Druhý den oficiálního testu MotoGP™ v Sepangu
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Yamaha Racing, Repsol Media, Ducati Media, Aprilia Racing, KTM Racing, Michelin, Gresini Racing | Zveřejněno: 7.2.2024 | Zobrazeno: 10 557x
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Yamaha Racing, Repsol Media, Ducati Media, Aprilia Racing, KTM Racing, Michelin, Gresini Racing | Zveřejněno: 7.2.2024 | Zobrazeno: 10 557x
Už sa to blíži
Teda ty motorky celkově vzato jsou čím dál větší hnus...myslím s tou aerodynamikou
Karle! Neboj, to zase bude dobrý!
1 reakce
Zítra se ukážou dvě věci. za1 jak je na tom MM a za2 kozlík.
Bestie povystrčila drápy
.Pedro stále drží krok.Z vyjádření borců Yamahy tak trochu čiší zklamání ,ale je to teprve druhej den může se to ještě obrátit k pozitivnímu hodnocení.Marco poněkud při zdi ale veřím že se zlepší .Nakonec závody nevyhrává jedno rychlé kolo.
MM93 po dnešním dni (ve zkratce):
- odvyká si 11ti letý návyk z Hondy, která jak zmíněno včera, se ovládá úplně jinak
- jezdí s úplným základem GP23 bez dodatečných vylepšení jako měla továrna na konci 2023
- momentálně jezdí vícero kol, aby získal návyky, neřeší čas, ten zkusí zítra, pokud dovolí počasí
- nejvíce ztrácí při akceleraci a v rychlých zatáčkách, naopak brzdění a malé zatáčky jsou OK
- ve Valencii měl slušný čas na kolo, protože je to malý okruh, ale tady ne, navíc není to jeho oblíbený okruh
Uvidíme jak mu to půjde dál. Crafar říkal, že tohle není ten hon za nej časem, ale systematický přístup k testování a sžití se s motorkou.
Snad bude zítra rozumné počasí, jinak další svezení za 14 dní v Kataru.
3 reakce
MM 72kôl, pekná porcia, suverénne najviac zo všetkých. Dúfam že tam zajtra pinkne nejaký pekný čas nech sa tu upokojí diskusia
Prekvapením je pozícia Millera a Vinalesa.
3 reakce
Varle, vylez.
1 reakce
Repsol Ducati
2 reakce
A kdepak je zalezlej "vrcholovej prognostik" mn
Moc bych přál takovýhle výsledky, ale doopravdy = v závodě..., Bestii a Binderovi, aspoň takový DiGimu a PAcostovi (zdravím toho legračního kvákala...
1 reakce
už i ta Honda fakt vypadá drsně, ale doufám, že jim to aero co nejdříve olámou, nejpozději s novými pravidly, protože kam až to povede...
Acosta pořád drží krok s nejlepšími,ale dost se to oproti včerejšku promíchalo
Začíná to tady vypadat jako na fotbale v hledišti,ale přesto si myslím,že motokáři jsou větší gentlemani! a tak daleko to nedojde! MM objel nejvíc kol a o dost...
5 reakcí
Varle-Mareček si bude na Duc zvykat max.4 kola.Varle nemyslel si 4 roky?
3 reakce
Vidím, že Rossifand, TDM851 a technasia si Marečkovy výkony užívají a dávají hnědkám sežrat jejich vlastní medicínu!
2 reakce
Stále je na soudy příliš brzo, ale po druhém dnu testování se v případě MM93 myslím všichni trošku vrátili nohama na zem. MM93 má před sebou zatraceně spoustu práce a je vidět, že ten přechod není tak jednoduchý, jak si ve Valencii po prvním svezení mnozí mysleli.
MM93 bych nesrovnával s ostatními jezdci na Ducati - zkouší, zvyká si. Ale je zajímavé porovnat umístění jiných jezdců, kteří měnili značky (Rins, Zarco, Marini). Na to, na čem jedou, se teda se změnou motorek ZATÍM trošku vypořádávají líp. Škoda, že netestuje Morbideli - tam by bylo srovnání s MM93 přesnější.
No, bude to hodně zajímavé - testy, ale hlavně pak i závody.
1 reakce
Nyní je pod článkem 22 komentářů, po přihlášení vidím jenom 9, tzn. pro mě víc jak půlka komentářů nesmyslů a urážek... No začíná nám to pěkně. Ale k tématu... nemůžu se zbavit dojmu, že MM styl na Ducati je zcela odlišný od ostatních...Asi to bude chtít čas, možná něco podobnýho jako tenkrát Rossi musel změnit styl ježdění, když se přecházelo na nové motorky/aero prvky.(tak nějak to bylo...) Nicméně čekal jsem ho víš
1 reakce
tak zítra 1:56,xxx
2 reakce
Zítra se ukáže jak to s tím mrdalem je. Jestli nebude v top 5 tak
.
4 reakce
Bůkmejkři jsou klidní, Hodson : součást taktiky, Stoner: já jsem vždycky všechno říkal, Kozel: rozdupává na pískovišti dečkám bábovky
MM na raketě dnes dostal od Mira a Zarca na dojebanym krámu.
Adaptace čtyři kola
Kozlík = lidská 0 Oprava ne jen lidská ale hlavně motorkářská.
Predátor si zobral transpondér dobrovoľne, alebo mu bol nanútený?
Vyzerá to ale na dobrú taktiku. Úmyselne jazdí o sekundu pomalšie časy, aby zmiatol súperov a v Katare to rozbalí na plno a na druhého bude mať náskok minimálne 2,5 sekundy.
Varlatus si od radosti spraví nový profil a bude nás zásobovať svojimi perlami a už po treťom závode si dá vyrobiť majstrovské tričká na oslavu ďaľšieho titulu, ktorý si pripíše prvoligový žralok.
Koukám, že dneska se jen Bestia a Rins pokusili o rychlé kolo. Ostatní jen testovali.
5 reakcí
5 reakcí
Sorry
Která je vlastně Ducati??
[mg]https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/06/662868_8a35dae719076e6f145f416d3907a79b.jpg[/img]
1 reakce
Tak Rins už před bohem.
Yamaha a Honda se snad přidá v průběhu sezóny.
Pedro stále drží vysoce nastavenou laťku. Rychlost má, uvidíme jak to zužitkuje v závodě.
Bestia se probírá. Martin je rychlý, ale tak moc se snaží dokázat Ducati jakou udělali chybu, až se vlastně zdá, že o žádnou chybu nešlo.
Ve předu Ducati, KTM i Aprilia.
Family foto Aprilií skvělé
za mě opět super DiGi a Jack opět průměrně i když nevím samozřejmě co kdo testuje
Zajímavost, FQ20 byť má "až" 11tý čas, tak má absolutně nejvyšší topspeed 338,5km/h
zjevně na rovině platí: nejméně aero křídel, má nejmenší odpor
2 reakce
Štelovač&kroužil93 na mistrovské motorce super 14 flek
2 reakce
Bestia na to šlape, mohl by se zase vrátit ceřit vody v popředí...Acosta taky skvěle, ten talent tam je obrovskej...už aby to začalo!