Rossi tlačí na inženýry, Yamaha nevyhrála devatenáct závodů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rosička (982) napsal 24.07.2018 v 13:59+1

Novinka u Yamahy: Evropský testovací tým (jména jezdců jsou prý zatím tajná ale mluví se hlavně o B. Smithovi a J. Folgrovi) Do teď totiž má Yamaha jen 1 testovacího jezdce v Japonsku Nagasugu (37 let)

K Zarcovi: Poncharelo říká, že se s ním opakuje r. 2017 a to od La Mans trochu propad.

KARING (245) napsal 23.07.2018 v 21:37

Blackblues -

blackblues (1507) napsal 23.07.2018 v 12:18

Karing: a ty si nejlepsi,ale vypravec

gusangbum (310) napsal 23.07.2018 v 12:05

Balouch: houby zaříznou...netovarni stáj prostě neudrží dlouhodobě tempo s továrnou...bylo jasný že Zarco bude průběhem sezóny propadat... navíc jde do KTM, není už důvod do něj cpat novinky viz. Pedrosa...ten že jezdí tužku vám nevadí...

Balouch (266) napsal 23.07.2018 v 10:50-2+2

Smutný je, jak Zarca vždy v průběhu sezóny zaříznou, aby nedělal ostudu továrnímu teamu tím, že je bude porážet... S přestupem ke KTM je to ještě markantnější než vloni...

Ogg (387) napsal 23.07.2018 v 08:31

Ale Peťo, moc dobře víš, že Raven4414 je znám jako Jablíčko46

Co se týče současné době, Yamaha je prostě parádní motorka, to, že nevyhrává, tak hledej důvod mezi řidítkami a sedadlem

Kdyby Zarco byl trošku více agresivnější, mohl vyhrát Argentinu (Před Calem).

Virago > Naprostý souhlas jako vždy, dojedeš na GP ? Pepa udělá sraz, stejně jako jsme se sešli na Wé eS Bé Ká.

KARING (245) napsal 23.07.2018 v 03:38+1

Raven - Ty jsi Rossi- fanatik! Nepřeháníš to? Kdyby se chudák Rossi dostal na Hondu, tak se výš než na páté místo nedostane! Ať se drží Yamahy, která je momentálně nejlepší motorka MGP!

Rosička (982) napsal 22.07.2018 v 23:26

Taky zhruba před 8 lety přetáhla Honda od Yamahy A. Zugnu (vývoj elektroniky) a zároveň C. Luzzi (telemetrie). A takové špičkové kapacity prostě nikde nejsou!

doderoja (-136) napsal 22.07.2018 v 20:12

Romanko zlty traged od 2004 z dvojrocnou prestavkou v Yamahe a hejle Yamaha zaspala divne ze prave teraz ked Jorge odisiel

genetik (45) napsal 22.07.2018 v 18:18

tlačit může,ale hlavně musí tlačit na Marqueze

Romanko (1206) napsal 22.07.2018 v 17:35

Pěkná diskuze. Vale má pravdu, něco jim chybí. A bude to v elektronice. Proč. Protože jakýkoliv monopol je na dvě věci. a jednoduše Yamaha "zaspala" s přizpůsobením se. Ducati SW pro Marelli vyvíjela a měla už náskok a Honda koupila jedného z nejdůležitějších ing u Marelli. A Yamaha? Šla vlastní cestou. A tak to do cíle trvá. Jednotné pneu taky nejsou bůh ví co. Některé značce sedí, jiné ne. Přeji Yamaze brzká vítězství a zdramatizování MS.

blackblues (1507) napsal 22.07.2018 v 15:55+1

Ja bych rekl,ze v yamaze delaji neco opravdu hure nez ostatni a za dalsi bych rekl,ze nekolikanasobny mistr sveta Mrkvez je mistr v jizde na motorce a vyhrava to krom supr motorky i supr dovednosti jizdy na motorce...tak zadne konspirace

omg (1412) napsal 22.07.2018 v 13:02+2

MM nazuje hard/soft cokoliv a jede kládu, jako blázen. Stejně pneu neodrovná. Ostatní ano ať se snaží sebevíc.Nevěřím Dorně ani nos mezi očima... Honda pekla ve spolupráci s michelinem pro Rossiho, tak proč by se historie neopakovala a nepečou pro MM? Utajit jdou i takové věci o kterých nemáme ani tušení...
Dnes je možné úplně VŠECHNO jen to musí někdo zaplatit/ututlat...
Pro gigant Hondu maličkost...

motoGP1 (39) napsal 22.07.2018 v 10:33

Nechte hádání, uvidíme příští sezonu, Marquez bude myslím hodně prověřený Lorenzem jak moc je opravdu dobrý, pokud tedy jak je psáno bude mít Lorenzo naprosto stejné podmínky a Honda v tomhle asi není Ducati, tak uvidíme.Velice jsem pak zvědavý i na to jestli ho na Hondě bude také trápit to pozvolné uvadání ke konci závodů.

Majki (672) napsal 22.07.2018 v 10:28+2

Ravene, co tě vede k tomu abys nazýval závodníky tak jak si je nazval??

Raven4414 (100) napsal 22.07.2018 v 10:24

1100Virago: Podivej se kolik ma VR let. Kolik Mr.dka. Kdyby mel VR stejnou techniku co ma 93, tak by ho pojezdil s prstem v zadku. Akorat VR to nemuze na te Yamaze prodat, kdyz na rovince ta Namaha nejede. Je tam videt rozdil

1100Virago (3052) napsal 22.07.2018 v 09:53+4

SennaAyrton: Jestli to myslíš tak, že Michelin dělá pneumatiky na míru Hondě a ostatní se s tím musejí nějak popasovat, tak to je samozřejmě možné. Jestli to myslíš tak, že Honda dostává jiné pneu než zbytek, to by se podle mě neutajilo.

Ale proto přece pravidlo o jednotných oneu kdysi vzniklo Spojení Ducati+Bridgestone fungovalo příliš dobře a bylo je zapotřebí nějak zpomalit. Takže se zavedly stejné pneu pro všechny, ty s Ducati moc nefungovaly a účelu bylo dosaženo. Teď se holt karta obrátila jinam.

A Rossi jezdil na Hondě v dobách, kdy fasoval pneu "midnight special", dělané na míru podle dat z pátečních tréninků. Velké problémy by mu dneska Honda asi nedělala, ale že by všem "rozhodil sandál", jak píše Raven4414, o tom si dovolím silně pochybovat.

motoGP1 (39) napsal 22.07.2018 v 09:48

Já osobně bych souhlasil s větším počtem dodavatelů pneumatik jako v minulosti, jeden dodavatel to nikdy nebude úplně ono.Nedá se tomu moc věřit.

SennaAyrton (514) napsal 22.07.2018 v 09:44

Virago: ano, je to pravděpodobný a už se to tu tuším psalo, pak by se dalo ale polemizovat jestli mu stejně jako VR v minulosti nedělají pneumatiky na míru právě aby seděli jeho jezdeckému stylu...
Jinak VR na Hondě jezdil a byl neméně dominantní, takže Honda by mu asi problémy nedělal...

1100Virago (3052) napsal 22.07.2018 v 09:34-1+2

SennaAyrton 08:55: Marquez volí často tvrdší směs než soupeři, takže není divu, že mu pneu odcházejí pomaleji. Platí za to samozřejmě horší přilnavostí na začátku, ale dokáže to jezdeckými schopnostmi kompenzovat. A na konci závodu je pak král.
Pomáhá mu taky odlišný styl průjezdu zatáčkou. Yamahy jsou stavěné na rychlý plynulý průjezd, Marquez jede déle rovně na brzdách, pak motorku zlomí a akceleruje ze zatáčky. Paradoxně tenhle agresívnější styl více šetří okraje pneumatik, protože v náklonu stráví méně času. Žádné tajemství v tom není.

Raven4414 09:22: Přesně tyhle názory jsem čítal v době, kdy Rossiho porážel Stoner na Ducati Pak si na ni sedl Valentino a měl z toho akorát pár let psychické trauma

Raven4414 (100) napsal 22.07.2018 v 09:24

Pokud bude mít Lorenzo stejný podmínky jako Mr.dka sice tomu moc nevěřím, tak si Mr.dka neškrtne.

Raven4414 (100) napsal 22.07.2018 v 09:23

SennaAyrton : Právě to taky nechápu, jede hranu a stejně ty gumy vydrží. Tam něco bude smrdět

Raven4414 (100) napsal 22.07.2018 v 09:22

Mr.dka využívá jen nejlepší techniku a gumy .. Kdyby seděl VR46 na té mašině, co jezdí Mr.dka tak by jim dědek rozhodil sandál všem

SennaAyrton (514) napsal 22.07.2018 v 08:55

Raven4414: všechno je možný Honda by ani nemusela být lepší motorka jak Yamaha, ale pokud máš pneu které ti nedělají problémy pak to s přehledem strhneš na svou stranu.Gumy vyhrávají závody , o ničem jiném to není, technické rozdíli mezi špičkou jsou minimální, ale špatná vs dobrá pneumatika to už udělá masivní rozdíl.
takže zatímco jezdec s čistým stylem musí v závěru pneumatiky pošetřit aby udržel pozici a může jet naplno jen v úvodu závodu, Marquez jeden na plno skoro pořád a ke konci paradoxně ještě zatlačí...a at mi nikdo nevykládá že je to takový génius který by takto dokázal šetřit pneumatiky...s jeho stylem by na to měl být naopak nejhůř...
Jinak Honda je super mašina, podle Daniho kteýr odchází se to nedá brát, ten jako by ani už nebyl, Honda má jen Marqueze, nikoho jiného, ostatní netovární stroje se taky nedají brát vážně, vše se jede jen na Marqueze.
Uvidíme příští rok, pokud Lorenzo dostane stejné podmínky jako Mrkva a já věřím tomu že mu nehodlá dělat nosiče vody, pak ho začne porážet...

SennaAyrton (514) napsal 22.07.2018 v 08:50

Vinales vyhrál 3 z úvodních 5 závodů, ale už v Argentině mu to vlastně loni spadlo do klína když havaroval jasně vedoucí Marquez a ve Francii měl zase štěstí na Rossiho jezdeckou chybu, jinak klidně mohl vyhrát pouze úvodní závod a od té doby nic, dost to zkresluje.

1100Virago (3052) napsal 22.07.2018 v 08:45-1+1

Samuel007 06:28: Jen podotek - Viňales vyhrál hned tři z prvních pěti závodů (jednou byl šestý a jednou nedojel) a vedení v šampionátu si udržel až do Assenu, kde opět závod nedokončil. Od té doby nevyhrál. A před Assenem testovali v Bareloně jezdci Yamahy nový podvozek. Možná náhoda, možná to má souvislost.

Raven4414: Pneumatiky jsou jednotlivým týmům přidělovány náhodně S takovou se dá těžko péct na míru jako v dřívějších časech.

Raven4414 (100) napsal 22.07.2018 v 07:36-2

Dorna prej dělá vše proto, aby Mr.dka neměla konkurenci. Jsou domluvení s dodavatelem pneu, aby jim pekli ty nejlepší pneu co jsou. Aby na nich mohl vyhrávat. Potom se nedivme, že jede jak utrženej z řetězu a pneu neodrovná. Zatím co u Yamahy už jim kloužou po 10 kolech. Hawk

Samuel007 (376) napsal 22.07.2018 v 06:28

Davide, dovolím si s tebou nesouhlasit.
Maverick sice tenkrát vyhrál všechny zimní testy, ale to nic neznamená. Pak vyhrál 2 (slovy dva) závody. To je dost málo na to aby se dalo říct že ta motorka má na titul.
Ty první závody v zámoří jsou dost specifické.
Podobně jako Lorenzo letos vyhrál 2 závody po sobě. Od titulu je hodně daleko.

Ale s tím že jim chybí další vývojář souhlasím. Prostě usnuli na vavřínech.
Konkurence je předehnala a teď to nemůžou dohnat.

JollyJoker (1004) napsal 21.07.2018 v 23:39

Myslím si, že MM 93 je talent,ale že motorka je základ jeho úspěchu! Respektive jí má vždycky skvěle připravenou na každý závod a to klíč jeho úspěchu. A to chybí Valemu a Maverickovi.

1100Virago (3052) napsal 21.07.2018 v 22:59+1

Komické je, že vloni měla ze začátku sezóny Yamaha motorku na titul a Viňales na ní vyhrával co se dalo. Jenže Valentino si stěžoval, že nezatáčí jak by měla, tak přišly změny... a od té doby nastal propad. Yamaze momentálně nejvíc chybí další zkušení jezdci s tovární technikou pro sběr dat - jen Rossi s Viňalesem, každý s odlišným stylem, prostě nestačí. Škoda, že to zabalil Dani. Ten by svými zkušenostmi a know-how od Hondy mohl Yamaze hodně pomoci.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist