Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je pravda ze Pol siel do yamahy len preto lebo dufali ze to bude druhy MM. Casto krat sa spominalo "ako bojoval s MM v moto2..." ale nic. Smith je skvely jazdec ale ako marketingova postava je slaboch. Nie je nicim zaujimavy. Fandim mu ale je to tak. Magnet na sponzorov to nie je
Já nějak si neumim představit toho Rinse na Yamaze, mě přijde jako typickej Hondař :D nevim proč :D ale mam ho tak fixlýho, ale myslim si, že podepsat Rinse by byla výhra do tech3, páč valík neni věčnej a za dva roky max půjde od válu a bude místo volný. Tak jako tak, ta Jáma je nejmenší srágor z těch všech satelitů, a k sůze pude Zarco o kterym se už mluví leta páně, a tak by tech3 měl juniory a všichni by byli spokojený :D (já) :D
Tak Zarco OPRAVDU "věkově nezapadá do juniorského konceptu"
týmu Tech3 Yamaha, který může být rád, že se jim na poslední chvíli
jezdce těchto kvalit podařilo "ulovil" .
Bohužel takto Suzuki OPĚT jezdecky nebude "Spaniard free " ...
tak nevypadá to jako nereálnej scénář, Rinse na Suzuki bych si nechal líbit, snad dostatečně adekvátní náhrada za MV, což u AI docela pochybuju. pár výsledků určitě zajede, ale s tou konzistencí už to bude asi horší...
mě je Maverick taky sympatickej a určitě mu držim pěsti. ohledně obsazení týmů jsem někde zahlíd že do tech 3 by měl jít Zarco, do suzuki Rins, A.Esp k asparovi, kterej by měl příští rok jet aprilii místo ducny... ale nikde to nemůžu najít tak se mi to třeba jen zdálo
Tím, že Maverick nikoho nesejmul, tak to bylo sympatické jak se snažil. Kdyby třeba shodil Pedrosu, tak by už to tak pěkné nebylo. Ale celkově myslím, že si díky svému stylu získá přízeň fanoušků Yamahy víc než Lorenzo. Jinak jsem fakt zvědavý, kdo do Tech3 přijde.
já myslim že dobrej jezdec by na sebe upozornil i na satelitu tak, aby tu továrnu jednou dostal, bohužel někdy od roku 2008 je v motoGP čtyřka Lorenzo, Pedrosa, Rossi a Stoner (spravedlivě podle abecedy ), která ční nad ostatní jak jezdecky tak materiálem a kromě Stonera začínali rovnou v továrně, tudíž moc volnejch míst pro ostatní už nebylo, jen Stonera pak nahradil Marquéz. Přesto si myslim že kterejkoliv z nich by byl tam kde je i kdyby začali kdekoliv jinde. Teď se k nim přibližuje Iannone, kterej je sice rychlej ale nepřemejšlí, a Vinales, kterej přemejšlí ale minulej závod taky vyrobil dost hrubek a evidentně se má ještě co učit. nezbývá než se těšit na příští ročník kdy se snad trochu hnou ledy
Ono je se na to potřeba taky podívat úplně reálně. Máte tady 23 motorek a pokud budete mít 23 kvalitních jezdců - mistři světa, talenti, tak je jasné, že ten poslední bude pořád talent ale někdo poslední být musí. A u toho Rabata to odpovídá, že je poslední:
1. nováček - malo zkušeností s prototypem GP
2. VDS tým je poměrně nový, taky se učí, něco jako kluci od AB motoracingu, nejsou tam žádní technici z japonska, kteří by tu motorku naladili líp jak borci z VDS
3. Mají hondu, která i v továrním týmu nějak extra nejede, jen díky Marquezovi vyhrávají.
Takže když se tyhle body sečtou tak je jasné že ne uplně top materiál + personál s jezdcem, který se v MOTO GP teprve učí = poslední místa v závodech. To je přece logika, ne ?
tak ono ty letošní biky byly rovnou vyvíjený pro jednotnou elektroniku a micheliny, ty starý se hold musely jen přizpůsobit... pořád si ale myslim že talentovanej jezdec má šanci se na satelitní yamaze a ducati předvést, o hondě už to bohužel neplatí. Stejně tak si ale myslim, že v současný době žádnej extra talent na satelitu nejede (možná Rabat, ale ten opravdu nemá šanci něco ukázat)
Podejť by všichni nechtěli jezdit továrnu. S jinou motorkou se už léta navyhrává. Kdo byl poslední vítěz na satelitu sice nevím (Baros?), ale včera jsem se na motoGP history díval na pětistovky v Barceloně 2001a uvědomil si, že posledním mistrem světa v netovárním týmu byl Vale. Ale už je to chvíli.
Absolutne nechapem, preco by Pol Espargaro mal ist do tovarneho timu a z akeho dovodu si robil zalusk na tovarnu sedacku za takmer 2 a pol roka neukazal absolutne nic, (bez vitastva, PP ci podia) jazdi tusku a minulu sezonu mu nakopal prdel Bradley Smith, ktory ziskal o 67 bodov viac ako "Marquez Yamahy", skoncil ako najlepsi privatny jazdec na siestom mieste len 7 bodov za Iannonem, ked dokoncil spolu s Rossim vsetky zavody na bodoch vzdy v najlepsej osmicke s vynimkou Australie, kde skoncil "az" 10.
A to bolo kecov od timu Pola Espargara v moto2 aky je Marquez podvodnik a MotoGP je o niecom inom. Marquez vsetkym vytrel zrak hned v uvodnym zavodoch prvej sezony co sa neda povedat o "Marquezovi Yamahy", ktory bez jasne najlepsej techniky v poli je uplne neskodny jak mandalinka po postriku
Korunoval to Jarvis, ked povedal, ze PE44 ma takmer rovnaku masinu ako Lorenzo a Rossi, a masina ma na lepsie vysledky ako s tym jazdi uz aby vypadol od Yamahy
Mali si udrzat Bradleyho a k nemu mladeho strelca z Moto2
P.S.: paci sa mi, ze ani nedostal ponuku od Yamahy na tovarnu sedacku
No, snad Zarco umí rozeznat, že je pro něj lepší fabrika Suzuki,
než satelit Yamaha a Suzuki tak bude " spaniards-free "
Ještě by se Zarco za čas mohl u Yamahy "dozvědět", že vlastně
mladý jezdec už není ...
ocakavam prestup zarca do tech3. suza je uz obsadena
tak ten buldozer mě dostal
Ogg
Iannone je srdciar. Odskrknut musi vsetkych. Aj seba
Jen pár vtípků:
Holt to má někdo u fanoušků nyní těžké.
Je pravda ze Pol siel do yamahy len preto lebo dufali ze to bude druhy MM. Casto krat sa spominalo "ako bojoval s MM v moto2..." ale nic. Smith je skvely jazdec ale ako marketingova postava je slaboch. Nie je nicim zaujimavy. Fandim mu ale je to tak. Magnet na sponzorov to nie je
Já nějak si neumim představit toho Rinse na Yamaze, mě přijde jako typickej Hondař :D nevim proč :D ale mam ho tak fixlýho, ale myslim si, že podepsat Rinse by byla výhra do tech3, páč valík neni věčnej a za dva roky max půjde od válu a bude místo volný. Tak jako tak, ta Jáma je nejmenší srágor z těch všech satelitů, a k sůze pude Zarco o kterym se už mluví leta páně, a tak by tech3 měl juniory a všichni by byli spokojený :D (já) :D
tak jestli budou v továrním týmu jezdit 40letí, tak si myslim že Zarco je junior až až
Tak Zarco OPRAVDU "věkově nezapadá do juniorského konceptu"
týmu Tech3 Yamaha, který může být rád, že se jim na poslední chvíli
jezdce těchto kvalit podařilo "ulovil" .
Bohužel takto Suzuki OPĚT jezdecky nebude "Spaniard free " ...
tak nevypadá to jako nereálnej scénář, Rinse na Suzuki bych si nechal líbit, snad dostatečně adekvátní náhrada za MV, což u AI docela pochybuju. pár výsledků určitě zajede, ale s tou konzistencí už to bude asi horší...
Johnny83 > Ano, to je web pana ex-redaktora, o kterém jsem tady dosti psával.
tak nezdálo
//www.motoforum.cz/sport/rins-k-suzuki-zarco-za-tech3-aleix-espargaro-na-aprilii-/
mě je Maverick taky sympatickej a určitě mu držim pěsti. ohledně obsazení týmů jsem někde zahlíd že do tech 3 by měl jít Zarco, do suzuki Rins, A.Esp k asparovi, kterej by měl příští rok jet aprilii místo ducny... ale nikde to nemůžu najít tak se mi to třeba jen zdálo
koolja > Dobře
Ogg 9:49 bod 2-zjisti si obsazeni seftechniku a elektronku u jednotlivych teamu.Pak muzes argumentovat,ze Jim chybi technici z Japonska.
Tím, že Maverick nikoho nesejmul, tak to bylo sympatické jak se snažil. Kdyby třeba shodil Pedrosu, tak by už to tak pěkné nebylo. Ale celkově myslím, že si díky svému stylu získá přízeň fanoušků Yamahy víc než Lorenzo. Jinak jsem fakt zvědavý, kdo do Tech3 přijde.
Johny83: být o kousek delší na brzdách při pokusu o předjíždění považuješ za hrubku? Já teda ne.
já myslim že dobrej jezdec by na sebe upozornil i na satelitu tak, aby tu továrnu jednou dostal, bohužel někdy od roku 2008 je v motoGP čtyřka Lorenzo, Pedrosa, Rossi a Stoner (spravedlivě podle abecedy ), která ční nad ostatní jak jezdecky tak materiálem a kromě Stonera začínali rovnou v továrně, tudíž moc volnejch míst pro ostatní už nebylo, jen Stonera pak nahradil Marquéz. Přesto si myslim že kterejkoliv z nich by byl tam kde je i kdyby začali kdekoliv jinde. Teď se k nim přibližuje Iannone, kterej je sice rychlej ale nepřemejšlí, a Vinales, kterej přemejšlí ale minulej závod taky vyrobil dost hrubek a evidentně se má ještě co učit. nezbývá než se těšit na příští ročník kdy se snad trochu hnou ledy
Ogg, vím, že měl "továrnu" nebo říkejme hezky "s tovární podporou", ale byl to netovární tým. Aspoň tak trochu na oko.
Ono je se na to potřeba taky podívat úplně reálně. Máte tady 23 motorek a pokud budete mít 23 kvalitních jezdců - mistři světa, talenti, tak je jasné, že ten poslední bude pořád talent ale někdo poslední být musí. A u toho Rabata to odpovídá, že je poslední:
1. nováček - malo zkušeností s prototypem GP
2. VDS tým je poměrně nový, taky se učí, něco jako kluci od AB motoracingu, nejsou tam žádní technici z japonska, kteří by tu motorku naladili líp jak borci z VDS
3. Mají hondu, která i v továrním týmu nějak extra nejede, jen díky Marquezovi vyhrávají.
Takže když se tyhle body sečtou tak je jasné že ne uplně top materiál + personál s jezdcem, který se v MOTO GP teprve učí = poslední místa v závodech. To je přece logika, ne ?
tak ono ty letošní biky byly rovnou vyvíjený pro jednotnou elektroniku a micheliny, ty starý se hold musely jen přizpůsobit... pořád si ale myslim že talentovanej jezdec má šanci se na satelitní yamaze a ducati předvést, o hondě už to bohužel neplatí. Stejně tak si ale myslim, že v současný době žádnej extra talent na satelitu nejede (možná Rabat, ale ten opravdu nemá šanci něco ukázat)
Podle mě mají letos oba borci v tech3 stejnou mašinu, tedy loňské tovární yamahy.
Poslední jezdec co vyhrál na satelitu byl Elias, to víme všichni (2006)
A Valentíno opravdu získal titul 2001 ale to byla třetí tovární Honda v Barvách Nastro Azzuro, takže tak
Letos to prostě Tech3 moc nejde, ale řek bych že ty motorky co jsou z loňské sezony prostě novějším nestačí.
mike99> Nezbývá než souhlasit.
Z netovárnou se dostat na bednu je kus štěstí a hodně dřiny. Tech3 je už delší dobu neškodná. Poslední pozitiva byli z Dovim, pak šli dolů.
Podejť by všichni nechtěli jezdit továrnu. S jinou motorkou se už léta navyhrává. Kdo byl poslední vítěz na satelitu sice nevím (Baros?), ale včera jsem se na motoGP history díval na pětistovky v Barceloně 2001a uvědomil si, že posledním mistrem světa v netovárním týmu byl Vale. Ale už je to chvíli.
Absolutne nechapem, preco by Pol Espargaro mal ist do tovarneho timu a z akeho dovodu si robil zalusk na tovarnu sedacku za takmer 2 a pol roka neukazal absolutne nic, (bez vitastva, PP ci podia) jazdi tusku a minulu sezonu mu nakopal prdel Bradley Smith, ktory ziskal o 67 bodov viac ako "Marquez Yamahy", skoncil ako najlepsi privatny jazdec na siestom mieste len 7 bodov za Iannonem, ked dokoncil spolu s Rossim vsetky zavody na bodoch vzdy v najlepsej osmicke s vynimkou Australie, kde skoncil "az" 10.
A to bolo kecov od timu Pola Espargara v moto2 aky je Marquez podvodnik a MotoGP je o niecom inom. Marquez vsetkym vytrel zrak hned v uvodnym zavodoch prvej sezony co sa neda povedat o "Marquezovi Yamahy", ktory bez jasne najlepsej techniky v poli je uplne neskodny jak mandalinka po postriku
Korunoval to Jarvis, ked povedal, ze PE44 ma takmer rovnaku masinu ako Lorenzo a Rossi, a masina ma na lepsie vysledky ako s tym jazdi uz aby vypadol od Yamahy
Mali si udrzat Bradleyho a k nemu mladeho strelca z Moto2
P.S.: paci sa mi, ze ani nedostal ponuku od Yamahy na tovarnu sedacku
není se čeho bát,dobří i mladí jezdci existují - a čím více bude změn,tím to bude zajímavější
To je zajimave,jak to nikam nevede, cely ten super hero cirkus motogp...
Motorky jim moc nejedou(i kdyz oproti satelitni Honde porad jo), tak se tam asi nikdo nehrne. Dobre jim tak.
No, snad Zarco umí rozeznat, že je pro něj lepší fabrika Suzuki,
než satelit Yamaha a Suzuki tak bude " spaniards-free "
Ještě by se Zarco za čas mohl u Yamahy "dozvědět", že vlastně
mladý jezdec už není ...