Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pasolini: Všiml jsem si,ale veřejně je ta špatná Ducati, pže jí do válců naliješ víc piva. A to je přece záviděníhodný, ne? Nechápu, proč se ten objem vůbec omezuje. Ať si klidně jezdí s pětilitrem, když budou chtít.
Doufám, že je BMW pořádně spráská, aby místním posměváčkům došla řeč. Nemyslím si, že 2místo v prvním závodě znamená, že jezdí h****. Nevím, jak vám, ale já jsem rád za každej motocykl v poli a BMW tam sou hned 4(min. závod 5). Navíc dělají souboje v první desítce zajímavější.
Jinak si myslím, že dokud nebudou podmínky pro všechny stejný, tak to bude vždy diskutabilní. Já osobně se nezastávám ani jedné strany, jak 2válců, tak 4. Hlavně, že se závodí
to sou spíš standardně politický tanečky - když je véčko lepší, aťo ho do RR začnou dávat a řaďák jim nahradí... Ale vono každý řešení má svoje, řaďák má zase lepší vyvážení (větší možnosti v téhle oblasti), takže to zase bude tak, že polívka se nejí tak horká, jak se uvařila... V F1 se taky všichni se "schodem" smáli Mclarenu, že udělali nízkej nos a že budou ztrácet a jak to o víkendu dopadlo. Jen ať se germáni snažej
jo, jo. Vopravdu zajímavý, když boss od BMW přiznává, že jejich motorka je daleko horší než nejbližší konkurence a potřebuje výhody v pravdlech, aby se to srovnalo.
Trochu to souvisí s problémem závodění na rádoby sériových motorkách. To že je BMW na běžný ježdění na okruhu asi nejrychlejší je jasná věc (viz třeba štoky) ale ve WSBK jsou asi holt jiný koncepce lepší.
Ted place BMW, predtim narikala Ducati, tak ji navysili objem. Je taky predse nikdo nenutil do dvouvalce.Nastolit spravedlive podminky ,kdyz proti sobe zavodi motocykly ruznych objemu, je nemozne.
Stejně jako některým z Vás mně článek připadne jako kňourání BMW nad vlastní zvolenou motorizací, i když si myslím, že je jedna z nejlepších vzhledem k jejim výhodám a možnostem využití vlastní technologie. Že foukají Husce cukr do pr**** mně těší, ale jestli přispěli Duci k těm 6-ti kilo navrch, tak to ať je Panigale zašlape do země .
Ještě mne napadá jeden příměr. Proč má Yamaha v MGP řaďák, když je to nevýhoda? Možná, že když to teď už vědí, tak jim to tolik nepůjde.
Prostě je to tak, že Honda měla twin- véčko (úspěšný) a ustoupila od něj. Aprilia měla twin- véčko (neúspěšný) a ustoupila od něj. Možná to je tím, že každý umí něco jiného. Ducati umí dvouválce. Tak jim to ztížíme přesto, že o tuto koncepci nikdo jiný nejeví zájem? Podivné.
Davelister:s průzkumem a vybráním varianty souhlasím.Okopčený gsxr k5=blbost.Osobně si myslím:motor skvělý,elektronika pro závody špatná,rám+podvozek dobrý.Jsem zvědavej na Sutera jak dopadne.To že už teď si ten strejda s červenou kravatou kryje záda ho staví do těžký pozice.
ježíši, to jsou kydy, předpokládám, že když vyvíjeli s1000rr, tak si udělali nějakej průzkum a vybrali tu nejlepší variantu pro jejich bajk, ale spíše to vypadá, že s1000rr je okopčený gsxr k5(ostatně to někde i prohlásili) a rozpočtovka na tahání mraků peněz z germanofilů. Tak ať se ty chytráci vrhnou na V2 nebo V4 a blbě nepindaj!!
Josef: Podle mého je to tu teď jednoznačně lepší. Nepřeji si banánování za každou cenu,ale občas je to tady potřeba vyčistit od leklých ryb, které páchnou takříkajíc od hlavy. Je jedno, jestli jde o štiku, nebo bělici.
BMW se neprosadilo výrazněji ve WSBK a nechápu, proč by ty peníze nemohli utratit jinde- uříznout si ostudu může stát i mnohem víc, než v MGP. Třeba i v F1.
Nechapu, kdo jim brani postavit V2, nebo V4. Me to pripada jako narek, ze se BMW vydalo spatnou cestou, vedi to, ale nechtej to resit zmenou koncepce motoru. To ze se snazi jine tovarny zpomalit Ducati uz je ohrana pisnicka. Jedina Honda a Aprilia to zkusila jejich zbrani a ne moc uspesne. Ale ted si dokonce stezuji v BMW na Aprilii, ktera ma stejnej pocet valcu a objem. To zavani na pristi rok novym pravidlem... Kdo nema ve znaku modrobilou vrtulku musi jezdit maximalne 90km/k. Jinak BMW odejde zpet do Baworska...
to je zase politikaření. bmw tím dává jasně nůž na krk: mi do toho půjdeme, ale za jiných (našich) podmínek. když nemaj grip, tak ať se snažej. ať si jdou klidně jezdit snobskou a předraženou mgp
Nerovný podmínky? cha cha. Tady se ukazuje to hlavní Bmw má sice páry dost v serii taky ale jde x let zastaralou koncepcí. A to je řadový 4 válec. Aprilia má V4 , ducati V2 a ví že to má lepší grip. Kawa taky už x let jede řadový 4 válec. Proč mají v motogp honda, ducati motor do V? A yamaha big bang.? Jenže ono přejít z řadovýho 4V je finančně hodně nákladné.
Co to je za kecy, že se ostatní továrny snaží zpomalit Ducati :))))))))) . A co se týče BMW tak to jsme klidní :)) kde nic tu nic...
Pasolini: Všiml jsem si,ale veřejně je ta špatná Ducati, pže jí do válců naliješ víc piva. A to je přece záviděníhodný, ne? Nechápu, proč se ten objem vůbec omezuje. Ať si klidně jezdí s pětilitrem, když budou chtít.
pro všechny, co vidí jen top speed.. článek co je uvede na pravou míru :)
No konečně...
Všimli jste si toho, že tam ted skučej v podstatě všichni Jeden na druhýho, druhej na všechny -ha,ha,ha..to už je takovej folklór a kolorit,že
Doufám, že je BMW pořádně spráská, aby místním posměváčkům došla řeč. Nemyslím si, že 2místo v prvním závodě znamená, že jezdí h****. Nevím, jak vám, ale já jsem rád za každej motocykl v poli a BMW tam sou hned 4(min. závod 5). Navíc dělají souboje v první desítce zajímavější.
Jinak si myslím, že dokud nebudou podmínky pro všechny stejný, tak to bude vždy diskutabilní. Já osobně se nezastávám ani jedné strany, jak 2válců, tak 4. Hlavně, že se závodí
To je teda breku od hlavounů z BMW ... tak ať táhnou když je jim tak ukřivďováno, stejně jezděj hovno.
BMW brečí že mají horší motor a ať se celá série přizpůsobí jejich horšímu motoru?
Doufám že je někdo pošle do zadele
to sou spíš standardně politický tanečky - když je véčko lepší, aťo ho do RR začnou dávat a řaďák jim nahradí... Ale vono každý řešení má svoje, řaďák má zase lepší vyvážení (větší možnosti v téhle oblasti), takže to zase bude tak, že polívka se nejí tak horká, jak se uvařila... V F1 se taky všichni se "schodem" smáli Mclarenu, že udělali nízkej nos a že budou ztrácet a jak to o víkendu dopadlo. Jen ať se germáni snažej
jo, jo. Vopravdu zajímavý, když boss od BMW přiznává, že jejich motorka je daleko horší než nejbližší konkurence a potřebuje výhody v pravdlech, aby se to srovnalo.
Trochu to souvisí s problémem závodění na rádoby sériových motorkách. To že je BMW na běžný ježdění na okruhu asi nejrychlejší je jasná věc (viz třeba štoky) ale ve WSBK jsou asi holt jiný koncepce lepší.
Jinak je pravdou, ze odkdy mam ban ty diskuse se hodne zlepsili .
Ted place BMW, predtim narikala Ducati, tak ji navysili objem. Je taky predse nikdo nenutil do dvouvalce.Nastolit spravedlive podminky ,kdyz proti sobe zavodi motocykly ruznych objemu, je nemozne.
SPOLECNE S MELANDRIM PROC NE
Stejně jako některým z Vás mně článek připadne jako kňourání BMW nad vlastní zvolenou motorizací, i když si myslím, že je jedna z nejlepších vzhledem k jejim výhodám a možnostem využití vlastní technologie. Že foukají Husce cukr do pr**** mně těší, ale jestli přispěli Duci k těm 6-ti kilo navrch, tak to ať je Panigale zašlape do země .
KR4V4T4 ! a mas to ty bestie jedna mechanická, blbá, vošklivá...Douchová!
kravata je zrejme brutalni slovni prohresek vuci etickemu kodexu
Ja nechapu, co se zde resi, nikdo nikam nejde... typek rekl "az vyhrajeme ve WSBK..." takze klidek, tohle je SciFi
Ještě mne napadá jeden příměr. Proč má Yamaha v MGP řaďák, když je to nevýhoda? Možná, že když to teď už vědí, tak jim to tolik nepůjde.
Prostě je to tak, že Honda měla twin- véčko (úspěšný) a ustoupila od něj. Aprilia měla twin- véčko (neúspěšný) a ustoupila od něj. Možná to je tím, že každý umí něco jiného. Ducati umí dvouválce. Tak jim to ztížíme přesto, že o tuto koncepci nikdo jiný nejeví zájem? Podivné.
ve F1 vyhráli ale závod. To se cení.
Když mají nerovné podmínky mohou postavit V2 a je to
"vázankou"
Davelister:s průzkumem a vybráním varianty souhlasím.Okopčený gsxr k5=blbost.Osobně si myslím:motor skvělý,elektronika pro závody špatná,rám+podvozek dobrý.Jsem zvědavej na Sutera jak dopadne.To že už teď si ten strejda s červenou kravatou kryje záda ho staví do těžký pozice.
ježíši, to jsou kydy, předpokládám, že když vyvíjeli s1000rr, tak si udělali nějakej průzkum a vybrali tu nejlepší variantu pro jejich bajk, ale spíše to vypadá, že s1000rr je okopčený gsxr k5(ostatně to někde i prohlásili) a rozpočtovka na tahání mraků peněz z germanofilů. Tak ať se ty chytráci vrhnou na V2 nebo V4 a blbě nepindaj!!
Josef: Podle mého je to tu teď jednoznačně lepší. Nepřeji si banánování za každou cenu,ale občas je to tady potřeba vyčistit od leklých ryb, které páchnou takříkajíc od hlavy. Je jedno, jestli jde o štiku, nebo bělici.
BMW se neprosadilo výrazněji ve WSBK a nechápu, proč by ty peníze nemohli utratit jinde- uříznout si ostudu může stát i mnohem víc, než v MGP. Třeba i v F1.
Nechapu, kdo jim brani postavit V2, nebo V4. Me to pripada jako narek, ze se BMW vydalo spatnou cestou, vedi to, ale nechtej to resit zmenou koncepce motoru. To ze se snazi jine tovarny zpomalit Ducati uz je ohrana pisnicka. Jedina Honda a Aprilia to zkusila jejich zbrani a ne moc uspesne. Ale ted si dokonce stezuji v BMW na Aprilii, ktera ma stejnej pocet valcu a objem. To zavani na pristi rok novym pravidlem... Kdo nema ve znaku modrobilou vrtulku musi jezdit maximalne 90km/k. Jinak BMW odejde zpet do Baworska...
to je zase politikaření. bmw tím dává jasně nůž na krk: mi do toho půjdeme, ale za jiných (našich) podmínek. když nemaj grip, tak ať se snažej. ať si jdou klidně jezdit snobskou a předraženou mgp
ST21 - myslíš, že můj příspěvek byl někde mimo mísu?
Aspoň jsem to rozhejbal z NULY na 5
Josef:Za to ty jsi ted prispel opravdu velice KVALITNIM nazorem
Nerovný podmínky? cha cha. Tady se ukazuje to hlavní Bmw má sice páry dost v serii taky ale jde x let zastaralou koncepcí. A to je řadový 4 válec. Aprilia má V4 , ducati V2 a ví že to má lepší grip. Kawa taky už x let jede řadový 4 válec. Proč mají v motogp honda, ducati motor do V? A yamaha big bang.? Jenže ono přejít z řadovýho 4V je finančně hodně nákladné.
nerovný podmínky? postav lepší bajk...