AB Motoracing řeší potíže s odpružením
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Karla Abrahama | Foto: karelabraham.com | Zveřejněno: 1.5.2015 | Zobrazeno: 4 435x
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Karla Abrahama | Foto: karelabraham.com | Zveřejněno: 1.5.2015 | Zobrazeno: 4 435x
Smiders se tady dole zmínil, že "to" loni odnesl Bautista.
Co? No změnu značky (pro jízdní výkony okruhovky ""tak málo""
významných komponentů jako jsou) tlumiče a samozřejmě
jejich nastavování v návaznosti na ´zbytek´ stroje a podmínky .
Bautista BYL A JE lepší jezdec (než Karel) a přesto mu TECHNICKÉ
problémy JEHO TÝMU doslova "zbouraly" výsledky v sezoně 2014 .
Dokonce si dovolím tvrdit, že Bautistův tým BYL A JE lepší než AB ...
Ale TAKY každej (proti Karlovi - jezdci) NEZAUJATEJ bajker, zvlášť
když už na okruhu "odjel nějaký závody "od světel do šachovnice",
souhlasí s PETARĎÁKEM, že 1,6 za prvním nemůže být důvodem
k opovrženíplným komentářům, které se tady na M.cz tolikrát na
adresu Karla "objevují". Zklamání nad dosavadním vývojem letoš-
ní sezóny, t.j. dosavadními Karlovými výsledky, jistě cítíme i všichni
Karlovi příznivci A VELKÁ ŠKODA , ŽE NELZE jen "NASIMULOVAT"
VAT ZMĚNU V JEHO TECH-CREW A PŘESVĚDČIT SE TAK, ZDA
NASTAVENÍ PRÁVĚ AB-OpenHondy není až příliš závislé na "lids-
kém faktoru" ...
Soul:
Syndrom Pandora. Zkusili všechno možné. Veškeré představy o tom, jak bude letos Open Honda super, jsou nemístné. Je tu duo HRC- Repsol - best technika. Pak tovární Hondy v satelitních týmech a teprve potom jsou Hondy produkční. Kdo čekal pravidelný boj o top ten v této konkurenci, ten vystřízlivěl. A kdo čekal, že Karel bude bojovat o post nej pilota produkční Hondy, ten byl asi ještě větší naivka. Bohužel.
Porat se hledaji chyby kolem Kaji..motocygly, komponenty, mechanici atd... Podle me je nejvetsi chyba v mezikusu mezi riditky a sedackou.
2IvanDvoutakťák podvozek SHOWA(+brzdy NISSIN) jedou všechny open Hondy, jen loni si AB "vydupalo" u HRC vyjimku na OHLINS+BREMBO... a letos už jim "to"neprošlo...
Jinak Karel je opravdu 1,6 za prvním a třeba 0,6 za Vallem(který laboroval pneu/podvozek)... mě to jako průser nepříjde... ale je fakt že technických problémů už je nasbíraných moc a možná by chtělo "pošpekulovat" o personálním sestavení teamu a jak známo: "ryba smrdí od hlavy(od šéftechnika)...
O "kamenožroutech" jako jsem já nemluvě, ale uvítal bych velice
(a zdejším "analytikům" by prospělo), kdybychom mohli slyšet / číst
od některého českého špičkového jezdce, jaký je rozdíl mezi jízdou
na motocyklu před začátkem set-upu a posléze, když už se podaří
set-up "trefit" na daný okruh / podmínky. Jen na Jarní ceně Brna
jezdilo takových jezdců X
Nehledal jsem a nehledám alibi pro Karla Jr , ale to, co jsem četl
tento čtvrtek v ČMN mně, mírně řečeno, překvapilo. Proto se ptám
ještě jednou - kterej další tým MotoGP1000 jezdí letos Showa ?
To víš, já chyby nedělám, Keny. A pokud ano, svedu to na svého bígla, či agresívní atmosférický tlak přepočtený na hladinu moře společně s rosným bodem, který obtěžoval jenom MĚ.
peytl: Byl si rychlejsi
willow: No zato ty si chytrak 1.5 vteriny strata v jednom kole je poradna chyba!! Pokud se bavime ze zajedes nejlip jak umis a v dalsim kole zajedes o 1.5 sek hur tak si udelal sakra poradnou chybu!!! Jestli si nekdy ty opravdu jel na okruhu a nejsi uplnej anttitalent tak to musis vedet.. Tvuj prispevek ale naznacuje ze o tom nemas ani paru.
Tady se bavime o kategorii kde je v 1 sekunde 11jezdcu. Takze 1.5 sekundy strata muze byt rozdil mezi prvnim a dvacatym z dvacetipeti..
Viloue, ty truhlo, 1,5 sec je chyba rovnající se téměř jízdě přes kačer, tak nedávej rozumy.
To není možné. Co závod to výmluva. Už mě to fakt přestává bavit věřit že Karel začne jezdit dobře. Vyhodte Granu nebo moto2 - WSBK tak bych to viděl.
každý závod nějaká výmluva
nejste příliš chytří ví někdo z vás co znamená 1,5 vteřiny to je jedna nebo možná dvě drobné chyby v zatáčce.Jel už někdo z vás na okruhu asi ne.
To je traged
Tak já mu půjčím svojí Hondu, já s ní problémy nemám
Kajo nevadi, letos si to otestuj a pristi rok uz naplno
Grana už by letěl...
Kdo by tomu věřil?
To už je do nebe volající!!! Když to není urvaná řadička, tak je to elektronika. Když né ta tak tlumič. Když né tlumič tak přední brzda. Když né brzda, tak rýma v helmě. Pak viróza, pak guma přední, pak guma zadní. Pak zase moc zima a pak moc teplo, příště to bude moc pravých zatáček anebo moc dlouhý roviny. Možná se ještě dočteme o moc špinavým plexi a navíc nesprávným převodu a úplně nejvíce se ve finále bude smát pan Grana až ho vyhoděj a on sepíše všechna ta moudra který náš reprezentant vypustil. Dá to na celou knížku. Na rovinu - jezdit umí, ale v týhle soutěži nemá co dělat. Moto 2 anebo pryč!!!
Kdo ještě jede Showu ??
Po FP2 byla TK HRC a Nakamotem a Suppem. Asi docela "zábavná". Otázky se točily okolo možného angažmá CS a lapidárně řečeno, Nakamota to s...o. Výsledek bych shrnul, že ani náhodou. To spíše 2016 než letos, protože CS by potřeboval nejméně jeden test a na takové "blbosti" není čas. No, ale známe Hondu a tak bych nic nevylučoval. Konecnkonců na TK též zaznělo, že nic není nemožné...
imoladu: no zatím to berou jako O.K. V podstatě má cíl nej z open. Má na to a co víc může konec konců chtít. No a Öhlins nerní Showa, že?
Zase tak moc na ostatní Hondy nestrácí.Co Bradl,jak ho hodnotí teoretici v Německu.
novej postup? Je asi výhodnější začít se vymlouvat už od prvních tréninků.
cvaga
Anebo se na to vysrat
zkuste to v grónsku,tam je větší zima a možná to pojede samo vypadá to,že to ještě musí zkusit s yamahou,tu ještě neměl. Pokud ani to ne, zbývá elektrokolo nebo koloběžka!!
Bohužel to, čeho jsem se při oznámení spolupráce se Showa obával. Loni to odnesl Bautista, letos Karel. Je to na pytel.
Co zkusit vyměnit řidiče,určitě by to pomohlo
Loni na showu dojel Bautista kterej byl jejich pokusný králík. Letos je asi na pokusy padaja. Jak už sem psal dříve. Měli by se vrátit do moto2 a za poloviční prachy hrát víc muziky. Tady dělají akorát hňupi espézetkovi. A jestli doufají, že se se to zlepší příští rok s jednotnou elektronikou, tak ani náhodou. Pořád bude AB ten černej vzadu.