Testy MotoGP - Sepang, 2. den
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProRacing, archiv autora, Ducati Corse, Yamaha Racing | Zveřejněno: 1.2.2012 | Zobrazeno: 12 550x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProRacing, archiv autora, Ducati Corse, Yamaha Racing | Zveřejněno: 1.2.2012 | Zobrazeno: 12 550x
JEFFzx13: Takže z toho, že dnes v testech Barbera zajel rychlejší kolo (za což samozřejmě zaslouží ), budeme usuzovat, že v sezóně porazí tovární Ducati, je nejlepší jezdec, ... . Nebylo by lepší zase tu diskusi smáznout jako včera? Blitíčka by se přeci měly uklízet...
Já zůstávám co se týče CRT pesimista. Neříkám že je to celé špatně, ale podívejte se jak to vypadá. CRT týmy nijak zběsile netestují, mnohé týmy ani dosud nevyjely na trať. Jasně, třeba Colinův tým je vyjímka a nebude dělat ostudu, to je zjevné. Však mají taky kvalitního jezdce, odjeli na těch testech ranec kol atd. Ale ostatní? Podívejte se na ty jezdce! Silva, Torres, Pietri...já je předtím ani neznal. Pasini se neprosadil v moto2 tak jde do CRT-motoGP, no hrůza! Ty týmy i kdyby měly dobrý stroj, tak nebudou konkurenceschopné kvůli jezdcům, kteří na ty nejlepší prostě nemají. A nevím kde se bere vaše víra, že se CRTečka budou zlepšovat. Některé s motorkou Aprilia ano (protože vývoj povede Aprilia), BMW-Suter taky (dovolili si Colina, takže zdroje jsou) ale ti ostatní, co fungujou ve stylu Pedercini Kawasaki - tedy zaplať a jedeš? Že by tyhle týmy zafinancovaly nějaký vývoj, tak na to zapomeňte. Vsadím pytel buráků že některé CRTečka se na startu prvního závodu vůbec neobjeví.
je sice hezke ze tady vychvalujete Talentina jakze mu to nejede letos,ale co teprve Barbera??!!
Akro taky bych byl šťastný na nové moto o necelou vteřinu za moto,která šlape roky a má největší světové zázemí
tady je spousta odborniku koukam kdyz uz vite prakticky vse o technice masin motoGP... nejak mi nesedi to, ze srovnavate uroven masin Honda, Yamaha s Ducati, ktera presla na zcela jiny system jak dlouho pred tim, nez to zacaly pilovat a tunit vyse zminovane tovarny? jo aha... asi pred nekolika desitky dnu... tak to jo, to uz muzeme srovnavat...
Stoner je borec Jak chytne slinu tak je nejrychlejší
Crutschlow je hodně velkým překvapením, pozitivním samozřejmě . Snad mu to vydrží . S tím, co předvádí, by mohl být "černým koněm" šampionátu (narozdíl od Doviho, který zatím zaostává). Yamahy jsou evidentně rychlé - tři motky v pětce . Myslím, že si to budou plnohodnotně rozdávat s Hondou, Spies za dnešek zaslouží . Pro Ducati snad vteřka nebude nepřekonatelná, myslím, že to stáhnou a Ducati se také zapojí do bojů o příčky nejvyšší. Colin Edwards a jeho tým také zaslouží pochvalu. Stáhnout za dva dny testů víc jak 4 vteřky není špatné. Snad se podaří tento trend udržet a dostanou se na dobré časy.
A co navrhuješ ty AKRO? A psal jsi to už Espézetce?
Kde seženeš biky do startovního pole Moto1??
Myslím,že některé CRT se vyšplhají časem vysoko.
AKRO> ty nás tady zase balamutíš s těma motorkama, Honda a Yamaha jsou skoro identické s modely co jezdili Valencii. To u tovární Ducati je tomu přesně naopak.
Desmo, copak F1. Akro by to dokázal i s něčím 10x levnějším!
Akro, jsi opravdu tak hloupý že?
Silva ztráta 9 vteřin (problémy s motorem) 16 kol
Torres 10 vteřin, 2 kola
Pietri 11 vteřin, 5 kol
Co ais tak měly zajet? Rychlejší kolo jak F1? To dokážeš jen ty...
Colin možná, ale BMW?
I Silva se zlepšil o O.970s.
Neřekl bych že na BRIDGE neumí Colin jezdit!
Na jiných gumách.
Mambo a co ti tři, co mají ztrátu 9 -10 a 11 vteřin?
Akro, s nimi ano, ale s tebou už asi ne.
Mambo jistě jsi si všiml, že jde o údajně naladěné loňské SBK!
Mamba54 - Ono to půjde?
co ten Hector
Desmo69 - 15:32 - Tak tím chceš říci, že jim ty SPZ-křápy nejen jedou pomalu, ale ani nevydrží technicky, v tom bídném tempu kroužit?
Colin na vysmívaném CRT se zlepšil oproti včerejšku o 4.053s. na kolo a Randy ve Valencii zajel čas na úrovni 5. nejrychlejšího kola loňského závodu ve Valencii. Chce to prostě jen trochu trpělivosti a ono to půjde. To je info pro ty AntiCRT, jako Akro a spol.
Slunce11 - Když loni to taky v testech jezdil VALE okolo mínus jedné vteřiny a to zase tenkrát Burgess tvrdil, že jestli si někdo myslí, že na testech Ducati ukázala skutečný potenciál motocyklu, tak je blázen! Proto se nediv, že ty testy bere dost lidí vážně! Docela se divím Rossiho prohlášení, že když se udrží za Stonerem se ztrátou jedné vteřiny, bude šťastný?! To tedy od loňska Vale hodně poskromněl!
foto abaji?
Je něco jiného testovat různé díly na různých prototipech,pak to během dvou měsíců zbouchat do kupy a vyjet s tím na trať v případě Ducati.Než něco lehce pozměnit na motocyklech,které dávno fungovali v případě Hondy.Chápu,že lehce to jen tak nebude i v případě Hondy je za tím kus obrovské snahy.Ale Honda má hliník kolik let???Co má Honda odzkoušeno a milionů km najeto a jen už dolaďují a vychytávají.Ducati dva dny!!!Dva dny!!!
Co vám to vyrostlo v těch hlavách? Např. Silva najel za celý den jen 16 kol. Za poslední 4 hodiny jen 7 kol...To snad někomu připadá, že jejich náplní testování bylo zajíždět co nejrychlejší časy?
Pietri za celý den 5 kol, který měl zajetý už ve 12h. O Torresovi ani nemluvě.
Barbera si zaslouží respekt...na tý starý vráně
yamaha
V rozhovoru Rossi uvedl že Honda a Yamaha na svých postavenych nových motocyklech pracuje už rok,kdežto mi dva dny.Musíme ještě změnit kousek části hliníkového rámu.Zítra zkusím simulaci závodu a pokud se i zítra udržíme za Stonerem pod jednou vteřinou,tak budu šťastný.Píšu to pro trouby,kteří pořád nechápou význam testy a dělají už konečný stav šampionátu 012 ,že SPV
saci_ventil:
pasolini: