Pro Zarca je prozatím číslem jedna prototyp M1 2016

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rosička (982) napsal 02.02.2018 v 15:24+1

Dnes vyšla tisková správa, že KTM by o Zarca stála ale "pozor" i s Poncharelem. Kromě toho nabízí hodně za MM.

Ještě pozn. k MV, ten si loni (stejně tak Pedrosa) nejvíc stěžoval na nové specifikace Michelin, protože jim pokaždé nešla správně nastavit motorka.

Marťan81 (140) napsal 02.02.2018 v 15:06+1

Capan: jestli opravdu pekli gumy ze soboty na neděli pouze Rossimu, tak ta výhoda, ve světě, kde rozdíl mezi vítězem a prvním poraženým po 110 km závodu je pár tisícin vteřiny je nepopiratelná.

Mě jen fascinuje jedna věc: ta konspirační teorie o pečených gumách se tu objevuje dobrých 5-6 let a Valeho fanoušci vždy řádili jak čertíci v krabičce a volali po jediném důkazu. Googloval jsem cca 1 minutu, článek o tom jsem sem vložil - a ticho po pěšině

Capan (190) napsal 02.02.2018 v 14:16

Marťan,údajne Michelin dokázal každému jazdcovi upiecť gumu na mieru.Ale nie zo soboty na nedeľu. To robili len pre Rossiho a ešte asi niekoho z Hondy. Netreba samozrejme zdôrazňovať,akú výhodu v tom títo jazdci mali.
A chudák Zarco . Zmýlil sa v hodnotení M1 a už je žltými nenávidený. Navyše je mu vzorom Lorenzo a to ho dostalo na žltú"čiernu listinu". A spomínate si ešte,ako Rossi v Ducati po niektorych zmenach na motorke vyhlasoval,že sa to zlepšilo? A keď potom zajazdil tužku ,tak hovoril pravý opak.

Rosička (982) napsal 02.02.2018 v 11:48

jan26: Poncharelovo kandidáti místo JF: Hernandez, Syahrin, Cameron Beaubier (26let USA) a vehementně se uchází Aegeter.
(ještě tak připouštím Hernandeze, když ne náš Hanika, ale ostatní mu tam moc slávy neudělají)

Marťan81 (140) napsal 02.02.2018 v 09:27

deluxa: souhlasím s tebou v tom, že pokud to soukolí nefunguje jako celek, tak konkurenci nikdy nedoženeš.

Rozhodně ale nesouhlasím s tím, že to jezdec neovlivňuje. Jezdec je právě ten první, kdo dává konstruktérům zpětnou vazbu a je to ten, který musí ukázat na slabá místa motocyklu, aby inženýři věděli, na co se zaměřit.

Pochybuji, že Ducati neposlouchá JL, Honda MM atd.

Důležitost jezdce ve vývoji motorky jasně dokazuje přístup Ducati, KTM, Hondy a Suzuki - mají testovací jezdce rychlostí na úrovni stálých závodníků (Pirro, Stoner, Kallio, Bradl, Guintoli) zatímco Yamaha má Nakasugu, který je o 2 sekundy na kolo pomalejší a to bohužel nestačí (slova VR46)

deluxa (347) napsal 02.02.2018 v 08:50

to Marťan81: povedal by som ze za to moze v prvom rade fabricky konstrukcny tym nie jazdec. Jazdec a jeho tym mozu poskytnut nejake rady. data, informacie z preteku a smer vyvoja, je na konstrukteroch ako to dokazu premietnut do uprav a inovacii. To je naivna predstava ze jazdec si sam urci co a kde sa bude upravovat ako sa mu paci. Tak to fungovalo niekde v Amerike v 40. rokoch. :D Podla mna ani sam jazdec a tym za nim nema tusenie o tom na co vsetko ma konkretna zmena vplyv. Prave preto tie nove modely testuju, prave preto je pred fabrickym jazdcom testovaci jazdec. Mozes mat cloveka ktory dava najlepsiu spatnu odozvu na svete, dokonalych mechanikov, informacie ale nic to neznamena bez ludi ktori by to dokazali navrhnut/postavit a bez perfektnej komunikacie v tom dlhom retazci.

1100Virago (3089) napsal 02.02.2018 v 08:38

Marťan81: Hezké Rossi tam prakticky přiznává, že jakmile přestal Michelin dodávat "midnight specials", ztratil výhodu kterou dříve měl. A že jezdci na Bridgestonech teď mají "výhodu" v tom, že tyhle speciály nikdy nepoužívali a jsou na takovou situaci tím pádem zvyklí

Marťan81 (140) napsal 02.02.2018 v 08:20+2

https://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2007/august/aug1407motogprossibemoansmichelintactics-/

omg (1445) napsal 02.02.2018 v 07:44+1

Johann Zarco 15.11.2017 “Na verzi 2016 jsme byli na limitu, verze 2017 je mnohem dále, je v ní více potenciálu a více si s ní můžu hrát, cítím se bezpečněji, jsem na ní méně unavený než na té letošní a to je moc důležité, protože hodně cestujeme a je obtížné si energii uchovat… “ nebo “Podle mě není špatná přilnavost zadního kola problémem rámu, ale nastavením motocyklu, až najdeme správné vyvážení, bude tento motocykl tak moc konkurenceschopný…” Podle Zarca prý verze M1 2017 dělá všechno o něco lépe, než verze 2016. Lépe zatáčí, cítí se na ní sebevědoměji a obecně motorka dělá přesně to, o co by továrnu požádal, kdyby mohl. PROČ nechce 2017?
Jinak je Zarco moc dobrý jezdec, ale chtěl bych ho vidět odjet sezónu na modelu 17, jak by si poradil. Mluvit umí hezky

yamaha99 (1121) napsal 01.02.2018 v 22:53

Tak jsem si přečetl všechny komenty a vopraudu že tady každej přeje Jorgemu titul ... To se možná pekly, ale né ze soboty na neděli nebo že by u někoho v Žebětíně v garáži???

technasia (2000) napsal 01.02.2018 v 22:32-1

Tady je zase "odborníků" co vidí Chorcheho mistrem a jezdce na Yamahách až ve druhý desítce díky Rossimu kterej dokurwil vývoj M1 .jo a gumy se pekli už kdysi pro W.Raineyho

jan26 (3948) napsal 01.02.2018 v 21:49

Tak přece jenom to bude jezdec z moto2 místo JF94

yamaha99 (1121) napsal 01.02.2018 v 21:47

Bob99 (11) napsal Dnes v 18:27
Chtělo by to neplést si 4 válec se 4 taktem Vale v Královské kategorii nikdy na dvouválci nejel... Když už píšeš v éře čtyřválců...

Marťan81 (140) napsal 01.02.2018 v 21:41

... tak jsem googloval a našel jsem článek na motorcyclenews.com z roku 2007 kde se pise : Rossi se domnívá, že nove pravidlo pro dodavatele gum, ktere zakazuje vozit na den závodu speciální gumy na zaklade dat ze soboty stavi jezdce Michelinu do nevýhody oproti jezdcům na Bridgestonech. Pisou tam ale, že Michelin tyto speciální gumy dodával svým jezdcům včetně Valeho ne tedy pouze jemu...

(zítra sem hodim odkaz, z mobilu to neumím ☺)

Otázka je, zda Michelin dělal ty speciální gumy na míru všem podle individuálních požadavků, nebo udělal ideální kompromis na zaklade dat od všech nebo jestli udělal gumu na zaklade dat od Rosiho a dal je všem. ...

Marťan81 (140) napsal 01.02.2018 v 21:23+1

Ohledně těch pecenych gum se musím Sleepera zastat. Michelin skutecne na evropske závody dodával Valemu gumy na závod dle dat ze soboty. Nebylo to zadne top secret tajemství, ale Michelin se tim přímo chlubil, jací jsou to odborníci. .., jestli si dobře vzpomínám psali o tom v Motohousu.

Žádný důkaz pro to nemám, jen si to pamatuji...

Bob99 (72) napsal 01.02.2018 v 20:40

SLEEPER : a ty máš nějaký podložený informace o tom že mišelín pekl gumy Doktorovi na míru? ;) tak nějak si o tvém příspěvku myslím, jako o všech podobného tipu, které tady uz jsou na motorkářich že to jsou pouhé domněnky... a titul na podnose? Jezdci jako Biaggi, Barros, Hayden, Bayliss a další, to snad nejsou pááni závodníci? Tím pádem mě nějak uniká pointa toho že měl titul na zlatém podnose.. ;)

neznamyScooterD (1119) napsal 01.02.2018 v 20:07

Sleeper> MV 8/2017 "I don’t want to change chassis" chassis change někdy 6/2017?

pedro37 (70) napsal 01.02.2018 v 20:04+1

Jj, tomu se říká antirossi objektivita.. když se motorka povede, tak je to zásluha vývojovýho týmu a Rossi na to nemá vliv, protože je jenom jezdec a on přece nesedí u rýsovacího prkna.. no a když se motorka nepovede, tak je to přece tim, že jí zk...l Rossi

Rosička (982) napsal 01.02.2018 v 19:53

Je to marný, je to marný, je to marný

SLEEPER (1001) napsal 01.02.2018 v 19:44-1+1

Bobe99, to byla doba, kdy mel Vale tituly na podnose. Konkretne na yamaze to byly mišlény na miru, ale jisty zasluhy ma, to urcite ano.

e: Jen pro pripomenuti. Z uvody sezony mel Maverick naslapnuto k titulu, nez se na Rossiho doporuceni provedly zmeny na ramu a evidentne jsou stale ve slepe ulicce.

Kvuli Maverickovi preju yamaze, aby jejich vyvoj nasel spravnou cestu. On si kvalitni naradi rozhodne zaslouzi.

doderoja (-37) napsal 01.02.2018 v 19:27

Todik odpoviem ti ten pan sa vola Jeremy Burgess

doderoja (-37) napsal 01.02.2018 v 19:22+1

Tak Zarco jazdi motorku po Jorgem preco nie po zltom mega vyvojarovi to vie asi kazdy Ducati a teraz Yamaha

neznamyScooterD (1119) napsal 01.02.2018 v 19:09

tak hlavně v posezonich testech 2016 Vale řekl že motor je na pikaču, rám je na pikaču nooo a koho v Yamaze asi poslechli, který dvě naděje z nichž jedna ještě nedávno tvrdila jak nemá 2017kovej bajk žádný negativa aby za tejden řekla, že pojede radši 16ku Sleepera nechte, rozumí tomu...

Jirikh75 (953) napsal 01.02.2018 v 19:07+1

Rossi si na model 17 stěžoval od prvního testu. Ale Viñalesovi to na ní z nějakého důvodu šlo, takže do toho Yamaha šla. Bohužel po začátku sezóny se ukázalo, že měl Rossi pravdu. Takže asi tak Sleepere .

Korbik (91) napsal 01.02.2018 v 18:43

SLEEPER: To mě zajímá. Nikde jsem se nedočetl kdo měl jaký vliv na vývoj M1 2017, řekni mě jak to bylo když to víš tak přesně. Dík.

Todik (2) napsal 01.02.2018 v 18:34+4

To je super jak každý zapomíná,nebo možná nepamatuje jak Max Biaggi v roce 2003 řekl že Yamaha je motorka na který se titul nedá zajed!!! V roce 2004 na ni Vale zajel titul a Biaggi pomalu uhasínal. A Rossimu bude letos 39let a stálé jezdí v motogp.

Bob99 (72) napsal 01.02.2018 v 18:27+4

SLEEPER : kde byla yamaha než na ni Vale sednul v éře čtyřválců? Myslím že spolu s lidmaa okolo sebe ji dostal tam kde byla, potažmo je dneska. Lorenzo v tom pokračoval a bezpochyby dával výbornou zpětnou vazbu v tom kam to ještě posunout, proto si myslím že byla i taková rivalita mezi něma. Ale hanit Valeho že je špatný vývojář je mimo mísu. Jak je možný že od roku 2004 do roku 2009 na YAMAZE vyhrál 4krát titul, když je tak špatný vývojář?

SLEEPER (1001) napsal 01.02.2018 v 17:52-4

Ja yamaze vzdycky fandil (leta jsem jezdil na r1) a opravdu mi vadi, co z ni Vale udelal.

Marťan81 (140) napsal 01.02.2018 v 17:23+2

No, jak píše Makyno695 - počkal bych na prvních pár závodů...

Každopádně se M1 r.17 asi fakt nepovedla - jestli za to může Rossi, tak moc do toho nikdo z nás nevidí. Nicméně pokud si odmyslím záměrně popichující styl Sleeperova příspěvku - tak co píše, má vzhledem k tomu, co vidíme, svou logiku.

A i kdyby byl Rossi ten nejhorší vývojář na světě - tak těch 9 titulů mu nikdo nevezme...

makyno695 (61) napsal 01.02.2018 v 16:49+2

sleeper: pockaj na sezonnu ty vyvojar...aktualne vysledky su len testy...




TOPlist