Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mamba54 - No s dnešního pohledu rozmazleného diváka, by se na závody např. z 60tých až 70tých let dneska skoro nikdo nedíval. Jezdily pouze tovární stroje a ostatní byli odsouzeni k minimálně 1 kolu ztráty.
Já jsem se blbě vyjádřil.Myslel jsem to tak,že vzhledem k té velké nevyrovnanosti se někomu na továrně něco vymklo z rukou,\třeba pád,porucha,zajetí do boxu\tak se to dalo ještě dohnat a lidi přitom vstávali ze sedadel.Navíc,tehdejší tratě tomu napomáhaly.Na dnešních dromech umí otočit heftem každej z z těch,co startují.No nějak jsem se do toho zamotal,tak raděj konec.Pravdu máš v tom,že dnešek chce něco jiného.
No, na druhou stranu ale v těhle "zlatých" dobách byly rozestupy 10x tak větší jako dnes. Takže ono není vyrovnanost jako vyrovnanost...dnešní společnost už chce něco jinýho no.
V šerém dávnověku silničního MS existovala též velká nevyrovnanost startovního pole dík továrním značkám a strojům soukromníků.Ale dík jezdeckému umění se hendikepy srovnávaly až tak,že na to pamětníci dodnes vzpomínají.
mamba54 , to sedí. Ono Akro je věčně nespokojený člověk...mu se nedá zavděčit jednotností, protože to popírá soutěživost...bohužel se mu ale nedá ani zavděčit barevností pole, protože to znamená, že budou velký rozdíly mezi jezdci díky technice, penězům atd. Prostě je to tak, je to smutný, ale je to tak
to Desmo69:Dík. Podle Akra by byl ideální násl.výsledek závodu např.-Na děleném 1.místě:Elias,DeAngelis,West,Abraham,Nieto a Pešek.Na děleném 7.až40.místě Simon,DeRosa,Talmacsi...
Akro, no neřííííkej V jiných třídách nejen že jsou bohatší a chudší, ale i další aspekty rozdělující vyrovnanost. Takže zas tvůj další objev neobjev
mamba54
Velký problém bude v tom, že v případě moto2 nelze příliš úspěšně aplikovat výmluvy na techniku. Pešek buď zajede akceptovatelné výsledky nebo jeho kariéra jako jezdce MS rychle skončí.
Další Akrův objev, že kvalita se odvíjí od toho, kolik je tým schopen zaplatit Tak po tom co jsme se dozvěděli že v moto2 jsou jednotné motory 600ccm, máme další exkluzivní informaci. Kurňa Akro, přijdi s něčím rozumným, nebo aspoň novým
Marex - Já mu úspěch přeju, ale těžko mohu přehlédnout, že mu to nejede! Když se podíváš trochu zpět na dřívější příspěvky, byl jsem jeden z mála, co tvrdil, že nemá kvalitní motorku a že její podvozek není konkurenceschopný.
1. Nemá najeto jako ostatní, protože se neúčastnil prvních předsezónních testů. 2. Díky zpoždění bude asi tým muset dohánět nastavení a vyladění motorky v rámci úvodních závodů, což je v takto nabité a vyrovné třídě dost velký handycap.
Přesto věřím, že se vše v dobré obrátí a Lukáš bude mít letošní sezónu dobrou .
Mildo. Od Lukáše se očekává strmý vzestup. Zatím tomu nic nenasvědčuje. Ve 250 jej limitoval netov. materiál, nyní málo najetých km. Nyní je vše o týmu a jezdci, neboť všichni jdou poslepu od začátku. Lukáš patří na bednu a my jej jinde nechceme vidět. Fandím vám kluci,ale to asi stačit nebude.
Desmo69 - mě šlo o příspěvky v 01"03 a 12:51.
Akro, a co jsem asi říkal? To stejný co ty v 20:19...uvědom se
Desmo69 - Co to zase blekotáš za nesmysly?
Mamba54 - No s dnešního pohledu rozmazleného diváka, by se na závody např. z 60tých až 70tých let dneska skoro nikdo nedíval. Jezdily pouze tovární stroje a ostatní byli odsouzeni k minimálně 1 kolu ztráty.
Já jsem se blbě vyjádřil.Myslel jsem to tak,že vzhledem k té velké nevyrovnanosti se někomu na továrně něco vymklo z rukou,\třeba pád,porucha,zajetí do boxu\tak se to dalo ještě dohnat a lidi přitom vstávali ze sedadel.Navíc,tehdejší tratě tomu napomáhaly.Na dnešních dromech umí otočit heftem každej z z těch,co startují.No nějak jsem se do toho zamotal,tak raděj konec.Pravdu máš v tom,že dnešek chce něco jiného.
No, na druhou stranu ale v těhle "zlatých" dobách byly rozestupy 10x tak větší jako dnes. Takže ono není vyrovnanost jako vyrovnanost...dnešní společnost už chce něco jinýho no.
V šerém dávnověku silničního MS existovala též velká nevyrovnanost startovního pole dík továrním značkám a strojům soukromníků.Ale dík jezdeckému umění se hendikepy srovnávaly až tak,že na to pamětníci dodnes vzpomínají.
mamba54 , to sedí. Ono Akro je věčně nespokojený člověk...mu se nedá zavděčit jednotností, protože to popírá soutěživost...bohužel se mu ale nedá ani zavděčit barevností pole, protože to znamená, že budou velký rozdíly mezi jezdci díky technice, penězům atd. Prostě je to tak, je to smutný, ale je to tak
to Desmo69:Dík. Podle Akra by byl ideální násl.výsledek závodu např.-Na děleném 1.místě:Elias,DeAngelis,West,Abraham,Nieto a Pešek.Na děleném 7.až40.místě Simon,DeRosa,Talmacsi...
Akro, no neřííííkej V jiných třídách nejen že jsou bohatší a chudší, ale i další aspekty rozdělující vyrovnanost. Takže zas tvůj další objev neobjev
mamba54
Zdravím všechny zde přítomné diskutující.Po delší době,kdy jsem se musel v jednom brněnském zdrav.zařízení podrobit větší ,,repasi,,jsem zpět a živ...
Desmo69 - Ona ti ta teorie o jednotných motocyklech začíná nějak pokulhávat! Jsou bohatší a chudší a tím i rovní a rovnější! Není peníz, není láska!
Velký problém bude v tom, že v případě moto2 nelze příliš úspěšně aplikovat výmluvy na techniku. Pešek buď zajede akceptovatelné výsledky nebo jeho kariéra jako jezdce MS rychle skončí.
Další Akrův objev, že kvalita se odvíjí od toho, kolik je tým schopen zaplatit Tak po tom co jsme se dozvěděli že v moto2 jsou jednotné motory 600ccm, máme další exkluzivní informaci. Kurňa Akro, přijdi s něčím rozumným, nebo aspoň novým
Marex - To by mě zajímalo taky! Asi se ta kvalita podvozku odvíjí od toho, kolik jsou jednotlivé týmy ochotné zaplatit!
Akro: Mě by zajímaly konkrétní díly. Motor můžeme vynechat,ale pérování, rám... jsem já to ale náročnej.
SoulTrain - Je to bohužel tak a k tomu není potřeba žádná diskuze!
Akro chce zase rozjet pořadnou diskusi,to je vidět
Marex - odhadl bych asi 4-5 miliónů rozdílu v ceně! A není to APRÍL!
Chtělo by to srovnat Eliasovu a Lukášovu motku.
Marex - Já mu úspěch přeju, ale těžko mohu přehlédnout, že mu to nejede! Když se podíváš trochu zpět na dřívější příspěvky, byl jsem jeden z mála, co tvrdil, že nemá kvalitní motorku a že její podvozek není konkurenceschopný.
Akro: Já bych byl radši, aby to Lukinovi jelo, než aby jsi vyhrál tuhle slovní přestřelku. Tady to vypadá, jako by jsi mu ani nepřál úspěch.
Kitten - Možná bys měl ten jeho propadák ještě pochválit!
AKRO makejte hoši, máte na to někdo tady potřebuje zavřít hubu a kopanec do zadku
staci se poradne rozjezdit,kdyz bude aspon vychaze slusny počasy...je na prd,jet na doraz v takovich podminkach
Drzim palce v dalsich jizdach
Kryšpín - Ale jo, dobrou sezónu! Sem tam pod dvacáté místo!
1. Nemá najeto jako ostatní, protože se neúčastnil prvních předsezónních testů. 2. Díky zpoždění bude asi tým muset dohánět nastavení a vyladění motorky v rámci úvodních závodů, což je v takto nabité a vyrovné třídě dost velký handycap.
Přesto věřím, že se vše v dobré obrátí a Lukáš bude mít letošní sezónu dobrou .
Má najeto stejně jak ostatní tak proč se vymlouvaj že má málo najeto.
Mildo. Od Lukáše se očekává strmý vzestup. Zatím tomu nic nenasvědčuje. Ve 250 jej limitoval netov. materiál, nyní málo najetých km. Nyní je vše o týmu a jezdci, neboť všichni jdou poslepu od začátku. Lukáš patří na bednu a my jej jinde nechceme vidět. Fandím vám kluci,ale to asi stačit nebude.