Milwaukee BMW po testech v Austrálii
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Milwaukee BMW | Foto: Milwaukee BMW | Zveřejněno: 24.2.2016 | Zobrazeno: 9 629x
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Milwaukee BMW | Foto: Milwaukee BMW | Zveřejněno: 24.2.2016 | Zobrazeno: 9 629x
uvidíme po pár závodech. kritizoval bych až v evropě
pády byly asi u obou stejné - bylo to přes hranu... uvidíme v sobotu nad ránem
navíc je tady dost velká šance že se wsbk vrátí do Brna.
U některých zdejších komentářů je to taková česká klasika . Nejlepší by bylo poslat do Austrálie pár zde diskutujících vyvolených borců Vzhledem k hlubokým znalostem problematiky mají jasno už od loňského podzimu a nepotřebovali by ani mechoše. Neztráceli by čas adaptací, odkroužili několik kol, posléze si sami udělali setup biku a celý jejich víkend by se vlastně odehrával v režimu Veni - Vidi - Vici V nejhorším případě by to byla tutová bedna, ale pouze na hubě a v hospodě u piva Cha, to se mi ulevilo
Stejný maj od továrny, ale mam pocit, ze Althea o rok novější. Ale upravy na nich včetně spedl dilu každej tým sám, bylo to tu i,nekde okrajove zmíněný v článku...nebo u konkurence?
Materiálově by ty motorky měly být stejné jako Althea, to je potvrzeno už z min. TZ.
Karel si s sebou přinesl tři české mechaniky pravděpodobně z dob MOTO GP.
Zatím bych Karla rozhodně nekritizoval, rozhodující je tak trošku kvalifikace ale hlavně závody. Za první místa v testech a ve FP titul nezískáte
Čísla hovoří jasně, lepší je ten, kdo má nejvíc bodů. Tečka. Loni Karel získal 0, letos má velkou šanci si polepšit.
Maj různý upravy na BMW, nejsou to stejný mašiny, a Althea je rozhodně zkušenější...
otázka je co má Karel za lidi kolem sebe. Věřím, že Brooks má kolem sebe top mechoše z BSB, Co má Karel to je velká otázka ??? a mechanici vidí speciál BMW také poprvé
a to som sa tešil že tento rok nebudem čítať ako český jazdec dostáva horší materiál z pod ponka ako ostatní jazdci či tímový kolega...
Vidím to na né TOP8 ale s jedničkou předtím
Niektorý jazdci si dokážu vo štvrtok zlomiť kľúčnu kosť, nechať si ju vystužiť šróbami a v deň závodu skončiť piaty. Karel padne, nezraní sa a druhý deň sa nevie dostať do tempa. To je asi ten rozdiel medzi majstrom sveta a rádovým jazdcom ktorý má na závodenie v MS peniaze, výkonnosť však nie.
Už nech je piatok
Doufejme, že to nejsou jen výmluvy. Kdyby pro začátek zajel aspoň na body.
Tak určitě
Nechci nikoho obhajovat, ale pokud má v pondělí těžký pád, potřebuje se v úterý dostat do tempa, chytit správný rytmus a to se mu s častým zastavením tréningu díky červeným vlajkám nedaří.Na tento problém si ovšem nestěžuje sám ale upozornují na to i jezdci teamu Kawasaki Racing Tom Sykes a Jonathan Rea.Těch ošklivých pádů bylo hodně a někteří určitě nezasáhnou do závodů.
Inu, dělostřelecká příprava popíračů už byla zahájena dávno a to památnou větou, že BMW "to nědělá srdcem" , a tímto směrem se bude dále ubírat jejich rétorika, aneb co všechno je špatně, jen Lanýž je bůh.
Tedy jenom ke článku, pobavila mě věta, že OBA jezdci musí teprve získat zkušenosti. Já bych ale řekl, že Brookes, který je v průměru rychlejší na jedno kolo o celou sekundu, se asi nedá srovnávat s lemplem Kadlem, že redakce?
Co já vím, tak se někde psalo, že budou mít stejný materiál jako Althea, že? Tak doufam, že budou brzo na úrovni Torrese, kterej to docela zandal :)
Á , "kritikové" už opět nastupují s výhovorkami / výmluvami ...
Vyhovárať sa na časté prerušenie červenými vlajkami?
Jazdec s jeho skúsenosťami mal poraziť väčšinu jazdcov na BMW