WSBK Thajsko – Drtivý nástup Bautisty, Španěl zatím neprohrál

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rosička (982) napsal 17.03.2019 v 09:46

Maruška na bodech Sice zadní skupina, ale není to s ní marné Viňález na to dneska "tlačil"

BSA (338) napsal 17.03.2019 v 09:44

Thitipong ležel na asfaltu hned vedle 3. zatáčky, má poranění hlavy a Leon má zranění na kolenu,
správné rozhodnutí - red flag
povšimli si znalci, jak vyřešil Alváro nastavení předku oproti včerejšku,
to byl masakr při dobržďování ala Marc!

carloscarlosmolina (277) napsal 17.03.2019 v 09:41

pokud by Ducati měla 20 ps navíc a o 25km/h větší maximálku , tak by to dělalo z Bautistovo kolegů největší lůzry v poli a tomu nevěřím

blackblues (1518) napsal 17.03.2019 v 09:40

A podivejte se a najdete si kolik stoji zakladni modely kawi a ducati to je nesrovnatelne...a jen placenim za znacku to vazne neni,plati se mimo jine i za techniku

kawafil (1113) napsal 17.03.2019 v 09:39+1

Rado... Tam se nebere otáčky při nejvyšším výkonu, ale max otáčky motoru +3%

1100Virago (3088) napsal 17.03.2019 v 09:38

KARING 09:24: Kde jsi přišel na těch 25 km/h navíc? Čísla z odjetých závodů tomu vůbec neodpovídají.

Farage (285) napsal 17.03.2019 v 09:37+1

Charlie.1: stejná myšlenka ve stejnou dobu

blackblues (1518) napsal 17.03.2019 v 09:37

Carlos:no Davies na tom evidentne neumi a v pripade Bautisty to jen rukama nebude...nikdo neudela takovej rozdil bez lepsi techniky +sve schopnosti vyuzit tuto techniku na 100%.
Rea je davno na limitu svem a i kawasaki ani si neskrtne.
Vy co rikate ,ze je to jen rukama nemate pravdu.
Ducati je technicky dal

Farage (285) napsal 17.03.2019 v 09:37

A co brání ostatním postavit také tak výkonnou motorku??

charli.1 (1) napsal 17.03.2019 v 09:37

Tak ať si ostatní takovou motorku postaví taky. Nikdo jim přeci nebrání. Nebo snad ano ?

carloscarlosmolina (277) napsal 17.03.2019 v 09:36

25Km/h ?? , nepřeháněj to by museli být i ostatní Ducati hned za Bautistou

Foxx5 (633) napsal 17.03.2019 v 09:35

Vůbec jsem si nevšiml, že by ukázali ten incident asi Titipinponga, kvůli kterému zkrátily závod?

kawafil (1113) napsal 17.03.2019 v 09:34

No Davies měl smůlu že jel až zezadu, mám pocit že na to už přišel a nebýt konec v 6kole byl by úplně jinde, za chvíli má repete

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 09:24-1

Carloscarlosmolina - No to je opravdu umění, vyhrávat na motorce, která jede o 25 km rychleji a má proti Kawasaki o 20 koní víc! Kolikátý by byl Bautista, mít stejně výkonnou motorku jako má Rea? Pátý? Šestý? Prober se!

technasia (1995) napsal 17.03.2019 v 09:22

jj ten Okuba jezdí pěkně

1100Virago (3088) napsal 17.03.2019 v 09:16+1

Pseudozávod na 6 kol je fraška To by byl takový problém ta čtyři kola dojet?

Zaplaťpámbu za supersporty. Sice i tam dominuje jedna značka, ale aspoň na tom jedou vyrovnaní jezdci. A Okuba nebyl za Yamahami tak daleko.

carloscarlosmolina (277) napsal 17.03.2019 v 09:16+1

Bautista to je pane jezdec, byl špička i v motoGP vzhledem k technice, měl tam dostat továrnu namísto Petruxe, velká škoda, to se to Reovi vyhrávalo na nejlepší mašině proti pilotům za zenitem , přišel střelec z motoGP a Rea rázem hraje druhé housle, kde je další Ducati ? Pomalu na chvostu ! Odmyslete si nepřítomnost Bautisty a nejlepší bude Kawasaki s Yamahou, protože druhá Ducati dojíždí pravidelně až za nimi!

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 09:03+1

Rado - však já jsem se na tu Ducati-trapárnu nedíval a to ani včera, dnes jen na Supersporty! Bohatě mě stačí podívat se na reportáž a výsledky...

gorkin (4561) napsal 17.03.2019 v 09:01

Dominance R6...Famózní
Ta Yamaha R6 se fakt povedla

blackblues (1518) napsal 17.03.2019 v 09:00+1

Rado:karing mi pripada jak vysokootackova Ducati
Nic ve zlem Karingu

Rado_ (567) napsal 17.03.2019 v 08:56+2

KARING > proč se v každém příspěvku tak vytáčíš? prostě se na to nedívej!

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 08:56

ThomasHewith - Bautista je vlastně taky vyhrává jen podvodem a pokud mu náhodou kreténi z Dorny sníží otáčky o 250 tak mu to nebude vůbec vadit, pořád bude mít víc o 1500 otáček než Rea! Idioti z Dorny se fakt postarali o vyrovnanost SBK!

blackblues (1518) napsal 17.03.2019 v 08:55

Thomashewit: je to v rukach:tak urcite

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 08:49

Už startovalo jen 18 jezdců! Ta debilní Dorna to vede ke zrušení!
Jinak Supersporty parádní závod na rozdíl od Ducati- podvodníků!

Novis46 (7) napsal 17.03.2019 v 08:47

WSS - R6 CUP.. opět

Rado_ (567) napsal 17.03.2019 v 08:41

Arutoro > takhle exaktně to není... Vzal jsem motorky se stejným limitem... MV Agusta a BMW mají 14950 ot/min. Přitom "produkční" verze RR u MVA točí 14000 a BMW 13500, takže Tvůj příměr (za předpokladu že ten koeficient je stejný) nehraje. Podle mě se spočítaly otáčky pro jednotlivé značky, při kterých by se dosáhlo vyrovnanosti a když nějaká značka během sezony "uletí", tak se to změní

Foxx5 (633) napsal 17.03.2019 v 08:39

Nj chápu,, základní otáčky sériového stroje, mínus "něco" Jenže Ducati snižuje na stroji za milion, ostatní zhruba za polovic...no a s Alvárem je pak 10 - 15 vteřin na světě...

Novis46 (7) napsal 17.03.2019 v 08:35

otáčky ..3% proti sérii.. tak Ducati udělala ..sérii..Panigale V4 no jinak v závislosti na úspěchu se bude v v průběhu sezóny snižovat...mělo by poprvé už po 3 závodě.. pro první tři závody:
Ducati 16.350/min
MV Agusta 14.950/min
BMW 14.900/min
Suzuki 14.900/min
Aprilia 14.700/min
Yamaha 14.700/min
Kawasaki 14.600/min
Honda 14.550/min

Foxx5 (633) napsal 17.03.2019 v 08:31

ThomasHewitt v 08:19
KARING alias AKRO tady jen štěká, aby byla "sledovanost" a nestála řeč...

Rado_ (567) napsal 17.03.2019 v 08:31

Veverčák - nesmysl... limit otáček se zvyšuje/snižuje v závislosti na počtu bodů získaných danou značkou v průběhu sezóny a několikrát v jejím průběhu se limity mění, takže pokud bude DUC dominantní, ubere se jim. Více na stránkách FIM, je tam celý reglement WSBK v PDF




TOPlist