Márquez je nejrychlejším jezdcem testu MotoGP
Text: Petr Czyž | Foto: Repsol Honda | Zveřejněno: 6.2.2014 | Zobrazeno: 1 823x
První třídenní test MotoGP uzavřel Marc Márquez v pozici nejrychlejšího muže a nejen to, úřadující mistr světa překonal časem 1´59,533 sekundy rekord okruhu, který od roku 2012 patřil v Sepangu Casey Stonerovi. Španěl Dani Pedrosa najel celkem pětapadesát kol a s časem 2´00,223 sekundy skončil šestý.
Marc Márquez ve čtvrtek pracoval na elektronice a také jel simulaci závodu na dvacet kol. Za tři dny najel v Sepangu něco přes 167 kol a každý den byl nejrychlejší. „Jsem spokojen s tím, jak to tady během posledních tří dnů probíhalo. Předsezonní přípravu jsme zahájili dobrým způsobem,“ řek na úvod nejrychlejší jezdec třídenní mise v Sepangu Marc Márquez.
„Je sice pravda, že je to jen první test a máme ještě dost práce, kterou je třeba udělat, ale už nyní jsme byli schopni zajet simulaci závodu a ta dopadla dobře,“ pokračoval. „Vyzkoušeli jsme spoustu variant nastavení a nasbírali velké množství dat, takže na druhý test tu budeme velmi dobře připraveni. Ještě nám zůstává pár věcí k vyzkoušení, takže tu z předsezonní přípravy musíme vytěžit maximum.“
„Po fyzické stránce se cítím dobře. Minulý měsíc jsem se sice nezastavil, protože jsem měl hodně nabitý program, ale byl jsem schopen pokračovat v tréninku. Přijel jsem tu trošku slabý, protože jen před týdnem jsem měl chřipku, ale nakonec jsem se cítil v pohodě, což je nejdůležitější,“ řekl Španěl a závěrem dodal: „Vždy se můžeme zlepšit a tento test mi pomohl zlepšit fyzičku.“
Dani Pedrosa pracoval na geometrii a také na zlepšení zadní přilnavosti RC213V. V tomto směru byli s týmem úspěšní a nalezli několik pozitivních řešení. Bohužel měl problémy s přední brzdou v době, kdy ostatní jeli svá nejrychlejší kola. Přesto je Španěl se svou prací spokojen.
„Třetí den jsme se zaměřili na podvozek ve snaze získat lepší přilnavost a mám pocit, že se nám v tomto směru podařilo hodně pokročit,“ řekl Dani Pedrosa. „Ráno jsme měli na obou motorkách problém s brzdami, takže jsem přišel o spoustu času právě v době, kdy máte možnost zajet své nejrychlejší kolo.“
„Přesto jsem spokojený, že se nám podařilo zlepšit nastavení a vůbec, celkově to byl pro nás úspěšný den. V dalším testu doufám začneme přesně tam, kde jsme dnes skončili a budeme pokračovat v dalším zlepšování než se následně přesuneme na Phillip Island,“ dodal Dani Pedrosa.
„Je sice pravda, že je to jen první test a máme ještě dost práce, kterou je třeba udělat, ale už nyní jsme byli schopni zajet simulaci závodu a ta dopadla dobře,“ pokračoval. „Vyzkoušeli jsme spoustu variant nastavení a nasbírali velké množství dat, takže na druhý test tu budeme velmi dobře připraveni. Ještě nám zůstává pár věcí k vyzkoušení, takže tu z předsezonní přípravy musíme vytěžit maximum.“
„Po fyzické stránce se cítím dobře. Minulý měsíc jsem se sice nezastavil, protože jsem měl hodně nabitý program, ale byl jsem schopen pokračovat v tréninku. Přijel jsem tu trošku slabý, protože jen před týdnem jsem měl chřipku, ale nakonec jsem se cítil v pohodě, což je nejdůležitější,“ řekl Španěl a závěrem dodal: „Vždy se můžeme zlepšit a tento test mi pomohl zlepšit fyzičku.“
Dani Pedrosa pracoval na geometrii a také na zlepšení zadní přilnavosti RC213V. V tomto směru byli s týmem úspěšní a nalezli několik pozitivních řešení. Bohužel měl problémy s přední brzdou v době, kdy ostatní jeli svá nejrychlejší kola. Přesto je Španěl se svou prací spokojen.
„Třetí den jsme se zaměřili na podvozek ve snaze získat lepší přilnavost a mám pocit, že se nám v tomto směru podařilo hodně pokročit,“ řekl Dani Pedrosa. „Ráno jsme měli na obou motorkách problém s brzdami, takže jsem přišel o spoustu času právě v době, kdy máte možnost zajet své nejrychlejší kolo.“
„Přesto jsem spokojený, že se nám podařilo zlepšit nastavení a vůbec, celkově to byl pro nás úspěšný den. V dalším testu doufám začneme přesně tam, kde jsme dnes skončili a budeme pokračovat v dalším zlepšování než se následně přesuneme na Phillip Island,“ dodal Dani Pedrosa.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?