Grand Prix v Brně už přežila kde co, ale tentokrát má opravdu namále

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Nuvolari (2329) napsal 01.05.2019 v 20:02

Rado: s tím nesouhlasím. Souhlasím s tím, že a) Lidem stále více svazují ruce nesmyslné zákony a byrokratická omezení, b) blbě se podniká, protože platí a) . Taky je pravda, že se snaží vnutit Ti věci, které nechceš - od žárovek po elektroauta. Zdaňují , na co se podíváš. Neoblíbené skupiny, jako vlastníci zbraní, jsou pod palbou. Uhýbáš každé pošahané menšině. Ano, živíme různá budižkničemu, nefachčenka a nebo přímo legální zloděje.
Ale pořád se můžeš svobodně kdekoliv pohybovat. Pokud nejsi na západ od nás i svobodně projevovat své názory, téměř svobodně vybírat statky, které konzumuješ, číst a poslouchat, co si vybereš a bavit se téměř čím chceš. Zatím. Kam to dojde, to je ovšem jiná věc... Ale nic z toho nešlo před rokem 89.

Rado_ (567) napsal 01.05.2019 v 19:01+1

Nuvolari > nesvoboda je dnes minimálně stejná, jako před 89, jen není tak do očí bijící a pro jednodušší lidi je nepozorovatelná vůbec

Nuvolari (2329) napsal 01.05.2019 v 18:56

Komik64: jsme oba motarkáři, tak si tykejme, pokud nemáš nic proti. Všechno do posledního písmene, co píšeš o dnešní době je pravda, pod to se dá podepsat. Ale pořád je to NESROVNATELNĚ lepší, než to, co bylo za komoušů. Druhá věc je jestli to tak zůstane pro ty naše kluky, protože jsou tu neskutečně silné dvě skupiny, které se snaží všechno zlikvidovat - neomarxisti (včetně sluníčkářů) a muslimové.
A jen malá poznámka k tomu koncentráku od BSA: zjevně to mínil jako (podle mě trefné) expresivní označení toho, co tu bylo, tedy nesvobodu téměř v jakémkoliv ohledu. Včetně například těch podělaných třistapadesátek, které byly v podstatě jedinou možností pro motorkáře...

Kamikadze-Ace (3493) napsal 01.05.2019 v 18:46

Radši se k tématu vyjadřovat nebudu neboť bych použil mnoho vaginálních opisů na Téma MotoGP v Brně vs finance a státní podpora ...

Komik64 (3157) napsal 01.05.2019 v 18:27

BSA - tak 80-tá léta v ČR prej koncentrák (udaný věk 38 = ještě lepší...) = NEUVĚŘITELNÁ DRZOST !!! = určitě oba nevíme dost o koncentrácích - ani jeden jsme tam totiž nebyli, ale Ty ani o těch 80-tých letech - asi Ti někdo něco vyprávěl (zažil to alespoň on ?). Propaganda je příšerná věc...
Nuvolari - já Komanče úplně neobhajuju (viz předchozí příspěvky...), ale chci "trochu spravedlivý nesluncoidní pohled" + blbý asi je, že si podle všech ukazatelů žiju TADY (řeknu to velice skromně... ) FAKT dost nadprůměrně (jenže dost jsem pro to udělal a žil jsem tak celkem i před "89" - to jsem např. šel učit za opravdu velmi výhodných podmínek do pohraničí, po "89" jsem zase hodně dál studoval, ale 1. VŠ mám za Komančů...), ALE Vám asi nevadí, že tomuhle státu je diktováno z US (díky aspoň za Doníka...) - EU plno šíleností, že se připravujeme vyrazit na Rusa (ale v NATO SE... je Turecko !!!), že je tady cenzura, šílená propaganda apod., že tady donedávna už skoro neomezeně vládli neomarxisté (ve smyslu že pro ně už není nejdůležitější pracující, ale nejrůznější a nejpodivnější "utlačované menšiny", takže samozřejmě "vítači" - TAM JSEM ZAŽÍVAL A JEŠTĚ ZAŽÍVÁM TU NEJŠÍLENĚJŠÍ NESVOBODU...), že je tady rozkradeno, rozdáno apod. už prakticky všechno, co tady Komančové nechali (a nebylo toho v mnoha ohledech zrovna málo...), že tahle země jako zahrádka není soběstačná ani v potravinách, že jsme v EU kolonie ze které se skrytě neuvěřitelně čerpá (od dceřinných bank až po stočný...) a naopak se používá jako zásobárna gastarbeitrů (zrovna ti lékaři...), montovna, odbytiště druhořadého zboží apod. Takhle bych mohl psát hodiny... Takže holt musím nadšeně křičet jako v tom dětským Lego-filmu: "VŠECHNO JE TU BOŽÍ !". Nejhorší je, že Vy jednou prohlédnete, ale to už možná bude pozdě, ale to by mi bylo u ..., jenže může bejt pozdě i pro mého skvělého a talentovaného syna...

