Dalfos Racing v Kartaréně v Chebu

Tým Dalfos Racing k dalšímu závodu seriálu Rival Trophy vyrazil do chebské Kartarény. V tiskové zprávě nás seznámili s tím, jak si členové týmu v tomto závodě vedli.

Pátek

Celý den pršelo a tento okruh je na vodě jako na ledu. Proto jsme vzdali vyjíždět na okruh v tréninkách, aby jsme v případě pádu nepoškodili stroje. Na sobotu hlásili lepší počasí, my věřili že to klaplne a zajezdíme si na suché dráze.

Sobota

Ráno jsme se probudili do mlhavého počasí ale bez deště. Postupně vykukovala v mracích žárovka na obloze a těšili jsme se, že začne dráha osychat. Na postupně osychající dráhu jsme vyrazili v druhém tréninku na suchých pneu, raději opatrně se rozhýbat před kvalifikacemi. Kvalda už byla zase na sušší dráze a mohlo se začít trochu víc tahat za plyn. Martin postupně zrychloval a svým časem si vybojoval 7.místo na startovním roštu. Zatím nejlepší umístění v kvalifikaci za obě sezóny. Michal se kvalifikoval na 16.pozici, jelikož jeho PBS stále trápí s občasným vynecháváním na plný plyn. Už se toho vyměnilo tolik, že už zbývá motor, karburátor a jezdec :D

1. závod

Nervozita před startem byla o něco větší než předchozí závody, přeci jen Cheb nepatří mezi naše oblíbené. Pro Martina start prvně v druhé řadě a očekával že po startu se v první zatáčce bude moci lépe dostat dopředu... Ale bohužel, po startu ze všech stran motorky, sevřeli ho ostatní jezdci a neměl kudy projet. Michal to viděl od zadu, očekával že Martin se už s někým srazí, jelikož prostoru mu moc nenechali. Nestalo se tak a pokračovalo se... Michal si udržoval šanci dojet první závod na bodech, ale bojoval nejen s ostatními závodníky ale i sám se sebou se překonat. Tento okruh mu prostě nesedí. Za to Martinovi to začínalo jít a držel se v první desítce závodu, s časy se držel všechna kola vyrovnaně blízko svého osobáku. Navíc jezdil o 2,6s rychleji než minulý rok. Postupně dojel dva jezdce, které předjel. V druhé polovině závodu došlo k pádu dvou jezdců na předních pozicích, kteří se sice vrátili do závodu ale už Martina neohrozili. Cílem Martin projel na 6.místě a Michal na 15. místě. Pro Michala letos první bod do seriálu, po předchozích závodech kdy měl smůlu a zvlášťě první závod v Mýtě, kdy obě jízdy nedokončil z prvního místa.

2. závod

Druhý závod jsme startovali s cílem umístit se podobně jako v prvním závodě. Martinovi start opět nevyšel, opět ho sevřeli okolní jezdci a ještě v zadní zatáčce mu zavřeli cestu znovu, propadl se proto až na 10.místo. Michal si polepšil hned po startu a měl i rychlejší kola než v prvním závodě, měl více chuti zabojovat o umístění alespoň na 12.místě. Martin se postupně držel dvou jezdců před ním, věděl že jede rychleji a počká si na svou šanci předjet. Netrvalo dlouho a na výjezdu se dostal před Štěpánka a hned se snažil tlačit na Tildu :D Stačila dvě kola a když bylo už vybrané místo, kde se pokusí zaútočit. Tilda to vyřešil dříve, cítil tlak ze zadu až udělal chybu a vyjel do trávníku. Pokračovala jízda se Štěpánkem, který se Martina držel ale Martin lehce poodjížděl, protože před s sebou viděl k dojetí jezdce na 7.místě. Michal dojížděl Jelínka každé kolo, ale zmátla ho modrá vlajka kterou zahlédl na jednom stanovišti. Myslel, že to platí na něho a pouštěl jezdce za ním, který ale nejel o kolo. Ten v rámci "fair play" Michala na té vlajce nepředjížděl, to je čestné od Svačiny! Ale Michala to rozhodilo k naštvanosti, začal kazit a Svačina ho ke konci předjel. Martin dotáhl jezdce před s sebou, kterého brzdil jezdec nejspíše dojetý o kolo a na cílovce projel jen o pár decimetrů za sedmým. Bylo z toho tedy pro Martina 8.místo a pro Michala 14.místo.
První závody sezóny kdy oba bratři dojeli na bodech a to navíc na nejméně oblíbeném okruhu. Doufáme že v Písku a V.Mýtě to bude ještě lepší, protože tohle jsou pro změnu oblíbené okruhy! Ale na trénink i tak nemáme čas, jezdíme až na závodech. Martin se drží v top 5 v celkovém hodnocení, před sezónou nečekané nyní by chtěl dokázat udržet. Snad to vyjde a Stomp bude fungovat jako doposud skvěle. Po první sezóně ladění, hledání a trápení to konečně funguje a sedí Martinovi.

Děkujeme mechanikovi Lukášovi, nyní neměl tolik práce :D
Samozřejmě děkujeme všem sponzorům Dalfos Motoshop, J. Bartoň z Design69, MBW, Yacco, Unpass, Circuit, Stomp, Motoškola Landa. Velké díky také celé naší rodině a přátelům, kteří nám fandí u všech online vysílání! Očekáváme, že dorazí fandit osobně na poslední závod sezóny do Vysokého Mýta 12.9.

Informace o redaktorovi

Martin Hakl - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist