Lorenzo nepojede Závod šampionů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 22.11.2015 v 19:03

Toecuttler - Tak on si Vale vyjezdil všechny tituly sám a měl kdysi převahu, ať už jezdeckou nebo třeba kvůli těm gumám, to je nakonec jedno, pamatuji se, že i když měl titul jasný pár závodů před koncem, kdy mu stačilo dojet třeba na 6 místě, nikdy nejel jen na to 6 místo, ale vždy jel na výhru. Nikdy vlastně nemusel do posledního závodu o titul bojovat, to až letos. kdy střádal body a ani v jednom závodě nevypadl a ve všech bodoval a i Lorenzo jeden závod pro pád nedojel. Jediné, co neměl Vale dostat, byl závod v Assenu, kde si po kontaktu s Marquezem zkrátil trať a neprojel dvě zatáčky a přesto mu uznala komise FIM vítězství i když jiný jezdec by musel být podle pravidel vyloučený nebo by musel v lepším případě dostat časovou penalizaci! Je sice fakt, že to udělal neúmyslně, ale kdyby trať vedla na druhou stranu, tak nebyl ani pátý a měl by smůlu! Pravidla se mají dodržovat a ne ohýbat podle toho o kterého jezdce jde! Vedoucímu jezdci taky nikdo nepřizná vítězství, když ho v posledním kole a v polední zatáčce sundá jiný jezdec nebo dokonce jezdec o kolo zpět! Stejně bude zajímavé, jak se budou mezi sebou příští rok Lorenzo a Rossi snášet a jak to mezi nimi bude vypadat v závodech!

HoluB291 (136) napsal 22.11.2015 v 17:52+1

Toecutter.
Ak by bol MM nastvany od assenu tak podla mna by uz zavody v indy vyhral Jorge. To rossi povedal len z dovodu ze bol viac menej zufaly lebo citil tlak ktory vypustil inym sposobom ako jorge (ten radsej povedal ze mal doondene brzdy resp. sa necitil na nich dobre) kazdy mame svoje sposoby na odburanie stresu

Stalo sa co sa stalo a ani jedna strana si nema co vycitat kedze by urobil kazdy to iste. Ako spanieli udrzali pred sebou spaniela tak to iste by urobili aj taliani a ako taliani pustali pred seba taliana to iste by robili aj spanieli

A co sa tyka obdivu / neobdivu lorenza tak uznanie si jednoznacne zasluži. Ako mlady fagan prišiel do yamahy a stal proti nemu obrovsky jazdec. Dokazal s nim bojovat kolo na kolo. Niekedy ho porazil niekedy bol porazeny a niekedy padol. No jeho zaciatky v GP mal urcite tazsie ako vale, dani , casey alebo marq(ani jeden z nich nebojoval a nestal proti takemuto protivnikovy v takej kondicii). On ako mlade ucho musel bojovat proti valemu ktory bol podla mna v tej dobe na vrchole.

Mozno lorenzo neny nejak sympaticky ale ako povedal kornfeil. Je to tazke bojovat proti niekomu kto si za tie roky vybudoval taku zakladnu. A podla mna je uplne normalne ze jeho fanusici neznasaju protivnika svojho milacika. Avsak vsetko ma podla mna svoje hranice.

Mimochodom vcera som si pozrel hitting the apex a sral som fialky

Toecutter. (275) napsal 22.11.2015 v 17:07

Mad Max-nevtírej se, meleš jen samé nenávistné nesmysli a vidíš na Rossim jen to špatné...pokud se mnou máš nějaký problém, stačí říct.

Mad_Max (71) napsal 22.11.2015 v 16:00-4+1

Toecutter.: "AKRO-je jasný že by Italové asi Rossimu pomohly, ale to už je na spekulaci, on to totiž nikdy nepotřeboval a dá se říct ( at už měl podmínky jakékoli) že si ten titul nakonec vždy vyjezdil jen on sám, neměl za sebou žádného " bodyguarda" ( MM) který by mu kryl záda."

Další žlutá hovínka... to jsme viděli např. teď ve Valencii, jak se Pirro s Petruccim mistrovi klidili z cesty, jak poslušné ovečky

Mad_Max (71) napsal 22.11.2015 v 15:53-1+1

Toecutter: "Mad Max-řízení motocyklu v roce 2000-klasické 500 cc neodpouštělo tolik chyby jako dnešní motocykly a stejně MM pořád padá, navíc Rossi spadnul jako nováček, MM padá ve své už 3 sezoně."

Pro teda mistr felčar padal 2 roky u Ducati jak hruška,ve své 11. a 12. sezóně, když dnešní motocykly odpouštějí chyby..??

Toecutter. (275) napsal 22.11.2015 v 14:37

AKRO-je jasný že by Italové asi Rossimu pomohly, ale to už je na spekulaci, on to totiž nikdy nepotřeboval a dá se říct ( at už měl podmínky jakékoli) že si ten titul nakonec vždy vyjezdil jen on sám, neměl za sebou žádného " bodyguarda" ( MM) který by mu kryl záda.

Přeci jen máme tu 3 Španělé ( spíš 2) proti jednomu 36 letému Italovi a vyhrávají až v posledním závodě a to ještě se vzájemnou pomocí- podle mého i když to Valentino nakonec projel tak si zaslouží větší uznání než o dost mladší Lorenzo.
Možná že měl Rossi být zticha,ale to už je zase jen na spekulaci, je dost možné že by se MM choval stejně i tak, protože na něj byl naštvaný za Argentinu a Assen kde s ním pokaždé prohrál...
Pro měl je důležité že v posledním rozhodujícím závodě nakonec Jorge neměl v závěru dost rychlosti na to aby ten titul dal,ale MM ho podržel a to dokonce i před Pedrosou-tohle pro Valentina nikdo nikdy neudělal, to je třeba uznat.

Toecutter. (275) napsal 22.11.2015 v 14:29+1

Mad Max-řízení motocyklu v roce 2000-klasické 500 cc neodpouštělo tolik chyby jako dnešní motocykly a stejně MM pořád padá, navíc Rossi spadnul jako nováček, MM padá ve své už 3 sezoně.

Rok 2000 a 2013 mezi sebou srovnávat fakt nelze...

Jenže co bych chtěl od zfanatizovaného člověka který nevidí fakta.

AKRO (-498) napsal 22.11.2015 v 14:21-1

Toecuttler - Tak on je to Španělský šampionát už pěkných pár let a není to moc dobré! A bohužel to vypadá, že ještě nějaký čas bude! Je fakt,, že si asi Marqueze zvolil SPZka za další hvězdu a Rossi už není u DORNY jednička! Samozřejmě ani Lorenzo není u SPZky na vedlejší koleji. Dokonce si myslím, že před 5 lety a více by po kontaktu jako měl s Marquezem, by Rossi nedostal žádný trest a prošlo by mu to. On Valentino už není takový suverén jako kdysi a je jasné, že nemá nervy na to, že kolem něho Marquez krouží a je schopný ho předjet, kdy se mu zlíbí a ta trojka MM, Pedrosa a Lorenzo už je o něco rychlejší než on! Jinak úplně souhlasím s tebou, že vlastností šampiona, je si zajistit nejlepší i podmínky a obvykle nestačí být jen nejrychlejší. S tím Barrosem je to jak píšeš, opravdu vyhrál jen dva závody, koukal jsem se na to. Lorenzo určitě není lidský odpad, měl šanci, která se už nemusí opakovat a udělal vše, aby ji využil a spolehni se, že by to asi udělal na jeho místě možná každý jezdec. Že se na Rossiho spojili v posledním závodě, beru tak, že kdyby si Valentino nepouštěl zbytečně pusu na špacír a nenavážel se do Španělů a nejvíc do Marqueze, který v posledním kole vzal Lorenzovi pět bodů tak byl Mistrem světa on a ne Lorenzo. On tomu přispěl navíc i ten kontakt MM s Rossim, ať už to bylo skopnutí nebo ne! Stejně si taky myslím, že pokud by byli v čele Italové, třeba Ianonne a DOVI a Rossi by musel vyhrát, aby dal titul, nechali by ho Italové stoprocentně vyhrát také!

Krabbio (1002) napsal 22.11.2015 v 14:16

Mad Max: pokud vyhodili Jorgeho z yamahy tak by tu motorku mohl sedlat Abaja

Mad_Max (71) napsal 22.11.2015 v 14:03-2

Toecutter. : "Mladý Valentino by s letošní Hondou titul dovezl, MM se namísto toho neustále válel někde v kačírku."

Mladý felčárek sebou v prvních dvou závodech nejsilnější třídy akorát hezky pleskl, zatímco mladý MM dojel svůj první závod královské třídy hned na bedně, aby druhý závod vyhrál! Celkem vyhrál svůj první rok 6 závodů, válel se v kačírku jen jednou, zatímco mistr felčar vyhrál usmrkané 2 závody a válel se celkem 3x A o tom, že MM vyjel hned první rok titul ani nemluvě.

Když už tady chce žlutý demagog Toecutter ty dva srovnávat, tak by měl nejdřív znát fakta

Toecutter. (275) napsal 22.11.2015 v 12:31+1

AKRO-jistě máš v ledasčem pravdu, je celkem jisté že více jezdců bylo na Rossiho úrovni,ale neměli ty podmínky-na druhou stranu a i to je mentalita šampionů je umění si ty podmínky zajistit, to že to někdo při stejných jezdeckých kvalitách nedokázal je bohužel jeho smůla, i Schumacher se ve F1 dokázal zajistit vše pro sebe a je dnes legendou.
Jinak Barros pokud se správně koukám porazil Rossiho ve 2 závodech ze 4 a ne ve 3 ...čili 50-50+ navíc Valentino měl už titul takže motivace už 100 % být nemusela.
Ale jinak máš v hodně věcech pravdu.
U mě je to přesně naopak než u tebe, já Rossiho neměl rád tehdy když vyhrával závod za závodem, fandil sem Setemu,ale postupem času kdy už Rossi není dominantní, nemá extra podmínky a je už veteránem co se snaží bojovat proti mnohem mladším závodníkům my je sympatický.

Jak píše Ladi46 MM je protěžovaný možná ještě víc než kdy byl Rossi a ještě tak nepěkně zasahuje do vývoje šampionátu.
Mladý Valentino by s letošní Hondou titul dovezl, MM se namísto toho neustále válel někde v kačírku.
Lorenzo je také lidský odpad a v soubojích kolo na kolo většinou tahá za kratší konec.

Čili je možné že i ty ještě jednou budeš rád vzpomínat na Valentina, protože zatím se moto Gp ubírá směrem který moc dobře nevypadá...Španělský šampionát.

Ladin46 (-20) napsal 22.11.2015 v 09:23-1

AKRO - vítej, jinak doufám, že nemáš už stejně rád Marqueze on totiž taky má jinou techniku, než třeba stájový kolega. To už od 125. Viz rekuperace atd. Co říkáš?

Ladin46 (-20) napsal 22.11.2015 v 09:09-1

Mad_Max - to nezakecáš kachničko

Mad_Max (71) napsal 22.11.2015 v 08:52-1+2

Ladin46: "To už byl poražen v létě, kdy byl zavřen?"

No jasně, kolik že to dostal zvadlej the felčar v Brně od Chorchína naloženo, 10 sekund???

PS: a víš že Lorenzo nepojede příští rok Yamahu? Prý ho vyhodili!!!

AKRO (-498) napsal 22.11.2015 v 03:53

Pane jo, to jsem toho napsal, byl jsem se s kámošem trochu zrestaurovat v jednom nočním podniku v Praze a nějak se mi nechce spát! Jsem, ale střízlivý, musel jsem to odřídit zpátky kámoš se tam mírně nalil!

AKRO (-498) napsal 22.11.2015 v 03:50+1

Toecuttler - On Rossi tu výhodu gum uměl využít, dvě nebo tři kola před koncem vždy zabral, ujel čelu závodu dvě nebo tři vteřiny a držel to v pohodě až do cíle! Zajímavé to moc nebylo, skoro každý závod byl jako přes kopírák! Gibernau měl šanci jen pokud mu vydržely gumy, někdy Rossiho i porazil! Je zajímavé, že ho jednou Rossi dost neférově vytlačil z trati, sice nespadl, ale ztratil s Rossim kontakt /Dlouho se to potom po závodě řešilo, ale nakonec to Rossimu prošlo, jako nakonec různé i další věci, jako předjíždění na žluté vlajky apod. / Byl prostě nedotknutelná SPZkova ikona! Gibernoua to dost rozhodilo a nějak na Rossiho přestal mít! Rossiho hlad po vítězství, plus různé psychologické věci na soupeře, kteří ho mohli ohrozit, přešel v totální nenažranost, kdy třeba rozhodoval kdy se tovární motorka půjčí Barrosovi, který ho na ni 3x porazil, protože díky Rossimu mohl jet jen čtyři poslední závody nebo třeba Ukawovi na dva závody, v jednom Rossiho taky porazil, mě naštvala a i když jsem mu do té doby fandil přestal jsem ho mít rád! A to jsem v té době ještě nevěděl o těch speciálních gumách, co si u SPZky vybrečel jen pro sebe! On samozřejmě Rossi dobře věděl, že není takový génius, jakým se stavěl, ono i dnes minimálně 8-10 jezdců jezdecky umí, to co on a před 10 lety to bylo podobné! Proto využíval všechny možnosti férové i neférové, aby se udržel na špici! A on to uměl dobře! Také mu v tom HODNĚ POMOHL I BURGESS, KTERÝ BYL V TÉ DOBĚ NAPROSTO BEZKONKURENČNÍ TECHNIK a Rossi měl vždy nejlepší motorku! Pamatuji si jak jednou se to jednou Burgessovi nepovedlo naladit a nikdo nechápal, proč Rossi dojel až pátý. Tam stačila motorka trošku horší a ani on s tím nic neudělal. Pokud jde o Ducati, tam si jak Burgess tak Rossi hodně naběhli, ona ta motorka už tak špičková nebyla, jak správně píšeš i když Stoner na ni dokázal ještě vyhrát 4 závody, ale na Ducati uměl vyhrávat nějakým záhadným způsobem jen on! Máš také pravdu, že odešel v přesný čas k Hondě, protože Ducati už přestávala stačit a Rossi si to vyžral s plnou parádou! On není geniální ani Stoner nebo dnes Marquez a ani Rossi nebo Lorenzo, záleží jen na motorkách a občas i na štěstí!

Toecutter. (275) napsal 21.11.2015 v 23:58

AKRO, je možné že díky pneu měl v závěru Rossi výhodu, na druhé straně by ale asi jezdil jinak pokud by tomu tak nebylo a musel by se přizpůsobit, pokud by v tom byla taková výhoda musel by soupeři ujet rozdílem několika vteřin a ne že kolikrát bojoval z Gibernauem kolo na kolo až po šachovnicový praporek a nakonec ho porazil o pár stotinek jen díky gumám to asi těžko...ten rozdíl by musel být větší...

Rossi a Ducati ...

Stonerovi ta motorka seděla očividně nejvíc, na druhou stranu ale také asi přišel v té nejlepší možné době, však před Caseym z Ducati dokázal vyhrávat i Capirossi, Baylies dokázal vyhrát závod..od vstupu ducati do moto Gp (2003) bylo vidět že ja každým rokem lepší a lepší a v roce 2006 Loris vyhrál 3 velké ceny a vlastně měl v jeden moment reálnou šanci na titul mistra světa...v roce 2007 to Stoner potvrdil a dokončil...Loris byl v té době už veterán a přeci jenom dokázal ještě vyhrát 1 velkou cenu, čili motocykl asi špatný nebyl...
V letech 08,09 a 10 měli výkony Stonera pomalu sestupnou tendenci, na rok 11 přešel do Hondy-což byla nejlepší motorka, Rossi nezajížděl časy jako Stoner,ale na druhou stranu jak už jsem psal s motocyklem Ducati by v letech 11-12 ani Stoner nevyhrával, doba se změnila a jestliže jak sám píšeš jezdec je 10% tak by ani Stoner nic nezmohl, protože těžko by byl mezi jezdci až tak markantní rozdíl...spíše bych řekl že Casey opustil Ducati ve správný čas ( nakonec v sezoně 2012 nebyl o nic lepší než Pedrosa...)

Ladin46 (-20) napsal 21.11.2015 v 23:35-1

Mad_Max - zrušili obchod? ... že od poraženýho dávají všichni ruce pryč??? To už byl poražen v létě, kdy byl zavřen? Dobře ty hnědá kačenko Neposlal ti náhodou Chorchík poslední reklamní hodinky (ty víš které)? No jo, on je dal vlastně tomu s kterým chlastá

Mad_Max (71) napsal 21.11.2015 v 22:12-2+2

Tak morálnímu šampiónovi zrušili obchod se žlutýma čepičkama v Práglu asi houno kšeft, bo co..no tak už to bejvá, že od poraženýho dávají všichni ruce pryč

PS: a není to jen další žlutá kačenka, je to z oveřeného zdroje

AKRO (-498) napsal 21.11.2015 v 21:37

Jistě hodně s toho co píšeš má logiku, jen nevím, jestli je výhoda výška, když váha Valentina je jen 66 kilo a to i menší Capirossi asi měl taky! Byly časy, že Capirossi dokázal s Rossim bojovat jako rovný s rovným, já už jsem taky skoro zapomněl, že CAPI jezdil absolutní špičku, ale v tom bude asi to, že neuměl včas skončit, neměl ani pořádné motorky a poslední léta jezdil prakticky bídu s nouzí a dost si pokazil renomé! Něco podobného byl i Colin Edwards. Prostě každý není Rossi nebo třeba Baylies, aby jezdil špičku skoro ve 40 letech! Biaggi na Rossiho moc neměl, to máš pravdu, Gibernau ano, ale ty pečené gumy, skoro vždy v závěru závodu rozhodly, Rossi je měl obvykle v závěru závodu v lepším stavu! Jediný, kdo měl asi šanci byl Barros, kterému půjčili Hondu až době, kdy Rossi už rozhodl o titulu, ten dokázal Valentina porazit ze 4 závodů 3x. Ono je to bohužel hlavně o kvalitě motorek a pokud ji má někdo o pár procent horší, tak se zajímá maximálně o 15 místo. Doby blekotání Burgesse, že Rossi je 80% a motorka jen 20%, byly směšné už před 10 lety, už proto, že Burgess velmi dobře věděl, že motorka je přes 90% a jezdec ani ne 10%, ale co by neudělal pro zvýšení Rossiho popularity žé? To bylo nakonec vidět u Rossiho na Ducati na které Stoner nějakým zázrakem dokázal vyhrávat a kterého jak Rossi, tak mizerný prognostik Burgess, hodně jezdecky podcenili a Ducati považovali za nejlepší motorku v poli a pak oba nevěděli co s ní mají dělat!

Toecutter. (275) napsal 21.11.2015 v 19:19+1

Akro-konkrétně Capirossi podle mého nikdy neměl Rossiho třídu, spíš než pečené gumy to bylo i tom že na něj prostě neměli atak se snažili vymlouvat na kde co.Podle mého měl Rossi dost výhodu i ve své velikosti ( v soubojích kolo na kolo a tím i větší síle) přeci jen 182 cm je na jezdce moto GP dost.
Proto tyhle prcky vždy porazil, jen pneumatikami to určitě nebylo, viděl jsem moře jeho vítězství kde to bylo jasně o tom že něco uměl ale ne jen díky pneu.
To samé i Biaggi, toho několikrát ve svém životě porazil, dá se říci že úplně zdecimoval a ten to nerozdýchává do dneška...Gibernau byl velký soupeř,ale nakonec ve většině případů měl většinou poslední slovo zase Rossi.
Lorenzo taky zpočátku 08-09 dostával, vše se zlomilo až rokem 2010 a tou havárií, navíc Rossimu je 36 let, tudíž už od něj moc očekávat nemůžeš.
Biaggi,Capirossi a spol. nemají z moto Gp ani jeden titul...že by vše bylo jenom o pneu to pochybuji. Capirossi nebyl ani lepší než v té době už veterán Barros. Navíc způsob jakým si zajistil titul ve 250 ukazuje že sám byl pěkná...takže by měl být nejvíce zticha.

AKRO (-498) napsal 21.11.2015 v 17:38+1

Toecutter - Tak Rossi si díky pečení gum přišel na pěkných pár titulů! Dokazovat, že pro něho pekli gumy nemusím, on to na něho někde kolem roku 2007-2008 nabonzoval Capirossi k velké nelibosti Dorny a SPZky, který řekl, že on a několik dalších jezdců je minimálně stejně dobrých jako je Rossi, ale že má Vale neskutečnou výhodu v těch pečených gumách, které jsou dělané jen pro něho! K tomu se přidali i další jezdci a na základě toho bylo pečení gum podle dat z tréninku zakázané. Jinak Agostini byl samozřejmě dobrý jezdec i když měl bezkonkurenční motorky a vynikající jezdec je i Rossi a jen blázen by mu to nepřiznal!

biker.zz (12) napsal 21.11.2015 v 17:00





voloda.m (480) napsal 21.11.2015 v 16:13-1

Já to říkal Chocholouškovi, ať toho AKRA ještě nepouští, že je to ztracený případ, ale on néééé...
A je to tady, už tu zase peče...

Toecutter. (275) napsal 21.11.2015 v 15:52

AKRO a jeho pečené gumy což ovšem nikdy nedokázal prokázat...

Rossi je průměrák

Agostini byl průměrák

každý kdo moc vyhrával byl ve skutečnosti jen průměrný jezdec co měl štěstí a nejlepší podmínky.

Dobří a nejlepší byli jen ti co mají méně úspěchů, asi proto že nebyli takový vyžírkové.

Aneb takto přemýšlí AKRO, souhlasit bych snad mohl s Agostinim, ten měl opravdu mimořádné podmínky,ale u Rossiho už to je docela na hraně, dokáže vyhrávat ještě i dnes proti o generaci mladším soupeřům...takže z tohoto pohledu toho dokázal mnohem víc a ve tvrdší konkurenci než Agostini, čili posměch na svou adresu si zrovna nezasluhuje.

AKRO (-498) napsal 21.11.2015 v 14:50+1

SuprSic58 - Já ne, ale vy Rossíci jste pořád uplakaní a plní zoufalství a beznaděje! My Nerossíci jsme v pohodě a máme pocity vítězů!

SuperSic58 (1308) napsal 21.11.2015 v 14:09

akro jak furt hystericky pláče

AKRO (-498) napsal 21.11.2015 v 13:41

Crxjet - Koukám, že máš s podobným rande nějaké zkušenosti! Jinak o mě a o Josefa58 neměj starost, nejsme jako Vale!

AKRO (-498) napsal 21.11.2015 v 13:38

Capos46 a t-Masek - Žádné Boží mlýny! To se jen po závodě ve Valencii dostali Valeho mechanici k Lorenzově motorce! Jinak Vale si nechával péct gumy skoro celou kariéru a než se to zakázalo, tak měl už šest titulů a Bůh ví jak se mu povedlo udělat další tři, jestli v tom nebyl zase nějaký podvod!

Mad_Max (71) napsal 21.11.2015 v 13:18-1+1

Capos46: pravda a na jedno žluté se ve Valencii krásně uvařila




TOPlist