rogih (1030) napsal 01.05.2019 v 18:21

Alespoň k něčemu byla tahle diskuze dobrá, pochopil jsem přezdívku "Komik64". Mám ale pocit, že správnější by byla Tragéd... Možná by se měl odstěhovat do Koreje, samozřejmě severní!

BSA (338) napsal 01.05.2019 v 17:40

Komiku, jediný opakuji jediný, co tady ve skurvenym bolševickym koncentráku mělo absolutní světovou kvalitu - byly holky - normální, nádherný, inteligentní, skromný...
dneska, pokud nemaj v hlavě úplně nasráno, tak sou pryč z česko

Rado_ (567) napsal 01.05.2019 v 17:19

Nuvolari > souhlas... na druhou stranu konzumnost dnešní doby a lidé neumějící se postarat o sebe sama je zase opačný extrém dnešní doby...

Nuvolari (2329) napsal 01.05.2019 v 17:16+4

Komik64: nechci se Tě dotknout, ale za socíku nebylo systémově pozitivní nic, maximálně něco nahodile nebo omylem. Nevím, jak se žije Tobě, ale pro mě je dnešní doba lepší ve všem. Mám totiž (zatím) svobodu takřka v jakémkoliv rozhodování. Za komančů leda prd. Tvoji obhajobu prostě nechápu.

Rado_ (567) napsal 01.05.2019 v 16:56

Komik64 > jenže zdejší "honorace" dožadující se toho či onoho vůbec nechce prožívat, oni chtějí jen konzumovat... a v tom je diametrální rozdíl

Komik64 (3157) napsal 01.05.2019 v 16:53+1

Často slyším mezi svejma vrstevníkama (55+ = jsme poslední, kteří v socíku něco kompletnějšího prožili...) a hlavně staršíma kámošema, že HOLT musí přijít ti narození těsně před nebo dokonce po "Tom sametovým šméčku" (= třicetiletí sociologové, hi/ysto/erici, freecoolíni apod.), aby nám vysvětlili, jak mizerně jsme se vlastně tenkrát měli a jak "neuvěřitelně úžasněji" si žijeme dnes...
Mrknu se (ne, že by mi na tom nějak záleželo neb jsem "celej život potížista v opozici"... ), kdo že mi dal k mému hodnocení pozitiv socíku nesouhlas a zmýlil jsem se - vlčátku bylo v "89" kolem jedenácti, takže...
Howgh !

1100Virago (3070) napsal 01.05.2019 v 16:25+2

Rado_: Členy Spolku pro GP ČR Brno jsou Jihomoravský kraj a Statutární město Brno, takže je taky "státní". Proto právě vzniknul - aby stát nedotoval soukromý kšeft. A stát a především kraj jsou taky jediní, kdo z takové akce profituje - pro pořadatele je to všude ztrátové.

Dorna je sice vyděrač, ale může si to dovolit, poptávka převyšuje nabídku, tak holt kdo zaplatí, ten se dočká. A ani v ostatních státech nejsou blbci, oni vědí proč se o přidělení Velké ceny perou a proč se jim státní dotace vyplatí.

(Mimochodem, jediné výdělečné olympijské hry v posledních desetiletích byly LOH 1984 v Los Angeles, pořádané soukromými subjekty)

Rado_ (567) napsal 01.05.2019 v 15:04

Ivan2T > hrušky - jabka. Skokanský areál Harrachov je komplet ve vlastnictví státu a jeho struktur - Liberecký kraj, Město Harrachov, Svaz lyžařů ČR a TJ při ČSTV Jiskra Harrachov.. Takže stát by si zadotoval svůj majetek, ve kterém navíc chce ČOV zřídit Národní olympijské centrum zimních sportů.

V případě dotace GP dotuje privátní byznys, který ani neplní základní podmínku přidělení dotace, tj. zveřejnění finančních toků v rámci pořádání GP. Tak o čem je zde řeč když Spolek nesplní ani ten základ?

Rado_ (567) napsal 01.05.2019 v 14:59

4c4s4ever - to píšeš česky, nebo jakým jazykem? Přeložit translatorem něco z Čínštiny je k pochopení snažší

IvanDvoutakťák (5116) napsal 01.05.2019 v 14:55



Lyžařský svaz chce MS v letech na lyžích, musí se ale opravit Harrachov ...
***************************************************************************************
Dnes, 1.5.2019 - 12:27 - Praha

Lyžařský svaz chce v Harrachově v roce 2024 uspořádat mistrovství světa v letech na lyžích.
Podmínkou ale je, aby stát financoval rekonstrukci celého tamního skokanského areálu.
Svaz proto sice podal u Mezinárodní lyžařské federace (FIS) přihlášku, protože se
kandidatury uzavíraly 30. dubna, ale požádal o odložení platby registračního poplatku. Čeká na definitivní státní záruky.

Harrachovský skokanský areál byl loni v létě kvůli havarijnímu stavu uzavřen. Plány na jeho obnovu komplikují majetkoprávní spory různých subjektů,
které v areálu působí. Jedná se také o tom, kdo po případné rekonstrukci
bude platit náklady na provoz.

Politici už dříve přislíbili, že se stát bude podílet na opravě můstků.
Svaz nyní v souvislosti s kandidaturou žádá jasné garance.
"Mistrovství světa by bylo ideální příležitostí, jak obnovit letitou
skokanskou tradici v Harrachově, který je s tímto sportem historicky
neodmyslitelně spjat. Potřebujeme ale od státu definitivní záruku,
že poskytne finance pro rekonstrukci harrachovského areálu,"
uvedl v tiskové zprávě generální sekretář svazu Jakub Čeřovský.

Rekonstruovat by se neměl jen mamutí můstek, kde se mistrovství
světa v letech konalo naposledy v r. 2014, ale celý areál.
Menší můstky jsou totiž zásadní pro přípravu mládeže.

https://www.sport.cz/ostatni/lyzovani/clanek/1099190-svaz-chce-ms-v-letech-na-lyzich-musi-se-ale-opravit-harrachov.html#hp-sez

Komik64 (3157) napsal 01.05.2019 v 14:17-1+1

Nevím, nechce se mi to u každýho hledat apod, ale v téhle diskusi budu s 55+ patřit asi spíš mezi (nej?)starší...
Já, jak už jsem psal, se v socíku (komunismus tady nikdy nebyl a pokud mu padesátá léta byla v něčem blízko, později už se hóóódně vzdaloval... Jen třeba mělo bejt dávno a hromadněji povolený drobný podnikání jako třeba v NDR...) narodil, chodil do školy, vystudoval gympl a první VŠ, byl jako absík na vojně a ještě stačil pár let pracovat... 80-tý léta už byly docela fajn/všechno úplně blbý nebylo - asi byste se divili, kolik dělá dnešní propaganda... (narovinu, pro mne, začínajícího v tehdy bohatě dotovaným a relativně svobodným hornickým pohraničí PROSTĚ SKVĚLÝ...). V KSČ jsem nebyl, Komanče jsem, jako rocker apod., neměl rád, ale dnes se jim často omlouvám... ROZHODNĚ SE ŠMAHEM NEMUSELO RUŠIT APOD. VŠECHNO, zvlášť ne to, co fungovalo líp než za kapitalismu (mimochodem, všimli jste si třeba, že naše nejlepší hokejisty = Jágr+, fotbalisty = Nedvěd+ apod. vychoval socialistický systém práce s mládeží - sportovky, střediska vrcholovýho sportu, VTJ-čka, Dukly... A když zestárli, "výjimeční" mladí jako Pastrňák+ apod. řádně prořídli - samozřejmě, zase třeba "popojely" další sporty, spíš ale individuální...).
V tuhle chvíli mne vždycky někdo napadne: "Ale neměl bys...". Tady jsme na motorkářích, takže motorku - ale měl - ne tak snadno a už vůbec v takovým výběru, počtu a asi ne nový, ale měl. Třeba Jawu Califa od beng apod. Něco lepšího přes známý, Tuzex (Kawy) apod. Můj tchán měl zase třeba veterány - 2 válečný Haryky a Indiána... Nebo svobodu - já jí v práci apod. mám teď daleko míň než v 2. polovině osmdesátek... ALE BEZMOCNEJ VZTEK MÁM ČASTĚJI A DALEKO VĚTŠÍ...
Hodně věcí (mluvím o 80-tých letech...) "vždycky nějak šlo" a bylo by se pravděpodobně dále zlepšovalo. Vůbec se Komančů nezastávám, podělali toho TAKY strašně moc (a v 50-tkách UDĚLALI PŘÍŠERNÝ VĚCI !!!), ale alespoň v něčem se už "za mne = 80." žilo nějak "lidštěji, veseleji..." = nedokážu to teď správně pojmenovat (a dopředu vyvracím, že to bylo proto, že jsem byl mladej - se stejným pocitem se mi svěřovali i Ti, co byli už tenkrát staří a dožili se ve vysokým věku třeba jen 200?)...

Rosička (982) napsal 01.05.2019 v 13:48

Trochu odbočím (z nedočkavosti na závodní víkend) připomínkou D. Pedrosou a jeho nezaviněné lety vzduchem To video co je pár dní na motogp.com z rok staré závodní kolize (Dovi, Jorge a Dani).Byl asi nejdelší jeho let a myslím i poslední co by jezdce MotoGP (zda to sem může někdo přendat?) Jak se asi Dani s odstupem času na tyto zážitky dívá?

Rado_ (567) napsal 01.05.2019 v 13:46

vlk_4 > takže budu rád na citaci, kde odpovídáš na dotaz, zda je dotace něco nárokového. Předpokládám že si za svým slovem stojíš a na tohle jsi - jak zde nyní píšeš - už opravdu odpověděl, nejsi jen laciný tlučhuba, že ne?

vlk_4 (12) napsal 01.05.2019 v 13:44

Rado> Celou řadu věcných odpovědí už jsi dostal ode mě i dalších diskutujících. Jediný kdo se tady odkopal jsi ty- trolíku

Rado_ (567) napsal 01.05.2019 v 13:07

vlk_4 > pokřivený je ten, který místo relevantní odpovědi na jasně položenou otázku uhýbá zcela mimo téma. Díky, že ses odkopal

P.S.: Soudruzi (se všemi atributy socanského způsobu myšlení - tzn dotace, kvóty, subvence, přerozdělování) sedí ve vedení €urosojuzu, v RF narozdíl od EU vládne nejryzejší kapitalismus, vůbec nemáš ponětí o tom co píšeš

vlk_4 (12) napsal 01.05.2019 v 12:56

Rado> Stačí se podívat na tvoji soudružskou profilovou fotku v azbuce s nočními křečky, apak se můžeme dál bavit o pokřiveném myšlení.

IvanDvoutakťák (5116) napsal 01.05.2019 v 12:13+1

"Komunisti" se o svoje renomé prostřednictvím čs. motocyklové GP úporně
snažili v letech 1965 - 82 a 1987 - 89 , takže jde vlastně jen o to, kdo a jak
se o renomé ČR stará od roku 1993 ...
A jestli opravdu na MS v biatlonu "šlo" 169 milionů, jak píše Romanko a na
pařížskou katedrálu jedou zdejší sbírky "na plný pecky" tak snad máme jasno .

Rado_ (567) napsal 01.05.2019 v 12:07

vlk_4 > dotace je něco nárokového? Máš podivně pokřivené myšlení... pokud vůbec nějaké, že?

1100Virago (3070) napsal 01.05.2019 v 11:48+1

Já bych věděl, jak na to

Okruh vyvlastnit, prodat za korunu Agrofertu a závod pořádat pod názvem Agrofert Velká cena České republiky. A to se vsaďte, že v tu chvíli by státní dotace na pořádání nebyly vůbec žádný problém a našly by se hned

IvanDvoutakťák (5116) napsal 01.05.2019 v 11:39

Komikovi , se podařil ten *úder na hlavičku* (hřebíku ! ) ,
když zápisné pořadatelů na každý další rok , nazval VÝPALNÝM ,
jehož význam ve světě mafií je jednoznačný . Pokud se nemýlím,
tak jednotliví pořadatelé mají s Dornou smlouvu o licenci pro MS
ne na jeden rok, ale i na několik dopředu .
Takže ty neustálé KEJKLE s výší poplatku za opětovné zařazení
do kalendáře příštího roku nejsou ničím jiným, než vydíráním !
T. j. , "nezaplatíš-li" , u dveří (Dorny) stojí X dalších zájemců ...
Viz nedávno Argentina , právě teď Indonézie a další .
Co na tom, že se na některých okruzích prakticky nic nejezdilo,
nejezdí a když tam na začátku sezony dorazí jezdci MotoGP či
WSBK, "padají na hubu" jak na běžícím pásu, vyjedou-li mimo
závodní stopu, kde je trať neuvěřitelně "špinavá" jenom proto,
že se nikdo neobtěžoval ji před chystaným závodem MS(!) očistit...

Ogg (387) napsal 01.05.2019 v 11:09

Ještě je problém že okruh nepatří státu. Pokud by okruh patřil státu, pan Ezepleta mohl jednat přímo s premierem.
Nemusely se zakládat různé spolky.
Prostě Dorna jako organizátor x vláda jako zájemce o hostování. Stát by zaplatil poplatek a veškeré příjmy z daní a ze vstupenek by šel opět do státního rozpočtu. Teď jak je to nastaveno se platí x milionů i majiteli okruhu.
Prostě některé věci za komunismu byly lepší jako např. pořádání GP, to je prostě fakt, i když komunismus my všichni tady nemáme rádi.

Rosička (982) napsal 01.05.2019 v 11:00

Ještě nedávno nebylo jisté, zda se GP na Sachsenringu letos pojede, no Němci udělali vše proto aby se tam tedy jela. S "výpalným " Dorně nikdo nic neudělá a pokud vrchní velení ČR bude váhat nad pořádáním GP Brno (jako prestižní světovou sportovní akcí) skočí Dorna na někoho z čekatelů, který s výpalným nebude mít problém.

