Ondřej Ježek skončil v týmu Gundalini Racing

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PRESLY (350) napsal 15.06.2018 v 14:01

…, všechno špatné pro něco dobré.., myslím že Ondra má na víc než jezdit na ocase WSBK, nebylo to žádné terno, je lepší jezdit pravidelně vepředu v nižší soutěži, než se trápit ve "světě", Karel by tam v půlce sezony neměl chodit, myslím že je z Italů v MOTO 3 vyléčenej, ať si to majitel vyžere !!!,,,

JollyJoker (1016) napsal 15.06.2018 v 12:56

Asi nemůžeme čekat, že všichni naši jezdci,Abaja, Ježura,Smržíno,Kornfík budou držet při sobě, ale zdá se mi to dost nešťastné,jet po českém jezdci, kterého očividně štípli o prachy v tomto týmu.

Rosička (982) napsal 15.06.2018 v 12:03

O Kájovi H. už je to všude na zahr. webech, teď na speedweek.com (i komentář J. Smrže)

gorkin (4561) napsal 15.06.2018 v 11:21

//www.bikeracing.cz/moto-racing/road-racing/mistrovstvi-ceske-republiky/kralovstvi-zdedil-druhorozeny-syn-a28993/
Citace z prvního odstavce :
Zbylé finance slouží jako rezerva, která bude jezdcům alokována v průběhu sezóny za dosažené výsledky a reprezentaci Autoklubu ČR na významných sportovních podnicích.
*
Proto jsem psal niže že si myslím že to Karlovi zacvaká Autoklub

Georgio88 (1232) napsal 15.06.2018 v 11:11

Mates už je bafuňář?

gorkin (4561) napsal 15.06.2018 v 10:11

smiders666 (195) napsal Dnes v 10:01

Gorkin: Kdo by měl být nový šéf AČR?
**************************

Ne nový šef celé AČR... tom je Šťovíček
ale divize silničních motociklů (silnice) a tim byl zvolen Matěj Smrž

smiders666 (242) napsal 15.06.2018 v 10:07+1

DOPORUČENÍ: . Nevím, co se tady řeší. Gundalini to nabídnul Smržovi, a ten doporučil Haniku, protože sám nemohl ( BSB ). A přijde mi fajn od Kuby, tak jak ho vnímám i logické a vtřícné, doporučit asi nejrychlejšího Čecha, ať si to zkusí a je vidět ( i Dorna to uvítá ). Je to pecka zkušenost a Karlovi to může jenom pomoci. A kecy o zhoršení reputace a podobně jsou mimo mísu a vzhledem k angažmá, které teď má, mu to může jenom prospět. Navíc Karel určitě nebyl proti.

smiders666 (242) napsal 15.06.2018 v 10:01

Gorkin: Kdo by měl být nový šéf AČR?

IvanDvoutakťák (5129) napsal 15.06.2018 v 09:33+2

TAKY nemůžu pochopit to Smržovo "doporučení" (až se mně příčí v této
situaci napsat Jakubovo doporučení ... ) .
Pan Viktor Nos je asi hodně vstřícný (nakonec Karel je jeho nejrychlejší!),
když nemá námitky proti tomuto (případnému - stále věřím, že k tomu
nedojde! ) HAZARDU s možností Hanikova zranění NA TRATI, KDE NIKDY
NEJEL ... !!! NO a poškození renomé Káji nelze taky podceňovat, když
na Laguna Seca, NA TOM Guandalini-ŠROTU, bude beznadějně poslední !!!
Co by Karlovi tato "účast" mohla přinést, i kdyby začas WSBK jezdil, když
se na této trati třeba ani už jezdit nebude a nebo Dorna do té doby definitivně
zlikviduje WSBK na úroveň jakýchsi SSP300 / SSP600 / STK1000 ... !!! ???

JohnNick (31) napsal 15.06.2018 v 09:25

Jirikh75 - Stocky jsou omezeny věkově. Takže tam už nemuže

Jirikh75 (948) napsal 15.06.2018 v 09:20

Ogg - Sykes bude možná končit a pak... a pak půjde Ondra do SSP nebo do stocků. A ještě bude rád a my všichni fandové s ním

JohnNick (31) napsal 15.06.2018 v 09:05+3

TheLuclys ... Guandalini řekl, že Ondruv příspěvek pokryl 10 % nákladů na sezonu. To je možné, přece jezdec nemůže zaplatit úplně všecko a majitel by z toho pak jen tržil.
Ondra ze smluvené částky uhradil 95%.
Tak jen pro upřesnění.

Rado_ ... Nikde jsem nečetl, že by Ondra brečel. Nevím kde jsi na to přišel? On jen napsal, že dostal vyhazov a že bude požadovat část peněz zpátky.
Nechat si co nejdřív zaplatit celou sezonu a pak hned jezdce vyhodit je klasický podvod, nic víc.

Ano nikdo neočekával, že bude jezdit top 5. Ten kdo do toho vidí trochu víc než jen od počítače, tak ví jak to tam chodí. Nic méně motorka měla dobrý potenciál a pokud by byla spojená s profesionálním týmem, tak by se z ní dalo vytáhnout mnohem víc. Ono to možná vypadá, že závody jsou jenom o jezdci, ale bohužel toto není atletika. Tady bych řekl, že z 50 procent má na výsledku zásluhu tým a technika. V dnešní době je superbike jeden velkej počítač a pokud si nejste schopni zaplatit profesionálního technika, který tomu bude opravdu rozumět, tak jste v prdeli.

Bohužel na výběr kam jít moc není. Obvzláště pro českého jezdce. Kdyby se letos nejelo Brno, kdo ví jak by co bylo. Závody jsou jeden velkej business. Velký týmy berou jezdce, kteří jim dokážou zajistit dobrej marketing.

V roce 2016 nastoupil v Australii Razgatioglu za tým Grillini. Jel na konci startovního pole a do závodu ani nenastoupil. Kdo by v té době řekl, že o dva roky později předjede Reu a dojede na podiu?

Nechápu jak může Smrž doporučit Hanikovi, aby jel v tomto týmu. To mu jde o to, aby se další český jezdec spálil? To chce zvýraznit, že on před 10 lety jezdil s tímto týmem na vrcholu a nikdo jinej to nezvládne? Nechápu
Ted je uplně jiná doba a Guandalini není schopný reagovat na vývoj.

Mann (1532) napsal 15.06.2018 v 09:03

Byť do zákulisí nevidíme /což je možná dobře, poněvadž by se nám z některých "manažerských praktik" zvedal kufr/ myslím si, že se ze strany Gundaliniho hledali jakýkoliv důvod pro vypovězení smlouvy. Je potřeba najít nového jezdce /v tomto případě slouží výraz jezdec jako synonymum pro slovo peníze/ aby se nějak doklepala sezóna bez následků pro event. sezónu příští. Jestli vůbec pro Gundalini Racing ve WSBK nějaká bude Dnešní světové šampionáty jsou jako politika. Kolikrát přemýšlím co může být pro naše jezdce větším uměním, zajištění sponzora - peněz pro tento sport nebo závodění samotné? V každém případě přeju Ondrovi uplatnění v nějakém lepším seskupení než bylo v případě Gundalini Racing.

Johnny83 (228) napsal 15.06.2018 v 08:13+1

těžko říct, zda je to dobrá, nebo špatná zpráva... po bitvě každej generál, ale možná měl ještě chvíli vydržet v SSP, než se za každou cenu hnát do SBK. vim, že několikrát říkal, že mu malý objemy neseděj tak jako ty velký, ale ta motorka aspoň fungovala a mohl s ní bojovat v top10... teď se trochu bojim, abysme příští rok vůbec měli nějaký zástupce v MS silničních motorek

Rado_ (567) napsal 15.06.2018 v 08:10

Jasně, ale horší zvuk než Guantalini nemá snad ani Pedercini. Sorry, ale lítost zde fakt není na místě. To je jako koupit mobil u evidentně podvodného obchodníka jen proto, že je o dvě stovky levnější a pak se divíš že Ti neuznají reklamaci v tom lepším případě, v tom horším Ti vůbec nepošlou co jsi zaplatil.

IvanDvoutakťák (5129) napsal 15.06.2018 v 07:53+1

Lájoš : svatá pravda ...
Zmrzlinář : souhlas, Ondra vždycky pouze konstatoval co se stalo
a svoje vyjádření obvykle uzavíral nadějí, že příště se už bude dařit !!

Ogg (387) napsal 15.06.2018 v 07:44

Tak každý asi ví, že Ondra není ten "zlý" v tomhle případě. Chce závodit, jezdit svět, a někde začít musí. Stačí se podívat na Guintoliho, začal ve Wé eS Bé Ká jezdit v roce 2010 na Suzuki u Batty, pak přešel do Effenbertu, kde dostal výpověď, sehnal si angažmá v Patě Hondě a nakonec získal nejlepší bike po Biaggim a dotáhl to k titulu.
Tak třeba někdo nabídne Ondrovi lepší bike. Inu, Tom Sykes může skončit u Kawasaki (jak jsem četl) a pak...

Rado_ (567) napsal 15.06.2018 v 07:25

Ogg > přesně tohle jsem měl na mysli... Borciani-Gualdalini-České pivo-italská pakáž... Já samozřejmě chápu, že se chtěl OJ představit ve vrcholné sérii produkčních motorek, ale pokud je soudný, muselo mu být jasné že kvalitativně to bude proti jeho stockovéhu týmu sešup o několik pater. Někdy je lepší se držet při zemi. V každém případě věděl do čeho jde a vyplakávat do médií je hodně slabé...

Ogg (387) napsal 15.06.2018 v 07:11

To vyjádření je tady:

L'interruzione dei rapporti tra la Guandalini Racing Team e Ondrej Jezek ha lasciato l'amaro in bocca a tutto il team:"siamo tutti molto rammaricati per quanto accaduto, dichiara Mirco Guandalini, anche e soprattutto per le dichiarazioni fatte da Ondrej all’alba di una decisione presa con difficoltà, ma dovuta."
" Tenendo a parte il discorso che non sono stati raggiunti i risultati stabiliti- continua Mirco Guandalini- nonostante l'aver messo a disposizione del pilota una Yamaha Ufficiale e "assettata" a misura, secondo le sue esigenze, la Guandalini Racing ha siglato un contratto con Ondrej e i contratti vanno rispettati da ambo le parti. Riteniamo, e siamo certi, che questo non sia avvenuto da parte di Ondrej ed è per questo che ci siamo visti costretti ad interrompere il rapporto con lui. Circa i rumors "economici" che sono stati messi in circolazione, volevo ricordare a Ondrej che il suo contributo è stato pari al 10% di quanto necessario per partecipare ad un mondiale SBK fino alla fine. Riteniamo di non aver mancato in nulla verso di lui e, vista la situazione, valuteremo eventuali azioni di rivalsa per il comportamento che Ondrej ha avuto nei confronti di tutto il Team."

A google to přeložil takto:
Přerušení vztahů mezi na závodním týmem a Ondrej Ježek zůstalo hořké v ústech celého týmu :" všichni jsme velmi zklamaní za to, co se stalo, prohlašuje mirco guandalini, také a hlavně za prohlášení od Ondrej za úsvitu z. Rozhodnutí bylo přijato s obtížemi, ale."
" Držet se stranou od projevu, který ještě nebyl dosažen na výsledky-pokračovat mirco guandalini-navzdory tomu, že dal pilotovi k dispozici oficiální yamaha a " ona " k měření, podle svých potřeb, závody podepsaly smlouvu s Ondrej a Smlouvy musí dodržovat obě strany. Věříme, a jsme si jistí, že se to nestalo Ondrej, a proto jsme byli nuceni přerušit vztah s ním. Ohledně těch "levných" Drbů, které byly dej do oběhu, jsem chtěl připomenout Ondrej, že jeho příspěvek byl 10 % toho, co je potřeba k účasti ve světě sbk až do konce. Věříme, že jsme ho vůbec zmeškal a vzhledem k této situaci budeme posuzovat možné akce odvety za chování, které ondrej měl proti celému týmu."

Ogg (387) napsal 15.06.2018 v 07:05

Každopádně je to jako v roce 2012, český jezdec, v italském týmu, po závodě v Brně dostane vyjádření, že v týmu končí. V tomhle má Gorkin pravdu - historie se opakuje.
V roce 2010 jezdil Kuba v týmu u Borcianiho - Guandaliniho, a to byla hrozná motorka, např. v Misanu řekli jezdci aby po dvou kolech zajel do boxu, protože ho nebudou mít na svědomí, měli strach, že se zadře motor.
V te sezoně, než přestoupili na Aprilii, tak ta Ducati furt "vybuchovala" jak ten motor nevydržel, ten motor byl stále za hranici životností...

Ale to každý ví, i když je to už dávná historie.

Rado_ (567) napsal 15.06.2018 v 06:15

No a? Nejen Ježek ale i fandové léta věděli co za chátra ten Guandalini je. Ondro, věděls ham jdeš, tak nebul. mě to teda vůbec nedojímá...

zzzmrzlinar (472) napsal 15.06.2018 v 06:14+1

mě právě vyjádření Ondry vždycky přišla docela jemná, vždycky jen popsal problémy co řešili, kolikrát jsem si říkal jak to dokáže, že neřekne, že ho to na tom šrotu fakt nebaví.

Já samozřejmě netuším, jestli je Ondra tak dobrej jako Rea, a spíš si myslím, že ne, ale to, že na stocku dosahoval lepší časy o něčem svědčí

Kivis (35) napsal 15.06.2018 v 05:47+1

Dovolil jsem si při této příležitosti trochu lidové tvorby.

Marex (2592) napsal 14.06.2018 v 23:41+1

The Luclys> Ja si to prelozil jinak. Guandalini rekl, ze na sezonu byla uhrazena castka, rovnajici se 10 procentum toho, co je treba na sezonu MS. Nikoliv, ze dostali 10 procent smluvene castky. Ja osobne tvrdim, ze ten tym slibil Ondrovi sezonu v MS a ted hleda nove penize a zastupny duvod, jak vycouvat,aby mohli tahat dalsi penize z dalsich jezdcu a dal za to odvadet nulovy vykon/ naprosto neseriozni pristup. Nemaji tam co delat.

Kamikadze-Ace (3577) napsal 14.06.2018 v 22:47

Žvatlalíni racing
Zlodějíni racing
Šrotolíni racing
KurvaŠrotolíni racing
Mechánikoslevorukokundalíni racing
HOKR fodfuck Racing (HOKR - hovado k ruce )

si nemůžu pomoci ...

dracan (138) napsal 14.06.2018 v 22:42

Pojede britský šampionát. Na aprilii

Kamikadze-Ace (3577) napsal 14.06.2018 v 22:35

gorkin> souhlas bude vytaženo na světlo světa všechno, včetně posledního spreje na řetěz co se spotřeboval a i pružina prasklého svodu výfuku ...

gorkin (4561) napsal 14.06.2018 v 22:12+1

ta špína teprve bude dostávat na obrátkách... jako u rozvodu...
myslím že se ještě dozvíme zajímavé věci

martin1 (658) napsal 14.06.2018 v 22:12

ta účelovost teče po celé dráze...šrot, že by hobík to hodil do křoví, v superpoli ujede jen 2 kola. protože bambusová elektrika ve zkratu, výfuky, motory, trakce no shit, že to nevymyslíš a oni, prý se Ondra špatně vyjadřoval na adresu týmu, křiváci podvodnický

TheLuclys (212) napsal 14.06.2018 v 22:03

Podle pana Guandaliniho bylo uhrazeno 10% z nákladů na sezónu od Ondry, ne jak on říkal něco přes 90. Navíc prý byla velmi napjatá atmosféra v týmu a neustálé nevhodné vyjadřování Ondry na adresu týmu.

Zdroj: Guandalini racing - FB




TOPlist