Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hezký, ale je to celý trošku zjednodušený. Chudáci japonci (Okada a spol) za Doohana a Crivileho museli jezdit konstrukčně jednodušší dvouválce. V roce 1999 zase není moc poznat že titul už vyhrál Alex protože Mike ukončil kariéru hned na začátku sezóny. Ale hezky jsem si zavzpomínal.
Ivane na Tvou reakci : bylo by to hezký , ale .......
Komik : nejsem zlej , to já snad ani neumím ....
Co k tomu řict ??? HONDA !!!
jó Hondice .... to jsou stroje ....
Ivane ..... proč u tohoto článku ( o HONDĚ ) zmiňuješ Sůzu ...?? Nechápu souvislosti ... ??
Tuhle otázku bys pak mohl dát na každou značku , kromě Hondy samozřejmě .... trošku mimo néééé
2 reakce
GuzoCapan.myslim že až na rok 2007 byla vždy Honda bezkonkurenční stroj.
1 reakce
Zajímavé před Rossim 2000 - 2001 celkem 1 výhra. Za Rossiho 2002 - 2003 celkem 21 výher. Po Rossim 2004 - 2005 celkem 1 výhra.
Před MM 2011 - 2012 celkem 25 výher. Za MM 2013 - 2014 celkem 23 výher. No a pak to bylo jen horší krom 2019.
3 reakce
Škoda, že Suzuki nevydala(?) takovou parádní tabulku s přehledem strojů,
ale hlavně jezdců ...
Hezký, ale je to celý trošku zjednodušený. Chudáci japonci (Okada a spol) za Doohana a Crivileho museli jezdit konstrukčně jednodušší dvouválce. V roce 1999 zase není moc poznat že titul už vyhrál Alex protože Mike ukončil kariéru hned na začátku sezóny. Ale hezky jsem si zavzpomínal.
2 reakce
CS27