Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
2014 se vrací Suza a bude tam 16 prototypů, plus velmi pravděpodobně nějaká ta CR Honda. Kdyby se vrátila Suza a nedej bože někdo další, pozbydou CRT naprosto své místo v poli GP. A to měly být CRT budoucností šampionátu. Všechno se zase rychle vrátí do starých kolejí a fanoušek opět bude koukat na 15 strojů...?? Je to jen moje hypotéza,ale podle mého by to mělo být tak, jak je to nyní v F1. Tam to funguje a dokonce je to i větší sranda, než celé MGP.
Pity, přečti si prosímtě co jsem psal v 4:25. To není žádna chyba, žádnej omyl, žádná blbost ale taktickej tah jak donutit továrny zlevnit nájem a resp i celou cenu motorky
Josef: absolutní souhlas!! Ty dva - nevím zda oba dva, ale desmo ten názor o 4 bajkach brání s tím že každá továrna ma tak stejné množství vyslat stejný počet prototypů, tzn suza 4x, honda 4x. yamaha 4x, a ducna 4x. Jenže ja to vidím jinak, opravdu by nikoho nezabilo, pokud by hbonda chtěla dat 5. hondu či ducna 5. hondu. Už by bylo o dva prototypy víc a o dvě lukrativní sedačky víc, a dva dobří jezdci by si zachranili misto před vyhazovem. (např randy by jezdil hondu misto art ) prostě si myslím že pokud honda ma zajem dodat 5 prototyp, je to jen její věc a dobro prop celej šampoionat. Tím druhým je mamba kt. se nevyjadřuje kriticky k panu Ezpeletovi. (což já taky ne, ale to neznamená že se mi libi jeho návrhy) :o) možná že mamba je proti 4 motorkam od jedné tovarny, ale zatím jsem ho nikdy neviděl že by proti tomuto pravidlu protestoval tak jak 98% všech místních diskutérů :o)
P.S: s oběma vycházím velice dobře ale tady na pana Ezpeletu a jeho pravidlo o 4motorkach ja nezměním nazor nikdy. Tady toto byla CHYBA!
Ok, novačkovské pravidlo mělo něco k sobě, tech. regule, otáčky, finan. strop, zavedení crt beru, ale omezení aby mgp mělo max 24 motorek na roštu když se v min. zavodilo s více motorkama, a omezeni aby jedna fabrika vydala na rošt pouze 4 bajky, to nezkousnu nikdy!
A to netvrdím že čím dál tím víc se začína Dorna projevovat i do toho, kdo ma za koho jezdit. Viz Bird a nahrazení Ellisna, ačkoliv Ellison skončil v CRT jako 4. nej pilot
PityGPX 22:32
max 4 motky od výrobce... největší tupost tisíciletí A kdože jsou ti dva nešťastnici, co věří v hybridy-spz? Zřejmě nějaké zatoulané ovečky, co nerozumí motogp, třeba ze sousedního webu golfu
Ale nebudem si kazit Vánoce s spz-crt a odpustmě jim jejich neznalost a přejme jim, ale i jejich guru, ať si z výpalného užívá Vánoc plnými doušky.
tak ale v roce 2008 jezdili pouze ducny, kawy, hondy, yamahy, suzy a bylo jich 18 a ty prototypy byly vyrovnané takže stačí aby se vratily tovarny a zas jich můze byt 20 vyrovnanych :o) navíc tenkrat nebyly jednotné pneu takze rozdíly byly vetsi. treba takova tech3 s michelinama v druhé půlce sezony byla neškodná jak mandelinka po postřiku a kde je tech3 s bridgestonama letos? :o)
Myslím, že tentokrát to Desmo vysvětlil naprosto polopaticky a logicky naprosto všem. Dokonce si troufám a doufám věřit, že i zapřísáhlým odpůrcům nejen CRT, ale i SPZky. I honza108 to vystihl přesně.
Taky moc nechápu proč pořád protlačujete ty produkční prototypy, vždyt byl článek, že tyhle CR jsou "nejrychlejší" v historii co se týče ztrát na kolo.. Je přece kravina aby bylo 20 vyrovnanejch bajků v motogp, to nikdy nebylo a ani nebude!!!
...jako ono logicky. Pokud je Dorna ve "válce" s MSMA, tak přece nebude dávat milióny soukromým týmům, aby je předali továrnám, jakožto členům MSMA za pronájem motorek. Tím že se zavedl limit 4 motorek na člena MSMA, tak dostali velkou ránu v tom, že už mají mnohem menší příjem a musí začít něco dělat pro slevnění, protože ty dvě motorky do satelitních týmů jim ten vývoj a náklady nijak ani zdaleka nedorovnají.
Někdo může argumentovat tím že aby se jim vrátila ztráta tak ten pronájem naopak zdraží...jenže je tu levný CRT na který se obrátili už tři ex-zákazníci MSMA. Cardion, Aspar a z půlky Gresini. Tech3 špekulovalo nad vlastním rámem atd. Takže továrnám už teď nic jiný nezbývá než prostě zlevnit. Když to nešlo domluvit rozumně od stolu, tak to jde takhle.
Desmo: Tak tak. Napsal jsi to za mne. Já bych ty CR biky podržel. Továrny jsou teď lehce přikáknutý,ale jakmile se otřepou...bude to stejný jako na konci 800.
Pity, ale on nechce podporovat satelitní týmy kvůli těm neuvěřitelným cenám za pronájem. Chtěl to dostat na cenu kolem 1mil€ ale to továrny nesouhlasily. Proto CRT. Nebýt crt tak by nebyly produkční Hondy ani M1 motory na pronájem...
Určo, M1. Ono by bohatě stačilo kdyby byla od úvodu úplně jiná myšlenka:
Každý ví, že pan Ezpeleta podporuje finanče jak může CRT. Kdyby místo výmyslu CRT si řeli ,že budou podporovat priv. týmy aby si mohli pořizovat prototypy a spojení honda , yamaha, ducati by byla schopna dodat 6 bajků (což takova honda určo, ducati též?) tak by bylo více prototypů a ten zbytek pole by vyjednala ART s prototypovými pravidly aby to byl čistokrevný prototyp + ty produkční hondy a máte krásné číslo 24 bajků !
Každý mi říká: těch prototypů už je tak málo a oni místo toho aby se je snažili navýšit tak určí pravidlo aby byly max. 4 motorky od jedné továrny? Uznejte sami, že je to přece blbost. POkud mám šampionat kde mam slabou stranku v podani počtu prototypů - to na čem stojí cele motogp a přitahuje diváky, tak přece se budu snažit to o max. navyšení a né omezování hybridama, kterej celej server motorkari.cz (krom dvou lidí) nesnáší
Dejvid: Jak moc se asi budou lišit podvozky CRT s upravenejma superbajkovejma motorama od podvozků s motorama z M1nebo produkční Hondy Rozdělení na 1. a 2. ligu v Moto GP v roce 2014 nezmizí Když to dobře dopadne, tak se jen sníží rozdíl mezi nima (vyšší výkon motoru) A jestli se bude 2. lize říkat CR nebo jinak, na výsledku nic nezmění
Abrahámovci ze sledu dění a měnících se příslibů, nejspíše také nemají velkou radost. Budoucnost CRT stojí na vratkých nohách. Jsem velmi zědav, jestli tohle Ezpeletovo dítě nezhyne dřív, než začne pořádně běhat. Záleží jen na Carmelovi.
Pokud se nepletu tak spojení BMW - Suter začalo CRT žrát úplně nejdřív ze všech CRT projektů, tj myslim že testovali už v Brně 2011 s Kalliem kdy ještě ani nikdo nevěděl jaké CRT budou na roštu a vědělo se pouze o nich.
Takže na to, že testovali před sezonou nejvíce tak měli byt jasně nejlepším bikem ovšem to jim stačilo pouzev kataru byt nejlepším bikem crt kdy to Colin vyhrál a postavil se do parc famé.
Tudíž někde nastala chyba.
Já z toho vyčítám trošku něco jinýho a vůbec se mi to nelíbí... Už teď stál Suter nejspíš za prd - Colin by asi mohl vyprávě. A to viděli v projektu s BMW budoucnost... Bojím se toho, jak to bude letos, když už tu budoucnost nevidí
No kolem a kolem jak lze vyčíst tak jsou zákulisní události velmi hektické. Jednou to mělo být Bmw, ted to bude (asi) Ducati. Suma sumárum Suter asi není tak špatné načiní, ale zatím se nějak nedaří vyniknout...
2014 se vrací Suza a bude tam 16 prototypů, plus velmi pravděpodobně nějaká ta CR Honda. Kdyby se vrátila Suza a nedej bože někdo další, pozbydou CRT naprosto své místo v poli GP. A to měly být CRT budoucností šampionátu. Všechno se zase rychle vrátí do starých kolejí a fanoušek opět bude koukat na 15 strojů...?? Je to jen moje hypotéza,ale podle mého by to mělo být tak, jak je to nyní v F1. Tam to funguje a dokonce je to i větší sranda, než celé MGP.
Desmo: ok :)
Pity, přečti si prosímtě co jsem psal v 4:25. To není žádna chyba, žádnej omyl, žádná blbost ale taktickej tah jak donutit továrny zlevnit nájem a resp i celou cenu motorky
Pity
a ty dvě zbloudilé a naivní ovečky už se ozvaly dvěma červenými mínusy
Josef: absolutní souhlas!! Ty dva - nevím zda oba dva, ale desmo ten názor o 4 bajkach brání s tím že každá továrna ma tak stejné množství vyslat stejný počet prototypů, tzn suza 4x, honda 4x. yamaha 4x, a ducna 4x. Jenže ja to vidím jinak, opravdu by nikoho nezabilo, pokud by hbonda chtěla dat 5. hondu či ducna 5. hondu. Už by bylo o dva prototypy víc a o dvě lukrativní sedačky víc, a dva dobří jezdci by si zachranili misto před vyhazovem. (např randy by jezdil hondu misto art ) prostě si myslím že pokud honda ma zajem dodat 5 prototyp, je to jen její věc a dobro prop celej šampoionat. Tím druhým je mamba kt. se nevyjadřuje kriticky k panu Ezpeletovi. (což já taky ne, ale to neznamená že se mi libi jeho návrhy) :o) možná že mamba je proti 4 motorkam od jedné tovarny, ale zatím jsem ho nikdy neviděl že by proti tomuto pravidlu protestoval tak jak 98% všech místních diskutérů :o)
P.S: s oběma vycházím velice dobře ale tady na pana Ezpeletu a jeho pravidlo o 4motorkach ja nezměním nazor nikdy. Tady toto byla CHYBA!
Ok, novačkovské pravidlo mělo něco k sobě, tech. regule, otáčky, finan. strop, zavedení crt beru, ale omezení aby mgp mělo max 24 motorek na roštu když se v min. zavodilo s více motorkama, a omezeni aby jedna fabrika vydala na rošt pouze 4 bajky, to nezkousnu nikdy!
A to netvrdím že čím dál tím víc se začína Dorna projevovat i do toho, kdo ma za koho jezdit. Viz Bird a nahrazení Ellisna, ačkoliv Ellison skončil v CRT jako 4. nej pilot
A do mě!
PityGPX 22:32
max 4 motky od výrobce... největší tupost tisíciletí A kdože jsou ti dva nešťastnici, co věří v hybridy-spz? Zřejmě nějaké zatoulané ovečky, co nerozumí motogp, třeba ze sousedního webu golfu
Ale nebudem si kazit Vánoce s spz-crt a odpustmě jim jejich neznalost a přejme jim, ale i jejich guru, ať si z výpalného užívá Vánoc plnými doušky.
tak ale v roce 2008 jezdili pouze ducny, kawy, hondy, yamahy, suzy a bylo jich 18 a ty prototypy byly vyrovnané takže stačí aby se vratily tovarny a zas jich můze byt 20 vyrovnanych :o) navíc tenkrat nebyly jednotné pneu takze rozdíly byly vetsi. treba takova tech3 s michelinama v druhé půlce sezony byla neškodná jak mandelinka po postřiku a kde je tech3 s bridgestonama letos? :o)
Myslím, že tentokrát to Desmo vysvětlil naprosto polopaticky a logicky naprosto všem. Dokonce si troufám a doufám věřit, že i zapřísáhlým odpůrcům nejen CRT, ale i SPZky. I honza108 to vystihl přesně.
Taky moc nechápu proč pořád protlačujete ty produkční prototypy, vždyt byl článek, že tyhle CR jsou "nejrychlejší" v historii co se týče ztrát na kolo.. Je přece kravina aby bylo 20 vyrovnanejch bajků v motogp, to nikdy nebylo a ani nebude!!!
...jako ono logicky. Pokud je Dorna ve "válce" s MSMA, tak přece nebude dávat milióny soukromým týmům, aby je předali továrnám, jakožto členům MSMA za pronájem motorek. Tím že se zavedl limit 4 motorek na člena MSMA, tak dostali velkou ránu v tom, že už mají mnohem menší příjem a musí začít něco dělat pro slevnění, protože ty dvě motorky do satelitních týmů jim ten vývoj a náklady nijak ani zdaleka nedorovnají.
Někdo může argumentovat tím že aby se jim vrátila ztráta tak ten pronájem naopak zdraží...jenže je tu levný CRT na který se obrátili už tři ex-zákazníci MSMA. Cardion, Aspar a z půlky Gresini. Tech3 špekulovalo nad vlastním rámem atd. Takže továrnám už teď nic jiný nezbývá než prostě zlevnit. Když to nešlo domluvit rozumně od stolu, tak to jde takhle.
marex: jistě že M1 :) dík za opravu, všichni jistě pochopili jak jsem to myslel :))
Desmo: Tak tak. Napsal jsi to za mne. Já bych ty CR biky podržel. Továrny jsou teď lehce přikáknutý,ale jakmile se otřepou...bude to stejný jako na konci 800.
Pity, ale on nechce podporovat satelitní týmy kvůli těm neuvěřitelným cenám za pronájem. Chtěl to dostat na cenu kolem 1mil€ ale to továrny nesouhlasily. Proto CRT. Nebýt crt tak by nebyly produkční Hondy ani M1 motory na pronájem...
Pity: Jseš předsvědčenej, že "produkční" honda bude stačit továrním nebo satelitním hondám
Určo, M1. Ono by bohatě stačilo kdyby byla od úvodu úplně jiná myšlenka:
Každý ví, že pan Ezpeleta podporuje finanče jak může CRT. Kdyby místo výmyslu CRT si řeli ,že budou podporovat priv. týmy aby si mohli pořizovat prototypy a spojení honda , yamaha, ducati by byla schopna dodat 6 bajků (což takova honda určo, ducati též?) tak by bylo více prototypů a ten zbytek pole by vyjednala ART s prototypovými pravidly aby to byl čistokrevný prototyp + ty produkční hondy a máte krásné číslo 24 bajků !
Každý mi říká: těch prototypů už je tak málo a oni místo toho aby se je snažili navýšit tak určí pravidlo aby byly max. 4 motorky od jedné továrny? Uznejte sami, že je to přece blbost. POkud mám šampionat kde mam slabou stranku v podani počtu prototypů - to na čem stojí cele motogp a přitahuje diváky, tak přece se budu snažit to o max. navyšení a né omezování hybridama, kterej celej server motorkari.cz (krom dvou lidí) nesnáší
Dejvid: Jak moc se asi budou lišit podvozky CRT s upravenejma superbajkovejma motorama od podvozků s motorama z M1nebo produkční Hondy Rozdělení na 1. a 2. ligu v Moto GP v roce 2014 nezmizí Když to dobře dopadne, tak se jen sníží rozdíl mezi nima (vyšší výkon motoru) A jestli se bude 2. lize říkat CR nebo jinak, na výsledku nic nezmění
Dejvid: Nemyslel jsi M1?
pokud mají být produkční hondy a motory R1 k dispozici, ať zhynou bolestivou smrtí...
Abrahámovci ze sledu dění a měnících se příslibů, nejspíše také nemají velkou radost. Budoucnost CRT stojí na vratkých nohách. Jsem velmi zědav, jestli tohle Ezpeletovo dítě nezhyne dřív, než začne pořádně běhat. Záleží jen na Carmelovi.
Pokud se nepletu tak spojení BMW - Suter začalo CRT žrát úplně nejdřív ze všech CRT projektů, tj myslim že testovali už v Brně 2011 s Kalliem kdy ještě ani nikdo nevěděl jaké CRT budou na roštu a vědělo se pouze o nich.
Takže na to, že testovali před sezonou nejvíce tak měli byt jasně nejlepším bikem ovšem to jim stačilo pouzev kataru byt nejlepším bikem crt kdy to Colin vyhrál a postavil se do parc famé.
Tudíž někde nastala chyba.
Já z toho vyčítám trošku něco jinýho a vůbec se mi to nelíbí... Už teď stál Suter nejspíš za prd - Colin by asi mohl vyprávě. A to viděli v projektu s BMW budoucnost... Bojím se toho, jak to bude letos, když už tu budoucnost nevidí
No kolem a kolem jak lze vyčíst tak jsou zákulisní události velmi hektické. Jednou to mělo být Bmw, ted to bude (asi) Ducati. Suma sumárum Suter asi není tak špatné načiní, ale zatím se nějak nedaří vyniknout...