Suzuki v MS Grand Prix 1960 - 1986

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
josef58 (837) napsal 08.01.2011 v 21:51

FF a JV díky
Už jsem se na to chtěl zeptat dřív jak tito 4 skončili. Shobert,o tom vím jen nějak z doslechu, nikdy jsem ho neviděl. Na tom "C"88 jsme byli taky jak Magee16 dostal brutálního hajsajdra. Byl v týmu s Raineym17.
Asi od 95 chodíme na "D", ale velký kreš byl před nájezdem na céčko 125 kdy vpředu spadl němec (Etl???) stál a mával rukama. Celý had se mu vyhnul, až skoro poslední francouz položil bajk, aby se mu vyhnul,-pozdě. Němec zůstal sedět na dráze a rukama poskakoval nazpět k okraji dráhy-Fakt hnusný. Asi zpřelámaný nohy.
A ještě C ranní warmap Honda250 Rothmans snad Biaggi93 tam pěkně rozházel bariéry.
Tyhle diskuze se mě líbí, někdo něco nadhodí a další ho doplní,páč toto musí mít člověk v hlavě, to v PC není,tak jako výsledky, které si tam každý najde.
Taky o těch dvou krešech výše něco víte?

FF (12) napsal 08.01.2011 v 20:47

To josef58: Přesné info nemám, ale Hennen po TT už nikdy žádný závod nejel. S těžkým poranění hlavy se snad jakžtakž alespoń vrátil do normálního civilního života. Myslím, že je členem americké motocyklové síně slávy. I Bakerovo kariéru ukončila havárie. nebylo to ale tak vážné. Nyní v posledních letech jezdí celkem často určité závody veteránů - např. ve Spa nebo v Assenu abych jmenovat asi ty největší. Jezdí ve veteránské týmu Yamaha, ta se dost těchto akcí účastní a má široký tým - Gould, Braun, Caruthers, Mortimer, Lavado a další.
Kolize Shobert-Magge, zřejmě znamenala konec kariéry pro Shoberta, určitě již nejel MS ale možná v Americe jezdil. Magge z té kolize vyvázl s lehčím zraněním a po vynechání pár závodů pokračoval dále v sezóně. Za rok měl Magee opet havárii a tím prakticky skončil v MS. Jezdil ale pak doma v Australii a v Japonsku a jel ještě nějaký roky pár Grand prix na divokou kartu právě v Austrálii a Japonsku, možná i v Malaysii, prostě v tam té oblasti. Já ho pamatuji z Brna, snad zde byl 2x, jednou dost dramaticky upadl přímo před námi na Céčku.

JV (68) napsal 07.01.2011 v 18:17

To Josef58: Ale má to cenu, nikdo neví všechno! Od jsou přece diskuse...některé !
Hennen - havárie na TT 78, konec kariery, ale zajel v tom roce na Manu jako první kolo pod 20 minut...nedávno dostal nějaký metál
Baker - havárie v tréninku MS 750 v Kanadě 1978, konec kariery...nyní snad jezdí klasiky jako Assen, ale to určitě doplní FF
Magee - v Laguně 1989 jej po závodě trefil Shobert (konec kariery?), ale až v roce 1990 zase v Laguně měl havárii, která ukončila jeho karieru ...teď, nevím

josef58 (837) napsal 06.01.2011 v 21:51

JV
Díky, vím,že co se týče historie, nená s tebou cenu polemizovat. Myslím to v dobrém. Ago NSR 77 - "F 750"
Jen tři roky: 77 Baker 78Cecotto 79Pons
P.S.:Taky by mě zajímalo: Jak skončil Hennen jsem asi tušil. Po tom "TT" už nejel? A Baker,taky úraz? A Kewin Meegee, tam se mi plete, že snad byla kolize s Bubou Šobrtem (USA) po odmávnutí závodu. Něco jako na podzim SBK. Myslím, že na tom byl Bubba zle. Za případnou odpověď moc děkuji.

Kinq (7) napsal 06.01.2011 v 20:59

Nuvolari, josef58: Díky za tipy , du zkouknout co obědnám

JV (68) napsal 06.01.2011 v 19:24

To Josef58: Ago by asi s tebou nesouhlasil, protože on si počítá vítězství v MS 123. Počítá i 750 v roce 77, kdy vyhrál dvě jízdy a v součtu je tedy to 123.vítězství! Ale základ GP - má 122, protože 750 sice byly MS, ale nejely se v rámci GP. Jinak !

josef58 (837) napsal 06.01.2011 v 18:47

Myslím,že Německo76 bylo posledním vítězstvím 3x
-pro Aga
-pro MV
-pro čtyřtakt 500ccm- krásný zvuk

FF (12) napsal 06.01.2011 v 17:36

AKRO prosím o brzké zjištění názvů těch dvou zbývajících knih u kamaráda. Zajímají mě všechny knihy o historii motocyklových závodů, tak jen abych veděl o co se jedná. Předem díky za zprávu.

william.walace (5) napsal 06.01.2011 v 16:11

SUZUKI!

Nuvolari (2329) napsal 05.01.2011 v 23:08

King: zkus třeba Mistrovství Československa 1954-1992 nebo 100 let české silnice nebo Říkali mi Herodes (od pana Křivky). A pokud se výsledků a statistik týká, tak máš odkaz 21:45.
Já třeba ty statistiky velmi rád a letos se těším, že se Corsaro dostane v počtu pódií v závodech MS dostane na druhé místo před Agostiniho (to je jistota) a možná dožene Rossiho (nebo se mu přiblíží), který vede...

josef58 (837) napsal 05.01.2011 v 23:01

King
Mě se moc líbí kniha "Historie motocyklových závodů" od 1950 do 2OO4 od Zdeňka Zavřela. Sice je to jen o Brně,ale moc krásně popsaný i s výsledkama prvních tří.
Svět Velkých cen mám taky, snad dvě. Byly dvě vydání?

Nuvolari (2329) napsal 05.01.2011 v 23:01

AKRO: souhlas, já to tak taky beru!

AKRO (-498) napsal 05.01.2011 v 22:48

Nuvolari - Může to tak klidně být, ono to v těch knihách nemusí být přesně! V žádném případě se o tom nechci hádat, ber to jen jako technickou poznámku! Statistiky Suzuki a MV by to měly mít přesné!

AKRO (-498) napsal 05.01.2011 v 22:44

FF - Naše kniha Svět velkých cen, tam je psaná také Suzuki a ty dvě další, nevím přesně názvy, jedna je navíc Anglická, musel bych zajet znovu ke kamarádovi, který je má. Jak bylo řečeno, zdroje informací se mohou lišit, ono je to dnes celkem jedno, kdo ví odkud pan Wohlmuth ty podklady měl! Někde jsem četl, že měl Agostini od MV Agusty půjčenou na sezónu 1976 jen 350ku a celou sezónu jel na pětistovce Suzuki. Možná by se to někde dalo vyčíst ze statistik vítězství MV Agusty, pak by to bylo asi přesné, pokud si eviduje jedno vítězství v pětistovkách z roku 1976, pak by tedy opravdu jel AGO na MV! Přeji pěkný večer!

FF (12) napsal 05.01.2011 v 22:09

AKRO, děkuji za příspěvek a chápu, že zdroje informací se mohou lišit. Mohl byste mi prosím sdělit názvy těch třech publikací? Předem děkuji za laskavost.

Kinq (7) napsal 05.01.2011 v 21:55

Ahoj chlapi,

když už jste se dostali k těm knihám, poraďte pls nějakou "novější" než je Svět velkých cen a obě knihy o F. Š.

Díky

Nuvolari (2329) napsal 05.01.2011 v 21:45

AKRO: nevěř těm publikacím, Honza má pravdu. Podívej se semhle:
//www.motogp.com/en/Results+Statistics
Mimochodem jedna z těch publikací, kde je to blbě, je Svět velkých cen, mám to doma.

AKRO (-498) napsal 05.01.2011 v 21:16

JV - Já myslím že myšlení nebolí! Ago vyhrál na Suzuki, dal jsem si práci a našel to ve třech publikacích! Dost bych se divil, že by to měli všude blbě! Navíc se tam v roce 1976 uvádí poslední vítězství MV Agusty a to 350ky v Assenu!

Kinq (7) napsal 05.01.2011 v 21:08

opět super článek, Díky

josef58 (837) napsal 05.01.2011 v 20:38

Krásný článek vrátily se mi vzpomínky
-jak Teuvo na čele v last lap už v lomu nahání benzín v nádrži nakláněním suzy. Fandil jsem mu jak Jarnovi, oba fini poráželi Agusty
-Pat,když to v lomu postavil v sobotu jak Max na cílovce-to sme teda čuměli. Něco takového poprvé viděli
-ten Johny77,-to se nedá popsat ,tosemusí vidět Od startu poslední,stíhačka jak pr.ase a vítězství
-ty dvě malé foto, Barry prsty do "V" a Phil s Teuvem mám doma. Koupil jsem je ve stánku u Hl.nádraží za 6Kčs.
-Marko a Teuvo v jednom týmu, moc krásné kombinézy na tehdejší dobu

TL1000rider (0) napsal 05.01.2011 v 20:02

Nádhera, to byla éra opravdovejch závodních legend. Bylo to ještě o umu jezdce. Dneska jsou ty GPčka o ničem! Ještě tak Superbiky..

JV (68) napsal 05.01.2011 v 17:01

To Saarinen: Bohužel, prostor není nafukovací, takže FF taky např. musel vynechat první start Suzuki u nás v roce 1962 v Brně.
To AKRO: Myšlení bolí ! GP Německa 1976 na Nürburgringu vyhrál Ago opravdu na MV Agustě.

Larry (114) napsal 05.01.2011 v 14:46

a Suzu po Braunovi jsme viděli i na ČTT v Hořicích

Larry (114) napsal 05.01.2011 v 14:44

Pat Hennen...těžkej kalibr...takovou Suzu vodil i Länsi

Jaabar (1) napsal 05.01.2011 v 14:06

Hodně dobrý článek, zajímavé počtení. Díky!

SoulTrain21 (753) napsal 05.01.2011 v 13:16

Super článek
pity.Máš recht!

AKRO (-498) napsal 05.01.2011 v 13:15

Pěkný článek, jen si myslím, že se tam vloudila chybka, poslední vítězství MV Agusty byl v roce 1976 ASSEN a to 350ky, kde se Agostinimu podařilo překvapivě vyhrát a né poslední závod pětistovek na GP Německa, kde sice taky Agostini vyhrál, ale právě na SUZUKI! Sice se mu na Suzuki 500 moc nedařilo, ale aspoň jeden závod na ní vyhrál!

KoldaTL (0) napsal 05.01.2011 v 11:38

Super článek a foto ,hezky jsem si počet a zavzpomínal,jako fanda Suzuki

Kubát (1404) napsal 05.01.2011 v 11:14

hmm, tak solidní. je škoda, že taková slavná značka v posledních letech jen "paběrkuje", ikdyž takové agusty a mnoho jiných ,které měly o moc víc úspěchů jsou skoro úplně mimo závody

PityGPX (949) napsal 05.01.2011 v 11:14

Parádní článek hlavně musel udělat radost mému kamarádovi SL

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist