Sedmé místo zní lépe, než ve skutečnosti je, tvrdí Quartararo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2575) napsal 01.04.2024 v 00:38

Dokud Yamaha nedělala bike na Quartu, byl schopný jet na špici každý její jezdec. Morbi by mohl vyprávět.
Teď je otázkou, nakolik Yamaha nestačí díky speciálnímu stylu Quarty a nakolik je to jejich chybami při vývoji přímo v továrně?

SLAY (829) napsal 29.03.2024 v 11:29

Podle mého je podíl jezdců tak max 10%,zbytek konstruktér, vývojové oddělení. Nikdo přece nemůže chtít aby jezdec vymyslel aerodynamiku, přišel na to jak zlepšit přilnavost nebo nastavení elektroniky může maximálně říct co je špatně a zbytek je na týmu

TDM851 (4147) napsal 29.03.2024 v 11:18+1

Musí mít dilema, zda zůstat či odejít. Kdyby se nechystaly změny pravidel, tak by to bylo celkem snadné, ale kdoví, s jakou 850 kdo přijde...
Každopádně je to jezdec, který se díky špatné technice nemůže zapojit do boje o příčky nejvyšší.

gresini (4529) napsal 29.03.2024 v 10:49+3

Na to jak Yamaha na tom je si myslím,že Quarta dává docela dobrý výkony. Pokud odejde od Yamahy,tak to bude škoda,ale když ta motorka není špička,tak asi není zbytí Byl bych raději kdyby to vychytali a dotáhli znovu na vrchol!!

papiboy (1268) napsal 29.03.2024 v 10:27+1

To sedmé miesto by bolo v skutočnosti desiate, nebyť vypadnutia dvoch majstrov a Viňalesa tesne pred koncom.
A Quarta to vie...

realkosmen (1456) napsal 29.03.2024 v 10:00+1

Údajně toho moc nenatestovali vzhledem k počasí a stavu tratě.

Každopádně je div, že Yamaha bez satelitu na to není tak špatně jako Honda.

Komik64 (3120) napsal 29.03.2024 v 09:16

Ten už to balí...
Ale nedivím se mu - přišel už o dost = místo o titul bojuje o Top10 (otázka je jen, jestli a pak tedy i nakolik, se na tom úpadku taky podílel...?).




TOPlist