VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Medvědis (5) napsal 12.09.2012 v 13:16-1

Ale když chtějí v serii vyrábět motocykl pro WSBK Tak asi už tu serii budu vyrábět tak aby tam ten motocykl mohl závodit, nee?

martasjRSV (509) napsal 12.09.2012 v 13:12-2+6

Duc je sice lepší v ovladatelnosti a zatáčkách, ale rozhodně zase né o tolik, aby tam dohnala ty tři pozice, který jezdci na Ducati vždycky ztratí na rovinkách.
A když je řeč o té Panigale, tak Ducati měla vždycky revoluční a inovativní motorky, které byly uplně odlišné než cokoli jinýho. A v tomhle duchu si myslím, že to Panigale splňuje do puntíku. Takže za mě je to plnohodnotná Ducati.

4468 (-37) napsal 12.09.2012 v 13:12-20+3

..Ducati je ostuda celého motocyklového průmyslu...co taky chtít od smradlavých,cigošských talošů...

Kubát (1404) napsal 12.09.2012 v 13:09

rado: ale tady takové pravidlo funguje - v seriálu jménem motogp. wsbk prostě vychází ze série, tak je potřeba najít kompromis
jinak tu větu že všichni by měli dělat dvouvály jsem myslel ironicky v narážce na příspěvěk honza108

Medvědis (5) napsal 12.09.2012 v 13:08-1+4

Proč někoho k něčemu nutit. Dát hranici max. objemu a jakou technologii a uspořádáním motoru toho dosáhnou je už věc výrobce. Děláš dvouválce a oni nemají potřebný výkon při 1000ccm? ale to je chyba výrobce že se ubírá tímto směrem,nepřidával bych žádných 200ccm.

Rado_ (567) napsal 12.09.2012 v 13:06+2

Kubát...já to vidím jinak... v pravidlech bych dal omezení objemu a hmotnosti, což by byl cíl a pro všechny stejný. A to, kolik válců je jen prostředek a byl by to každého boj. Ducati se svým prostředkem k cíli nedostalo, tak chce změnit pro sebe podmínky, defakto cíl ve své dráze přiblížit... Připadá Ti to fér?

Rado_ (567) napsal 12.09.2012 v 13:01+2

Navíc dvouvály mají mnohem vyšší krouťák a díky úzké stavbě mnohem lepší manévrovatelnost v zatáčkách plus samozřejmě o pětinu vyšší objem... že ale Ducati vytrhnne z kontextu jen to, co se jim hodí...

Kubát (1404) napsal 12.09.2012 v 12:58

takže z toho plyne automaticky, že se musí ti slabší přizpůsobit na wsbk je právě pěkná ta rozmanitost ještě by to chtělo nějaký tříválec

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.09.2012 v 12:57+3

Kubat: to neni nekoho nutit delat ctyrval, ale pokud maji vyssi objem, tak musi mit vyssi vahu (i kdyz se to tezko pocita), a nemuzou kafrat, kdyz uz maj vyhodu vyssiho objemu. takze jit do ctyrvalu by je nutilo pouze to, kdyby byla jednotna vaha i objem, jelikoz by s V2 se stejnym objemem byli v ...

honza108 (319) napsal 12.09.2012 v 12:56

Kubát: všichni mají čtyřválce a ustupuje se nebo naopak jen ducati..

Rado_ (567) napsal 12.09.2012 v 12:55+1

poměr 4:2 válců je daný, většina má 4 válce... Dva krom Duc nikdo...

Rado_ (567) napsal 12.09.2012 v 12:54

Kubát... OK, opět je to o tom, když se řekne A, musí se říct i B... když teda inovujou a mají modernější stroj, tak nemusí chtít úlevy, hm?

Kubát (1404) napsal 12.09.2012 v 12:53+3

honza: a co kdyby začli nutit ostatní dělat dvouvály místo čtyřválů?

Kubát (1404) napsal 12.09.2012 v 12:52-1+1

rado: z toho co tu bylo napsáno si právě nemyslím, že těchto 6 kg je dorovnání. když lino kolem mileru mohli ubrat těch 6 kg, tak myslím kuba prohlásil, že můžou sundat tam max 2-3 kg. takže když byla výchozí váha v roce 2008 třeba x, loni po milleru to bylo x-6kg a letos je to možná x+6kg
ale jinak to hodnocení panigale není zrovna fér. pokud se chcou posunovat, musí inovovat. vždyť pokud jako zaryty milovník ducati chceš tradiční stroj, ještě jich hodně v nabídce mají, třeba monstry, takže si každý vybere. takže i panigale má své uplatnění.
přece bys nechtěl jako spotřebitel harleye s mottem we sell 1930' technology in 2010 year

honza108 (319) napsal 12.09.2012 v 12:50-5+5

stále dohady o objemu váze atd atd, ať udělal čtyřválec a je konec dohadům.. Anebo srovnat objem i váhu, nikdo jim nenutí dělat dvouvál, a když ho chtějí ať doženou ostatní.. A teď do mě

Rado_ (567) napsal 12.09.2012 v 12:36-10+5

Panigale (myšleno v produkční variantě) je ostuda Ducati, nemá nic společného s odkazem značky (suchá spojka, desmorozvod, trubkový rám) - stejně jako vývoj v MGP i zde se jedná o slepou uličku a výrobu něčeho, co Ducati neumí a co jim není vlastní. Takovou Ducati pohrdám, protože hodnoty, kterými se značka proslavila a které její fanoušci ctí, jsou zašlapány. Jako Ducatista (myslím Ducatista motorkář, nejsem názoru že by majitel značky, kterou má v garáži jim musel automaticky fandit v závodech protože zde je i hledisko jezdce) se těmto jejich výtvorům směju a je fajn, že jim nikdo na ruku nepůjde...

Rado_ (567) napsal 12.09.2012 v 12:26-2+2

a vůbec, jaká Ducati... Althea je přece privátní tým, nebo je to v daný moment fabrika? Prostě jak se jim to zrovna hodí...

Evo (411) napsal 12.09.2012 v 12:23-2+1

Pity: Nenechal sis ten clanek napsat na objednavku?

Rado_ (567) napsal 12.09.2012 v 12:22-5+5

Souhlas s Ten Katem, tohle je vydírání. Všichni ostatní tvrdě makali, ale Dusati chce výhody od zeleného stolu. Pokud tuší, že roky vývoje a mraky peněz při výrobě Panigale přišly vniveč, je to jen jejich boj... Notabene když se před rokem 6kg Ducati ubíralo, to bylo v pořádku? Možná se mýlím, ale mám pocit, že v dnešní době nejde o handicap, ale o dorovnání po tom, co byla Ducati naposled váha ubrána. Když se řekne A, musí se říct i B... Jinak samozřejmě nikam Ducati nepůjde, jsou to stejně silná slova, jako měli Liberťáci po Monze. Tlachalové mlátící prázdnou slámu... Talijáni uměli vždy máknout jen na hubě

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist