Francouz Zarco podepsal s KTM MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 04.05.2018 v 17:52

deluxa, a co třeba elektronika? S tím problém nemají? Očividně si s jejich prototypem natestoval dost kol tak zkus pospat i tohle. Dík

deluxa (347) napsal 04.05.2018 v 13:07

Hmm gratulujem KTM asi prebilo vsetky ponuky. Ale bude si zvykat na to, ake to je jazdit na chvoste,pre jeho karieru nic moc. KTM potrebuje prekopat cely prototyp od zakladu. Zacat by mali okamzite stavbou noveho sasi, inak nemaju ziadnu sancu na dobre vysledky a je uplne jedno kto tam bude jazdit. Porovnavat moto3 a motoGP? chcel by som mat take "jednoduche" vnimanie sveta

Petta (377) napsal 04.05.2018 v 10:59

Ono je neco jineho uspet v Moto3 a 2 oproti GP. V GP jsou ty masiny to nejlepsi, co po svete jezdi. Ve dvojkach staci postavit sasi a v trojkach toho na jednovalci a sasi taky moc nevymyslis.. KTM ceka jeste dlouha cesta, nez se podivaji vubec na bednu..

Dejf57 (605) napsal 03.05.2018 v 23:58+1

1100Virago: Jasne. Ale prece sam neveris, ze by to nejaka tovarna dokazala dneska, takovej nastup, nebo jo? Ja si jen myslim, ze si KTM vedou dobre, a ze pujdou behem pristich dvou let nahoru. A kdo si mysli, ze Zarco udelal blbost, tak KTM hrube podcenuje.

PinkPanther (844) napsal 03.05.2018 v 21:20

Nelze porovnávat KTM a Ducati. Mají úplně odlišnou historii.
Jinak takhle vstoupila KTM do MS silničních motocyklů:
KTM roku 2012 vstupuje i do nového mistrovství světa Moto3 se soutěžním motocyklem vyrobeným čistě v Rakousku a hned poprvé Sandro Cortese firmě vyhrává titul, o rok později to zopakuej. Ve stejném roce KTM kupuje motocyklovou značku Husqvarna.[3]
Zdroj Wikipedie.

1100Virago (3052) napsal 03.05.2018 v 21:01

Dejf57 16:08: "Cumim, jak vetsina KTM podcenuje. Lidi, vzdyt jedou GP druhej rok!..."
Jen pro porovnání - když se po letech vrátila v roce 2003 do MotoGP Ducati, byl Capirossi na bedně hned v prvním závodě, šestý vyhrál a Capirossi a Bayliss skončili na čtvrtém a šestém místě celkově, oba před továrními Yamahami. I takhle se dá vstoupit do MotoGP

blackblues (1507) napsal 03.05.2018 v 19:53

Spravnost rozhodnuti overime casem,Yamaha fabrique nejen ze ji to moc nejezdi ono jim to i malo mysli

Motofighter (471) napsal 03.05.2018 v 19:21

No Zarco muze vyvoji urcite dost pomoct, ale diky vysledkum z poslednich zavodu, si klidne mohl osedlat mnohem lepsiho kone. Temer vse je otazkou penez, takze asi tak ...

Jirikh75 (947) napsal 03.05.2018 v 18:46

Třeba to nebude taková hrůza. A aspoň uvidíme, na co KTM má. Držím palce. Za mně udělal chlapske rozhodnutí

josef58 (823) napsal 03.05.2018 v 18:13-1

Většina z nás tento přestup nechápe. Když za tím není ženská, tak jedině peníze a tím myslím hodně strašně moc peněz, třeba jako Lorenzo k Ducati Jinak si to neumím vysvětlit...

Tomas_81 (105) napsal 03.05.2018 v 17:26

Tak to sem nečekal!

dejf. (1341) napsal 03.05.2018 v 17:11

motofighter> nojo, ale porad je velkej rozdil jit z tech3 na (zatim) bidnou ktm, ktera je v zacatcich, nez na ducati s letitejma zkusenostma a dejme tomu, ze par let starym titulem od stonera... Takze nejaka teoreticka nadeje tam byla daleko vetsi, rek bych.
No to je fuk, uvidime. Preju mu a cely ktm, aby sla dobrym smerem a co nejdriv nahoru...

Motofighter (471) napsal 03.05.2018 v 16:53

Nemohu tady nevidet paralelu s Dovim, ten sel k Dukne, kdyz byla dole. Jinak Zarco prekvapil, s yamahou ted jezdi top10 bez problemu a to nema ani tovarnu. S KTM to bude krok zpet a jeste to nemusi uplne vyjit do 2 let,resp. tipovat bych tak 4 roky a to uz tam byt nemusi. Letos jsou to celkem sachy. Jeste dostat Kawu do motogp a bude spokojen .

