Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Souhlasím s těmi co SPZ-tovy nařízení haní. Hrát na ekonomiku provozu nejrychlejších prototypových jednostopých vozidel planety přiblížením se k CRT je dost hloupý způsob jak zatraktivnit MotoGP. Jak už tu někdo psal, smrdí to vydíráním a solidním "bočákem" dědka - moje ECU nebo litr paliva dolu = hnus. CRT se mají přibližovat špičce, kde má být povoleno to, čeho je lidský mozek schopen. Fandím a věřím, že to příjde, a protože nerozlyšuju ty rakety jen podle barev a toho, jak jsou za sebou naskládané na cílovce, držím basu s PitymGPX a spol.
Pity - A nejde to palivo snižovat do nekonečna, ono by se mohlo klidně stát, že několik továrních motocyklů se zastaví v posledním kole a SPZkova demagogie bude slavit úspěch.
Stejně jsem překvapen, že v době, kdy jde MGP takovými upravami, že většina s tím souhlasí (z nás fandů tady v diskuzích ) a jen pár lidí se odváží říct názor že se jim to nelibi. Viz má statistika, jsem překvapen, že můj názor má tolik odpůrců, přitom jsem si myslel, že většina bude na MGP a nové pravidla spíše mluvit v negativech. A hodně lidí je se současnou MGP spokojené...
Já osobně považuji za vrchol MGP 02 - 06, kdy tento sport opravdu vyžadoval respekt. Hlučné, velké, silné motocykly, které byly opravdu TOP.
Teď ty motorky kt. mají elektroniku a jsou silné ale už né tak hlučné díky panu Ezpeletovi a jeho nařízeních, tka to už nejsou motorky ale dvoukolové rakety. a CRT? To nepovažuji jako součást MGP
Josef 58 - Zřejmě je pro továrny menší zlo méně benzínu, než jednotná SPZkova elektronika! Ze strany SPZky, to je v podstatě vydírání, protože už neví, jak by továrny zpomalil. Ten jeho vynález CRT je tak jako tak paskvil, nebýt upravených motorů ze Superbiků, které nahradily původní motory CRT, tak ty CRT jezdí pomaleji než nejrychlejší MOTO 2!
Pity 20:31
naprostý souhlas , ano Cala dotáhl ve "vychládacím" kole do boxů Abája. A přidám trumf,... Dovi v tom samém kole odstavil svoji Yamahu přímo před námi pro nedostatek benzínu.
Co na to teď ti 3 mínusáčci neznalí problému motogp.Ale za klávesnici jsou tito "odborníci" kingem.
Mahdy, Jirka91: To jsou nejspíš kotouče do deště, protože karbonový kotouče mají jiné vlastnosti a potřebuji se zahřát na správnou teplotu, tudiž v dešti se nepoužívají. Jako třeba Bradl při včerejším testování RC213V (2014) //www.motogp.com/en/photos/season/2013/Other/#Stefan-Bradl-LCR-Honda-MotoGP-Aragon-Test-Gigi-Soldano-Milagro-552847
všechno nové...ale na technického ředitele vypadá Yokoyama dost mladě, ne? Asi je hodně dobrej...
Každopádně pokud občas někomu dojde palivo při posledním "kole slavy" tak mi vychází velmi hrubě průměrná spotřeba paliva jako 17,5 l/100 km. Určitě to ale nebude NAtural 95 či 98, ale asi ještě něco lepšího
mamba54:a nejlepší na tom je to,že národním sportem je remcání lidí co nikdy nic neudělali,nezorganizovali a nedokázali...ale od klávesnice jsou NEJ manažeři,šéfové,mechanici,jezdci atd...
všichni tu chcete co nejvyrovnanější závody a když se k tomu schyluje (i s tak divnými pravidly) remcáte.. mě je jedno jestli budou jezdit o vteřinu pomalejc, hlavně když pojede co nejvíc jezdců pohromadě a bude se bojovat..
Tak o to jim přesně de aby se rozdíl crt vs speciál zmenšil.
Jinak je vidět že to Honda bere hodně vážně,skutečně příkladná práce
Na druhou stranu je škoda že se stejně nesnaží i v SBK...
oh my gosh, konečně mi skončil banán, takže: Továrny si odhlasoval snížení paliva, když si nechají svojí ECU, jinak by museli přijmout SPZkovu ECU, která je jednotná pro všechny.. atkže jako kompromis si nechali snížit palivo o jeden litránek! šmankote :) jak mě to chybělo :D
Pokud bude 20 l paliva tak to bude mít Cal v Brně těžké protože mu yamaha chcípla v čestném kolečku po závodě. Myslím že to Josef58 komentoval na foru
By mě zajímalo, kdo s tím pořád přichází, s tím snižováním litrů. Škoda že to nesníží i CRT, pak by se ukázalo, jak jsou ve skutečnosti CRT "rychlé" takhle si CRT hrají na něco, co nejsou, když "cheatují".
Ale to neznamená že nemají odvahu Někdo má totiž i rozum a nestěžuje si na nesmysly
bobus: tak se podívej kolik lidi na MGP a na pana Ezpeletu "nadává"? max 3 - 5. Zbytek se nevyjadřuje. :)
Pity: ...jen pár lidí se odváží říct názor že se jim to nelíbí. To si děláš srandu čeho by se měli bát
Souhlasím s těmi co SPZ-tovy nařízení haní. Hrát na ekonomiku provozu nejrychlejších prototypových jednostopých vozidel planety přiblížením se k CRT je dost hloupý způsob jak zatraktivnit MotoGP. Jak už tu někdo psal, smrdí to vydíráním a solidním "bočákem" dědka - moje ECU nebo litr paliva dolu = hnus. CRT se mají přibližovat špičce, kde má být povoleno to, čeho je lidský mozek schopen. Fandím a věřím, že to příjde, a protože nerozlyšuju ty rakety jen podle barev a toho, jak jsou za sebou naskládané na cílovce, držím basu s PitymGPX a spol.
Zalistuj Desmo zpět na začátky CRT a uvidíš!
Akro, jaky puvodni motory?
Pity - A nejde to palivo snižovat do nekonečna, ono by se mohlo klidně stát, že několik továrních motocyklů se zastaví v posledním kole a SPZkova demagogie bude slavit úspěch.
Stejně jsem překvapen, že v době, kdy jde MGP takovými upravami, že většina s tím souhlasí (z nás fandů tady v diskuzích ) a jen pár lidí se odváží říct názor že se jim to nelibi. Viz má statistika, jsem překvapen, že můj názor má tolik odpůrců, přitom jsem si myslel, že většina bude na MGP a nové pravidla spíše mluvit v negativech. A hodně lidí je se současnou MGP spokojené...
Já osobně považuji za vrchol MGP 02 - 06, kdy tento sport opravdu vyžadoval respekt. Hlučné, velké, silné motocykly, které byly opravdu TOP.
Teď ty motorky kt. mají elektroniku a jsou silné ale už né tak hlučné díky panu Ezpeletovi a jeho nařízeních, tka to už nejsou motorky ale dvoukolové rakety. a CRT? To nepovažuji jako součást MGP
Josef 58 - Zřejmě je pro továrny menší zlo méně benzínu, než jednotná SPZkova elektronika! Ze strany SPZky, to je v podstatě vydírání, protože už neví, jak by továrny zpomalil. Ten jeho vynález CRT je tak jako tak paskvil, nebýt upravených motorů ze Superbiků, které nahradily původní motory CRT, tak ty CRT jezdí pomaleji než nejrychlejší MOTO 2!
Dejvid17,
jde o to, zda jde o dohodu ROVNÝCH stran, nebo jen o "demokratickou" podmínku jednoho despoty
AKRO,
jako vždy proti ostatním 100% názor
Pity 20:31
naprostý souhlas , ano Cala dotáhl ve "vychládacím" kole do boxů Abája. A přidám trumf,... Dovi v tom samém kole odstavil svoji Yamahu přímo před námi pro nedostatek benzínu.
Co na to teď ti 3 mínusáčci neznalí problému motogp.Ale za klávesnici jsou tito "odborníci" kingem.
všude je vidět obrovská síla hondy-to co japonci dokázali bere dech-zemětřesení,tsunami-jede se dál jako by se nic nedělo-neskutečný národ
Kde jsou ty časy kdy se brzdilo tímhle //homepage.ntlworld.com/minivin/Assignment_Two/grimeca.jpeg Jinač nová RCV vypadá drsně
//www.motogp.com/en/photos/season/2013/Other/#Randy-De-Puniet-Suzuki-MotoGP-Test-Catalunya-552716 tady mají již karbonové.
Mahdy, Jirka91: To jsou nejspíš kotouče do deště, protože karbonový kotouče mají jiné vlastnosti a potřebuji se zahřát na správnou teplotu, tudiž v dešti se nepoužívají. Jako třeba Bradl při včerejším testování RC213V (2014) //www.motogp.com/en/photos/season/2013/Other/#Stefan-Bradl-LCR-Honda-MotoGP-Aragon-Test-Gigi-Soldano-Milagro-552847
Mahdy: ty kotouče nejsou přehřátý, nejspíše se jedná o standardní vzhled karbonových kotoučů ?
Ty kotouče jsou trošku přeháňka, ne? Pro srovnání nová Suzuki:
//www.motorkari...ky/2013-06/25414.jpg
heh... mali dojst testovat na Slovakiaring ked im v Aragonii prsi... tu je hic jaxvina
všechno nové...ale na technického ředitele vypadá Yokoyama dost mladě, ne? Asi je hodně dobrej...
Každopádně pokud občas někomu dojde palivo při posledním "kole slavy" tak mi vychází velmi hrubě průměrná spotřeba paliva jako 17,5 l/100 km. Určitě to ale nebude NAtural 95 či 98, ale asi ještě něco lepšího
stejne bude 2014 rychlejsi a je dobře ze je tlak na výrobce aby delaly lepsí motory a zivotnost a spotřeba k tomu patrí
mamba54:a nejlepší na tom je to,že národním sportem je remcání lidí co nikdy nic neudělali,nezorganizovali a nedokázali...ale od klávesnice jsou NEJ manažeři,šéfové,mechanici,jezdci atd...
No jo, tady je remcání národním sportem.
všichni tu chcete co nejvyrovnanější závody a když se k tomu schyluje (i s tak divnými pravidly) remcáte.. mě je jedno jestli budou jezdit o vteřinu pomalejc, hlavně když pojede co nejvíc jezdců pohromadě a bude se bojovat..
Tak o to jim přesně de aby se rozdíl crt vs speciál zmenšil.
Jinak je vidět že to Honda bere hodně vážně,skutečně příkladná práce
Na druhou stranu je škoda že se stejně nesnaží i v SBK...
oh my gosh, konečně mi skončil banán, takže: Továrny si odhlasoval snížení paliva, když si nechají svojí ECU, jinak by museli přijmout SPZkovu ECU, která je jednotná pro všechny.. atkže jako kompromis si nechali snížit palivo o jeden litránek! šmankote :) jak mě to chybělo :D
Kdo s tím snižováním paliva přichází!? Kdo jiný, než známá brzda SPZka!
Pokud bude 20 l paliva tak to bude mít Cal v Brně těžké protože mu yamaha chcípla v čestném kolečku po závodě. Myslím že to Josef58 komentoval na foru
By mě zajímalo, kdo s tím pořád přichází, s tím snižováním litrů. Škoda že to nesníží i CRT, pak by se ukázalo, jak jsou ve skutečnosti CRT "rychlé" takhle si CRT hrají na něco, co nejsou, když "cheatují".