Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dejme Petruxovi šanci, nejezdí vůbec špatně a i když disponuje modelem 2018 jako Lorenzo a Dovi , tak Pramac není tovární Ducati...pořád je tu ohromný rozdíl Naopak Miller poslední závody vcelku nic moc.
Pravda že u Ducati asi hodně litují že Lorenza pouští...ale už je pozdě, nakonec se může klidně stát že budou litovat nejen oni, ale i Jorge u Hondy pokud se mu tam nedostane rovnocenných podmínek jako má Marc...
To zase u Ducati mají dnes již všechny důvody jet na Doviho,ale i tak se Lorenzovi i když odchází pořád dostává takové péče že může vyhrávat závody, co by za to asi dal Pedrosa.
Taky, Jane, rád vzpomínám na ty "divočiny", který AB
předváděl v dobách jeho mládí, t.j. už na dvoutaktech 250
a v současnosti jakoby Álvaro "dozrál" ...
Těch 22 jezdců znamená,že jezdci na slabších prototypech budou sem tam bodovat.
24 bylo na oko diváka optimální
V Brně dokonce 26 to byl fičák.
Doufám,že jeden z ? se promění na Karla.
Jinak dlouholetý účastník tohoto cirkusu AB19 snad zůstane!!!
Co předvádí nejen v posledních závodech je zkrátka boží.
U Anvitie bych řekl že Rabat je jistej...pokud se rozhoduje mezi Simeonem a Karlem, tak věřím víc na Karla z důvodu že u nás se zatím GP jede v Belgii ne.
Rosho. To by byl standart. Horší je, že si rozebrali mezi sebou tovární sedačky. Až na Zarca na KTM.
Paulo> byt je to utopie, bylo by to ale zajimavy srovnani Abrahama, coby nekdejsiho rovnocenyho soupere Crutchlowa o novacka roku.
6 talianov a 7 španielov proti zvyšku sveta.
Raději než Karla bych tam tedy viděl Alvára někde, je to divočák a patří do gp!
Karel sedne na LCRko a my si tu sedneme na prdel...
Dejme Petruxovi šanci, nejezdí vůbec špatně a i když disponuje modelem 2018 jako Lorenzo a Dovi , tak Pramac není tovární Ducati...pořád je tu ohromný rozdíl Naopak Miller poslední závody vcelku nic moc.
Pravda že u Ducati asi hodně litují že Lorenza pouští...ale už je pozdě, nakonec se může klidně stát že budou litovat nejen oni, ale i Jorge u Hondy pokud se mu tam nedostane rovnocenných podmínek jako má Marc...
To zase u Ducati mají dnes již všechny důvody jet na Doviho,ale i tak se Lorenzovi i když odchází pořád dostává takové péče že může vyhrávat závody, co by za to asi dal Pedrosa.
Bautista tam asi nebude, ale daleko slabší Karel tam zřejmě bude ...
Byla by skoda , kdyby nebyl Karel ...
Ale zas aby se tam placal jako ryba na suchu :-\ (myslim tim spatnou moto a mechaniky) ...
Karel chce 18 Ducati což by neměl být dle posledních informací problém ale chce také kvalitní mechaniky
Bautista jedná s továrním týmem Ducati v SBK a v Motogp na 90% nebude.
…, Karel to musí přeplatit...
Taky, Jane, rád vzpomínám na ty "divočiny", který AB
předváděl v dobách jeho mládí, t.j. už na dvoutaktech 250
a v současnosti jakoby Álvaro "dozrál" ...
Těch 22 jezdců znamená,že jezdci na slabších prototypech budou sem tam bodovat.
24 bylo na oko diváka optimální
V Brně dokonce 26 to byl fičák.
Doufám,že jeden z ? se promění na Karla.
Jinak dlouholetý účastník tohoto cirkusu AB19 snad zůstane!!!
Co předvádí nejen v posledních závodech je zkrátka boží.
Melandri neprodlouzi s ducnou?
Bautista dostal nabídku do WSBK, asi místo Melandriho, ale nic jistého zatím není.
Do LCR ke Calovi bych dal Bautistu.
Deluxa:druhy uhel pohledu dokud je Marecek u Hondy jen stezi
U Anvitie bych řekl že Rabat je jistej...pokud se rozhoduje mezi Simeonem a Karlem, tak věřím víc na Karla z důvodu že u nás se zatím GP jede v Belgii ne.
Jen se divím že ve výběru není Bautista
Ducati definitivne pochovalo svoje buducorocne sance na titul. Jediny kto to tam realne mohol dat bol Horhe