Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
desmo69 : Ne vždy s tebou sdílím názor, ale cos napsal tady, pod to se podepisuju. Člověk má vždycky tendenci si pamatovat z minulosti to lepší a na špatný zapomínat, proto teď většině připadá, že v devadesátejch to byl děsnej mazec, souboje a vyrovnaný třídy, zatímco dneska je to jen o penězích a "kroužilech"... Hoši, nebuďte labutě, o penězích to bylo i před dvaceti lety a rozdíl v technice mezi týmy byl úplně srovnatelnej s dneškem. Když sleduju závody v TV, je mi v podstatě jedno, jestli jede 15 nebo 40 motorek, protože v záběru je stejně z 90-ti procent jen vedoucí skupina. Co mám jako TV divák z toho, že v Moto2 jede 40 jezdců, když vidím stejně 40 minut jen prvních 5 ? Tím tedy nechci říct, že je 15 dobře.. Já se kupříkladu v devadesátejch na GP přestal skoro dívat, protože tam pořád vyhrával jen jeden - Doohan. Dneska jsou tam potenciální vítězové vždycky aspoň tři - čtyři a nikdy není před závodem jasný, kdo z nich to bude tentokrát. Howgh.
Saarinen, v tom případě ok. Pokud ale bereš celkově 90. léta, tak musíš bráti léta po roce 2000..a pokud jsi aspoň nějak objektivní, tak musíš uznat, že ta druhá éra je mnohem větší brutální záležitost...páč když vezměš v potaz co se dělo a jak vypadali závody v 90. letech a jak to vypadá po r. 2000, tak je to úplně jinej mazec...říkej si co chceš, ale je to tak. Stačí se podívat na výsledky jednotlivých závodů...
Ja začal sledovat motocyklové GP od roku 2000, jak závody probíhaly dřív, nemůžu soudit :) holt každá doba měla své + a -. Dnes je prostě jiná doba, MGP je sledováno daleko více a prostě se i o tom víc kecá. Takže je jasné, že když bude super závod MGP tak to všichni budou vychvalovat, stejně jako když budou závody nudné tak to bude hodně pod kritikou.
Přejme si, aby se takhle mohlo často a hodně mluvit i o závodech WSBk ať už v kladném či v záporném slova smyslu. WSBk jsou pořád ve stínu MGP co se týče medializace, diskuze, apod.
Saarinen, ale no tak.. V tom roce 1991 startovalo 15 jezdců. Výjimečně víc (třeba při GP Evropy, nebo v úvodu v Suzuce. Jinak z těch běžných 15ti jezdců 4-5 ztráceli kolo. A šance na vítězství? Vyhrával jen Schwantz, Doohan, Rainey a jednou Kocinski...Takže mě netahej za nos Když to shrnu tak: startovalo míň jezdců, byly mnohem větší rozestupy, bylo víc "kroužilů", a míň jezdců co dokázalo vyhrát...Takže nevím o jakým roku mluvíš, ale 1991 musel být těžkej propadák
desmo69 - dobře, máš fakta. Stejně mě půllitry v té době připadly daleko atraktivnější. Taky jezdilo víc jezdců, a víc jich taky mělo šanci na vítězství nebo bednu. Teď? Fakt hrůza, a to nemluvím o tom kolikrát dojde k předjetí. Jestli z toho chtěli udělat F1, tak se jim to povedlo. (akorát na dvou kolech, jinak nuda).
Saarinen, a podíval ses na ostatní závody v té sezóně? Namátkou:
Jerez - 2. ztrácí 10 sec, 11. už kolo.
Misano - 2. ztrácí 8 sec, 3. 14 sec, 10. už kolo
Donington - 2. ztrácí 3 sec, 3. 20 sec, 11. už kolo
Malaysie - 2. ztrácí 6 sec, 3. 21 sec, 6. přes minutu, 9. už 2 kola...
.
.
A tak by se dalo pokračovat skrz celou sezónu. Nevím teda co je na tom až tak královskýho, když víc jak 11 jezdců nedokončilo závod v jednom kole. Kdyby takhle dojížděli letos, tak si tu vyprskáte hlasivky jaká je to nuda a jak to může být královská třída, když z 15ti startujících 5 ztrácí kolo atd.
