WSBK Thajsko – Drtivý nástup Bautisty, Španěl zatím neprohrál

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IIIpivo (7) napsal 17.03.2019 v 22:16+1

Kluci je to přece závod produkčních motocyklů. No tak holt závodí, tk jak je továrny vyrábí pro lidi. Není to závod o nejlepšího jezdce (zo může být třeb moto2 když maj stejný motory) Což teda Bautista je, když se podívám, kde jsou ostatní Ducati. Těším se až si jednou Ducatku koupím a doufám, že do tý doby ji naučí i zatáčet. Ale nevím k čemu by ten serál byl kdyby museli omezovat nejlepší mašiny, když to ty fabriky uměj vyrobit líp a prodat. Mezi náma kawu přímo z regálu by na okruh nechtěl snad nikdo, ta se ve verzi wsbk liší skoro vším

maverick25 (52) napsal 17.03.2019 v 22:11

Zbývá ještě TT .

brzdimíň (159) napsal 17.03.2019 v 22:05

karing: Tolikrát jsi označil Alvára za podvodníka, že kdyby tě dal k soudu pro křivé nařčení, určitě by uspěl.
A podle čínského horoskopu nejsi náhodou ovce...?

carloscarlosmolina (277) napsal 17.03.2019 v 21:50+1

Podvody neřešte, podvádí se snad v každém existujícím motorsportu, nikde to není čestný kde se točí už nějaké peníze.Závody už jsou jen byznys nic jiného.To samé sport obecně.Dokud na to ale budou lidi čumět, tak to pojede dál, až přestanou, tak to skončí a můžou nadávat třeba na počasí.

carloscarlosmolina (277) napsal 17.03.2019 v 21:46

No řekl bych že si Rea stěžovat nemůže, co by měl pak říkat Melandri a jezdci na netovárních motorkách ? Do příchodu Bautisty měl on jasnou výhodu v technice, mnohem větší než kdokoli v motoGP za posledních 10 let.proč by chodil do motoGP ? Byl by blázen, např.. v Hondě vedle Marqueze ? ten by ho rozcupoval.
A to už i Kawa dostala omezení, jinak před pár lety to byli vlastně stroje motoGP, proč dnes nadávat Bautistovi a Ducati když před časem to bylo s Reou úplně to samý, navíc za ním většinou dojížděla druhá Kawa, tady se další Ducati plácají kdesi vzadu.
Jako neříkám že by to nechtělo ty otáčky snížit, ale Rea potřeboval už trochu srazit hřebínek

motoGP1 (39) napsal 17.03.2019 v 21:40

pamatuju že Troy dostal za odměnu startovat v posledním závodě sezony 2006 na Ducati a vyhrál a to už měl nějaký věk , předtím tedy u Ducati normálně byl jako tovární jezdec, ale to byl asi nejlepší záskok který jsem viděl já i když to nebyl záskok, ale závod za odměnu, ale i tak dobrý

1100Virago (3089) napsal 17.03.2019 v 21:35

ThomasHewitt 21:15: Souhlas s tím, že by Rea v MotoGP nedominoval. Ale ve 25 letech jezdil ve WSBK na nekonkurenceschopné Hondě, kvůli které neměl příležitost vyniknout. Ale i tak dokázal pár závodů vyhrát a právě proto dostal u Repsolu šanci jako záskok a rozhodně ji nepromarnil. Není jednoduché přeskočit z SBK motorky na MotoGP a být hned rychlý, opačně je to o dost snazší.
Který byl ten lepší záskok a debut?

motoGP1 (39) napsal 17.03.2019 v 21:25

Rea je dobrý, ale Bautista lepší, ještě že tu Alváro debutoval, jinak Rea pokračoval ve vítězné vlně která loni začala, na to se už taky nedalo koukat.

Guzo (221) napsal 17.03.2019 v 21:22

Thomas,Reovi asi krivdíš. Aj na najlepší bajk sa treba adaptovať,česť výnimkám.

Guzo (221) napsal 17.03.2019 v 21:19

Tak Bautista ukazoval vždy nádejný potenciál,ale dosť padal. Možno keby sa v pravý čas dostal k špičkovej mašine... Ten posledný závod v MGP .

ThomasHewitt (244) napsal 17.03.2019 v 21:15+1

Rea by se v motoGP neztratil, ale nikdy tak nedominoval jako tady kde měl monopol s Kawasaki a to mu vyhovovalo víc, v motoGP by se dalo považovat za úspěch když by na továrně vůbec vyhrál závod, tady vyhrával jeden závod za druhým což by tam nepřipadalo v úvahu, to že nedostal od nikoho už tenkrát kdy mu bylo nějakých 25 let nabídku ukazuje že až takový zázrak to taky nebyl.Nakonec v obou závodech na Repsolce která byla v sezoně 2012 nejlepší mašinou v poli dostal bezmála půl minuty...to už jsem viděl lepší záskok a debut...

Rado_ (567) napsal 17.03.2019 v 21:14

KARING - takže Davies je lúzr co neumí jezdit? Když má i on tento "podvodný" bajk, tak asi ano...

MXer (140) napsal 17.03.2019 v 21:13

KARINGU,Tobě to hodně zkurvilo víkend,viď .Chytněte se s Doderojou za ruce a jděte do slzavého údolí

1100Virago (3089) napsal 17.03.2019 v 21:08+1

ThomasHewitt 20:57: Rea dostal z MotoGP trvalou nabídku jen od satelitů, o což neměl zájem, a teď už je na přestup prostě starý. A svou jezdeckou kvalitu v MotoGP ukázal, když v roce 2012 jel dvakrát na Hondě za zraněného Stonera a dojel hned napoprvé osmý a podruhé dokonce sedmý, hned za Bautistou taky na Hondě a před Rossim. Jezdecky by se v MotoGP určitě neztratil, ale holt mu nebylo přáno.

Ducati budou snižovat otáčky tak dlouho, až se pole vyrovná. Otázka je jen, jak dlouho to potrvá. Dneska už i Chaz naznačil vzestup, akorát to nemohl dotáhnout do konce.

JollyJoker (1016) napsal 17.03.2019 v 21:03

Otáčky se omezily, když na špici pravidelně jezdily s velkým odstupem dvě Kawasaki. To byl markantní rozdíl. Teď jezdí na špici jen jedna Ducati,dominanci této továrny zatím nevidím. Je to prostě skvělá kombinace motorka vs jezdec
Každopádně zatím jsou SBK nuda

SennaAyrton (549) napsal 17.03.2019 v 21:01

Podvodník není, pouze dělá svoji práci a to znamenitě, přeci nebude kvůli Jonathanovi zpomalovat a pouštět ho před sebe, JR toho vyhrál už moc, loni snad od půlky sezony vyhrával jen JR, to se už nedalo.Myslím navíc že u Ducati jim ty otáčky ještě sníží, tohle jsou takové zkušební závody.

ThomasHewitt (244) napsal 17.03.2019 v 20:57-1

A vo tom to je, ve WSBK Rea vyhrál co se dalo, měla mu nějaká továrna smlouvu dávno nabídnout, patrně tu zájem nebyl, proč taky ? Nebyl by na té továrně sám a jezdecká kvalita tam je úplně někde jinde jak dnes ukazuje Bautista.

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 20:55-1

SennaAyrton - Bautista je normální podvodník Naprosto nezaslouženě jen díky bezkonkurenční Ducati vyhrává!

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 20:53

Neslyšel jsem, že by Kawa jezdila MGP: Co by Rea v MGP dělal, sám říkal, že by tam šel jedině na tovární motorku, protože na satelitu by jezdil někde v polovině pole!

SennaAyrton (549) napsal 17.03.2019 v 20:53

Konečně zadostiučinění pro Bautistu, dokáže výhod které Ducati nabízí bezezbytku využít a zaslouženě tak vyhrává ! Jak kolegové v závodech ukazují, každý to nedokáže.

ThomasHewitt (244) napsal 17.03.2019 v 20:49

Pokud by byl Rea takový megatalent na dvou kolech, nebyl byl pořád zalezlý v téhle soutěži kde měl bezkonkurenční Kawasaki , ale už by dávno jezdil továrnu v motoGP.

standavfr (96) napsal 17.03.2019 v 20:49

Mno,koukat se na to moc nedá.

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 20:49

ThomasHewith - Neboj, Podvodník Bautista s podvodnickou Ducati letos vyhraje 30 a možná i víc závodů! A minimálně tolik orgasmů tě letos při závodech čeká! Bautista by si normálně proti Reovi jezdecky ani neškrtnul!

ThomasHewitt (244) napsal 17.03.2019 v 20:48

" Bautista není jezdecky lepší než Rea a to ani náhodou! Na stejně výkonné motorce by od Rey dostal kotel!

jak kdyby to napsal 15 letej fakan chtěl bych Reu vidět na té Ducati...jezdil by 8 místa stejně jako Bautistovo kolegové a zase by tu byla výmluva že si teprve musí zvyknout...

Halt sešla se špičková technika a střelec z motoGP který je na vrcholu, Rea se tak vrátil zpět do reality

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 20:46

Guzo - Bautista není jezdecky lepší než Rea a to ani náhodou! Na stejně výkonné motorce by od Rey dostal kotel!

ThomasHewitt (244) napsal 17.03.2019 v 20:44

JJ pořád, má jich teprve 6... další doufám přijdou

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 20:40

Tak co anti-Reovci pořád vás těší vítězství podvodníků Ducati a Bautisty?
Snad vás ty neférové závody vydrží dlouho bavit, nakonec hlavně, že nevyhraje Rea!

pasolini (260) napsal 17.03.2019 v 20:30+4

Já to vidím asi takto:
1. Ducati je jasně někde jinde-ten rozdíl ve výkonnosti je zcela viditelnej
2. Ducati neudělala nic proti pravidlům. Postavila to, co předpisy dovolují
3.Tyto předpisy jsou špatně nastaveny.Co mám na mysli? FIM. SBK mají být závody sériových motorek.
Pokud stačí k homologaci vyrobit pár stovek kusů za nehorázný peníze, tak to podle mě není žádná
sériová výroba. Odtud bych začal...ovšem ted už je pozdě.

ThomasHewitt (244) napsal 17.03.2019 v 20:20

Stejně, dát 40 tisíc éček za prakticky nepoužitelný a jednoúčelový stroj to už chce být opravdu nadšenec, ale tak kdo má zájem proč ne

Maxiobr (267) napsal 17.03.2019 v 20:16

Romanko: Je to tak. Je třeba mít na paměti, že k homologaci pro WSBK závody je třeba vyrobit pouhých 500 kusů daného modelu, přičemž cena každého z nich nesmí přesáhnout 40 tisíc euro (cca 1 milion korun) - což je přesně tolik, kolik stojí Panigale V4R.




TOPlist