Je to pořád stejné, po pár kolech válčím s přilnavostí, říká Rossi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RoumenS (153) napsal 08.10.2019 v 18:27

Me spis zajima to Valeho prohlášení, ze doufa, ze si Yamaha nenecha Fabia utect. Coz by znamenalo, pokud on znovu prodlouzi, tak by mel jit z kola ven Maverick? Ja bych ho tedy rad znovu videl na Suzuki, ale s Yamahou se mu ted docela dari...bude to tezke rozhodovani, pokud Vale jeste prodlouzi a ja doufam, ze ani

Guzalkara (164) napsal 08.10.2019 v 18:13+2

Supersic,si úplne mimo.
Dajte Lorenzovi to,čo má Rossi a bude jazdiť zasa o titul.
A Marquez? Veď taký fára ešte po zemeguli nechodil .
A už vôbec nie je účelom drviť to do 50 .
Lepšie je do 30 ,ale stále na vrchole.

SuperSic58 (1317) napsal 08.10.2019 v 18:05+1

v jeho věku by už se nikdo nebyl schopnej ani kvalifikovat do závodu, ale měl by si to frajer už přiznat, že ten věk tu hraje hlavní roli a lepší už to nebude. Ale klidně ať jezdí další roky, bez něj by to nějak nebylo ono... 46ka povlaje dál Koukejte na lorenza, 30 let a je v háji, zralej na odchod do penze jako stounr. V tomhle věku byl Vale ještě v plný síle Jsem zvědavej, kdy vychřadne markez, mysli, že to dlouho trvat nebude

Guzalkara (164) napsal 08.10.2019 v 17:07+2

Lubos64, trend vrcholovo športovať do relatívne vyššieho veku sa deje aj v iných športoch. Niekde sa to dá viac,inde menej. Je to dané aj vymoženosťami dnešnej doby. Ďalej sa pod to podpisuje zmena životnej filozofie a hodnôt . Dnes je trend žiť egoisticky.Ver tomu,že keby mal Rossi ženu a deti,tak už nezávodí.
Alebo ti to vysvetlím takto: na to,že Rossi sa venuje celý život len a len sebe a jazdí celý život na špičkovej technike,tak sú jeho výsledky primerané. Talent a umenie mu,samozrejme,neupieram. Dokázal už toho dosť. Ale teraz už nestačí. Jazdí v prvej lige a v stajni,ktorá chce titul. A tituly sa za vek neudeľujú. Čo je horšie,blokuje miesto mladým talentom. Keď už chce teda jazdiť ďalej,nech prejde do satelitu. Fakt som zvedavý,ako to v Yamahe dopadne. Či dokáže zabiť aj Quartu,alebo sa uvedomí...

doderoja (-55) napsal 08.10.2019 v 16:03+1

PinkPanther ono 10 let v tovarnej Yamahe mal by mat motorku vypiplanu do detajlu a robit pravidelne bedne.Bez vyhod a podvodoch je to priemerní jazdec Dorna z neho urobila hviezdu ,inak by dnes roznášal rožky v Tavulii

blackblues (1515) napsal 08.10.2019 v 14:21+5

Pinkpanther:to sice nechal,ale kazdy pod prdeli tovarni yamahu nema a otazkou jak by to bylo,kdyby ti mladi meli zazemi a tovarku jako on
Takze bych byl trochu nad veci je to trochu nefer vuci mladejm.

Guzalkara (164) napsal 08.10.2019 v 13:54+2

Ale z tých dvanástich len štyria majú konkurencieschopnú motorku,povedzme na úrovni jeho Yamahy. Z toho môžeme vylúčiť ešte Millera,ktorému zhasol motor. Takže zdolal len troch s kvázi rovnakým materiálom.
Ďalšia vec ,že robíte z neho starého deda,ale do 40 je človek relatívne ešte mladý,zvlášť trénovaný športovec s maximálnou starostlivosťou.

PinkPanther (844) napsal 08.10.2019 v 11:37+2

Je to ale stejně pořád borec, nechal za sebou i v těch náročných podmínkách 12 podstatně mladších pilotů

Guzalkara (164) napsal 08.10.2019 v 10:39

deluxa,to napadlo aj mňa. Tam už aj tie roky môžu byť cítiť.

Guzalkara (164) napsal 08.10.2019 v 10:35+1

Zrzek,dobrý citát. Ale v podstate nič nové. Z jeho vlastných slov vyplýva,že všetkým môže nakecať,čo sa mu zachce,ale pravdu pozná len on.

deluxa (347) napsal 08.10.2019 v 09:08

V Thajsku zohravaju velku rolu aj podmienky. Vysoka vlhkost a teplota na kazdeho vplyvaju inak. Udrzat rovnake tempo cely zavod tam asi musi byt tazke...to si myslim by nikdy nepovedal aj keby to tak bolo a mozno s tym nemal problem len on..

Zrzek1 (9) napsal 08.10.2019 v 08:26+4

Troufám si tvrdit, že nikdo z nás nemá naježdíno tolik jako Doctor. A věřím tomu, že pozná, když se mu pod zadkem motorka nechová přesně tak, jak by měla. Ty spousty změn techniky, nastavení, koncepcí, pneumatik a testování za ty léta jeho kariéry v něm jsou a myslím, že to dokáže správně vyhodnotit. Na druhou stranu chápu i způsob a rozsah vyjadřování pro tisk s ohledem na tým, techniku, výrobce, konkurenci... Četli jste?

Valentino Rossi – Co kdybych to nikdy nezkusil (1. kapitola, strana 14)
„Ve skutečnosti je to jediný okamžik, kdy vidíte věci jasně. Když jste na trati a soupeříte se svými rivaly. Tehdy víte, kde jste vy a kde ostatní. Víte, jak vám šlape mašina a jak se vede soupeřům. To je ten moment prozření. Pak můžete všem říkat, co se vám zachce: hlavnímu mechanikovi, mámě, přítelkyni, tisku…, ale hluboko uvnitř znáte pravdu a vidíte ji naprosto jasně, křišťálově průzračnou. Můžete lidem říct, že jste spadl, protože motorka nesledovala ideální stopu tak, jak měla. Anebo jim můžete říct, že vy jste opravdu rychlý, ale vaše motorka prostě ne. Ale uvnitř, v sobě, samozřejmě, znáte pravdu. Víte, že jste upadl, protože jste udělal chybu, anebo jednoduše proto, že váš soupeř byl rychlejší.
Opak také platí. Hluboko v sobě víte, zda jsou vaše vítězství zasloužená. Víte, zda jste vyhrál závody v zatáčkách, kdy vše závisí na vašich schopnostech jezdce, anebo na rovinkách, kde jde jen a jen o sílu motoru. Víte, že ostatní se snaží omlouvat, když říkají, že jste je porazil, protože máte lepší motorku. Vždycky jsem znal pravdu, která se skrývala za mými vítězstvími i za mými prohrami. Vždycky jsem přesně věděl, proč a jak jsem vyhrál anebo prohrál.“

Guzalkara (164) napsal 08.10.2019 v 07:42+2

Úbohé je,keď sem niekto z tej žltej žumpy plnej nenávisti chodí kázať o morálke...

oxygen (490) napsal 08.10.2019 v 00:37+2

Ježíš to je keců o slabotě pilota, kterej po pár kolech předjíždění musí evidentně zpomalit - to jste slabí na oči, že to nevidíte? Ale vidíte, jenže ta nenávist, to je sviňa co, chudáčci negativní forever a nikdy jinak

Sokol291 (89) napsal 07.10.2019 v 22:39

Na Rossim se mi vždy líbilo jak dával všechny kola stejně rychle. Ale poslední dobou to je dost nevyrovnané.

Zato Fabio jede jak přes kopírák jedno kolo za druhým.
Tož jde to. Tak třeba to příští rok zas pro změnu pojede Valemu.

Dejf57 (610) napsal 07.10.2019 v 22:34+2

Ja Rossiho driv nemel vubec rad, ale cim je starsi, tim vic ho obdivuju, ze se na to nevysere. Jak ten musi drit, aby stihal o 20 let mladsim, fakt klobouk dolu! Ja myslim, ze pri urovni na jake momentalne MotoGP je, tady muzem o nastavovani spekulovat jak chcem, ale uplne mimo. Chapeme jen spicku pyramidy, treba nastavovani "jen" elektroniky je tak silena alchymie. Vzdyt dnes jde o kazdou desetinu vteriny na kolo, v cili rozhoduji vteriny, ne desitky vterin. Po 130km!!! To musi rozhodovat tak malicke detaily! (a to vse za predpokladu, ze jezdec jede totalne na limitu a bez chyb)! Silenstvi! Ja myslim, ze jestli Rossi urve jeste par prvnich mist, ve 40, tak uz to bude uspech hodny legendy! A verim, ze to da.

Guzalkara (164) napsal 07.10.2019 v 22:33+1

jendo,on vždy existuje nejaký dôvod,prečo to nejde. Každý má problémy. Aj Marquez a Honda.
Alebo inak: vyhrávaš a všetko sa zdá OK. Prehráš,máš problém,lebo súper bol rýchlejší. Hľadáš teda spôsob,ako byť znova najrýchlejší,riešiš problém. To je závodenie.

technasia (1956) napsal 07.10.2019 v 22:29-1+1

domrdhnojovi hrabe z těch bujarých oslav titulu Lorenco tragéd roku

taggy (0) napsal 07.10.2019 v 22:29

Souhlasím s viragem. V 2007 si VR taky stěžoval na Micheliny a rok na to na Bridgestonech vyhrál titul

1100Virago (3070) napsal 07.10.2019 v 22:29+2

Rossifand 21:56: Teď si jen zaspekuluju, protože těch vyjádření jezdců o jejich stylu je tam hodně a jsou dlouhá, takže to nemám dočtené, ale možná dává tvrdá přední pneu lepší zpětnou vazbu než měkká, která to tlumí.

Co se týče zatížení předku - ani v zatáčkách si nemůže dovolit lézt před kapotáž, prostě bude vždycky víc vzadu než menší soupeři. A s něčím podobným zápolil už vloni Dani Pedrosa, který je opačný extrém - malý a lehký, takže nedokázal Michelinky zatížit.

Jednotné pneu jsou nejspíš prostě zlo, které ze snahy vyrovnat startovní pole udělalo pořádnou kládu pod nohy konstruktérům motorek.

Dejf57 (610) napsal 07.10.2019 v 22:20

doderoja 19:17: Ty nechapes vic veci.

jendazeleny (432) napsal 07.10.2019 v 22:20-2

Nechci mu nějak křivdit, ale
skoro to vypadá, že nestačí na soupeře a kolegy na Yamahách a tak hledá výmluvy!

Rossifand (1180) napsal 07.10.2019 v 21:56

Virago to má logiku co píšeš, ale proč teda dávají na předek tvrdou a dozadu měkkou pneu. Pak ještě nechápu u Rossiho tu výšku. Přece naopak by měl mít víc zatížený předek když je vyšší. Víc vzadu sedí jen na rovině, aby se schoval za plexi. Tak stejně Rins.

Guzalkara (164) napsal 07.10.2019 v 21:55

https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/ktm-tells-all-about-zarco-saga-aragon-motogp-round
Nie je to síce o Rossim,ale o tom,ako to v zakulisi funguje,aj čosi o Yamahách.

Rossifand (1180) napsal 07.10.2019 v 21:44

Dodejboha my se tu bavíme o borci co by rád vyhrál závod a třeba získal titul, ne o simulantovi co je jeho prioritou nebýt poslední a jen zabírá sedačku. Přitom ty tady machruješ jako by bojoval o titul. Už ani ten článek o něm nepíšou.

1100Virago (3070) napsal 07.10.2019 v 21:43+4

Rossifand 21:29: (Schválně nepoužívám Reagovat, ať je to vidět hned) Vypadá to, že problém je v Michelinech a že je to problém i pro Lorenza. Podle odkazu, který do jiných komentářů a do fóra dával Kohlstein, se Bridgestone vyznačovaly velkou přilnavostí předního kola a naopak zadek moc nedržel. Což ale tak moc nevadilo, protože předek byl dobře pod kontrolou a zadkem se snadno driftovalo. Micheliny jsou prý na tom opačně - předek tolik nedrží a nedává takovou zpětnou vazbu, zatímco zadek hodně lepí. Tím pádem se nedá efektivně brzdit do hloubi zatáčky jako dřív a je složitější zadek urvat do kontrolovaného smyku. Zadní guma sice lépe drží při akceleraci, ale tím lepením se dříve povrch potrhá. A zrovna Lorenzo je příklad jezdce, který potřebuje čitelnou odezvu od předku, aby dokázal být rychlý. A u Rossiho je zase problém díky výšce a váze přenést těžiště tolik dopředu, aby se maximálně zatížit předek a odlehčil zadek jak Micheliny vyžadují.

(Je to hodně zestručněný a nepřesný přepis, tak mě lidi nekamenujte Jinak by to bylo šíleně dlouhé)

blackblues (1515) napsal 07.10.2019 v 21:30+1

Snad se jeste zmatori pristi rok ,at je pravda kde chce v technice ci v nem ?,je to vlastne uplne jedno,blizi se jeho odchod,pristi rok bude posledni,tak si to vsichni uzijme po svem

Rossifand (1180) napsal 07.10.2019 v 21:29

Jako nechápu kde je problém. Vždyť nejezdí špatně a hned po startu šel rychle dopředu, až jsem se divil. Pak opravdu rázem zvolnil a hned ho předjeli. Nezkoumal jsem časy, ale něco na tom bude. Horší je, že už dobu na to nemoho přijít. Třeba to ani nejde vyřešit, díky jeho stylu. Jinak by o bednu bojoval často.

doderoja (-55) napsal 07.10.2019 v 19:17

Zlty virus najdlchsie posobiaci jazdec v Yamahe a najhorsie vysledky nechapem Yamahu ze ho nekopnu

Máma-RM (349) napsal 07.10.2019 v 19:14+2

Dožerhnoja slezl z traktoru aby tady zase házel blitky k článku který se nijak netýká jeho bojovníka o top3 na chvostu




TOPlist