Tak Wayne - můj nejoblíbenější jezdec té doby. A dost možná nejoblíbenější na furt. Nezapomenu ten jeho čistý styl, velice elegantní na rozdíl od divočáka Schwantze, kterýho jsem moc rád neměl. Ale taky přispíval ke klasickým bitvám několika jezdců. Taky nezapomenu na Mamolu, jak bavil diváky; na Chandlera s Cagivou, Abe, Criville.. a na všechny ty Amíky a Austrálce co se podíleli na ještě větším zájmu o motocykly. Kouzlo tkvělo v tom, že každý z těch velkých osobností byl jedinečný. Jízdní styl - hned se dalo odhadnout i na větší vzdálenost kdo jede a bitvy to byly nezapomenutelné. Na rozdíl od dneška..
Leda že by si chtěl s Kubou zahrát pokr Jinak známej má v přátelích kde koho. Od Touškové, přes Šemberu, Peška až po Lorenza, Haydena aspol. Stačí se nechovat jak hňup. Tím myslím otravování, psaní zbytečností atd.
Pokud ale Pity uvidijou tebe, jakožto vrchního českýho moto-paparaziho, tak si tem profil radši smažou než aby si tě někam přidali
Kua, na tom FB, když sem si ho zřidil a jsou tam ti jezdci jako Toseland, Kuba, Matěj, a další např. Carlos, tak oni všichni odepisují nebo ne? Třeba Toseland pochybuji že mi bude psát .oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD člověk z fotek svých přátel vidí jak to vlastně v té Imole wsbk 2010 probíhalo když tam vidí ty zákulisní fotky svých přátel ze španělska
SoulTrain: Testy wsbk jsou na moto-racing. Tam není asi nikdo přihlášený,protože nejsou žádné komentáře k článkům jako zde. 1.Checa 2.Fabri 3.Max 4.Haga 5.Camier 6.Sykes 7.Corser 8.Fujiwara 9.Baroni 10.Haslam
SoulTrain, kvůli těm deseti jezdcům co tam kroužili nemá smysl nic psát
Jinak Hayden vyhrál celkem 3x (jak píše Pity) a Roberts ml. 4x v r. 2000. Takže celkem 7 vítězství amíků Což je určitě lepší jak např. Janpoci...
Tak ten Hayden vyhral dle mě třikrát, bo vyhrál dvakrat USA (05,06) a pak Assen 06. Sice to číslo moc velké není, ale i tak ti američané maj geny jak na MGP tak i na WSBK.
OD roku 2000 do roku 2010 američani jen 5x vyhráli závod, 3x Kenny Roberts ml. a dvakrát Nicky Hayden. Škoda kluci
Spies by to mohl příští rok prolomit.
80. až 90. léta, američani tomuto sportu dali strašně moc, někteří mu i dost obětovali... Vždy bude kouzelné se na závody té doby podívat.
Dokonce si pamatuji jeden dokument, z devadesátých let který vysílala i česká televize, který byl věnován nástupu a kralování američanů v seriálu Grand Prix.
Rainey býval můj kůň a jeho soupeření se Schwantzem mělo neskutečný náboj. V těch dobách byly závody neskutečná řežba. Škoda jeho zranění, určitě by nějaký titul ještě přidal. Pak všichni ti klasičtí bojovníci odešli (Mamola, Gardner a další) a napínavost závodů na dlouhá léta zničili svou dominancí Doohan a Rossi.
Venda- to máš pravdu, zkus se zamyslet jaké tu od té doby byly články/vygradovalo to po Motegi/Jinak cenzura je hnus, v mezích slušnosti zde má jít diskutovat o všem a jestli to tu bude jinak a redakci budou otupovat tlaky zvenku tak pardon, ale není to svobodné forum motorkářů
Vždycky jsem fandil Kevinovi a Wayna sem noc rád neměl el je jesnaný že bez nej to pak nebylo ono.
desmo69 : Ne vždy s tebou sdílím názor, ale cos napsal tady, pod to se podepisuju. Člověk má vždycky tendenci si pamatovat z minulosti to lepší a na špatný zapomínat, proto teď většině připadá, že v devadesátejch to byl děsnej mazec, souboje a vyrovnaný třídy, zatímco dneska je to jen o penězích a "kroužilech"... Hoši, nebuďte labutě, o penězích to bylo i před dvaceti lety a rozdíl v technice mezi týmy byl úplně srovnatelnej s dneškem. Když sleduju závody v TV, je mi v podstatě jedno, jestli jede 15 nebo 40 motorek, protože v záběru je stejně z 90-ti procent jen vedoucí skupina. Co mám jako TV divák z toho, že v Moto2 jede 40 jezdců, když vidím stejně 40 minut jen prvních 5 ? Tím tedy nechci říct, že je 15 dobře.. Já se kupříkladu v devadesátejch na GP přestal skoro dívat, protože tam pořád vyhrával jen jeden - Doohan. Dneska jsou tam potenciální vítězové vždycky aspoň tři - čtyři a nikdy není před závodem jasný, kdo z nich to bude tentokrát. Howgh.
Já měl spíš rád éru Amíků, mě už ti Taliáni se Španělama lezou krkem.
Saarinen, v tom případě ok. Pokud ale bereš celkově 90. léta, tak musíš bráti léta po roce 2000..a pokud jsi aspoň nějak objektivní, tak musíš uznat, že ta druhá éra je mnohem větší brutální záležitost...páč když vezměš v potaz co se dělo a jak vypadali závody v 90. letech a jak to vypadá po r. 2000, tak je to úplně jinej mazec...říkej si co chceš, ale je to tak. Stačí se podívat na výsledky jednotlivých závodů...
Ja začal sledovat motocyklové GP od roku 2000, jak závody probíhaly dřív, nemůžu soudit :) holt každá doba měla své + a -. Dnes je prostě jiná doba, MGP je sledováno daleko více a prostě se i o tom víc kecá. Takže je jasné, že když bude super závod MGP tak to všichni budou vychvalovat, stejně jako když budou závody nudné tak to bude hodně pod kritikou.
Přejme si, aby se takhle mohlo často a hodně mluvit i o závodech WSBk ať už v kladném či v záporném slova smyslu. WSBk jsou pořád ve stínu MGP co se týče medializace, diskuze, apod.
Ale kurnik už Nemyslel jsem jen rok 1991, celkově 90.léta. Jmenoval jsem jezdce jako Abe nebo Criville..
Saarinen, ale no tak.. V tom roce 1991 startovalo 15 jezdců. Výjimečně víc (třeba při GP Evropy, nebo v úvodu v Suzuce. Jinak z těch běžných 15ti jezdců 4-5 ztráceli kolo. A šance na vítězství? Vyhrával jen Schwantz, Doohan, Rainey a jednou Kocinski...Takže mě netahej za nos Když to shrnu tak: startovalo míň jezdců, byly mnohem větší rozestupy, bylo víc "kroužilů", a míň jezdců co dokázalo vyhrát...Takže nevím o jakým roku mluvíš, ale 1991 musel být těžkej propadák
To ovšem neznamená, že to nebudu sledovat. Teď se snad blýskne na lepší časy s těma změnama co budou a hlavně v návratu k litrům..
desmo69 - dobře, máš fakta. Stejně mě půllitry v té době připadly daleko atraktivnější. Taky jezdilo víc jezdců, a víc jich taky mělo šanci na vítězství nebo bednu. Teď? Fakt hrůza, a to nemluvím o tom kolikrát dojde k předjetí. Jestli z toho chtěli udělat F1, tak se jim to povedlo. (akorát na dvou kolech, jinak nuda).
Saarinen, a podíval ses na ostatní závody v té sezóně? Namátkou:
Jerez - 2. ztrácí 10 sec, 11. už kolo.
Misano - 2. ztrácí 8 sec, 3. 14 sec, 10. už kolo
Donington - 2. ztrácí 3 sec, 3. 20 sec, 11. už kolo
Malaysie - 2. ztrácí 6 sec, 3. 21 sec, 6. přes minutu, 9. už 2 kola...
.
.
A tak by se dalo pokračovat skrz celou sezónu. Nevím teda co je na tom až tak královskýho, když víc jak 11 jezdců nedokončilo závod v jednom kole. Kdyby takhle dojížděli letos, tak si tu vyprskáte hlasivky jaká je to nuda a jak to může být královská třída, když z 15ti startujících 5 ztrácí kolo atd.
Toto byla pro mě královská třída.
//www.youtube.com/watch?v=3HXqZh5oTK0&feature=related
Tak Wayne - můj nejoblíbenější jezdec té doby. A dost možná nejoblíbenější na furt. Nezapomenu ten jeho čistý styl, velice elegantní na rozdíl od divočáka Schwantze, kterýho jsem moc rád neměl. Ale taky přispíval ke klasickým bitvám několika jezdců. Taky nezapomenu na Mamolu, jak bavil diváky; na Chandlera s Cagivou, Abe, Criville.. a na všechny ty Amíky a Austrálce co se podíleli na ještě větším zájmu o motocykly. Kouzlo tkvělo v tom, že každý z těch velkých osobností byl jedinečný. Jízdní styl - hned se dalo odhadnout i na větší vzdálenost kdo jede a bitvy to byly nezapomenutelné. Na rozdíl od dneška..
No myslím že zrovna ty jsi nezapomenutelný
Však mě nepoznaj. Vždyt poktávaj miliony lidí že si mě nemůžou pamatovat z toho brněnského paddocku co pět let v řadě
Leda že by si chtěl s Kubou zahrát pokr Jinak známej má v přátelích kde koho. Od Touškové, přes Šemberu, Peška až po Lorenza, Haydena aspol. Stačí se nechovat jak hňup. Tím myslím otravování, psaní zbytečností atd.
Pokud ale Pity uvidijou tebe, jakožto vrchního českýho moto-paparaziho, tak si tem profil radši smažou než aby si tě někam přidali
Pity,kdyby měl odepsat všem,kteří mu píší,tak by se ztoho zbláznil Ale takovej Matěj či Kuba ti možná odepíšou,když to bude normální dotaz..
Kua, na tom FB, když sem si ho zřidil a jsou tam ti jezdci jako Toseland, Kuba, Matěj, a další např. Carlos, tak oni všichni odepisují nebo ne? Třeba Toseland pochybuji že mi bude psát .oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD člověk z fotek svých přátel vidí jak to vlastně v té Imole wsbk 2010 probíhalo když tam vidí ty zákulisní fotky svých přátel ze španělska
josef:já ty výsledky samozdřejmě vím,protože na časy ,at už ze závodu či testu atd ,chodím na ofiko stránky.Tady jde o ten princip
SoulTrain: Testy wsbk jsou na moto-racing. Tam není asi nikdo přihlášený,protože nejsou žádné komentáře k článkům jako zde. 1.Checa 2.Fabri 3.Max 4.Haga 5.Camier 6.Sykes 7.Corser 8.Fujiwara 9.Baroni 10.Haslam
AKRO, nebuď měkkej a zůstaň!!
SoulTrain, kvůli těm deseti jezdcům co tam kroužili nemá smysl nic psát
Jinak Hayden vyhrál celkem 3x (jak píše Pity) a Roberts ml. 4x v r. 2000. Takže celkem 7 vítězství amíků Což je určitě lepší jak např. Janpoci...
To jako když je Bosso na dovolené,tak tady není žádný jiný redaktor,který by tu psal články? Dneska testy wsbk a tady se nic neděje...
Tak ten Hayden vyhral dle mě třikrát, bo vyhrál dvakrat USA (05,06) a pak Assen 06. Sice to číslo moc velké není, ale i tak ti američané maj geny jak na MGP tak i na WSBK.
Karbec Jikov:Benovi taky věřím ,ale bude to mít těžký
OD roku 2000 do roku 2010 američani jen 5x vyhráli závod, 3x Kenny Roberts ml. a dvakrát Nicky Hayden. Škoda kluci
Spies by to mohl příští rok prolomit.
80. až 90. léta, američani tomuto sportu dali strašně moc, někteří mu i dost obětovali... Vždy bude kouzelné se na závody té doby podívat.
Dokonce si pamatuji jeden dokument, z devadesátých let který vysílala i česká televize, který byl věnován nástupu a kralování američanů v seriálu Grand Prix.
Rainey býval můj kůň a jeho soupeření se Schwantzem mělo neskutečný náboj. V těch dobách byly závody neskutečná řežba. Škoda jeho zranění, určitě by nějaký titul ještě přidal. Pak všichni ti klasičtí bojovníci odešli (Mamola, Gardner a další) a napínavost závodů na dlouhá léta zničili svou dominancí Doohan a Rossi.
Venda- to máš pravdu, zkus se zamyslet jaké tu od té doby byly články/vygradovalo to po Motegi/Jinak cenzura je hnus, v mezích slušnosti zde má jít diskutovat o všem a jestli to tu bude jinak a redakci budou otupovat tlaky zvenku tak pardon, ale není to svobodné forum motorkářů
Akro - nemám ve zvyku někoho přemlouvat,ale zvaž to ještě. (Třeba přez zimu vychladneš). Jinak se měj hezky,čau!
Akro: no tak chlape maximalne to bude zase jeden bann navic pristi rok abaja neco treba zajede a verim ze ho pochvalis
Vsecko nejlepsi :) To byly tehdy zavody co??Ne jako ten blaf co predvadej tedka...