Po startu ze čtrnácté pozice Rossi skončil pátý, Viňales sedmý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dejf. (1341) napsal 13.03.2019 v 14:30

TDM> yamaha ale jedina nepodala protest.

TDM851 (4101) napsal 13.03.2019 v 10:16

Furt si myslím, že to bude aerodynamika. Viz protest na Ducati.
Ve větrném pytli se motka chová jinak a i přítlak je mnohem menší..

Thackwell (131) napsal 12.03.2019 v 18:40

Carom- zajímavá úvaha, řekl bych že Yamaha ve všem hledá pneu a nastavení, ale pokud je příčinou no1. motor a je to dost pravděpodobné i když pneu tam hrají roli také, pak můžou zkoušet co chtějí, ale nikdy jim to tak jako konkurenci prostě už nepojede...

šelep (321) napsal 12.03.2019 v 18:01

Vale no comment.Je to fakt doktor.

dejf. (1341) napsal 12.03.2019 v 16:35

carom> dam ti souhlas, ikdyz netusim, jesi je to pravda, ale je to minimalne zajimava teorie, ktera se tvari jakoze "neco na tom bude".

Carom (185) napsal 12.03.2019 v 10:14+5

Rossi, tam to taky teoreticky vychází. On jezdí jinak jak JL a asi i MV. Má více styl brzda, plyn, než ti dva. Proto je lepší v balíku jezdců. Když ti dva, JL a MV, jedou (samo s yamahou-JL) ve skupině, nelze aplikovat jejich styl a přednosti yamahy. Všichni okolo více brzděj a pak silně akcelerují, na což yamaha nemá motor. DNA Yamahy je jim k ničemu. Rossi má pak pravděpodobně jiný nastavení a snaží se v rámci možnosti yamahy aplikovat stop/go styl, kterej je mu přirozenější. Což je vidět v závodech. V trénincích to tak patrný není, protože neumí ten Lorenzo-Maverik-Yamaha styl. JL maximálně využíval yamahy v dobách jeho slávy, pak yamaha přestala stíhat, protože motor a plácá se v tom dodneška (yamaha). Protože motor. Trestuhodný je, že již nemá připravenej V4. Řekl bych, že již několik let je jasný, že doby, kdy stačil řaďák, jsou dávno pryč. Ducati maká, Suzuki taky (o Hondě ani nemluvě). Yamaha pořád na něco čeká, nevím na co.

Jirikh75 (947) napsal 12.03.2019 v 09:00+1

Podle mně je to hlavou. Valentino se nepřinutí zatáhnout, dokud nejede závod a Maverick je zase v závodě vystresovaný. Přijde mi to jako přes kopírák s loňským rokem. Každopádně Rossi 0,6 za vítězem je skvělý výsledek. Možná kdyby vylepšil kvaldu, tak bojuje o vítězství. A ještě jednu věc - Rossiho někteří odepisují už možná deset let, ale pořád tam je, pořád překvapuje, pořád dělá závody zajímavé a hlavně je vidět! Maverick mi přijde jako Petrux, někdy mile překvapí, ale pak zas zapadne do davu a jak se říká: nenadchne, neurazí.

kilix (9) napsal 12.03.2019 v 08:54

R4 podľa mňa už budú musieť pouvažovať nad prechodom na V4. Suzuki má tiež R4, ale bolo vidieť túto situáciu: Rins celé kolo bojuje v zákrutách a na cieľovej rovinke ho obehne aj ducati aj honda otočením heftu. Zas celé kolo bojuje, získa pozíciu-dve a na rovinke o tieto pozície príde.
R4 či už Yamaha, alebo Suzuki, proste V4 motorom nestíha.

Carom (185) napsal 12.03.2019 v 07:22

Rosička: to by mělo logiku. Pravděpodobně když jede sám, tak jízda je plynulejší, asi i jede rychleji v zatáčkách. Takhle jezdíval u yamahy i Lorenzo. Zpětně tedy dostávají smysl i jeho závody start-cíl. Když byl první a sám, jel tak, jak yamaha umí: ne tak tvrdé brzdy, rychješí zatáčka, méně brutální akcelerace na výjezdu. Nicméně si myslím, že tahle epocha (tzn yamaha a tento styl) asi končí. Ostatní značky jdou jiným směrem a vyplácí se jim. Je celkem s podivem, že yamaha má léta asi o něco míň výkonný motor a nic s tím nedělá. Teda asi jo, ale nic moc. honda a Ducati mívaly dycky brutální motor, ale yamahu v podvozkový části dotáhly. Yamaha ale motorově je ne. Suzuki má taky řaďák, ne? A jak valí. A to je nyní v motogp chvíli.

Motogpmania (11) napsal 11.03.2019 v 21:24

Mavericku na to je jedno řešení, musíš pořád jezdit v čele

PeterRRoliver (378) napsal 11.03.2019 v 21:24+3

Vale zajel velice slušně na to jak se nedařilo už od tréninků Nikdo od něj snad nemůže čekat že bude pořád vpředu, ty časy už jsou pryč a jak už tu někdo psal chybí mu asi ta dravost kterou mají ti mladší, ale i kdyby dojížděl pravidelně kolem pátého místa vždy se na něj rád podívám, tím samozřejmě netvrdím že nemá na to aby vyhrál, on je dědek stále nevyzpytatelnej Mawerick mi přijde že stále dost bojuje s hlavou, sam na trati nemá problém sázet rychlá kola ale v závodě když si nemůže vybrat ideální stopu má pořád problémy, jeho opak je asi Cal který mi přijde že jezdí většinu závodů do plusu, tzn nepropadá se polem a spíš pozice oproti kvaldě vylepšuje, u mě frajer a muj velkej favorit Mno a Jorge těžko soudit pokud není v pořádku a opět na jiném biku, osobně bych si tipnul že jeho sezona na Hondě bude dost podobná jako ta poslední na Ducati. Nakonec ji přijde na chuť ale myslím že bude mít problém zajíždět konzistetní výsledky jako třeba Marquez nebo když jezdil Jorge yamahu. Každopádně to byli zajímavé závody všechny tři a těším se na další Jen muj pohled, nic vnucujícího

JEFFzx13 (489) napsal 11.03.2019 v 20:39

Maverick mel loni stejne-podobne zavody jak vcera Vale.na zacatku nic,a pak hura do utoku a probil se az dopredu.cim to je??

Rosička (982) napsal 11.03.2019 v 20:35

Myslím, že takto podané vyjádření Mavericka je jen nedostatečný překlad. Co čtu jinde, tak to chápu tak, že pokud jede ve skupině (v soubojích) rychleji opotřebuje pneu hlavně zadní, když jede sám víc ji ušetří. Tam je ta slabina a pak také brždění

ThomasHewitt (244) napsal 11.03.2019 v 19:24

zajímavý komentář Mavericka, to mi úplně připomíná Mercedes ve f1, na čistém vzduchu dominantní, ale velké problémy s pneu při jízdě za soupeřem, na druhou stranu ty starty by měl potrénovat, nepamatuju kdy naposledy na startu pozici vydělal.Říkal jsme to už před závodem že zase pokaká start a taky jo, v první zákrutě už okupoval 6 flek, pokud by startoval 10 byl by po startu 18...Maverick na tomhle musí zapracovat, loni několikrát komplikovaně po špatném startu doháněl čelo pole a ke konci mu pak vždy nějaké ty vteřiny chyběli a skončil níže než by býval mohl...

Matess18 (93) napsal 11.03.2019 v 19:09

doderoja (-109) napsal Dnes v 18:39
Mates az nato ze Jorge zajel velké kulové.

Doderoja, po dlouhé době od tebe čtu nějaké konstruktivní hodnocení tvého oblíbence i když si tak úplně nejsem jistý kdo to je, jestli Rossi, nebo Lorenzo, protože dle mého miluješ oba

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 11.03.2019 v 18:56+4

tvle doderojo - čti, když už nemyslíš a pokud myslíš, tak snad radši nepiš, protože když dědek něco řekne, tak ať je jaký chce, má to hlavu a patu a ví proč to říká.
A jak Mates napsal...což jsi asi nečetl, protože se opakuješ po něm - snad ani nechápeš.

doderoja (-109) napsal Dnes v 18:39
Mates az nato ze Jorge zajel velké kulové

doderoja (-128) napsal 11.03.2019 v 18:39

Mates az nato ze Jorge zajel velké kulové

Tomas_81 (105) napsal 11.03.2019 v 18:39+4

Jj DOCTOR pořád umí

Matess18 (93) napsal 11.03.2019 v 18:26+12

Doderojo jen pro pořádek Jorge řekl před závodem.

Jorge Lorenzo – 15. místo / 1:54,563
„Po dnešních pádech mě pobolívají záda, musím si trochu odpočinout a uvidíme, jak se budu cítit, až zítra vstanu. Dnešek rozhodně nebyl skvělý, první pád byl velmi nešťastný. Šlo o kombinaci různých okolností, kvůli kterým jsem opravdu ošklivě upadl a hodně se potloukl. V kvalifikaci jsem pak spadl proto, že byla příliš velká zima. Nebyl to pro nás dobrý den. Bude to závod o přežití, zvláště pro mě, jelikož na tomto stroji ještě nemám příliš zkušeností, navíc mám bolesti.“

Z tvého pohledu si tedy i Jorge dělal aliby na závod, protože věděl už od začátku, že v Kataru zajede velké kulové jako loni!!!.
Akorát ja na rozdíl od tebe proti Jorgemu nic nemám akorát používám stejnou ujo logiku jako ty!!!

PinkPanther (844) napsal 11.03.2019 v 18:16+8

Valentino bravo
Ze 14. fleku na startu se prokousat na 5. v cíli v tak vyrovnané konkurenci zaslouží sakra uznání

doderoja (-128) napsal 11.03.2019 v 18:01-11

Sobota :V noci mám problém s přední pneumatikou,“ řekl Valentino Rossi po neúspěšné kvalifikaci. „Jsme v maléru, protože jsem celkem dost pomalý, nemám dobrý cit s předkem a také je tam nadměrné opotřebení pneumatiky. Bude to těžké, bude to hodně náročné

Nedela :Od včerejška (sobota) jsme do dnešního dne pracovali velmi intenzivně, upravili nastavení motorky a také jsme pro závod provedli pár změn,“ uvedl Valentino Rossi. „Zapracovali jsme dobře a jsem spokojený, protože to byl dobrý závod.“

Cez noc sa stal zazrak zase si robil alibi keby to nevyslo BRAVO

technasia (1933) napsal 11.03.2019 v 16:08+2

žltý dědko robil čo mohol .ten řadák už vůbec nemaji dělat.chce to V4

Carlo888 (164) napsal 11.03.2019 v 15:22

nevím co chtěl španělák vyjádřit,ale v závodě vidět fakt nebyl..

TDM851 (4101) napsal 11.03.2019 v 15:10

Třeba neví, co to ta ajérodynamika vůbec je

dejf. (1341) napsal 11.03.2019 v 15:03

TDM> ajérodynamiku maj asi dobrou, pac si jako jedini nestezovali na ducati po zavode:D

TDM851 (4101) napsal 11.03.2019 v 14:55

Dejf Tož asi ta ajérodynamika

dejf. (1341) napsal 11.03.2019 v 14:44

vinales: "Když jedu sám, můžu nastavovat opravdu dobré časy, dokonce v polovině závodu jsem mohl jet nízkých 1'55s, ale jakmile se dostanu za jiného jezdce, mám vzadu malou přilnavost"

Rozumi tomu nekdo?




TOPlist