ne jako ten paskvil v loňské sezóně.
1 reakce
Hele v pohode, ale prosim, merit vsem stejne. Zadny nahodny kontroly...