Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kamarádi jsem asi poslední, kdo by se šunta zastával, ale nemám pocit, že namačkat v závodním tempu moto gp brzdu je jako humplovat splachovadlem od hajzlu, takže mi přijdou nějaký rozbory od televize dost pasé. Ať už namačkat znamená co chce.
Kolem MAREČKA jsou samé anomálie. Začalo to Rossim, jeho hydraulickou nohou s kolínkem tak špičatým, že ho i přes MAREČKOVU obranu strčil pod chránič páčky a zmáčkl mu brzdu.
Nyní pozor, elektromagnetický ukazováček pravé ruky Bohužel brzdová pumpa brembo nedokáže na takový počet impulzů reagovat
Mně to smysl dává, ale je otázkou jestli to tak opravdu bylo nebo jestli je to přesně napsaný ve stylu to co chceme slyšet. Brzdová kapalina, zajímavá informace v tom, že po každém dojetí do boxu se brzdovka komplet dává nová. Závodník vyjede z boxu vždy s novou brzdovkou. Tak tomu bylo minulý závod u Zarca.
Vzhledem k tomu, že měl zadní kolo ve vzduchu těsně před pádem, tak prostě pře brzdil a přední to neudržela a ještě byl navíc mimo stopu. Prostě chtěl moc, to se stává.
Jojo.
Tak ty data k minule nehode, kteryma se ohanel, dopadly stejne jako ty data ze Sepangu.
Ted tedy brzdy. No - poustel jsem si to z motogp. com z ruznych kamer. Priblizil jsem si to. Nikde nebylo videt, ze by pumpoval packou predni brzdy.
Ale pad to byl divny, to zase jo.
V poslednich letech (i diky svemu celozivotnimu profesnimu pusobeni v reklame), cim dal mene verim tomu co se pise v zahackovanych mediich. Ty ostani media to vetsinou proste jen preberou.
Doslo to tak daleko, ze se obcas na zavody divam z vypnutym komentarem. A obrazovku si rozdelim na vic kamer. Chci videt jen to co uvidim a ne to co mam uvidet.
Tak asi tolik k vymluvam jezdcu, proc nezajeli.
Kterehokoli. Protoze vzorec byva hodne podobny. Gumy, asfalt, vitr, jiny jezdec, brzdy, atd.
Musim ale uznat, ze MM93, stejne jako VR46, v posledni fazi sve kariery sve chyby docela casto priznava, tak snad to tak i bylo.
Pokud je to pravda a spadl vlastně napolo díky technické závadě,tak se to dá omluvit,ale u něho jsou pády na denním pořádku - je to škoda a body mu budou určitě chybět
V Texasu měl brát body je to škoda ! Špici jezdit bude,ale aby se udržel i na špici v celkovém hodnocení, tak si nemůže dovolit více jak 5 nul a po 3 závodech má už 2 bohužel.
Teď Jerez, tak trochu s nadsázkou jeho osudový okruh.
Kamarádi jsem asi poslední, kdo by se šunta zastával, ale nemám pocit, že namačkat v závodním tempu moto gp brzdu je jako humplovat splachovadlem od hajzlu, takže mi přijdou nějaký rozbory od televize dost pasé. Ať už namačkat znamená co chce.
Podle kuloarnich informací Naďa objednala další kamión kapot
2 reakce
Citát:
"Můžeš mít buď výmluvy nebo výsledky. Nikdy ne obojí."
Arnold Schwarzenegger
1 reakce
vozembouch měl problém s přední brzdou z toho by se člověk pos.al smíchy a ten jeho pohled, když to týden co týden zahodí, ten je taky k nezaplacení
a opět MM A co takhle vyjádření k pádu Alexe Rinse,Zarca ,AM atd .No ti netáhnou pozornost
2 reakce
Tad někdo sleduje naše diskuse ohledně žraloka v rybníku
Kolem MAREČKA jsou samé anomálie. Začalo to Rossim, jeho hydraulickou nohou s kolínkem tak špičatým, že ho i přes MAREČKOVU obranu strčil pod chránič páčky a zmáčkl mu brzdu.
Nyní pozor, elektromagnetický ukazováček pravé ruky Bohužel brzdová pumpa brembo nedokáže na takový počet impulzů reagovat
Mně to smysl dává, ale je otázkou jestli to tak opravdu bylo nebo jestli je to přesně napsaný ve stylu to co chceme slyšet. Brzdová kapalina, zajímavá informace v tom, že po každém dojetí do boxu se brzdovka komplet dává nová. Závodník vyjede z boxu vždy s novou brzdovkou. Tak tomu bylo minulý závod u Zarca.
Správný chlap umí přiznat chybu. Opět výmluvy na motorku, předtím za to mohl Bagnaia, jindy ho zase něco bolí... Ostuda tohoto sportu
4 reakce
K pádu MM Acosta hovoril že MM spadol na mokrom flaku
2 reakce
Vzhledem k tomu, že měl zadní kolo ve vzduchu těsně před pádem, tak prostě pře brzdil a přední to neudržela a ještě byl navíc mimo stopu. Prostě chtěl moc, to se stává.
2 reakce
Jojo.
Tak ty data k minule nehode, kteryma se ohanel, dopadly stejne jako ty data ze Sepangu.
Ted tedy brzdy. No - poustel jsem si to z motogp. com z ruznych kamer. Priblizil jsem si to. Nikde nebylo videt, ze by pumpoval packou predni brzdy.
Ale pad to byl divny, to zase jo.
V poslednich letech (i diky svemu celozivotnimu profesnimu pusobeni v reklame), cim dal mene verim tomu co se pise v zahackovanych mediich. Ty ostani media to vetsinou proste jen preberou.
Doslo to tak daleko, ze se obcas na zavody divam z vypnutym komentarem. A obrazovku si rozdelim na vic kamer. Chci videt jen to co uvidim a ne to co mam uvidet.
Tak asi tolik k vymluvam jezdcu, proc nezajeli.
Kterehokoli. Protoze vzorec byva hodne podobny. Gumy, asfalt, vitr, jiny jezdec, brzdy, atd.
Musim ale uznat, ze MM93, stejne jako VR46, v posledni fazi sve kariery sve chyby docela casto priznava, tak snad to tak i bylo.
16 reakcí
Pokud je to pravda a spadl vlastně napolo díky technické závadě,tak se to dá omluvit,ale u něho jsou pády na denním pořádku - je to škoda a body mu budou určitě chybět
V Texasu měl brát body je to škoda ! Špici jezdit bude,ale aby se udržel i na špici v celkovém hodnocení, tak si nemůže dovolit více jak 5 nul a po 3 závodech má už 2 bohužel.
Teď Jerez, tak trochu s nadsázkou jeho osudový okruh.
Uvařil brzdovku
1 reakce
Mára lže nevěřim mu.ať zveřejněj data.podle videa je vidět jak se mu na jednom hrbolu nadlehčí přední kolo a jde na dršku.100% jeho chyba
vidim to na titul