Nejen MotoGP a WEC: Suzuki vyhrála vytrvalostní závody ve Velké Británii. Na GSX-R125!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kamikadze-Ace (3374) napsal 20.11.2020 v 21:45

https://www.youtube.com/watch?v=fiTnIKY31-k


něco k článku !

Gilless (265) napsal 18.11.2020 v 13:19+1

Kdyby se to povedlo udrzet na "sranda" urovni, tak by me to taky moc lakalo. Bohuzel moc neverim, ze by by se to nezvrhlo jako vetsina tehle serii. Bud se tam slezou profi jezdci (jako v Britanii), nebo filutove s hromadou (casto nepovoleneho) tunningu...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 18.11.2020 v 10:39+1

Kategorie skutečných sériovek(!) nazvaná Katalog ČZ175/477, která se v ČSSR
jezdila na začátku 70.let byla bez diskuse tou nejlevnější variantou okruhového
sportu v českých zemích VŠECH DOB .
Na Slovensku se v Malackách jezdily dokonce *Cestovné do 250ccm* ...

Bohužel na Moravě se záhy "objevili" dva podvodníci, kteří místo oficiálními
tech. regulemi předepsaný sériový karburátor a funkční dynamo dobíjející
baterii, "vyrazili" (do boje proti fair jezdcům) s karburátorem "převrtaným", t.j.
i větší než orig. hlavní tryskou, bez rotoru dynama a kontaktním zapalováním
pouze na baterku ... ""Kupodivu"" jim toto vše bylo tolerováno a tak se většinou
závodilo až o třetí a další místa v pořadí
Jakmile se později ve startovním poli "objevila" dvouválcová Honda CB175,
také coby stroj (podle ofic. regulí) dostupný prostřednictvím tuzemské obchodní
sítě, tehdy z TUZEXu, ihned se "dostavily" protesty, že nesmí být při startu
použit el. startér ... Dále v poli Katalogů175 začal na prvních místech
dojíždět jeden talentovaný jezdec(někteří mu říkal *bezmozek*) a tak netrvalo
dlouho a tech. regule začaly připouštět další a další úpravy na motoru a výfuku ...
Takto pomalu skončila ta jedinečná možnost jezdit okruhy za přijatelný peníz

šelep (321) napsal 18.11.2020 v 07:43

Velmi levné? Oproti svěťáku jistě ano.

LAJWEC (380) napsal 17.11.2020 v 20:40

Toto by byla paráda,kdyby se to u nás jezdilo a v phodě na těch motokárových tratích. A myslím si,že lepší jak pitbike,protože ty motorky jsou jak velký moto a hlavně velký kola.
No,hlavně by se to nesmělo zvrhnout,jak skoro všechny Cupy u nás. To by fakt bylo dobrý!

afro-r1 (513) napsal 17.11.2020 v 20:35

Gumy ty ctyri hodiny asi vydrzi. Blbe by bylo ve stresu zalomit klicek ve vicku..

banda1250 (30) napsal 17.11.2020 v 19:19+2

Je to pecka ...maj nejspolehlivejší motorky,jen tak dál

IvanDvoutakťák (5074) napsal 17.11.2020 v 18:26+1

Je to ještě lepší, než pohár na identických SÉRIOVKÁCH ,
jak u nás kdysi bývala kategorie Katalog ČZ175/typ 477 .

V Anglii je to už taky dávno,co se několik let jezdil
Yamaha Cup sériovek, pochopitelně 2T ,ani už
nevím jestli 250ccm, když jedinou výbavou byly tři tabulky
se startovními čísly(!) - každopádně iniciátor této
rookies-kategorie po nějaké době prohlásil, že kdyby
věděl, co se při závodech bude dít, nešel by do toho
Byl to *masakr* nejen co do počru startujících,
ale především přemotivovaností těch "kluků" ...

Frki (0) napsal 17.11.2020 v 16:01

Ti kucí k tomu dělali i video.
https://www.youtube.com/watch?v=gu_XrLk8-HA&ab_channel=44Teeth

rogih (1005) napsal 17.11.2020 v 12:52

Možné je to i nás. V autech se takto jezdí hobysérie Kraft endurance.
//www.arcbrno.cz/home

Paulo (2561) napsal 17.11.2020 v 11:11

Tý jó, hlásím se taky... Jedno Cebro125r nám přes zimu zahálí v garáži

Komik64 (3039) napsal 17.11.2020 v 09:29+1

Holt..., KDYŽ SE DAŘÍ, TAK SE DAŘÍ (Suzuki)...

Romanko (1206) napsal 17.11.2020 v 09:17+5

Škoda, že se to nejede u nás.




TOPlist