Závodníci včera a dnes

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
recyclator (1) napsal 29.01.2012 v 17:48

Moc hezký článek. Zavzpomínat na závodní legendy je vždy milé a s úctou se klaním všem. Je tu také zmínka o mém oblíbeném jezdci Freddiem Spencerovi,který je podle mého názoru nejtalentovanější jezdec všch dob.Byl to Pan Jezdec.Děkuji za článek.Bylo se na co dívat..

AKRO (-498) napsal 29.01.2012 v 12:46

mamba54 (1340) napsal 28.01.2012 v 05:49

Přečti si můj příspěvek v 02:12 ještě jednou a pomalu. Na své otázky tam najdeš odpověď.

AKRO (-498) napsal 27.01.2012 v 15:49

Mamba54 - Nikdo horší než SPZka už přijít nemůže! To by totiž nastal totální krach MGP! OPRAVDU SI MYSLÍŠ, ŽE ZNAČKY SUTER, KALEX, MORIWAKI atd jednou budou normální značky? Píšeš, že je pro tebe značkou podvozek a ne motor! Není motor taky podstatnou částí motocyklu?

mamba54 (1340) napsal 27.01.2012 v 09:04

A jejich změny rovněž. Dávno před Ezpeletou a budou i po něm. Za všechno ho rozhodně nechválím, ale nedělejte tady z něho boha všemohoucího a za vše zodpovědného. Možná, že po něm jednou přijde někdo horší a vy s Akrem na něj budete ještě s láskou vzpomínat!

mamba54 (1340) napsal 27.01.2012 v 09:00

Technická omezení existovala vždycky.

josef58 (837) napsal 27.01.2012 v 06:52

mamba54
spěchám, tak v rychlosti. Prostě my dva se na SPZkovi asi nikdy neshodnem. Ty ho za vše chválíš, já ne. Tebou jmenované značky, tenkrát jim nikdo nenařizoval jaký maj mít vrtání, otáčky, jak moc "lesklé šroubky", a dokonce i počet válců byl zkraje libovolný. Prostě každý stroj byl v něčem svým. Dobře, na ty Sutery,Kalexy už tu máme Moto3 a Moto2. To si myslím by mohlo stačit, proč tedy chce Carmelo za každou cenu zničit továrny i v královské třídě?, a "jeho" elektronikou se mu to jistě podaří

Jinak souhlas s AKREM, že v motorevíru se objevila velká škodná, a taky souhlas s myslivci, že pokud začne páchat velké nevratné škody, měla by se "odstřelit"

mamba54 (1340) napsal 27.01.2012 v 02:12

josef 21:08- Ono je to s tebou opravdu těžké, jak píše JV. Každá doba nese svoje. Co ty víš, co bude za 10,20 a více let? Srovnávat, jak ty říkáš dnešní " SPZkovy rychlokvašky" s tebou jmenovanými značkami, které spoluvytvářely více než 60 let historie, opravdu zatím nejde. Ale za pár let, kdo ví? Třeba ty Sutery, Moriwaki, Kalexy aj. budou po zisku pár titulů a průběhu pár let pro fandy, kteří teprve přijdou, úplně normální značky. Vždyť tu historii nepsaly jen ty tebou zmínění. A co řeknou dnešnímu mladšímu fandovi, pro kterého je historií už např. r.2000 názvy jako: AHRA, Tatran, Rawo, nebo Bianchi, Casal, ABF, Motobécane, Garelli, Yamsel, Jamathi, Konig, Malanca,Paton, Piovaticci, MBA, Sanvenero, Linto, Jada, Tomos, Villa, Ziegler, Minarelli a desítky dalších, které taky tu historii tvořili. Nechal bych to na budoucnosti, co se "narodí" a přežije, co si budoucí fandové zapamatují a co ne. Navíc, ( a teď si to možná rozhážu u těch ortodoxních) já za "značku" považuji to, co je uvedeno jako název motocyklu, nikoliv dle motoru, který je v tom motocyklu zabudován, protože dle mého názoru motor, byť důležitý, ještě netvoří celý motocykl. A proto pro mne bude např. FGR názvem značky a nezáleží mi na tom, že pojede s motorem Honda. Toť můj názor a teď ho i mě můžete společně s Akrem rozebírat.

PesiRR (11) napsal 27.01.2012 v 00:48

První a poslední fotka jsou uplný orgie. Ty Nádherny motory MW Agusty a Nortona

GSXJarda (274) napsal 26.01.2012 v 22:11

Vynikající článek...za takové se patří poděkovat
Jeden střelec vedle druhého...srovnávat se to ale nedá...každá epocha mněla své hrdiny

AKRO (-498) napsal 26.01.2012 v 21:41

Josef58 - Já myslím, že se ty SPZkovy názvy motorek, už skoro nikomu nevybaví ani za 5 let! Ten chlap škodí všude!

AKRO (-498) napsal 26.01.2012 v 21:38

Josef58 - Jak říkáš!

