WSBK Thajsko – Drtivý nástup Bautisty, Španěl zatím neprohrál

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gorkin (4561) napsal 17.03.2019 v 12:44

jan26 (1151) napsal Dnes v 12:39
Já ale nepíšu o kvalitě závodů... ale o kvalitě materiálů (strojů)

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 12:42

Gorkin - Co podvodník Bautista?

jan26 (3948) napsal 17.03.2019 v 12:39

Můžu hodnotit je na základě výsledkové listiny,protože jsem doposud neviděl ani 1 min.,ale nejen že postrádá kvantitu,ale bohužel i kvalita!
Závod cca 31min a rozdíl mezi jezdci je patrný. Mimochodem se slovo nuda objevuje,zde pod články v komentářích.
Něco na tom bude

jarek38 (26) napsal 17.03.2019 v 12:38

proč tady někdo píše,že Bautista je podvodník?myslíte,že 17ka by to vyhrála taky?...

gorkin (4561) napsal 17.03.2019 v 12:22

jan26 (1151) napsal Dnes v 12:15
**
přibude Tenkate...
až tak černě bych to neviděl...
Preferoval bych spíše kvalitu nad kvantitou...viz Ducati

jan26 (3948) napsal 17.03.2019 v 12:15

Počet jezdců 19 je kritický ,ale bylo i hůře jeden rok v gp byl počet stabilních jezdců snad 17-18.
Co se musí honit hlavou nejen JR1,AB19 ale i CD7 !

gorkin (4561) napsal 17.03.2019 v 11:59

Myslíte si že u Ducati s tím snížením otáček nepočítali už před začátlém sezóný ?Ty tísla znají všichni.. a moc dobře!
Ta Panigále V4R ma takový mocný spektrum otáček že si myslím že ji to nějak neubere...jen to maximum posunou trochu níže a hotovo
druhá věc je co na to řeknou gumy... a její výdrž

yamaha99 (1121) napsal 17.03.2019 v 11:58

To je velká ostuda, že dojelo jen 13 bajků .. to jsou zase závody sebral bych veškerou elektroniku a povolil fabrikám, aby si dělali co chtěli s otáčkama a omezil max počtem motorů nna sezonu... tím by se to zlevnilo a naplnilo by se pole na 30bajků... Pořád kecaj co cpou do vývoje a pak jim to stejně dorna zatrhne, protože vyhrávaj moc dlouho... At si každá fabrika s ing. poradí po svém, ald tohle je hroznej kocourkov

technasia (2000) napsal 17.03.2019 v 11:54

Křtitel, Zdenyrrr přesně dívaj sa to jsou prdy. kolik to může jet, kolik to může jet?

gorkin (4561) napsal 17.03.2019 v 11:53

Karing-Akro
https://media1.tenor.co/images/5ac8c9e715050ef19d695fd9d0ea5d99/tenor.gif?itemid=3316515

Romanko (1236) napsal 17.03.2019 v 11:42

smiders, máš pravdu. Je to 40.000€. A mýlil jsem se i v údajích o výkonu. Silniční verze má "jen" 214 ks. Závodní (998 ccm) má 221 ks a s koupitelným závodním kitem pak 234 ks. Jak se říká: "Za peníze i v Praze dům", po novu: "Panigale v garáži" .

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 11:40+1

Gorkin - Ono to stačí! WSBK jde i tak do kytek! Nakonec to byl vždy cíl Dorny a daří se jim to! Ono těch 17 startujících a 13 dojetých jezdců, taky o něčem vypovídá!

smiders666 (242) napsal 17.03.2019 v 11:40

ROMANKO: Ano, je to 40.000€

https://motomatters.com/news/2015/12/16/world_superbike_races_split_over_saturda.html

gorkin (4561) napsal 17.03.2019 v 11:34

KARING (150) napsal Dnes v 11:20

Dobře Gorkine, přitvrdím ! Ducati jsou podvodníci a Bautista vyhrává jen podvodem ! Stačí?
******************
u toho mě bere zýváni...
něco lepšího tam nemáš ?

Ejoo (-72) napsal 17.03.2019 v 11:34+1

Mne je jedno kto vyhrá závody hlavne nech tam není ten falošný Rea ktorý sa hral na kráľa a akože to mal ťažké vyhrávať ?? tomu môže uveriť iba zarity ninjista ale ostatní nezaujati ľudia museli po tie roky vidieť že Kawasaki bola niekde inde oproti ostatným strojom .aj keď davies robil čo sa dalo jednoducho to nešlo ..a teraz sa niečo podobné deje u Ducati a už ich nazývate podvodníkmi ? smiešne..ja si pamätám keď Rea jazdil na Honda ten Kate a výsledky neboli len zriedka tak si môže každý urobiť svoj obraz...jedno je isté v obidvoch prípadoch - nestačí len jazdec ale aj motorka musí byť a tovarenska podpora! Hotovo

miramara (1572) napsal 17.03.2019 v 11:32

Se ani nedivím že Abaja senior tyto ,,závody" v Brně nechce...
Supersporty ještě ujdou...
Návštěva v Thajsku údajně 60 tis. za víkend...nevím jak to počítají, ale zaplněná byla jen tribuna u startu, jinak pusto prázdno.
Za mě to byl na dlouhou dobu poslední závod WSBK co jsem viděl, jak říká Rado, jsou jiné aktivity než čučet na tuto parodii

smiders666 (242) napsal 17.03.2019 v 11:31

ROMANKO: Není to náhodou 40.000€?

kawafil (1123) napsal 17.03.2019 v 11:27

No teď přijdou technictejsi tratě, aragon má sice dlouhou rovinu ale jen jednu ale assen nic, takže jestli se ani tam nebude nic měnit tak už nikdy, ještě že jsou ty motogp teď zajímavý

Romanko (1236) napsal 17.03.2019 v 11:24

Co se parametrů Dukny týče, asi je nejlepší tenhle článek. Pro ty, co neumí německy to překladač přijatelně zvládne. Data a čísla snad přeloží správně .
//www.speedweek.com/katalog/news/135317/Ducati-Panigale-V4-R-Mehr-Power-als-der-Weltmeister.html
Ale ve zkratce, silniční verze (1103ccm) má 221 ks a závodní (998 ccm) 234 ks. Obě koupitelné, přičemž závodní nesmí stát více než 50.000,-€. To je též předpis. Ale myslet si o tom můžeme své. Změny v otáčkách přijdou až po Aragonu, t. j. 3. závodním víkendu.

zdenyrr (781) napsal 17.03.2019 v 11:20

křtitel (-187) napsal Dnes v 10:37
To jsou prdy, kolik to může jet kolik to může jet?

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 11:20

Dobře Gorkine, přitvrdím ! Ducati jsou podvodníci a Bautista vyhrává jen podvodem ! Stačí?

kawafil (1123) napsal 17.03.2019 v 11:15

Mates... To je jen levná úprava kompresorem za účelem mít nejrychlejší sériovou motorku s 400kmh,ale závodit by se s ní nedalo

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 11:13-1+1

ZZZMRZLINAR - Zase jeden který blekotá něco o jezdcích, Jsi slepý, že jsi neviděl, že Bautista na každé rovině ujel všem o 30 metrů ? Ani by si proti Reovi na stejné motorce neškrtnul!

Skrunch (1455) napsal 17.03.2019 v 11:09

to ThomasHewitt: jasný, já neřikám, Bautista je dobrý jezdec (už jsem to tu psal včera), ostatně to bylo vidět v GP. To je bez debat . Prostě přišel někdo na dobrým stroju a nahradil na stupni vítěze Reu, nic víc, nic míň.
Já fandím závodům a jsem zvědavý na ostatní okruhy, jak se to bude vyvíjet . A v poháru konstruktérů je potřeba obou jezdců (viz Yamaha), aby se umísťovali na předních pozicích . Takže i v GP to bude zajímavá bitva.

Matess18 (93) napsal 17.03.2019 v 11:09

kawafile, ohledně těch speciálů, tak si nějak zapomněl na H2Rko z krámu za 1.5milionu s přeplňovaným motorem a 320.koníky.

Jinak Alvaro oproti loňským závodům o cca. 18sekund rychlejší tzn. skoro 1sek. na kolo.

gorkin (4561) napsal 17.03.2019 v 11:06+1

Karingu-Akro
jsi opravdu zvláštní to tvor
Bavím se nad tim tvým Kňouráním
ale trochu přidej...už je to od tebe tak trochu mdlé

zzzmrzlinar (472) napsal 17.03.2019 v 11:05-1+2

je to jednoduchy, je to O JEZDCICH a rozhodne ne o strojich (to je dobre) Rea byl roky siroko daleko nejlepsi superbiker, ted ma konecne sakramentskou konkurenci. Kdyz budete chtit spekulovat o nej stroji tak je to Yamaha, bo po dvou dominantnich jezdcich je vetsinou od tretiho mista pet Yamah

ThomasHewitt (244) napsal 17.03.2019 v 11:05

Skrunch: jo jo,ale Alvaro si narozdíl od Rei v motoGP něco odkroužil a neztratil se ani na netovární mašině! Rea bude celou kariéru smrdět ve WSBK...

Double neudělají, v motoGP je Honda konzistentnější motorka než Ducati.

kawafil (1123) napsal 17.03.2019 v 11:04

Thomas... S tím že je Rea divnej tipek souhlasím, tam byl Sykes sympaťák a že ho vystipal z týmu mu neodpustím, ale Alvaro taky není moc charismatický, aspoň že sundal ten hitlerovskej knirek

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 11:03-2

Thackwell - Problém je, že Rea vyhrával tím, že prostě uměl a už loni měl motorku, která točila ze všech nejmíň.. Bautista vyhrává jen díky motorce, se stejně výkonnou by si proti Reovi ani neškrtnul! Změnu to chce, ale ne tím, že Bautistovi se dá stroj o 15% výkonnější než má Rea!




TOPlist