Komik64 (3157) napsal 01.05.2019 v 10:29

S těma platama jsem nechtěl nikoho naštvat (o těch psali voloda.m a omg...), jen jsem zdůraznil, že to, jestli mají lepší platy učitelé nebo lékaři apod., není zrovna základní ukazatel úspěšnosti školství, zdravotnictví apod. To je např. "inteligentní" (samozřejmě vím, že jsou různé formy inteligence a jsou většinově vrozené, proto to píšu v uvozovkách...), šikovná apod. mládež (což mohu okamžitě celkem zodpovědně zhodnotit, že se tohle rozhodně dlouhodobě zhoršuje...) a zdraví, spokojení apod. pacienti (úroveň zdravotnictví alespoň "u nás na Jihozápadě" dobrá není, spíš se taky zhoršuje = třeba jen to, že lékaři a pracoviště neuvěřitelně ubývají a mladí studují rovnou pro Reich apod...)... Atd., atd., atd.

A teď k překladu do češtiny - nemyslím si, že čeština (jeden z nejbohatších jazyků vůbec...) nemá výraz pro "poplatek za zapsání do seznamu" = to je přece v podstatě stále staré dobré ZÁPISNÉ, to jen Dorna z toho udělala spíš VÝPALNÉ... , ale pak je tam ještě celá řada dalších příživníků a příživníčků a přímo zlodějů a zlodějíčků...

martin1 (658) napsal 01.05.2019 v 09:56

průšvih pro nás pro všechny, když GP v Brně nebude , ale není proč smutnit Rakousko za rohem, 2 GP v Itálii, Assen, Sachsenring...takže stačí zvednout zadek a je o zážitky postaráno

4c4s4ever (-1) napsal 01.05.2019 v 09:48

Romanko, my vime, ze u jiny GP akci je take dotovane statem. Ti co tomu chteji zajimat, tak si cisla u jedno dve akci treba mozna najdou. Zbytek skoncime u konstatovanim, ze nejake dotace maji a dostavaji. Neni tam takove benchmarky a srovanim, pomerovanim atd.
Proste neni dostatek dat na konkretni predstavu ani srovnani vyse dotace v CR oproti ostatni statu poradane motoGP.

Srovnavat ostatni dotaci proti jiny sportovni akci napr.biatlonu by zase nadelalo zle krve mezi fanousky a zastance jednotlive sportu. To by bylo spatne vysvetleni podle me. Zacneme se hadat kolik fotbal nebo hokej nebo jine sporty maji a dostavaji. Uplne spatne podle me.

Prave DORNA je problem, ktere se neda kontrolovat. Neni to bezne fixni naklad, ktere se da jednoduse spocitat. Ty vydaje na poradani se daji spocitat rychle. Ale pozadavek Dorna se meni kazdorocne, at uz jako zvyseni objemu PR nebo dalsi propagovaci naklady. Na to se spatne reaguje, kdyz to je v radu 50-200 mega. Proto tam ty dotaci jsou.

Na druhou strane jsou i takove naklady, ktere nam vadi. To jsou naklady, ktere cucaji ti pijavici, ktere chteji mit VLASTNI ZISKY(jak pisou nekteri dole) na teto akci.

Proc treba zrovna u motoGP to ucetnictvi nemuze byt transparentni, aby kazdy udelal obraz na co vse jde penez. Sice se nezbavime tech pijavic, ale budou o to mit tezsi vytriskat z toho VLASTNI ZISKY(jak pisou nekteri dole).
Pak mozna vyse dotace muze byt klidne mnohem radu vyssi nez je ted...

Kdyz, ale budeme brat treba naklady na vybudovani narodni fotbalovem hriste versus dotaci na motoGP a udrzeni renome brnenske okruhu, tak i tech 100 mega versus miliardy na fotbalovy hriste prijde smesne. A ten okruh tam uz na miste stoji vs stadion. Nebo treba halu pro rychlobrusleni atpod.

Ale jak pisu nahoru : nesmime se hadat napric sportovni odvetvi kvuli penezum




TOPlist