Bitva o titul vicemistra to nebude, reálné je čtvrté místo, předvídá Rossi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
omg (1426) napsal 21.08.2018 v 08:17+1

tomíček1 (3) napsal Včera v 16:39

Ironie ...znáš to slovo a poznáš ironii v textu ?

tomíček1 (9) napsal 20.08.2018 v 16:39

Marex 13:21 A do jakého týmu by měl Viňales přestoupit? Je ambiciózní, takže chce jen továrnu. A ty jsou pokud vím všechny obsazené. Asi zaspal, mohl jít k Repsolu, kdyby ho nepředběhl Lorenzo... To by byl bajk přesně pro něj...

Marex (2575) napsal 20.08.2018 v 13:21+1

Tak v Yamaze jsou to jitrnice. Kdyby si nechali poradit od lidí zde ve fóru, měli by titul z loňska a letos by si pro něj Yamaha jela taky. A že nechávají vývoj na Rossim, to je důsledek toho samého- prostě na nás nedají.
Divím se, že Maverick to za těchto podmínek podepsal. Evidentně ani on nemá dost rozumu, páč jinak by se dávno odporoučel z týmu a šel někam, kde mu vyvinou bike podle něho.
Na druhou stranu je to dobré pro fanoušky Marqueze, Kotrbky a Doviho. Alespoň nemusejí bojovat proti neporazitelné Yamaze a mladému Vynálezovi.

rosho (531) napsal 20.08.2018 v 11:40

Tu nemusíš ani čítať medzi riadkami, je to tu stručne a výstižnče napísané:
"Hodnotenie Valentina má väčší význam ako Maverickovo a to je normálne," povedal Meregalli pre Autosport. - ja v tom osobne problém nemám a dá sa to pochopiť, problém s tým má teraz Yamaha
Dvojnásobný šampión MotoGP, Casey Stoner, nedávno naznačil, že Vinales stratil dôveru a "smer", keď Yamaha začala bojovať minulú sezónu. - predpokladam, že stratil dôveru v motocykel po tom, čo sa mu na začiatku sezóny darilo a zrazu sa karta obrátila.

Nikdo (123) napsal 20.08.2018 v 11:06+1

To Blackblues:
Oficiální vyjádření Yamahy, aby bylo jasno, jestli je vývoj řízen Vinalesem nebo Rossim:
https://www.autosport.com/motogp/news/134282/rossi-view-has-more-importance-than-vinales

Takže opět je otázkou, zda se neopakuje "Ducati" scénář a mistr doktor neroze*ral motorku jen sobě, ale svojí politikou i ostatním. Stačí si mezi řádky přečíst důvody konce Poncharala a jde z toho cítit, že "někdo" v továrním týmu měl strach, že by satelit mohl být rychlejší...

gusangbum (310) napsal 20.08.2018 v 09:44

Za problém s klikovou hřídelí určitě taky může Rossi...

gusangbum (310) napsal 20.08.2018 v 09:26-1

Carom: zejména když mu to vyčítají nějací Češi kteří co do podvodů a fíglů v Evropě možná vedou, tak právě ti tu budou něco kázat o Rossiho morálce, úsměvné, chtěl bych tyhle mravokárce vidět na jeho místě, to by určitě byla jedna velká poctivost, zejména jak by se jednalo o velký prachy.

tomíček1 (9) napsal 20.08.2018 v 07:06

Václav Svoboda naznačoval při komentování GP Rakouska, že Yamaha by měla mít údajně u svých motorů problém s klikovou hřídelí, snaží se to upravit přenastavením elektroniky...

Carom (185) napsal 19.08.2018 v 23:53+2

To je nějakej problem, že rossi podepdal za zády hondy s yamahou? To se děje všude a pořád. Ve všech sportech, odvětvích, lidských činostech. Nejsou dokonce i tzv. lovci mozků, co si navzájem přetahují ty nejlepší. Nechte už toho trapnýho moralizování, který se stejně hodí jen na to aby se někdo dehonestoval.

Mr.Kaktus (1326) napsal 19.08.2018 v 23:48

Dnesni test Misano.

NEOFICIÁLNÍ ČASY

1. Jorge Lorenzo (Ducati) 1'31 "9

2. Andrea Dovizioso (Ducati) 1'32 "5

3. Cal Crutchlow (Honda) 1'33 "1

4. Valentino Rossi (Yamaha) 1'33 "2

4. Maverick Vinales (Yamaha) 1'33 "4

5. Aleix Esparagarò (Aprilia) 1'33 "5

6. Scott Redding (Aprilia) 1'33 "8

omg (1426) napsal 19.08.2018 v 19:06

Božéééééé nééé

Rosička (982) napsal 19.08.2018 v 18:36+1

Helejte, nechte Valeho po perném dnešku v Misanu vklidu A koukněte raději na Eurosport 2 "BSB" v 18:45 (mladýmu kudrnáči to dneska jelo )

doderoja (-113) napsal 19.08.2018 v 18:24

SennaAyrton teraz si len potvrdil ze najvecsie dusno v padocku dela zlty bravo to se ti povedlo

doderoja (-113) napsal 19.08.2018 v 18:23

Yamaha99

SennaAyrton (530) napsal 19.08.2018 v 18:11

yamaha99: v porovnání s Rossim se tu o JL mluví jen minimálně...

yamaha99 (1119) napsal 19.08.2018 v 17:08

SennaAyrton (81) napsal Dnes v 15:22 teda ty ses dneska hodně rozvášnil :D ... k tvému přídavku, že ho bereš jako závodníka a co dělá jinde je tiukradený, tak by jsi to měl dělat i u jiných, než začneš zase házet špínu na charakter jiných jezdců jako je např. JL ... Starej se o něj taky jenom na trati

CBR-rr (-4) napsal 19.08.2018 v 15:30

SennaAyerton - maš pravdu a v podstatě pišeme oba to same. Lide co ho znaji, asi vi o čem mluvi.

SennaAyrton (530) napsal 19.08.2018 v 15:22

CBR-rr-já jeho podrazy nepřetáčím, ale nehodlám mu je vyčítat 15 let jak magor, já ho beru jen jako závodníka, co dělá jinde mě je vcelku ukradené.
Otázka je jestli na něco novináři vůbec kdy přijdou a není to ani tak o "lidech na úrovni",to je jen pokrytectví , ale prostě jen o tom že z něho mají strach, to je celé.
Hele vím toho na něj dost, ale raději budu držet pysk, aby mě nezazdil kariéru...to není úroven, ale jen vypočítavost a srabáctví

CBR-rr (-4) napsal 19.08.2018 v 15:17+1

SennaAyerton 15:03 - Prosim tě nazlob se, ale jsi přesny připad Rossiho fanouška, ktery přes zaslepenost je schopny jeho podrazy přetočit, že to je vlastně zpravně

CBR-rr (-4) napsal 19.08.2018 v 15:12

SennaAyrton - Ano, to maš pravdu. To byla jedna z věci, lide na urovni nemaji zapotřebi čelit utokum z jeho strany. Z historie vime jak Rossi umi "bojovat " mimo drahu. To byl taky muj dotaz, proč se ty věci ještě neprovalily? Bylo mi čeřeno, že bude zajimavějši, až na to přijdou novinaři.

SennaAyrton (530) napsal 19.08.2018 v 15:06

CBR-rr- jak jsem psal níže, pokud má někdo s Rossim problém, at ho obviní veřejně a ne jen nějakými klepy, jenže zjevně si na to nikdo netroufne, protože jak píšu, musel by se připravit na odvetu...
Rossi má velké jméno a asi i značný vliv a tak všechno tohle jde jen skrze nějaké žvásty tu a tam v paddocku, ale veřejně si nikdo netroufne, protože by pak mohl sám litovat.

SennaAyrton (530) napsal 19.08.2018 v 15:03

VR udělal řadu kopanců, ale s tou Yamahou a podpisem smlouvy za zády Hondy je historie stará dnes již skoro15 let...není trapné mu to ještě dnes vyčítat ?
Podívejte co ta vaše slavná Honda dnes provádí s Pedrosou kterého úplně odstřihly, s tohole pohledu si ten Rossiho podraz vlastně i zasloužili když také nehrají fér, aneb jako když zloděj křičí chytte zloděje, tolik k Rossimu a Hondě.

Jirikh75 (947) napsal 19.08.2018 v 14:27

Motokawasaki možná máš pravdu, ale snad po něm chtěli aby jel znovu? Už přesně nevím. Každopádně ve své knize to popisuje dost obsáhle. Jdu provětrat svoji Hondu . Ještě že já u ní nemám červenou kartu

motokawasaki (153) napsal 19.08.2018 v 14:12

Jirikh 75: S tou Suzukou nemáš pravdu, Rossi ten závod chtěl vždycky jet a sám si to nechal dát do smlouvy. Sice sám řekl, že to byl strašný závod a musel ho vyhrát, aby to už nemusel opakovat, ale splnil si tím svůj sen.
Ono s tím vývojem je to prostě tak, že jezdec může říst co chce, ale neumí to navrhnout ani vyrobit, tak čeká na nabídnuté varianty zlepšení, které ale nemusí být přeně to, co požaduje. Nebo taky vybere blbě ( viz Jankův výběr motoru minulou sezónu a Suza byla v ..) Je tam víc faktorů a nekdo má prostě lepší čich na správnou variantu, nebo dokáže najít ten správný úhel pohledu, ale určitě to nebude "nejede to, udělej s tím něco" to na téhle úrovni fakt myslím ne.

CBR-rr (-4) napsal 19.08.2018 v 13:49

SennaAyrton - No vidim, že s tebou to je složitějši, ale nejsi sam.
Nebyl to jede jezdec z WSBK. A jenom jsi mi potvrdil, že kdybych tady dopodrobna napsal co jsem zažil a slyšel, tak by mi to stejně nikdo nevěřil Věci ktere jsem tam slyšel, se potom ukazaly jako pravdive, takž jako pomluvy se to brat asi neda. Ale v pohodě, nic se neděje

rosho (531) napsal 19.08.2018 v 13:45

V auguste 2004 v paddocku v Brne Rossi tajomne podpísal s Yamahou zmluvu platnú od sezóny 2005 a u Hondy sa to dozvedeli až z novín.to by sa asi nepáčilo nikomu. Od vtedy sa to s ním nesie. To,že Y zdvihol na skvelú úroveň nie je pochýb. Ale čo bolo to bolo, dnes je to inak.

SennaAyrton (530) napsal 19.08.2018 v 12:51

No a že má Rossi v Hondě červenou kartu je vcelku jedno, Honda sama má HODNĚ velké máslo na hlavě, takže at už se tam tehdy dělo cokoliv, je nakonec jen možná že si Rossi stejně jako např. kdysi Lauda u Ferrari prostě nenechal sr.át na hlavu to je celé...šel do Yamahy a začal je porážet, je mi naprosto jasné že tohle Hondě asi nevonělo a dodnes mu to nemůžou odpustit.
Těžké soudit at už jednu nebo druhou stranu když neznáme podrobnosti.

Aneb jak se říká: " Nikdo nešel míli ve tvých botách"... A ani já ani CBR-rr a jiní v Rossiho botách nikdy nešel...

SennaAyrton (530) napsal 19.08.2018 v 12:47+1

CBR-rr : upřímně mě vcelku vůbec nezajímá co o Rossim říká někdo ve WSBK, dokonce i v takovémhle prostředí jsou to jen klepy a většinou jen závist jiných jezdců kteří halt neměli takové podmínky a nedosáhli tak vysoko jako Rossi, pomluvy jsou všude, myslím že nikdo tu nemá o Rossim představi jako o dokonalém člověku, alev tomhle se on nějak neliší od ostatních šampionů, ty samé paddockové hemzy a pomluvy by jsi našel i na Lorenza nebo Marqueze, na každého se dá něco vytáhnout..
No a pokud má nějaký jezdec s WSBK s Rossim problém, tak at to řekne veřejně přímo jemu a nepomlouvá ho za zády, na to ale zjevně zatím nemá koule že ?... Protože by se pak musel taky připravit na to že ani protistrana si to nenechá líbit...

bozskymata (46) napsal 19.08.2018 v 12:22

Rosho: ja som to samozrejme nemyslel v sezóne, to motorku snaď už poznajú myslím keď pripravujú novú motorku napr. teraz na rok 2019, myslíš že rossi alebo vinales vedia čo presne im inžinieri nachystajú? Myslíš, že to vie Marquez u hondy???

CBR-rr (-4) napsal 19.08.2018 v 12:21

Jirkh75 - To se mi zda dost nepravděpodobne. Těžko by riskovaly zraněni v sezoně. To maji i ve smlouvach.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist