Radio Paddock hlásí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JV (68) napsal 13.10.2010 v 14:11

Jen trochu upřesním bodování v historii moto GP. Nějak jsem tady asi nepochopil míchání s bodováním F1 ?
1949 - prvních 5, vítěz 10 bodů a + bodík za nejrychlejší kolo
1950 až 1968 - prvních 6, vítěz 8
1969 až 1987 - prvních 10, vítěz 15
1988 až 1991 - prvních 15, vítěz 20
1992 - prvních 10, vítěz 20
1993 až ??? - prvních 15, vítěz 25
Kdysi se taky nepočítaly všechny závody, většinou platilo pravidlo polovina vypsaných závodů + 1. Byly tam i jiné vychytávky, ale na ty tady není místo - holt nejsem OGG ! Ohledně počtu bodujících - pro mne je ideální větší počet jezdců, je pak jednoduché srovnání z bodové tabulky. Třeba letos Moto2 - nevyrovnanost Iannoneho, progres Abaji! Nebo porovnání výsledků v prvním roce v GP. Třeba Jarda Huleš v roce 1996 vyválčil 12 bodů a Kuba Kornfeil už má letos 20. Ale to je jen můj názor, nikomu jej nevnucuji.

Kryšpín (7) napsal 12.10.2010 v 07:31

AKRO: Hop na udici

Nuvolari (2329) napsal 11.10.2010 v 21:48

AKRO: ale já psal o F1, tak jako Ty ve 13:22.

AKRO (-498) napsal 11.10.2010 v 21:14

Kryšpín - Zase kecáš! Chceš snad říci, že jsem někdy staromilsky chválil nějaké závody pětistovek třeba z doby před 20 lety? Skoro vždy byly závody nejvyšší třídy, z hlediska sportu a napínavosti a vlastně i počtem jezdců, nejslabší a ostatní třídy byly podstatně zajímavější! A jak vidíš, je tomu tak i dnes!

AKRO (-498) napsal 11.10.2010 v 21:09

Bosso - Jo, ona ta nejvyšší třída stála většinou, pokud jde o počet jezdců za ...nic! Nakonec jsi tady ale prezentoval jen 4 závody, kdy byl na startu bídný počet jezdců! Ono to pak vyzní, jako by to bylo celých 10 let nebo dokonce ještě déle! A v rámci objektivity bys mohl napsat taky závody, kdy jezdců bylo přes dvacet! A pochopitelně taky kde zrovna mezi jezdci nebyly rozdíly jako dnes při MGP!

SoulTrain21 (753) napsal 11.10.2010 v 20:05

„Prototyp nového motoru již máme postavený a připravený na stolici, kde již i běžel. Nevím, jestli to už bylo někde na okruhu, ale motor 1000cc i prototyp podvozku máme postavený. Zatím nemohu prozradit ani to, zda se jedná o V4 nebo řadový čtyřválec, ale důležité je, že budoucnost není ignorovaná,“ slova Denninga,šéf týmu Rizla Suzuki (převzato z konkurence)

PityGPX (949) napsal 11.10.2010 v 19:23

Jablíčko 46VR46 Empty29: no ale nakonec bude zase 17 takže v klidu.

MartenK85 (1) napsal 11.10.2010 v 17:39

15 jezdců to je pěkně na hovno... A ještě k tomu netovární mašiny kde budou na konci startovního pole.. Takže sezona zase o hovne.. Jezdců by tam mělo být minimálně přes 20 a všichni továrny at se ukážou...

pasolini (260) napsal 11.10.2010 v 15:49

Přiznejte se chlapi. Bez Akra by to tady nikoho nebavilo

Kryšpín (7) napsal 11.10.2010 v 15:44

Bosso: Hezký srovnání . Ale ono je to normální, starý lidi často říkají "...jo, to dřív...to byly doby...". A AKRO je starej remcal... . Takže se vlastně není čemu divit .

desmo69 (638) napsal 11.10.2010 v 15:33

Bosso, přesně Za dvacet let jim bude málo, když se předjedou v poslední zatáčce...budou se muset předjíždět až na cílově čáře A o počtu jezdců netřeba se zmiňovat. Viz. ten r. 90. Např v té USA už šestej z desíti, ztrácel kolo! V Misanu sedmej ztrácel kolo. V Brně třináctej atd. Takže zlatá doba osmikil a Ezpelety

Bosso (344) napsal 11.10.2010 v 14:55

Pokud se podíváme na výsledky kubatury 500 ccm třeba z roku 1991, tak třeba Misano: A bylo to dle hodně lidí ta opěvovaná léta: Na startu 16 jezdců, vyhrál Doohan před Kocinskim a Lawsonem. Jako 9.v cíli Rainey (+1.11.518 min.), 12.-15. v cíli minus 1 až 3 kola!!! Německo stejný rok: Pouze 15 jezdců na startu, vyhrál Schwantz před Raineym a Doohanem, ale už 6. v cíli De Radigues (+1.00.564) atd. A i výsledky ostatních závodů v cíli měly doslova šílené rozdíly, třeba GP Francie v Le Mans: 6 Juan GARRIGA SPA Yamaha +37.852, 7 Doug CHANDLER USA Yamaha +38.342, 8 Didier DE RADIGUES BEL Suzuki +39.290, 9 Sito PONS SPA Honda +1'30.554, 10 Adrien MORILLAS FRA Yamaha +1'45.040, 11 Eddie LAYCOCK IRL Yamaha 1 Lap, 12 Niall MACKENZIE GBR Yamaha 1 Lap, 13 Marco PAPA ITA Honda 2 Laps, 14 Andy LEUTHE LUX Suzuki 2 Laps, 15 Simon BUCKMASTER GBR Suzuki 5 Laps a to bylo vše, tedy ještě jeden nedojel. A o rok dříve, GP Jugoslávie: 10 na startu, 9 v cíli! Nebo GP USA téhož roku - 11 na startu - 10 v cíli!!! A to u toho Carmelo Ezpeleta vůbec nebyl!!!
.

AKRO (-498) napsal 11.10.2010 v 14:11

Nuvolari - Za dob Franty Šťastného se započítávalo do Mistrovství světa polovina nejlepších výsledků, podle toho kolik bylo závodů, plus jeden výsledek navíc. Např. závodů bylo 12, tak se započítalo 7 nejlepších výsledků. V té době bodovalo jen prvních šest jezdců v závodě a hlavně byla velká poruchovost motocyklů a pády na mizerných silnicích, na kterých se závody jely. Podobně se bodovaly i terénní závody, kde hodně jezdců stěží dokončilo polovinu závodů. Později se na silničních závodech bodovalo jak píšeš, kdy se dva výsledky nezapočítávaly.

PityGPX (949) napsal 11.10.2010 v 13:55

ja pamatuji bodovani ve f1 do top6 ale v 500/mgp už jsem zažil ten klasicky bodovani top15ky. nicmene si nemyslim ze by se to v nejblizsi dobe nejak zmenilo u motorek.

Nuvolari (2329) napsal 11.10.2010 v 13:32

AKRO: přesně, od roku 50 bylo za 1. flek 8 bodů a 1 bod byl za nejrychlejší kolo v závodě..., právě jsem to chtěl napsat. 9,6,4,3,2,1 byl už druhý model. A v první půli osmdesátých let (vím na 100%, že v 1984) se započítávalo do MSS o nejlepší výsledky v počtu o dva menším, než bylo závodů, tuším, že to tehdy bylo 13 z 15.

AKRO (-498) napsal 11.10.2010 v 13:30

Ono to sice vypadá tragicky, ale já si myslím, že přece jen SPZka nakonec těch 17 jezdců dohromady dá! Pokud ne, tak to bude skandál, výsměch a né Mistrovství světa. I těch 17 jezdců je strašně málo a navíc je tam třičtvrtina kroužilů, kteří se postupně jezdecky odrovnávají, jak nám ukázal Kalio a další.

