Závodní víkend v Dymokurech
Text: Petr Czyž | Foto: Miloš Rejman , Milan Zajíc | Zdroj: videocom.sk | Zveřejněno: 23.9.2014 | Zobrazeno: 7 926x
Text: Petr Czyž | Foto: Miloš Rejman , Milan Zajíc | Zdroj: videocom.sk | Zveřejněno: 23.9.2014 | Zobrazeno: 7 926x
To jsem netušil,blacku, že jsi takovej nesmělej chlapec
Jj Verca nam to vysvetlila,je fajn ze tady obcas neco napise navic je krasna,ta profilovka je proste super,obcas se na Vercu musim fakt podivat,v Horicich jsem ji chtel pozdravit ale nenasel jsem odvahu...jinak Akro nakonec jsem blb nejel a dost si to vycital...jsem trubka,at uz je jaro
To přece,Veroniko,nemůůžeš - jezdit vpředu na "polosériovce"
a ještě šetřit na spotřebě ...
VERONIKA A JINAK KRÁSNÝ ZÁVODY . DÍKY VŠEM .
Veronika-Suzuki -
Jsou tratě, kde záleží na výkonu motorky víc a kde míň. Někomu nepomůže, ani kdyby měl pod zadkem raketu, někdo zase umí jet vepředu, i když jede na sérii. Jsou třídy, kde už záleží na každým koníku, protože špice je jezdecky na maximu a jsou třídy, kde jsou jezdecký rozdíly, takže se prosadí dobrej závodník i na horší motorce...tam pak taky hraje roli třeba i váha jezdce, protože když má někdo třeba sto kilo a víc, tak to s ním zkrátka pojede hůř a musí to nahnat zvýšením výkonu.
Na svojí motorce jsem letos jezdila okolo sedmého místa, potrápila mě převodovka, Kopčany jsem nejela vůbec, v technických Radvanicích jsme byli od druhého místa naskládaní ve dvou vteřinách, ale závod se bohužel nejel, v Těrlicku jsem měla štěstí, že ostatní začali odpadat na závady nebo došlej benzín, což se mě nemohlo stát, protože mám spotřebu 6 litrů na sto v "závodním tempu" . Když trochu moji motorku vylepším, abych se dostala aspoň na 75-80 koní, můžu být reálně někde v první pětce a když se zadaří, tak i na bednu, ale to už nesmím dělat žádný chyby jako dělám teď a polepšit se v některých směrech kde vím, že zbytečně hodně ztrácím. No zkrátka se postupně učit a učit.
Blackblues - To víš, zatáčkovité Hořice se dají zajet i s motorem ze sporťáku, pokud má 200 koní! Byl ji v Dymokurech?
Akro:na okruhu,ale zavodeni na silnici je vic o necem jinym,Alda Nechvatal mel v Horicich serii motor honda chudsi od sveho racing motoru min 20koni a to nemluvim o srovnani se spickou co jezdi irrc a jak jim vsem vytrel zrak,jasny horice je technicka,ale stejne ano zalezi nejvic na celkovem vykonu stroje,ale io na tom,kdo ho vede...napsal si to moc jednoduse a minule jsi vubec v pripade Karla A. nechtel o jeho ne-vykone motorce ani slyset a najednou tady pisnes toto hmmm.Jinak Veronika pecka vykon joooo ,gratulace
Brodak - Taky to nebylo Bůhví co...
Dle mého názoru parádní organizace závodu. Počasí nikdo neporučí a věřím. že příští rok to bude ještě lepší.
Veronika
Ono stejně Ivane záleží jen na penězích, jakou má kdo motorku!
Jj,změna je život,motocykly se střídají,jejich lak mění
a staří chlapi "nestíhají"
IvanDvoutakťák zmatek máš jenom ty Mára jel v Dymokurech Yamahu R6...ale jinak předtim měl kawu
Sorry,už jsem se k tem bodům dopidilon to je por jen v rámci csms,a tam se frohburg nezapočítává.
Mára Kawu prodal...a dle mě už má yamahu.
Gratulace Veronice musely to být parádní závody-jen tak dále.
Mužů se zeptat,jak jste přišli na ty body?? Mara 77,5,Indi 71b?? A jako ze už je Marek vítěz,když je jeste frohburg?? Dik
A já ten "zmatek" ještě zvýším mojí domněnkou,
že Michal přece jezdí Yamahu a Mára zase Kawu ... (?)
Nechci bejt hnidopich, ale Mára a Indi měli stroje Yamaha a né Kawasaki
Veroniko, velkou gratulaci a Michalovi "pohár útěchy" ...