VerkaH. (31) napsal 26.01.2012 v 21:35

Díky moc za pěkný článek, pane Františku Je radost potkávat Jima Redmana v Kyjově, a vidět, jak čilý je v jeho věku

josef58 (837) napsal 26.01.2012 v 21:08

Jen bych chtěl napsat, jak se to krásně čte např.: AJS, Norton, italská MV Agusta,Gilera, Benelli, na Yamaze,Hondě, Suzuki, ale třeba i MZ, JAWA a další. Vše to jsou, nebo byly značky více, či méně úspěšné, ale prostě něco hmatatelného

Naproti tomu ty dnešní "SPZkovi rychlokvašky", ani nevím, jak se vlastně jmenují, to je prostě nic neříkající prázno, za tři roky už ani nebudou třeba existovat, a za 60 let se ani tomu největšímu pamnětníkovi za jejich názvem nic bližšího nevybaví

imoladu (90) napsal 26.01.2012 v 21:07

Dík za pěkný článek,mnoho z nich vídám na zahraničních závodech,největší zážitek Read Salzburkring,kdy vyhrál ostrý závod 500 ICGP na Patonu a ihned po závodě vytáhl s kombinézy cigaretu,to stejné loni na IMOLE,ale tu nikdo z okolí po dojetí tréningu neměl.

PityGPX (949) napsal 26.01.2012 v 18:11

Hezké počteníčko!

ChenziiR1 (158) napsal 26.01.2012 v 16:37

Vidím článek,a on není ve stylu Rossi řekl tam to a nebo ono.Dobře se to četlo.No a světe div se,článek napsal jiný autor než obvykle.
Pěkný čtení-díky!

Láďa650 (76) napsal 26.01.2012 v 16:04

Františku,dík za krásnej článek,překrásné fotky,jsem si pěkně zavzpomínal,

SPV (816) napsal 26.01.2012 v 15:18

AKRO 14:39: Taky nechápu, že nebaví lidi ikdyž nevyhrává...?

AKRO (-498) napsal 26.01.2012 v 14:39

Mamba54 - Jistě jsi si Mambo všiml, že od té doby, co Rossi nevyhrává, tak taky žádné zábavné kousky nepředvádí!

AKRO (-498) napsal 26.01.2012 v 14:22

Perfektní článek, jako vždy! Nevím to jistě, ale mám pocit, že jsem někde četl, že Carlo Ubbiali loni zemřel?

mamba54 (1340) napsal 26.01.2012 v 14:18

Ještě k Mamolovi. Spousta lidí si myslí, že "zábavné kousky" přišly až s Rossim.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.01.2012 v 11:43

chybi tam pan Haken z Horic, ten lita na litrech po zadech furt a je mu pres 60

miramara (1568) napsal 26.01.2012 v 11:24

k tomu Mamolovi měl jsem to štěstí v neštěstí v roce 2008 možnost svést se jako spolujezdec na dvousedadlové Ducati při Moto GP v Brně.Bohužel začalo pršet a vedení Ducati tuto jízdu zrušilo ohledně bezpečnosti ...zůstalo jen u společné fotky s tímto ,,borcem"+vzpomínkové předměty...K...a to byl pech,dodnes mě to sere!!!

enusim2 (21) napsal 26.01.2012 v 10:53

ta MZeta vypada luxusne ..

JirkaCS (57) napsal 26.01.2012 v 10:46

Tak abych jako dědek taky něco napsal .
Je to bomba,pěkný článek,pěkné fotky . Hezky se to čte v téhle NAŠÍ okurkové sezóně

1100Virago (3066) napsal 26.01.2012 v 10:45

SPV: Vydržet dlouhou kariéru bez vážného zranění je taky umění a k legendám patří. Ale je fakt, že hledat "nejlepšího" jezdce je obtížné - každá generace závodí za jiných podmínek, na jiné technice. Ano počet vítězství a titulů nemusí být rozhodující - viz Senna, jehož příklad jsem před časem v jedné diskusi uváděl.
Taky patřím k fandům Randyho Mamoly. Dokud jezdil, byli na něj lidi víc zvědaví, než na vedoucího jezdce A nikdo snad nezpochybnňuje, že je legendou, i když bez titulu.

josef58: Kulatou krabičku JPS mám taky Vždycky jsem byl fanda Lotusu a obdivovatel Colina Chapmana. Škoda jeho předčasné smrti - to byl génius, který hnal techniku svými nápady dopředu mílovými kroky.

Kaabo (136) napsal 26.01.2012 v 09:50

Super...jak si to dědkové užívají

SPV (816) napsal 26.01.2012 v 09:45

Je ale vůbec objetivní potom nazývat Agostiniho a Rossiho nejlepšími jezdci GP, když takové ikony, jako Spencer, Rainey, Doohan museli ukončit svoji oslnivou kariéru kvůli zranění?
Nejvíce kontroverzní ukončení kariéry měl asi Hailwwod. Ukončil kariéru za úplatek 50tis liber od Hondy, že nebude dále závodit (protože Honda odešla z GP), a tak šel jezdit auta.

SPV (816) napsal 26.01.2012 v 09:37

Pěkný článek Největší exot je pro mě snad Mamola. Ten si ty svoje blbiny a jízdu na motorce samotnou užíval snad více, než případný zisk titulu. Byl to ten věčně druhý, ale možná nejvíce spokojený.

Autor článku sem mohl napsat, jak byl Mamola propuštěn z týmu Yamaha Kennyho Robertse kvůli jedné fotografii!!! Fotograf Don Morley totiž vyfotil Mamolu (mimo záběry kamer), jak dělá stoppie mimo závodní dráhu ještě než projel cílem!!! Když to uviděl Roberts, řekl, že se postará o to, aby si už Mamola na žádnou motorku nesedl...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist