Jarvis chce udržet Lorenza

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 22.12.2011 v 21:56

Evo: No a právě od chvíle, kdy jí přestal být, se začal jevit jako budoucnost týhle třídy.

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 21:27

Do jisteho casu.

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 21:24

To je mozne, ze mu to rekli. Nebyl to nahodou dedek, co rekl ze priste vyhraji vsechny zavody v sezone? . To ale nic nemeni na veci, ze Sic byl bowlingova koule.

Marex (2570) napsal 22.12.2011 v 21:11

Evo: Třeba Pedrosovi překážel natolik, že i v HRC řekli, že si Dani projel boj o titul sám- svojí vinou. (velmi zestručněno,ale tak nějak se to dalo pochopit)

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 20:59

Nevim jak to myslis.

Marex (2570) napsal 22.12.2011 v 20:52

Evo 17:22: Mně spíš připadalo, že Sic začínal hodně překážet ostatním jezdcům.

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 19:53

mike99: nasiel som nejake clanky o peceni gum. Mozem ti ich poslat, ak by ta to zaujimalo. Neboj, nebude to ten Michelin.

mike99 (322) napsal 22.12.2011 v 19:52

JirkaCS: to zas nie, az taky nie som, su tu aj ini experti

mike99 (322) napsal 22.12.2011 v 19:41

PityGPX: ja proste z tych smajlikov nemozem Pisem tu koment a vidim ich pri tom a na neklikni na to Ale dam si novorocny zavazok, ze ich budem obmedzovat

A teraz k tvojmu prispevku. Neviem ako to maju niektori jazdci a ci mal Sic uplnu tovarnu podporu aj ked sa o tom hovori. Napriklad teraz, zevraj dostanu tovarnu motku aj Bautista a Bradl, ale ze novinky od HRC budu dostavat najprv Stoner a Pedrosa. A ci ich budu dostavat v priebehu sezony aj Bradl a Bautista, pripadne s akym casovym oneskorenim sa uz nepise.

martin1 (658) napsal 22.12.2011 v 19:26

Pity-Hrc jsou tvrdí hoši,jasně velké rozdíly to nebyly, dle mne to identické motorky nejsou to samé jak M1 a Colinova.Sic byl limitován výškou a palivem, taky to byl bojovník proto se tlačil dopředu a do tebe jít nemusím my si to v klídku vysvětlíme

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 18:28

PityGPX: ma to hlavu a patu.

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 18:17

Jen mi neni jasne, proc o toho Loriho tolik stoji. Vzdyt je to Antivyvojka co Valinkovi ukradl motorku. Nebude to tim, ze jezdec je hlavne na jezdeni ?

JirkaCS (57) napsal 22.12.2011 v 18:01

mike99 - Pozoruju,že jsi horší fanatik,než všechny žlutky dohromady!! Beru ale tvůj příspěvek jako Silvestrovský -a to celkem jde,povedlo se ti to!

PityGPX (949) napsal 22.12.2011 v 17:40

mike: už to zase začíná? aspoň ty LOLící smajle omez, pak ten text bude o dost kratší.

Myslím že Sic měl hodně podobnou motorku repsolkám. Přece jen, to podium před tragedii dal v Australii a to byl konec sezony, takže ta motorka měla stejnou podporu jako repsolky. Pořád o ni hoši z HRC pečovali, jinak by nebyl rychlý po celou sezonu. A koneckonců, gresini si umí říct, když měl seteho v týmu tak ten taky bojoval s Rossislavem až do konce, takže Gresini svýmu tov. jezdci umí zajistit stejně-hodnotný materiál jako u Repsolu. To už minulost a součastno dokázala a dokazuje. Je škoda že není více rozhovorů s šéfama týmů (Herve, Gresini, LCR apod) kt. by nám - fandum - řekli, jak to měli během sezony s updatema od továrny a jak moc velké rozdíly byly. Vše je pak jen na našich spekulacích, někdo řekne že motorka je uplně jiná než u repsolu a někdo (ja) řekne, že je min. na stejné úrovni jako repsol. A kde je pravda? Vznikaj dohady a to je špatně.
Ja soudím dle rychlosti v tréninků a dle výsledků v závodě a ty měl Simoncelli i ke konci sezony hodně dobré, takže motorku musel mít paradní. Bez dobré motorky v MGP člověk poidum nedá!

:) a do mě

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 17:22

Pri vsi ucte, Sic se rozjizdel hodne dlouho. On se zatim jen naucil udrzet tu masinu na draze. Kdyz Stonerovi vsichni prekazeli v treninku, tak Simovi pak v zavode . Pak sel na vec uz dobre, ale bylo to sotva na bednu.

mike99 (322) napsal 22.12.2011 v 16:39

jan26: souhlas Ale pacilo by sa mi, keby prestupi k Honde

JirkaCS: toto nehovor nahlas, lebo ta hnedky ukamenuju Aby bolo jasne, Casey bol vzdy najlepsi, je najlepsi a bude najlepsi. Looseri ako Agostini ci Doohan mali len stastie, ze v ich dobach nejazdil Casey, lebo ten by im to vsetkym ukazal Dufam, ze je ti to jasne, kto je najlepsi
P.S. Caseyho ziadne ceny "Personality of the Year" nezaujimaju a on je proste najlepsi

JollyJoker: tusim mas lepsi info ako ja A to bude mat UPLAKANEK uz po porade To uz nebude len o zranenom Pedrosovi a Lorenzovi Tam budu superi uz vsetci
P.S. aj pre teba plati to, co som napisal pre JirkaCS a dufam, ze je ti to jasne [lol]

memphis.unv: toto sa ani neda komentovat [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] Proste niektori ziju vo svojom sne [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

Marex a 81Tomm: toto neni pravda! Vykony Hondy su sposobene len prichod Caseyho, tak si to prosim ta uvedomte! [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] On stoji za jej uspechom, tak sa nesnaz jeho pracu znevazovat [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] Proste Casey bol, je a bude najlepsi! [lol] [lol] [lol] [lol] A ostatni ako Doohan ci Agostini maju len stastie, ze v tych casoch nejazdil, lebo by im ukazal kto je Looser [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

SPV: najlepsi vyvojar je Casey, predviedol sa v rokoch 2008 - 2010 [lol] [lol] [lol] [lol]

martin1: no no no no ako si dovolujes odporovat SPV. Uvedom si, ze sa vsetkymi uspechmi predsa stoji Casey. Za necelych 48 hodi spravit z Hondy vitazny bike a to sa len tak nevidi A infosky, ze od Lorenzo, Pedrosu ci samotnej Hondy, ze sa zlepsovali v polovici sezony 2010 a boli rychlejsi ako Yamaha su uplne nepodstane, lebo teraz sa to hnedkam nechodi do kramu [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

Marex (2570) napsal 22.12.2011 v 15:33

Martin: To je otázka s těmi 23 litry paliva. Zase by zřejmě musel jet chudší palivovou mapu...

Balouch (266) napsal 22.12.2011 v 15:31

To, že je Honda nejlepší způsobil nepřímo Vale tím, že není schopen zajíždět na Ducati a Spies na Yamaze (ikdyž zas tak špatnej nebyl, nějaká bedna tam byla...)

martin1 (658) napsal 22.12.2011 v 15:17

SPV-Sic se rozjížděl a asi za rok /na litru/by dělal vrásky Repsolu a nenyslím si , že měl v takovém čase šoubky a střeva jako 27 a 26...

Marex (2570) napsal 22.12.2011 v 14:57

//www.motorkari...e-punieta-20392.html
Parádička. Randy umí pod stromeček vybrat pěkný dáreček.

SPV (816) napsal 22.12.2011 v 14:54

krouzil: Pšššt, zveřejněním faktu o 4 továrnách (dosud to asi nikdo nevěděl) vysvětluješ logicky lepší výsledky Hondy před Yamahou a ostatními...

Jakto, když Honda byla nejlepší, byl Simocelli(rozhodně dobrý jezdec) 6. zároveň s Rossim?

Marex (2570) napsal 22.12.2011 v 14:46

Krožil:

krouzil46 (21) napsal 22.12.2011 v 14:13

inak je trochu aj logicke ze znacka ktora ma 4tovarne motorky bude mat viacej ako znacka ktora ma 2 tovarne motorky.

krouzil46 (21) napsal 22.12.2011 v 14:12

marex- ten casey musi byt potom ten najlepsi vyvojar 5 rokov sa honda nechytala a hned ako tam pride je zrazu honda najlepsia

krouzil46 (21) napsal 22.12.2011 v 14:10

no lorenzo nema kam ist, v honde maju stonera takze tam by bol asi prebytocny a po tom co spravil rossi z ducati by tam ani najvecsi blazon neisiel.

Marex (2570) napsal 22.12.2011 v 13:57

SPV: Já právě moc nekecám. Nemelu nesmysly o neschopnosti toho, či onoho jezdce. Všichni (GP i WSBK jsou piloti světové třídy)

SPV (816) napsal 22.12.2011 v 13:47

Marex: okecávat to umíš ale pěkně

Marex (2570) napsal 22.12.2011 v 13:42

SPV: Lorenzo se mi letos moooc líbil... víc, než vloni. (přestože mu nefandím).
Navíc si to neodporuje.
Takže toho kostlivce zase schovej do skříně. Ještě se ti bude nejspíš hodit.

JirkaCS (57) napsal 22.12.2011 v 13:40

Marex

SPV (816) napsal 22.12.2011 v 13:38

Marex: loni jsi tu psal, že Rossi je drahý vývojář pro Lorenza, a najednou je Lorenzo nejlepší pilot? Tak už si vyber...




TOPlist