Blata V6 az v Brne ?
Text: Jiří Mikšík | Zveřejněno: 8.4.2005 | Zobrazeno: 5 435x
Vsechny vcerejsi webove stranky zabyvajici se problematikou silnicniho motocykloveho sportu prinesly oficielni zpravu o odlozeni debutu noveho motocyklu Blata V6 snad az do brnenske Grand Prix.
Blata V6 az v Brne ?
Puvodne mel novy motocykl vyjet uz dnes k prvnimu treninku v Jerezu. Ale dle oficielni zpravy, potrebuje novy motocykl jeste cas a tak budou oba dva piloti, tedy Ital Franco Battaini a Brit James Ellison startovat na dosavadnich ctyrvalcich.
“Planujeme debut noveho sestivalce az pro ceskou Grand Prix v srpnu”, rika inzenyr Pavel Blata. “Je to sice celkem pekne zpozdeni, ale nema vyznam, byt hned na prvnim uvodnim zavode sezony pod takovym tlakem”, dodava majitel firmy. A jelikoz tato dlouhodoba spoluprace (smlouva mezi firmou Blata a staji WCM je 5-ti leta) mezi tymem WCM Petera Clifforda a firmou Blata byla oficielne oznamena na lonske brnenske Grand Prix, znamena to, ze presne za rok by se mel novy motocykl predstavit v zavode.
A proc k tomuto zdrzeni vlastne doslo ? Vzdyt krome vyvoje noveho sestivalce muselo byt v Blansku soucasne za pochodu vybudovano nove i zavodni oddeleni, coz take nebylo zrovna jednoduche. A tak se sef tymu WCM, Peter Clifford, rozhodl debut noveho motocyklu odlozit az na srpen. “Je to neuveritelny pokrok, co se vse podarilo udelat. Ale nemelo by to zadny smysl, delat novy motocykl pod casovym tlakem. Tak ho budeme moci plne pouzit na konci sezony 2005, a tim bude tento sestivalec jeste kvalitnejsi”, vysvetluje dale majitel staje Clifford.
Puvodne mel novy motocykl vyjet uz dnes k prvnimu treninku v Jerezu. Ale dle oficielni zpravy, potrebuje novy motocykl jeste cas a tak budou oba dva piloti, tedy Ital Franco Battaini a Brit James Ellison startovat na dosavadnich ctyrvalcich.
“Planujeme debut noveho sestivalce az pro ceskou Grand Prix v srpnu”, rika inzenyr Pavel Blata. “Je to sice celkem pekne zpozdeni, ale nema vyznam, byt hned na prvnim uvodnim zavode sezony pod takovym tlakem”, dodava majitel firmy. A jelikoz tato dlouhodoba spoluprace (smlouva mezi firmou Blata a staji WCM je 5-ti leta) mezi tymem WCM Petera Clifforda a firmou Blata byla oficielne oznamena na lonske brnenske Grand Prix, znamena to, ze presne za rok by se mel novy motocykl predstavit v zavode.
A proc k tomuto zdrzeni vlastne doslo ? Vzdyt krome vyvoje noveho sestivalce muselo byt v Blansku soucasne za pochodu vybudovano nove i zavodni oddeleni, coz take nebylo zrovna jednoduche. A tak se sef tymu WCM, Peter Clifford, rozhodl debut noveho motocyklu odlozit az na srpen. “Je to neuveritelny pokrok, co se vse podarilo udelat. Ale nemelo by to zadny smysl, delat novy motocykl pod casovym tlakem. Tak ho budeme moci plne pouzit na konci sezony 2005, a tim bude tento sestivalec jeste kvalitnejsi”, vysvetluje dale majitel staje Clifford.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?