Bosso (344) napsal 11.10.2010 v 13:29

To AKRO: Máš plnou pravdu s tím bodováním a zde je to přesné: Mistrovství světa silničních motocyklů tak vstoupilo do své třetí desítky, a ačkoliv se dvacet let bodovalo systémem 8, 6, 4, 3, 2 a 1 bod (tedy prvních 6 jezdců v cíli), tak od roku 1969 platil následující bodový systém: 15, 12, 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 a 1 bod (což v praxi znamenalo body pro nejlepší 10). A teprve později Top 15.

Bosso (344) napsal 11.10.2010 v 13:26

Hlavně To Desmo, ale i pro jiné zájemce: Tradiční přehled italských televizních diváků z neděle: Jelikož se jelo už ve skoro normálních evropských hodinách, tak to tentokráte bylo následovně: 2.475.000 TV diváků na MotoGP, přičemž poslední kolo v 10.41 hod. skoro tři miliony , 2.949.000 diváků. Jinak 125 ccm (v 7.00 hodin ráno) 172.000 diváků a Moto2 434.000 diváků. Záznam MotoGP během italské nedělě pak 2.230.000 diváků.

AKRO (-498) napsal 11.10.2010 v 13:22

Jo a těch 9 bodů za první místo, když bodovalo jen 6 jezdců, bylo pouze v případě, když vítěz zajel nejrychlejší kolo! Taková rarita! Pak už se to zavedlo stabilně, vítěz dostal 9 bodů i když nezajel nejrychlejší kolo.

AKRO (-498) napsal 11.10.2010 v 13:18

SoulTrain - Ono bodovalo v minulosti 6 jezdců, /do 70 let/pak se to změnilo na 8, pozdělji na 10 a nakonec na 15. U MOTO GP by asi ten starý systém 8 bodujících jezdců byl docela správný!

SoulTrain21 (753) napsal 11.10.2010 v 13:12

Jan: Na to nejduležitější zapomeneš!

Bosso (344) napsal 11.10.2010 v 13:11

To Jan26: Zapomněl jsi na Bautistu.

PityGPX (949) napsal 11.10.2010 v 13:09

jan26: chybi ti tam ta jedna sůza ne? :)

SoulTrain21 (753) napsal 11.10.2010 v 13:03

To je to co tu celou dobu píše Akro,že závoděním na satelitu jezdce odrovná,a tady je důkaz!

SoulTrain21 (753) napsal 11.10.2010 v 13:01

to je dobré no,Kaliovi jakožto jezdci který byl 2x vícemistr 125ccm a 1x druhý vicemistr v 250ccm,závodění v MotoGp tak podtrhlo sebevědomí,že chce ukončit kariéru

jan26 (3624) napsal 11.10.2010 v 13:00

zdravim te pity to jsme pak ale na 16 motocyklech
2 repsol
2 petronas
2 marlboro
2 tech 3
2 san carlo
2 pramac
1 hrc sto
1 cardion
1 paginas
1 lcr

PityGPX (949) napsal 11.10.2010 v 12:26

Nejdůležitější je, aby se Carlos při těch dvou GP nepřizabil a nějak solidně zajel závody aby ukázal, že i na pramacu se dá bojovat o dobrou pozici a né jen kroužit jak tvrdí ARKO-SPZ.

Rado_ (555) napsal 11.10.2010 v 12:22

Jo, pokud nebude pod 17, bude to OK - za predpokladu ze budou bojovat

PityGPX (949) napsal 11.10.2010 v 12:04

*zvykli

PityGPX (949) napsal 11.10.2010 v 12:04

Tak ale těch bajků tam bude 17 takže žádná změna, pramac zůstava ve dvou a z volné intrewen se stane třetí HRC pro stonera, a místo jedné sůzy přijde ab cardion ducati. pořád tedy 17! (minimálně). Já myslel že za ty 4 roky jsme si na ten počet 17-19 jezdců na startu všichni zvykly.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist