Kornfeil bojoval o pódium, doplatil na chybu soupeře

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Samuel007 (376) napsal 09.10.2018 v 23:40

Oprava, Aron vedl pole už v pátém kole.
Fabio v 10. A na konec vyhrál.
Ale stejně si nemyslím že by jsi měl pravdu.
Naopak Kuba mistrovsky odolal útoku Bastianiniho.
Jen to potvrzuje to, že KTM může jet v předu, jen za cenu velkého opotřebení pneu či jízdou za hranou.
Takže v kvaldě se ještě drží. Ale v závodě to maj kluci na KTMce hodně složité.
Hlavně v posledním kole. No Kuba to ma složité i v kvaldě, a strojem to není.
Doufám že tuto smůlu na padající jezdce si Kuba vybere letos.
A příští rok to už bude vycházet lépe.
Pro letošek by stačilo předjet Rodriga.

Samuel007 (376) napsal 09.10.2018 v 13:11

Pravda, jsi mně nachytal. Napsal jsem "Všem" ale myslel jsem "Všem na KTM."
Hondy se tam docvakli až v posledním kole.

Taktiku můžeš mít jakou chceš, ale do kopce to je s 250ccm hlavně o výkonu motoru a převodovce.
Ať by jel sebelip, proti Hondam neměl šanci.
V tý době ještě neměl smlouvu, takže mluvil hodně opatrně. A na otázku proč je dobře že jsou vpředu jen KTM odpověděl " Honda má jinou převodovku"
PS
Thaisko je pěkná trať, ale na rovině.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 09.10.2018 v 12:52

Samuel007: nejsem mimo, posledni kolo od Schwantzovky proste nezvladl takticky, za tim si stojim. Sam pises, ze od tama byl nejsilnejsi, tak je divny, ze nevyhral nebo nebyl aspon druhy ne? sam si protirecis.

Samuel007 (376) napsal 09.10.2018 v 06:02

Bubraku, s tim Brnem jseš mimo.
Kuba v rozhovoru pro TV řekl:
"Je dobře že Hondy jsou na startu v zadu."
A to jak se Hondy dostali ze zadních pozic až na bednu jsme viděli všichni.
Jediný štěstí že si Martin zlomil ruku. Jinak by se Kuba na bednu nevešel.
Důvod proč nevyhrál vidím v tom že při brždění z kopce dolů do Swancovky měl problém se stabilitou předku. To mu neumožňilo ujet ostatním a jet si vlastní závod.
Zato výjezd ze Swancovky a následné " závody do vrchu" . To bylo maso. Tam jim všem ujížděl i když měli výhodu pytle.

Dejf57 (605) napsal 08.10.2018 v 22:28

Samuel007: No jako Martin zase ne. Chapu tvuj pohled na vec, jen mi prijde, ze ikdyz obcas ma rychlost, tak vysledky az na vyjimky neodpovidaj tomu na co by asi mel, kdyby byl trosku agresivnejsi. Nemaj z nej strach. Mozna z toho taky plyne to, ze jemu to tam kazdej posle uplne hrane, pak mu padaj pod kola, musi preskakovat motorky... Ale tezko rict. Tentokrat jel moc pekne!

Rosička (982) napsal 08.10.2018 v 22:06

Kubo, byl to pěkný závod, díky ti za něj Motorku ti nachystali parádně , jízdu sis užíval. No a holt ten závěr - mohlo to dopadnout mnohem hůř

Samuel007 (376) napsal 08.10.2018 v 20:41

Zapomínáte že Kuba jede celou dobu bez výpadku.
To by se vám líbilo aby jezdil jako Martin?
Se zmrzacenou rukou!
Mně NÉ!!!

Dejf57 (605) napsal 08.10.2018 v 16:59+1

Blackdevil: Souhlasim s tim, ze Kornfeil by se s nima nemel tolik ''mazat'', mel by byt agresivnejsi a ziskat si respekt. Rychlost ma, ale je na soupere az moc ''hodnej'', tvrde do nich a nesrat se s nima! Ty mladici umi byt agresivni, on je umirnenejsi (nevim jestli je to vekem nebo povahou), a to je ta chyba.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 08.10.2018 v 12:37

BlackDevil: jo souhlas, podle me Kuba nedokaze v tech nejdulezitejsich momentech vytezit maximum na to kolik ma zkusenosti. je to takovej krok co musi udelat ,aby dokazal jezdit v top3 pravidelne, na coz normalne ma, kdyby jel sam na trati. ale to co mu staci na procpani z treti desitky do TOP5, to uz nestaci na ty divocaky na spici. myslim, ze stejnej duvod byl proc nevyhral v Brne, kde vetsinu zavodu vedl pole.

jezdi neskutecne ale je podle me zretelny tento duvod proc v zaveru temer vzdy vyjde ze skrumaze hur nez ostatni. je to takova drobnost aby byl uplne top. jinak ani popel.

Ozzy_ (1136) napsal 08.10.2018 v 09:21

Black: Takhle to beru

jandos (399) napsal 08.10.2018 v 09:17

Black Super zhodnocení a naprostý souhlas.
Jen doufám že se poučí .

BlackDevil (962) napsal 08.10.2018 v 09:00+1

Ozzy
Na plošině se většinou jezdí od stredu na vnitřek, ten kdo se nechá vynášet, nezlomi to na vyjezdu nebo ho vyveze soupeř na vnějšek je OUT...
Musel bys mít o sakra víc rychlejší motorku abys jinou stopou uspěl.
Včera Kubu soupeři několikrát vyvyzli úplně mimo dráhu a mel štěstí že pod ním nikdo nelehl, neudělal chybu nebo že ho nevyvezli úplně ven, kdy by zase a ne poprvé dostal pentli.
Já chápu že vnějšek je rychlejší, je skvělý využít celou šířku dráhy, a být rychlý na výjezdu když je ale prostor...
Ovšem sorry, poslední kolo, poslední zatáčka ???
Tam to chce jinou strategii. Ukazal to Ban. který sice spadl a vzal sebou soupeře, ale strcil to tam, Mark to samé v GP.
Ja jen rekl že to poslední kolo mel jet Kuba jinak, víc hlavou a jinou stopu.
Jak říkám, můj názor. O jeho kvaldě a to že se musel prorvat celym polem a absolvovat celou tuhle masirku když má celkem rychlou motorku a mohl by v pohodě jet z 3-8 fleku na roštu netřeba psát, Taky děsný průser ty kvaldy a na konci jen výmluvy jak nepřálo štěstí atd.
Příští rok bude lidr Prusttel stáje a bude muset on dělat bedny, kvaldy aby byli vidět, byli spokojení sponzoři a on si udelal pozici pro M2. Nejvyšší čas začít už teď měnit přístup. Něco změnit, vytvorit si v M3 konečně respekt.
Mi přijde že na něj si vyšlápne v závodě každý nováček když mu to tam hodí pod něj, udělá nejakou prasarnu atd. Vždyť je to jen nějaký Kornfeil...ten o bednu nejezdí.
U Kuby je i problém že s přílišným respektem na jeho roky a zkušenosti jezdí on...
Jak to viděl on, jak se mu zdála výhodná stopa a co zamýšlel v poslednim kole aby se umístil vi jen on.
Přichází doba kdy by mel začít delat vysledky, byt k sobě sakra náročný a být lídrem M3.
Příští rok se za uspechy Bezzech. a mediální klid po uspechu nebo průseru neschova
My muzem komentovat jen zpusob, důsledek a výsledek.
A každý snad může mít svuj nazor

Ozzy_ (1136) napsal 08.10.2018 v 07:08+1

BlackDevil: Pokud mas neco odjeto, zvlast v zavode, treba na plochy draze, tak bych cekal ze budes vedet, ze stopu si nevolis tak uplne svobodne, ale podle toho co dela ten chumel s tebou. A snazis ze za danejch okolnosti se vejit "kam to jde" a "jeste byt nejrychlejsi na vyjezdu". Zrovna tak urcite vis, ze neco jinyho je stopa na rychlej prujezd zatackou kdyz jsi tam sam, a neco jineho je defenzivni zavrena stopa na vnitrek kdyz v zadech citis jinou motorku. V zavode MOTO3 ne jednu, ale deset

Takze proste jen napsat, ze "mel jezdit vic vnitrni stopu" je MOZNA pravda, ale mohl ? Zvladl by to ? Nedopadlo by to jeste hur ? Ty mas "jasno" v tom ze ano. Ale vsadit si na to nemuzes, treba by kdyz by jezdil tak jak rikas skoncil 15tej, protoze by se neprobojoval dopredu, protoze by proste nemel rychlost.

To uz se nikdy nedozvime. Rozhodne se shodnem na tom, ze pokud Jakub nezlepsi kvalifikace, bude todle extremni riziko podstupovat pokazde. Ale vazne s tebou nesouhlasim v tom, ze staci jezdit vnitrni stopu, a bude dobre, a vnejsi je chybna a muze si sam za to ze mu nekdo spadnul pod kola. Protoze z moji zkusenosti za riditkama to tak neni.

Samuel007 (376) napsal 08.10.2018 v 06:33

Pos.RiderBikeNationPoints
1Jorge MARTINHondaSPA204
2Marco BEZZECCHIKTMITA178
3Fabio DI GIANNANTONIOHondaITA175
4Enea BASTIANINIHondaITA133
5Aron CANETHondaSPA118
6Lorenzo DALLA PORTAHondaITA111
7Gabriel RODRIGOKTMARG108
8Jakub KORNFEILKTMCZE102

Karing, akorat provokujes. KTM docela jede v kvaldě.
Ale v závodě je Honda někde úplně jinde.
Pohled na celkové pořadí je snad dost jasný.
Jediný Bezzecchi jim dokáže konkurovat.

BlackDevil (962) napsal 07.10.2018 v 23:51

JnTo Capan
... je každému prd kolik mi je
Já byl na vojně ještě na 2 roky a do Legie (mimochodem muj dobrý kamarád si tam 7čku opravdu odkroutil) se dalo v té době jen tak že si kličkoval před kulkama, umel lítat nebo preskakovat 3m el.draty na hranicich 😂.
Jinak byl by nesmysl když už bych se za totáče ven dostal, že bych si ty nejlepší roky plné zábavy a užívání zkrátil o 7 nebo vice let v nějaké francouzské kolonii 😎
Už neco fakt pamatuju...

KARING (245) napsal 07.10.2018 v 22:52

Samuel007 - V Moto3 je KTM letos asi lepší,než HONDA a Kuba je ve špičkové stáji a jede mu to hodně rychle!

Capan (190) napsal 07.10.2018 v 22:18-1

Black Devil ,na 10 rokov máš toho pomerne dosť za sebou.
Ale nie si sám. Som na tom podobne. V ôsmych som nastúpil do cudzineckej légie ,potom Afganistan,Irak...Čo ti poviem? Bolo to kruté detstvo...

BlackDevil (962) napsal 07.10.2018 v 21:58+2

To Ozzy.
Noooo... něco odjeto mám.
4 roky do zranění plochou dráhu 2ligu a i 1.
Na moto jezdim od 13 a nikdy sem neseděl na slabší než 250.
V autě offroad maratony...
Motorky a motosport sleduju i na živo dooost dlouho. Jestli se chceš rychleji projet a pobavit se o ježdění, v klidku si můžeme dát nějaký průlet okreskama.
Hele, je to muj názor, já to tak viděl a koukal jsem na to odpolko znova s kamarádem jehož syn jezdí juniory a taky říkal, takticky jel Kuba fakt špatně a vzdy stratil v nekolika pripadech pozice fakt zbytečně. Porovnej roky těch kluků co si ho dneska několikrát dali vnitřkem, už by je měl v takovych situacích dávat s prehledem když mu motorka funguje na bednu. Za tim si stojím.
Příští rok bude leadr stáje a tohle dělat prostě nemůže. Takhle si akorát posere další kariéru.
Ve sportu musíš byt maximalista s vlastním kritickým náhledem, ne se vymlouvat !

Ozzy_ (1136) napsal 07.10.2018 v 20:00+2

Motofighter: Kritik at se klidne ozve, nejsem hruby, ani nikoho "neshazuji", jen poukazuji na to ze to od televize vypada jinak nez za riditky.

Capan (190) napsal 07.10.2018 v 19:59

Samuel,ty si ale múdry.
Oliveira s Binderom nemali na Bajaju a toho druhého,lebo sedeli na KTM.
Dovi nemal na MM,lebo sedel na Ducati. Vinie a Rosman nemali na Doviho a Marca,lebo sedeli na Yamahach.
No o tom je motošport.

Samuel007 (376) napsal 07.10.2018 v 19:46

Ano Virago. A přesně to se mi na Kubovi líbí. Jede úplně jinou stopu než všichni ostatní.
A přesto dokáže jet rychleji než většina pole.
Tak vyrovnané pole jsem v Thaisku nečekal.
17 jezdců se vešlo do 5s v závodě.
Čekal jsem 5s v kvaldě mezi prvním a posledním.
Vždyť tu trať nikdo neznal. Jen místní na divokou kartu.

Samuel007 (376) napsal 07.10.2018 v 19:40

Ano Capane, na Hondy neměl protože seděl na KTM.
V závěru měl smůlu že neurval bednu před Foggiou.
To je celé.

1100Virago (3057) napsal 07.10.2018 v 19:38+1

Samuel007 19:23: Háček je v tom, že Kubův styl není moc "vítězný". To široké vykružování soupeře vyloženě láká, aby se mu nacpali dovnitř a vjeli do stopy a Kuba pak prostě musí ubírat a vyjíždět. A průšvih to bývá v překlápěčkách, protože tam ho to vyhání tak, že se pod něj střídavě nacpe jezdců hned několik. Bohužel Takhle by si mohl dovolit jezdit, kdyby jel na špici se sekundovým náskokem.

Capan (190) napsal 07.10.2018 v 19:33

Kornfeil na špicu nemal a v závere mal ozaj smolu. To je celé.

Samuel007 (376) napsal 07.10.2018 v 19:32

KARING v Moto3 jsou dva druhy motorek.
Jedna, která má na vítězství v každém závodě.
A ta druhá, která může vyhrát jen díky jízdě za hranou.
Ta první je Honda a druhá je KTM.
V pravidlech se píše, že výrobce musí postavit minimálně 6 strojů s tovární podporou. Ale všechny motorky musí být identický. Tak jsou napsány pravidla.
Takže Kuba má nejhorší stroj v poli. Je to blíž k pravdě než že má nejlepší.

Samuel007 (376) napsal 07.10.2018 v 19:23

Každý jezdec má svůj styl.
Někdo láme motorku uprostřed vinglu a vyhovuje mu víc vnitřní stopa.
Jiný například Kuba raději vykružuje zatáčky širokým obloukem. A vyhovuje mu vnější stopa.
Každý styl má svoje výhody a nevýhody.
Kuba má větší rychlost uprostřed zatáčky.
Ale déle trvá než narovná motorku.

Motofighter (471) napsal 07.10.2018 v 19:01

Ozzy: Nesouhlas, kdyz se ozve nejaky kritik, tak ho hned budeme sundavat tim, ze napiseme, ze nema zadne zkusenosti ? Podle me Kuba uz nekolikaty zavod neziskal lepsi umisteni kvuli vlastni chybe ... motorku ma slusnou, dobrou staj, hodne zkusenosti a jistotu pristi sezony, nemel by ted mit problem odvadel slusny vykon, ale zatim to neni ono hlavne kvuli kvalde a pak kvuli chybe v zavodu. Verim, ze bude lepsi a lepsi .

KARING (245) napsal 07.10.2018 v 18:52

On a jeho kolega mají nejlepší motorky ve startovním poli ... Navíc má KUBA štěstí, kolik lidí už před ním spadlo a jemu to vyjde i když tím platí ztrátou pozic.-.

Ozzy_ (1136) napsal 07.10.2018 v 18:50+5

Že jsem tak smělý, kolik si BlackDevile vyhrál závodů, klidně na amatérksé úrovni, že víš tak úplně přesně jak měl Kuba ject a jak si za to může sám ?

Jsem jen takovej rychlejší turista, ale odjel jsem dost na to abych věděl, že takhle od Internetu "se to kecá" a že tak jel proto, že mu pravděpodobně nic jiného nezbývalo.

Nuvolari (2329) napsal 07.10.2018 v 18:49

BlackDevil: souhlas, Kuba si to podělal především sám a čekal bych, že si to přizná...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist