GP Valencie – Poslední závod vyhrál Márquez, Salač pátý v Moto3

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 21:40

neznámy Scooter

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 20:52

omg,Pol Espargaro ako jediný dokázal v Moto2 s MM ako tak zvádzať vyrovnané súboje. Žiaľ, KTM ho pochová.

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 20:41

Honza-K,nie som MM fanúšik. Aj keď som sa ho nepriamo zastal. Predtým som sa zastával Jorgeho a hneď som bol onálepkovaný ako jeho zarytý fanúšik. Ja som fanúšik motocyklových závodov. Ale to,čo si napísal o MM JE urážka.
Nehľadiac na to,či je to pravda. Pravda je totiž relatívna.
Ja len chcem ,aby sa meralo rovnakým metrom pre každého. Keď slušne,tak slušne.

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 20:26

Komik,mýliš sa .

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 20:24

TDM,omg,

neznamyScooterD (1099) napsal 18.11.2019 v 19:56

Guzo> ale já Ti jasně odpověděl, jestliže vezmu nějakej průměr z debat k závodům jako referenční hodnotu, pak ANO tohle je slušná diskuze by far.... opravdu si ty jiné projdi...

JEFFzx13 (489) napsal 18.11.2019 v 19:55

taak,a jeste 4 mesice nez se tady budeme moct zase hadat

omg (1426) napsal 18.11.2019 v 15:00+2

Mě udělal velikou radost Pol Espargaro a jeho celkové umístění na KTM když vemu konkurenci. 4x Honda 4x Yamaha 4x Ducati. Tento šílenec by měl dostat tovární Hondu, nebo Ducati ... a ten jeho styl jízdy je neskutečný odvar pro mě největší kiler motoGP

Honza-K (833) napsal 18.11.2019 v 14:12+1

Guzo chápu, že jsi MM fanoušek. Ale to, co jsem o něm napsal, není urážka, je to jenom pouhá pravda. Nepoužil jsem žádná sprostá slova, pouze jsem charakterizoval jeho morální profil - bezcharakterní a zmetek - uznávám, to slovo není úplně košer, ale napsat nehodný chlapec mi přišlo divný.
Výhody, plynoucí z jeho národnosti, jsou rovněž neodiskutovatelné - slovo španělskej - to, že Dorna jde na ruku španělskejm pilotům vidí asi všichni.
A s tím souvisí slovo - protekční. Od začátku své kariéry má neuvěřitelnou "tlačenku", projde mu prakticky skoro všechno.
Nezpochybňuju, že je fenomenální jezdec, ale k tomu se má charakteristika nevyjadřovala.... Ale samozřejmě to mohu opravit....

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 14:06

TDM,ale ak ste to s tou slušnosťou mysleli úprimne,mal by som dostať odpoveď na moju otázku:je slušné nazývať jazdca bezcharakterným,protekčným ,šanielskym zmetkom? Áno,alebo nie?

Rosička (982) napsal 18.11.2019 v 13:11+1

Zatím ještě nebyly nikde zveřejněny potvrzení o přestupech: Alex M., Zarco. Zato Karel píše, že už se těší na práci sezony 2020, tak to je u Avintie v pohodě Jen jsem zvědavá, po kom dostane Ducatku.
A kam půjdou všechny 4 M1?

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 12:41

Komik,máš pravdu,prvý vyzval on. Ale o to viac je jeho správanie nepochopiteľné. A už vôbec nechápem jeho obvinenie,že som Jacka nazval "dutý". Veď to je nie je pravda.
A je jedno, aký je MM a kto má pravdu. Malo to byť o slušnosti.
A keď už slušnosť,prečo nie aj vzájomná medzi diskutérmi?

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 11:55

TDM,tak to si ma pobavil .Ja chcem byť slušný,som slušný a ty mi oznámiš,že to je zlé. Že mám mať sebareflexiu?
Prečo neskritizuješ HonzuK,ktorý urážal?A,samozrejme Kamikadzeho,ktorý to odobril? O slušnosti nestačí len hovoriť,každý musí začať od seba. Čakal som,že výzva,ktorá tu padla,to naštartuje. Ale tuším som sa zmýlil. Opýtam sa aj teba:je slušné nazývať jazdca bezcharakterným,protekčným ,šanielskym zmetkom? Áno,alebo nie?

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 11:25

TDM, padla tu výzva na slušnú diskusiu a ja som sa toho držal. To je zle?

TDM851 (4129) napsal 18.11.2019 v 11:01+1

Guzo, ty tu ještě ze sebe a dalších tvých profilů uděláš bojovníky za slušnost, čestnost, pravdu, solidárnost a svobodu názorů

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 10:41

Scooter,ale tvoja odpoveď je vyhýbavá. Jednoznačne sa vyjadri.
Alebo mám tomu rozumieť tak,že tie urážky schvaľuješ? Ty schvaľuješ to,že napriek výzve na slušnú diskusiu sa tu uráža Marquez? A ja?
Takže ešte raz sa ťa pýtam, je toto slušná debata? Odpovedz len áno,alebo nie.

neznamyScooterD (1099) napsal 18.11.2019 v 10:27+5

jen si to tu odložím pro orientaci některých....

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 10:12

neznámy Skúter,dobre,reagoval si na Majkiho koment. OK.
Ale povedz svoj názor na debatu,že či je slušná,ak sa v nej jednostranne uráža len Marquez. Že či je slušný príspevok tohto tu podo mnou,čo ma začal urážať. Takto si ty predstavuješ slušnú debatu? Tomu neverím...

TDM851 (4129) napsal 18.11.2019 v 09:40+1

Gucapankara, opět dokazuješ, že prázdný buben nejvíc duní...
Meleš tu sračky, které nikdo neřekl, myslíš si, že tu jezdí slovenský zpěvák Müller asi na Tatranu z motorem TAZ 1500
Už jsem ti to psal, nehul ty ovčí bobky, máš po nich halucinace, napadáš tu po nich diskutující a jsi agresivní

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 09:07+2

Marquez raz hejtrom povedal: Veď nech si na tú Hondu sadne niekto iný a vyhráva(doslovne si to nepamätám).

Výsledky hovoria za všetko,sedí tam ten pravý. A že mu ostatní nestačia, nie je jeho chyba.

neznamyScooterD (1099) napsal 18.11.2019 v 09:01

Jeffe jestli to neděláš jen tak tak si prosimtě poposedni....

JEFFzx13 (489) napsal 18.11.2019 v 08:54

Guzo diky zak se ptam znova-proc duc nevyhrali kdyz jeli nejvic?????

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 08:49+1

Jeff asi videl toto:

BSA (338) napsal 18.11.2019 v 08:01

ducati měla naprosto stejnou maximálku jako honda,
Fabio nestačil v zatáčkách, jinak by využil slipstream,
co se týká motorů, je to jak říká Alváro = princip krátké deky

Guzo (221) napsal 18.11.2019 v 07:55

Majki,z toho vyplýva len to,že podľa Kamikadzeho je slušné,keď sa uráža Marquez. Čo mi to len pripomína? Že by pravdoláskarov?

neznamyScooterD (1099) napsal 18.11.2019 v 07:08

tak tak, a ani duc nebyla lepší na maximálku než Honda, která na tom motoru resp. elektronice vloni zapracovala krutě a ikdyž jim ten motor asi dělá trošku problémy co se týče ovladatelnosti nechtějí prostě přijít o akceleraci, tak jako s tím má jiná fabrika problémy. Proč asi

blackblues (1515) napsal 18.11.2019 v 06:34

Voloda:jj diky ,to mluvi za vse ,pak v tech zatackach si byli rovnoceni a Marek ho stahoval hlavne na te rovine
Gusangbum :tak urcite ,teoretik

voloda.m (480) napsal 18.11.2019 v 05:15+4

Jeffe, teď jsem mrknul na motogp.com, MM první 330,5 km/h a Quarta poslední 318 km/h.
To jen tak pro zajímavost.

Kamikadze-Ace (3406) napsal 18.11.2019 v 05:10-1+1

Slusna diskuze fakt vydrzela

blackblues (1515) napsal 18.11.2019 v 04:29

Jeff:no hele ja to pisu jen jako fakt,kdy Quartararo se ho v zatackach dokazal udrzet ,ale na te rovince ho bud Marc sjizdel nebo mu treba o tu desetinu ci dve dokazal nalozit a ve finale to byla trochu vyhoda a nemyslel jsem to tak,ze by jen diky tomu Marecek vyhral kapis ?
Jinak Markez je Dzefe docela dobry jezdec

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist