WSBK Thajsko – Drtivý nástup Bautisty, Španěl zatím neprohrál
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Yamaha Racing, Kawasaki Racing, Ducati Media | Zveřejněno: 17.3.2019 | Zobrazeno: 20 421x
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Yamaha Racing, Kawasaki Racing, Ducati Media | Zveřejněno: 17.3.2019 | Zobrazeno: 20 421x
Maruška na bodech
Sice zadní skupina, ale není to s ní marné
Viňález na to dneska "tlačil"
Thitipong ležel na asfaltu hned vedle 3. zatáčky, má poranění hlavy a Leon má zranění na kolenu,
správné rozhodnutí - red flag
povšimli si znalci, jak vyřešil Alváro nastavení předku oproti včerejšku,
to byl masakr při dobržďování ala Marc!
pokud by Ducati měla 20 ps navíc a o 25km/h větší maximálku , tak by to dělalo z Bautistovo kolegů největší lůzry v poli a tomu nevěřím
A podivejte se a najdete si kolik stoji zakladni modely kawi a ducati to je nesrovnatelne...a jen placenim za znacku to vazne neni,plati se mimo jine i za techniku
Rado... Tam se nebere otáčky při nejvyšším výkonu, ale max otáčky motoru +3%
KARING 09:24: Kde jsi přišel na těch 25 km/h navíc? Čísla z odjetých závodů tomu vůbec neodpovídají.
Charlie.1: stejná myšlenka ve stejnou dobu
Carlos:no Davies na tom evidentne neumi a v pripade Bautisty to jen rukama nebude...nikdo neudela takovej rozdil bez lepsi techniky +sve schopnosti vyuzit tuto techniku na 100%.
Rea je davno na limitu svem a i kawasaki ani si neskrtne.
Vy co rikate ,ze je to jen rukama nemate pravdu.
Ducati je technicky dal
A co brání ostatním postavit také tak výkonnou motorku??
Tak ať si ostatní takovou motorku postaví taky. Nikdo jim přeci nebrání. Nebo snad ano ?
25Km/h ?? , nepřeháněj
to by museli být i ostatní Ducati hned za Bautistou
Vůbec jsem si nevšiml, že by ukázali ten incident asi Titipinponga, kvůli kterému zkrátily závod?
No Davies měl smůlu že jel až zezadu, mám pocit že na to už přišel a nebýt konec v 6kole byl by úplně jinde, za chvíli má repete
Carloscarlosmolina - No to je opravdu umění, vyhrávat na motorce, která jede o 25 km rychleji a má proti Kawasaki o 20 koní víc! Kolikátý by byl Bautista, mít stejně výkonnou motorku jako má Rea? Pátý? Šestý? Prober se!
jj ten Okuba jezdí pěkně
Pseudozávod na 6 kol je fraška
To by byl takový problém ta čtyři kola dojet?
Zaplaťpámbu za supersporty. Sice i tam dominuje jedna značka, ale aspoň na tom jedou vyrovnaní jezdci. A Okuba nebyl za Yamahami tak daleko.
Bautista to je pane jezdec, byl špička i v motoGP vzhledem k technice, měl tam dostat továrnu namísto Petruxe, velká škoda, to se to Reovi vyhrávalo na nejlepší mašině proti pilotům za zenitem , přišel střelec z motoGP a Rea rázem hraje druhé housle, kde je další Ducati ? Pomalu na chvostu ! Odmyslete si nepřítomnost Bautisty a nejlepší bude Kawasaki s Yamahou, protože druhá Ducati dojíždí pravidelně až za nimi!
Rado - však já jsem se na tu Ducati-trapárnu nedíval a to ani včera, dnes jen na Supersporty!
Bohatě mě stačí podívat se na reportáž a výsledky...
Dominance R6...Famózní
Ta Yamaha R6 se fakt povedla
Rado:karing mi pripada jak vysokootackova Ducati
Nic ve zlem Karingu
KARING > proč se v každém příspěvku tak vytáčíš? prostě se na to nedívej!
ThomasHewith - Bautista je vlastně taky vyhrává jen podvodem a pokud mu náhodou kreténi z Dorny sníží otáčky o 250 tak mu to nebude vůbec vadit, pořád bude mít víc o 1500 otáček než Rea! Idioti z Dorny se fakt postarali o vyrovnanost SBK!
Thomashewit: je to v rukach:tak urcite
Už startovalo jen 18 jezdců! Ta debilní Dorna to vede ke zrušení!
Jinak Supersporty parádní závod na rozdíl od Ducati- podvodníků!
WSS - R6 CUP.. opět
Arutoro > takhle exaktně to není... Vzal jsem motorky se stejným limitem... MV Agusta a BMW mají 14950 ot/min. Přitom "produkční" verze RR u MVA točí 14000 a BMW 13500, takže Tvůj příměr (za předpokladu že ten koeficient je stejný) nehraje. Podle mě se spočítaly otáčky pro jednotlivé značky, při kterých by se dosáhlo vyrovnanosti a když nějaká značka během sezony "uletí", tak se to změní
Nj chápu,, základní otáčky sériového stroje, mínus "něco" Jenže Ducati snižuje na stroji za milion, ostatní zhruba za polovic...no a s Alvárem je pak 10 - 15 vteřin na světě...
otáčky ..3% proti sérii.. tak Ducati udělala ..sérii..Panigale V4 no
jinak v závislosti na úspěchu se bude v v průběhu sezóny snižovat...mělo by poprvé už po 3 závodě.. pro první tři závody:
Ducati 16.350/min
MV Agusta 14.950/min
BMW 14.900/min
Suzuki 14.900/min
Aprilia 14.700/min
Yamaha 14.700/min
Kawasaki 14.600/min
Honda 14.550/min
ThomasHewitt v 08:19
KARING alias AKRO tady jen štěká, aby byla "sledovanost" a nestála řeč...
Veverčák - nesmysl... limit otáček se zvyšuje/snižuje v závislosti na počtu bodů získaných danou značkou v průběhu sezóny a několikrát v jejím průběhu se limity mění, takže pokud bude DUC dominantní, ubere se jim. Více na stránkách FIM, je tam celý reglement WSBK v PDF