Dejf57 (605) napsal 03.05.2018 v 16:08-1+3

Cumim, jak vetsina KTM podcenuje. Lidi, vzdyt jedou GP druhej rok! Klidne bych se vsadil, ze pristi rok daj aspon jedno vitezstvi + par podii, a 2020 jedou o titul. Kdyz jsem na zacatku 2017 rikal, ze na konci sezony budou v top 10, taky se vsichni smali. A vida. Zarco moc dobre vi, co dela. A taky jakej maj u KTM rozpocet.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 03.05.2018 v 15:57+1

Souhlas s Rogihem, že Yamaha Zarca totálně "prokaučovala" .
Koho napadlo, že se JZ tak rychle a dokonale adaptuje na stroj
MotoGP1000 a když se tak stalo, vymýšleli kraviny namísto
"lovu na dravce z vlastní líhně", pokud ne vůbec největšího talentu
mezi jezdci satelitů ...

genetik (45) napsal 03.05.2018 v 15:39

A svým způsobem se na nějaký rok zahrabal

rogih (1005) napsal 03.05.2018 v 15:09+2

KTM zatím na co šáhla, to jí zatím vyšlo - viz Moto3 i Moto2. V Moto GP je to složitější, tak to jde trochu ztuha, ale věřím že tak za dva roky bude na špici. Pak ale bude do toho jít každý, takže teď tu nabídku vzal, chvíli počká a bude to mít jistý a zatím vydělá slušný penízky. Věřím, že KTM se v současné situaci muselo pěkně plácnout přes kapsu, aby ho dostalo. Ovšem Yamaha to totálně prokaučovala, bude těžko hledat náhradu...

PinkPanther (844) napsal 03.05.2018 v 14:37+2

Johann ví co dělá, jak píše Unavix, jednak se zabezpečí na stáří jednak fabrika je fabrika a kdyby to na KTM přece jen nešlo ( ale ono to snad půjde, KTM má prachy a silnýho sponzora ) , tak za dva roky může jít jinam.

unavix (595) napsal 03.05.2018 v 14:30

No. Peněz dostane ranec, zabezpečí se na stáří. Ale pokud chce vyhrávat tak je satelitní Yamaha i nadále lepší náčiní než tovární KTM.

dejf. (1341) napsal 03.05.2018 v 14:27

ja dycky nechapu co motivuje takovy piloty k takovejm prestupum. Bud sou lacny po penezich, nebo nevim. Tovarni aprilia a ktm sou zatim hodne daleko za konkurenci...
to bych sel radsi do satelitni suzuki, jestli vubec bude teda...

vildus (29) napsal 03.05.2018 v 13:53-1+2

Mad_Max : Pocem chlape, ty máš Rossiho určitě vytetovanýho na pinďouru a několikrát denně se na něj díváš, jak je malej, žlutej a ochablej ...

kawafil (1096) napsal 03.05.2018 v 13:50

Tak tech3 bude končit a on chtěl továrnu,jsem na to zvedavej a pokud bude pravidelně atakovat top10 ,může za pár let jezdit kvalitnější továrnu,proč ne ,asi ho dobře zaplatili

Mad_Max (71) napsal 03.05.2018 v 13:42+2

Yamaha udělala velkou chybu, že si ho nechali zdrhnout. Měli spíš vylifrovat mončičáka felčara do nějakýho žlutýho týmu s jakože továrním bajkem aby nezacláněl a koza by zůstala celá

Mistr-kat (562) napsal 03.05.2018 v 13:26+1

Taky si myslím, že se spíš zakope, než aby profesně a sportovně vyrostl. Tajně jsem doufal, že by mohl podepsat u SUZUKI. Holt nás pár překvapení ještě čeká. Tak mu přeji aspoň co nejmíň bolesti a co nejvíc dojezdů do top 10... Zarco je letec a určitě to občas dá...

Dablicek200Mph (298) napsal 03.05.2018 v 13:24

Trochu se bojím, že se tam totálně zahrabe, ale moc rád se nechám přesvědčit o opaku.
Není to moc dobré rozhodnutí.

jan26 (3624) napsal 03.05.2018 v 13:17

Všechno ukáže čas ,ale je to od Zarca celkem riskantní přestup.
KTM opravdu není na nějakém viditelném vzestupu a vlastně díky abnormálně špatným výsledkům SL22 skončila tato značka před Aprilia-Gresini v roce 17.
Na SALTO si budeme muset počkat.
Trochu me mrzí,že nebude jeho kolega KA17.

Letos KTM s továrních značek skončí poslední ,kdy si pozice prohodí právě s ARG.

Martin696 (6) napsal 03.05.2018 v 13:13

Tak to je škoda .Doufám že se mu bude dařit.

DOMINATOR (1260) napsal 03.05.2018 v 13:08

NO TO SE DIVÍM ŽE DO TOHO ŠEL TROCHU JSEM SI ŘIKAL ŽE BY MOHL VYMĚNIT PEDRU.

Petta (377) napsal 03.05.2018 v 12:38

Pristi rok prvni radu uz neuvidi. Ta masina na to proste nema..




TOPlist