Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jedno je jisté, Suza ma čuch na jezdce. Jen Ianone si to posral sám, když 2017 vybral pro sezonu špatnou specifikaci motoru a Suzuki byla vime kde. Držím klukům palce. Rins je více než adekvátní náhrada za Meva. Ten mě pořád mrzí.
Lepší zahájení sezóny si na té "písčité trati" Suzuki asi ani nepředstavovala
Především první start Mira "na litru", navíc na trati kde(na "litru" !) ještě nejel
a kdyby lehnul, byla by to jen těžko odsouzeníhodná "daň nováčka" .
No a když uvážíme, že tak dlouhá cílovka jako v Kataru, je málokde,
tak vyhlídky jsou nadějné ...
Bagnaia: "V první zatáčce mě ale velmi agresivně předjel Petrucci, který mi zlomil mé pravé křidélko. Zkusil jsem pokračovat, ale bylo to nemožné." To mají ty křidélka takový vliv? Asi jo.
Mám pocit že v zimě na motorce pracovala jen Suzuki.
Jako jistě ostatni značky taky něco dělali. Jinak by se rekord těžko překonal. I když to je z velké části zásluha MM.
Na úspěchu nováčků je vidět že s každým rokem přebírá motorka víc práce od jezdce. Jestli před 20 lety byl stroj 50% úspěchu a jezdec druhých 50%. Tak letos to bude už někde k 90% za stroj. Můj odhad je 85%.
Na jezdci je jen aby neudělal fatální chybu. (Špatně zařadit, pozdě začít brzdit)
Všechy ty technické vychytávky jezdcům vesměs usnadňují práci.
Pak tu jsou věci jako výkon motoru, který má Suzuki slabší.
Ale zdá se že konkurence narazila na fyzikální limity a zvýšení výkonu bude možné jen zvednutim obsahu. Takže je otázka času a peněz kdy je Suzuki dožene.
RINS je větší budoucnost než je IA29 a zaslouženě dostal zelenou u Suzuki.
I rok 17 sice skončil RINS za IA o nějaký ten bod ,ale v té sezóně kvůli zranění vynechal několik závodů.
Jak Suzuki tak ani RINS není dostatečně připravena na titul ,každopádně zopakovat úspěšnou sezónu 18 je reálný cíl .
Ke vší úctě k AI měl dostatek času dosáhnout lepších výsledků ke kterým nedošlo.
No a pokud je přeci jen špičkový jezdec a Aprilia mu bude naslouchat má možnost ji posunout do předu!
1100Virago To bych chápal. Rins je budoucnost...Proti tomu zhola nic...Ale...Iannone mohl ještě jedno období vydržet.Titul by asi nedal, ale okolo bedny by to čechral, jako málokdo...Modleme se, že se Brivio rozhodl správně...
Opravuji u mého 20:24: Dovi a Cal nerespektovali žlutou vlajku, určitě to viděl i MM. Článek na speedweek.com 10. 3. ve 22:00 po názvem "Rozzlobený pod helmou"
Rins se rozjel už koncem lonské sezony kde dal 2 X 2 místo. Každopádně lonskou sestavu si měli podle mého ještě 2 roky ponechat, ale evidentně se báli aby jim Mira nikdo nevyfouknul, uvidíme jestli se sním rozhodli správně, Bagnaia je podle mého větší talent i když v moto GP napoprvé nedostal na rozdíl od Mira hned tak špičkovou mašinu. I Morbidelliho stavím před Mira.
Mistr-kat, ThomasHewitt: Nejde o Mira, ale právě o Rinse. Vloni hodně lidí nechápalo, proč se Suzuki zbavuje zkušeného a rychlého Iannoneho a nechává si mlaďocha Rinse. Ale prozatím mi připadá, že manažeři se rozhodli dobře. Rins je už teď parádně rychlý a dravý a přitom toho má pořád hodně před sebou.
Věřil sem jim klukům a s tím co oba předvedli maximální spokojenost
Škoda že na té rovince Suzuki zatím ztrácí podobně jako Yamaha,mohlo to být ve výsledku ještě lepší Rins by si tu bednu rozhodně zasloužil!
Každopádně na začátek dost dobrý a do budoucna na jinejch tratích doufejme to bude ještě lepší...
ČUZUKI GO!!!
Mimochodem, když jsme u toho Iannoneho, ten včera na té šlupce napoprvé bodoval, byl rychlejší než Dovi, byl rychlejší než Rins, má ale svou hlavu... možná by ale u Repsolu za poloviční gáži zavalel víc jak Lorenzo u kterého stačí málo a je totálně nekonkurenceschopny
Já si to myslím... jedním 8 flekem mě Mir ještě nepřesvědčí, navíc Suzuki se evidentně zvedla, takže s výkony Iannoneho se to nebude dat srovnávat.Loni v moto 2 Mir nic nepředvedl
S Rinsem problém nemám, tam to bylo super
1100Virago ...Iannone by patrně dojel výš než Mir, ale přesto všechno musím uznat, že MIR jel skvěle a přeju mu, aby se mu dařilo dál a víc...Pokud se pamatuju, MIR je stejnej "padavka" jako MANIAC a pokud bude dojíždět do desítky a válet se jen minimálně, smeknu před ním širák...Bez problémů se omluvím i D. Briviovi za mou kritiku propuštění Iannoneho...
Sůza bude letos černým koněm RINS se bude rvát o bednu a že to umí, včera jasně dokázal. MIR se bude učit, nicméně včera velice mile překvapil...Nebýt té zadní šprcky, mohl to dokoulet okolo pátýho místa...Včera musel MM 93 jen koulet očima, když do zatáčky za cílovkou RINS najížděl o 100 km rychleji než on...Předjížděl sice na hraně fyzikálních možností ale čistě a fér. Sůzu vodí nádherně. Na Rinse je opravdu radost koukat a jeho styl se mi líbí čím dál víc...
Jedno je jisté, Suza ma čuch na jezdce. Jen Ianone si to posral sám, když 2017 vybral pro sezonu špatnou specifikaci motoru a Suzuki byla vime kde. Držím klukům palce. Rins je více než adekvátní náhrada za Meva. Ten mě pořád mrzí.
Rins nová štika v rybníce.Karle tak se to dělá.
Lepší zahájení sezóny si na té "písčité trati" Suzuki asi ani nepředstavovala
Především první start Mira "na litru", navíc na trati kde(na "litru" !) ještě nejel
a kdyby lehnul, byla by to jen těžko odsouzeníhodná "daň nováčka" .
No a když uvážíme, že tak dlouhá cílovka jako v Kataru, je málokde,
tak vyhlídky jsou nadějné ...
Bagnaia: "V první zatáčce mě ale velmi agresivně předjel Petrucci, který mi zlomil mé pravé křidélko. Zkusil jsem pokračovat, ale bylo to nemožné." To mají ty křidélka takový vliv? Asi jo.
V podání suzuki moc pěkný závod! Některé záběry byli famozní! Rins pecka
Mistr Kat v 15:56.
Jo ty nálety do zatáček v podání Suzuki, to byla fantastická podívaná.
Mám pocit že v zimě na motorce pracovala jen Suzuki.
Jako jistě ostatni značky taky něco dělali. Jinak by se rekord těžko překonal. I když to je z velké části zásluha MM.
Na úspěchu nováčků je vidět že s každým rokem přebírá motorka víc práce od jezdce. Jestli před 20 lety byl stroj 50% úspěchu a jezdec druhých 50%. Tak letos to bude už někde k 90% za stroj. Můj odhad je 85%.
Na jezdci je jen aby neudělal fatální chybu. (Špatně zařadit, pozdě začít brzdit)
Všechy ty technické vychytávky jezdcům vesměs usnadňují práci.
Pak tu jsou věci jako výkon motoru, který má Suzuki slabší.
Ale zdá se že konkurence narazila na fyzikální limity a zvýšení výkonu bude možné jen zvednutim obsahu. Takže je otázka času a peněz kdy je Suzuki dožene.
RINS je větší budoucnost než je IA29 a zaslouženě dostal zelenou u Suzuki.
I rok 17 sice skončil RINS za IA o nějaký ten bod ,ale v té sezóně kvůli zranění vynechal několik závodů.
Jak Suzuki tak ani RINS není dostatečně připravena na titul ,každopádně zopakovat úspěšnou sezónu 18 je reálný cíl .
Ke vší úctě k AI měl dostatek času dosáhnout lepších výsledků ke kterým nedošlo.
No a pokud je přeci jen špičkový jezdec a Aprilia mu bude naslouchat má možnost ji posunout do předu!
1100Virago To bych chápal. Rins je budoucnost...Proti tomu zhola nic...Ale...Iannone mohl ještě jedno období vydržet.Titul by asi nedal, ale okolo bedny by to čechral, jako málokdo...Modleme se, že se Brivio rozhodl správně...
Opravuji u mého 20:24: Dovi a Cal nerespektovali žlutou vlajku, určitě to viděl i MM. Článek na speedweek.com 10. 3. ve 22:00 po názvem "Rozzlobený pod helmou"
Iannoneho je ale škoda, nezapomenu mu že to nebyl Dovi nebo Lorenzo ale právě on kdo pro Ducati poprvé od dob Stonera vyhrál závod
Rins se rozjel už koncem lonské sezony kde dal 2 X 2 místo. Každopádně lonskou sestavu si měli podle mého ještě 2 roky ponechat, ale evidentně se báli aby jim Mira nikdo nevyfouknul, uvidíme jestli se sním rozhodli správně, Bagnaia je podle mého větší talent i když v moto GP napoprvé nedostal na rozdíl od Mira hned tak špičkovou mašinu. I Morbidelliho stavím před Mira.
Mistr-kat, ThomasHewitt: Nejde o Mira, ale právě o Rinse. Vloni hodně lidí nechápalo, proč se Suzuki zbavuje zkušeného a rychlého Iannoneho a nechává si mlaďocha Rinse. Ale prozatím mi připadá, že manažeři se rozhodli dobře. Rins je už teď parádně rychlý a dravý a přitom toho má pořád hodně před sebou.
Rosička,kde to píšu?
Z pohledu suzuki peknej zavod
doufal jsem v treti v misto Rinse
Asi to rozhořčení Alexe vyšumělo, zmiňoval se, že Dovi s MM nerespektovali žlutou vlajku a měla být tedy penalizace. Prý to určitě viděl i Cal
Věřil sem jim klukům a s tím co oba předvedli maximální spokojenost
Škoda že na té rovince Suzuki zatím ztrácí podobně jako Yamaha,mohlo to být ve výsledku ještě lepší Rins by si tu bednu rozhodně zasloužil!
Každopádně na začátek dost dobrý a do budoucna na jinejch tratích doufejme to bude ještě lepší...
ČUZUKI GO!!!
Bravo kluci,bravo,jen tak dál
Mimochodem, když jsme u toho Iannoneho, ten včera na té šlupce napoprvé bodoval, byl rychlejší než Dovi, byl rychlejší než Rins, má ale svou hlavu... možná by ale u Repsolu za poloviční gáži zavalel víc jak Lorenzo u kterého stačí málo a je totálně nekonkurenceschopny
Já si to myslím... jedním 8 flekem mě Mir ještě nepřesvědčí, navíc Suzuki se evidentně zvedla, takže s výkony Iannoneho se to nebude dat srovnávat.Loni v moto 2 Mir nic nepředvedl
S Rinsem problém nemám, tam to bylo super
Vlastně bez překvapení výsledek z Kataru pro Suzuki alespoň z mého pohledu .
Virago
Stačí zpětně dohledat pod článkem Suzuki
1100Virago ...Iannone by patrně dojel výš než Mir, ale přesto všechno musím uznat, že MIR jel skvěle a přeju mu, aby se mu dařilo dál a víc...Pokud se pamatuju, MIR je stejnej "padavka" jako MANIAC a pokud bude dojíždět do desítky a válet se jen minimálně, smeknu před ním širák...Bez problémů se omluvím i D. Briviovi za mou kritiku propuštění Iannoneho...
Kdo si ještě myslí, že si Suzuki měla nechat raději Iannoneho?
Sůza bude letos černým koněm RINS se bude rvát o bednu a že to umí, včera jasně dokázal. MIR se bude učit, nicméně včera velice mile překvapil...Nebýt té zadní šprcky, mohl to dokoulet okolo pátýho místa...Včera musel MM 93 jen koulet očima, když do zatáčky za cílovkou RINS najížděl o 100 km rychleji než on...Předjížděl sice na hraně fyzikálních možností ale čistě a fér. Sůzu vodí nádherně. Na Rinse je opravdu radost koukat a jeho styl se mi líbí čím dál víc...
Kdyby udrželi třetí flek mezi značkama, tak by to bylo super. To by ale museli asi vyštípat pokaždé jamajky, což ve dvou jde těžce.
Držím palce, jeli oba skvěle