Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kryšpín: Je dobře, že se naží, ikdyž to dělají blbě. Jen mě přišlo zajímavé, že Ezpeleta i jezdci GP samotní mluví o SBK jako o druhé lize, ale že jim pán z této ligy bude vyvíjet motorku, to je úsměvné...
Evo: Tak nějak, prostě zkoušení různých setupů v různých režimech jízdy. Karty pro příští sezonu se odkryjí v Sepangu, věřím, že ztráta Ducati na Hondy bude menší než letos.
Tyhle první testy jsou zejména o zkoušení a sběru dat. Myslím, že zrovna u Edwardse to bylo hodně syrový, spíš se seznamoval a rychtoval si motku pro sebe. Jak říká mamba - Redding na Moto2 byl o dvě vteřky rychlejší jak Melandri na SBK - z toho chcete vyvozovat co??? Že Meladrimu zapomněli namontovat 4. svíci???
Tak snad se shodneme na tom, že někteří jezdci snad ještě "naplno" netahali. Např. Edwards, který spíš zatím testuje svoji tělesnou schránku, nebo Melandri. Nebo myslíte, že např. Redding na Moto2 be reálně o tolik rychlejší, než oni?
Chápu lidi, co třeba Rossiho nesnáší, ale pokud mají aspoň trochu rozumu, tak mu musí přát, ať mu to jezdí, jelikož potom budou závody aspoň zábavné, ať pak klidně prohraje, ale pokud budou jezdit totální propadák, tak pak klidně Ducati může zabalit svou účast v motoGP a zbyde tam jen Stoner sám...
Ja myslim, ze pri testovani po vetsinu kol je nejdulezitejsi konstantnost zajizdenych casu .Aby se dalo overit co provedene zmeny zpusobili. Kdyz chce jezdec jezdit mnoho kol konstantne , neda se jet porad na 100%. Jede dejme tomu na 90%. A pak, kdyz uz mysli ze by to mohlo byt ono tak taha zas
par kol naplno. Takze i kdyz se tvrdi,ze na casech nezalezi,
vypovidaji o momentalni kondici tymu.
Loni jsme taky od Ducati a Rossiho slyšeli, že časy nejsou vůbec důležité... Ale potom tu ztrátu 1,5s jezdili celý rok!!! A SITUACE SE OPĚT OPAKUJE! Profesionální přístup...
Testy jsou kvůli časům , ale stejnou důležitost, má i test a chování komponent, pocit jezdce, a závodní simulace, není pravda, že testují a od 1 kola to rvou po hraně, jde o motorku a pilota současně
casy
mozna hloupej priklad
ale i ja kdyz sem se letos rozhodl jezdit MCR-SKUTRU,tak me pri prvnich moznej (testech=jizdach)a ne jen me bylo nas tam vice zajimalo hlavne to jake budem zajizdet casy a hned se to porovnavalo s casy,ktere byly zajete v minulem roce!!!No a casy se taky merili na mobilu,nebyla tam zadna profi-casomeric!!!PROSTE JSEM NAZORU ZE SE TESTUJE TAKE KVULI CASUM VLASTNE HLAVNE KVULI CASUM,ALE KDYZ NA TO MA NEKDO JINEJ NAZOR PROSIM
onlineman: jestli hur a hur nevim, protoze s ni byl schopny vyhrat do konce. Spis bych rekl, ze byl jeste nevyzraty a v nekterych zavodech to zbytecne hrotil namisto taktizovani a dojizdeni pro slusne body. Byt zkusenejsi, myslim, ze jeste jeden titul by dal.
Nerozumim tomu, proc nekteri pisete, ze je Rossi stary . Vzdyt mu bude teprve 33. On to na te Ducne proste jenom neumi. Pokud si sportovec udrzi motivaci je schopny podavat spickove vykony mozna i do 40.Samozrejme zalezi taky na provozovanem sportu. A zaroven doba pokrocila ,vzrostla konkurence a mladi kluci prichazeji do zavodeni lip pripraveni. I Talentino zavodil od mala i kdyz jen s kamarady po okoli. Max pry dostal prvni motorku az v 17.Myslim. Klobouk dolu, jak se vypracoval, ale ty ztracene roky mu chybi. Ted uz by to nebylo mozne. Ti prckove("decka a uplakanci") sotva chodi a uz drzi riditka v rukou.
josef58: Stoner Ducati uměl připravit, to je fakt. Je jen škoda, že ji s každou další sezonou připraoval hůř a hůř. Casey je nejlepší jezdec éry osmistovek, o tom žádná. ALe zajímavý je pohled i na rozložení jeho úspěchů, z celkových 33 vítězství jich dosáhl celkem 20 v 1. a 5. sezoně. Pokud bych počítal bodový průměr na závod ( podle mě nejobjektivnější měřítko vyrovnanosti výkonů ), tak opět vede Stoner, ale Lorenzo je velmi těsně za ním, rozdíl cca 0,7 b.
josef58- To že jde primárně o ty časy, to chceš tvrdit i v takových případech, kdy jde např. o první testy úplně nového stroje, nebo nového jezdce v týmu, nebo např. při snaze odstranit problémy s vibracemi, novými pneumatikami atp.? Ale hlavně při testech, kde neprobíhá ofic. měření a vychází se z časů dodaných a zaokrouhlených týmem? I z nich jsi schopen vyvozovat dalekosáhlé závěry?
Další věc, že testy nejsou kvůli časům , jo, to se tady psalo už i loni, když to Valemu nešlo, a že jede na plno jen nějaký úsek a bla bla žgrsr
A jak to dopadlo všecí víme, jen někteří budou stále dokola tvrdit hlouposti.
TESTY JSOU JEDINĚ, KVŮLI DOSAŽENÍ NEJ ČASŮ O ty jde jedině v první řadě
Proč někteří stále píší, že Stoner neuměl připravit Ducnu? Ze včerejší tabulky za dobu 5 let éry 800 ccm, kde oba odjeli stejný počet závodů je jasně vidět:
-Počet vítězství Rossi 21, Stoner 33, tj o 57% VÍC
-PP Rossi 14, Stoner 33, tj o neuvěřitelných 135%
MIKE99 - BUĎ OBJEKTIVNÍ! Kolik vyhrál loni Stoner závodů? Myslím že 4! A skoro vše co dojel bylo podium! Kolik dalších závodů vyhrál v letech 2007 až 2009? Myslíš to, že byl zdaleka nejlepší jezdec v éře osmistovek bylo za to, že neměl výsledky? A nebylo to jen letošní Hondou, od roku 2007-2010, tedy 4 roky jezdil na DUCATI! A byl na ní stejně nejlepší! Já Stonerovi nefandím, ale každému co mu patří! Horší to bylo s Rossim, ten to na Dukně neuměl a i když Ducati nechal totálně přestavět, výsledek byl nula, nebo přesněji až 7 místo, což bylo pro něho dost tragické!
Sors - Jaké posměšky? Jen zhodnocení Valeho umístění! Naopak mu Stoner připravil Ducati, která vyhrávala! Jen měla jednu vlastnost, se kterou Rossi nepočítal - Nebyla nejlepší ve startovním poli! A pan génius musí mít o dost lepší motorku než všichni ostatní! Ono je to celé jen v Rossim a ani zlatý rám a diamantovou ozdobou mu nepomůže! Jedno měřítko, ale máme, pokud by se Vale příští rok náhodou umísťoval okolo 3 místa, tak se jim podařilo postavit nejlepší motorku ve startovním poli a pokud by dokonce náhodou něco vyhrál, tak by to byl motocykl o mnoho lepší, než mají ostatní!
luger: Jasper IWEMA byl třetí jezdec Ongety, spolu s Kornfikem a Stafordem, jen měl jiného sponzora, myslím že to byla nějaká Holandská firma, která mu to ježdění jako Holanďanovi platila..
Příští sezóna bude imho ještě větší tragédie jezdeckého pole v čele se stále špatnou Duknou a za ní CRT. Oni z toho nakonec snad u Ducati udělají dobrej bike pro všechny, ale skromně odhaduji, že nejdřív do půlky příští sezóny. Vale už nebude šampion, zkrátka je starší a mladí dravci jsou na tom líp, větší fyzička a hlavně přesnost. Stoner na Dukně vyrostl a je jeho ctí, že ji zvládal ve stylu podium/pád, vyškolilo jej to k neporazitelnosti na hodné Hondě. Pokud Vale postaví s teamem kvalitní bike, bude to jeho dobrej pomník a příspěvek do budoucna. Na to on ještě má, dal bych mu čas. Posměšky Akra, kterej zároveň vnímá jeho kvality a určitou objektivní nezaviněnou opotřebovanost, nechápu. Akro mi dle příspěvků připadá jako těžký schizofrenik, nicméně by to tu bez něj byla nuda, to se musí nechat. Takže co se týče Ducati, škoda, že Stonera neposlechli dřív, škoda, že se nezbavili monokoku dřív, ale s tím se nedá nic dělat, a je dobře, že si vzali nyní už ne nejlepšího pilota, ale nejvlivnějšího pilota, a snaží se s tím fakt urputně něco udělat. Dokud to nevyladí, bude MGP fakt nuda a bude mě na tom bavit pomalu leda Akro a jiní rozdmýchávači emocí.
Kryšpín: Je dobře, že se naží, ikdyž to dělají blbě. Jen mě přišlo zajímavé, že Ezpeleta i jezdci GP samotní mluví o SBK jako o druhé lize, ale že jim pán z této ligy bude vyvíjet motorku, to je úsměvné...
SPV: Ano, najali sí Checu jako testovače. Holt víc dat a víc hlav dohromady možná vyřeší problém. Možná...Prostě se snažej, to je přeci dobře, ne???
Evo: Tak nějak, prostě zkoušení různých setupů v různých režimech jízdy. Karty pro příští sezonu se odkryjí v Sepangu, věřím, že ztráta Ducati na Hondy bude menší než letos.
Tyhle první testy jsou zejména o zkoušení a sběru dat. Myslím, že zrovna u Edwardse to bylo hodně syrový, spíš se seznamoval a rychtoval si motku pro sebe. Jak říká mamba - Redding na Moto2 byl o dvě vteřky rychlejší jak Melandri na SBK - z toho chcete vyvozovat co??? Že Meladrimu zapomněli namontovat 4. svíci???
SPV: Vale netestoval pouze z toho důvodu, že nebyly k dispozici nové díly. A Nicky se zotavuje z operace ruky.
Myslim, ze na konci kazde testovaci mise si vsichni zkusi jet naplno. Uz jen kvuli datum a nejakemu zachytnemu bodu.
Tak snad se shodneme na tom, že někteří jezdci snad ještě "naplno" netahali. Např. Edwards, který spíš zatím testuje svoji tělesnou schránku, nebo Melandri. Nebo myslíte, že např. Redding na Moto2 be reálně o tolik rychlejší, než oni?
Chápu lidi, co třeba Rossiho nesnáší, ale pokud mají aspoň trochu rozumu, tak mu musí přát, ať mu to jezdí, jelikož potom budou závody aspoň zábavné, ať pak klidně prohraje, ale pokud budou jezdit totální propadák, tak pak klidně Ducati může zabalit svou účast v motoGP a zbyde tam jen Stoner sám...
Ja myslim, ze pri testovani po vetsinu kol je nejdulezitejsi konstantnost zajizdenych casu .Aby se dalo overit co provedene zmeny zpusobili. Kdyz chce jezdec jezdit mnoho kol konstantne , neda se jet porad na 100%. Jede dejme tomu na 90%. A pak, kdyz uz mysli ze by to mohlo byt ono tak taha zas
par kol naplno. Takze i kdyz se tvrdi,ze na casech nezalezi,
vypovidaji o momentalni kondici tymu.
Loni jsme taky od Ducati a Rossiho slyšeli, že časy nejsou vůbec důležité... Ale potom tu ztrátu 1,5s jezdili celý rok!!! A SITUACE SE OPĚT OPAKUJE! Profesionální přístup...
Chápu správně, že Ducati si najala jezdce z druhořadého mistrovství, aby pomohl vyvinout motorku Rossimu do první ligy???
ChenziiR1 (62.209.220.xxx) napsal 23.11.11 v 22:34:
martasjRSV 20:21:za kolik dáváš Brno králi?
...tuším že král na RSV jede za 2:39 půl kola
Testy jsou kvůli časům , ale stejnou důležitost, má i test a chování komponent, pocit jezdce, a závodní simulace, není pravda, že testují a od 1 kola to rvou po hraně, jde o motorku a pilota současně
mám 1 otázku, proč Colin odešel od Herveho, měl nej. satelit a ted má herku hroznou, kvůli gáži nebo jak ?
casy
mozna hloupej priklad
ale i ja kdyz sem se letos rozhodl jezdit MCR-SKUTRU,tak me pri prvnich moznej (testech=jizdach)a ne jen me bylo nas tam vice zajimalo hlavne to jake budem zajizdet casy a hned se to porovnavalo s casy,ktere byly zajete v minulem roce!!!No a casy se taky merili na mobilu,nebyla tam zadna profi-casomeric!!!PROSTE JSEM NAZORU ZE SE TESTUJE TAKE KVULI CASUM VLASTNE HLAVNE KVULI CASUM,ALE KDYZ NA TO MA NEKDO JINEJ NAZOR PROSIM
AKRO: opakovaná blbost už přestává být zábavná a stává se protivnou.
onlineman: jestli hur a hur nevim, protoze s ni byl schopny vyhrat do konce. Spis bych rekl, ze byl jeste nevyzraty a v nekterych zavodech to zbytecne hrotil namisto taktizovani a dojizdeni pro slusne body. Byt zkusenejsi, myslim, ze jeste jeden titul by dal.
Nerozumim tomu, proc nekteri pisete, ze je Rossi stary . Vzdyt mu bude teprve 33. On to na te Ducne proste jenom neumi. Pokud si sportovec udrzi motivaci je schopny podavat spickove vykony mozna i do 40.Samozrejme zalezi taky na provozovanem sportu. A zaroven doba pokrocila ,vzrostla konkurence a mladi kluci prichazeji do zavodeni lip pripraveni. I Talentino zavodil od mala i kdyz jen s kamarady po okoli. Max pry dostal prvni motorku az v 17.Myslim. Klobouk dolu, jak se vypracoval, ale ty ztracene roky mu chybi. Ted uz by to nebylo mozne. Ti prckove("decka a uplakanci") sotva chodi a uz drzi riditka v rukou.
josef58: Stoner Ducati uměl připravit, to je fakt. Je jen škoda, že ji s každou další sezonou připraoval hůř a hůř. Casey je nejlepší jezdec éry osmistovek, o tom žádná. ALe zajímavý je pohled i na rozložení jeho úspěchů, z celkových 33 vítězství jich dosáhl celkem 20 v 1. a 5. sezoně. Pokud bych počítal bodový průměr na závod ( podle mě nejobjektivnější měřítko vyrovnanosti výkonů ), tak opět vede Stoner, ale Lorenzo je velmi těsně za ním, rozdíl cca 0,7 b.
Jakpak dopadly první testy Peška a ProRace v Aragonu?
josef58- To že jde primárně o ty časy, to chceš tvrdit i v takových případech, kdy jde např. o první testy úplně nového stroje, nebo nového jezdce v týmu, nebo např. při snaze odstranit problémy s vibracemi, novými pneumatikami atp.? Ale hlavně při testech, kde neprobíhá ofic. měření a vychází se z časů dodaných a zaokrouhlených týmem? I z nich jsi schopen vyvozovat dalekosáhlé závěry?
Další věc, že testy nejsou kvůli časům , jo, to se tady psalo už i loni, když to Valemu nešlo, a že jede na plno jen nějaký úsek a bla bla žgrsr
A jak to dopadlo všecí víme, jen někteří budou stále dokola tvrdit hlouposti.
TESTY JSOU JEDINĚ, KVŮLI DOSAŽENÍ NEJ ČASŮ O ty jde jedině v první řadě
Proč někteří stále píší, že Stoner neuměl připravit Ducnu? Ze včerejší tabulky za dobu 5 let éry 800 ccm, kde oba odjeli stejný počet závodů je jasně vidět:
-Počet vítězství Rossi 21, Stoner 33, tj o 57% VÍC
-PP Rossi 14, Stoner 33, tj o neuvěřitelných 135%
Myslím, že tabulka hovoří jasnou řečí
MIKE99 - BUĎ OBJEKTIVNÍ! Kolik vyhrál loni Stoner závodů? Myslím že 4! A skoro vše co dojel bylo podium! Kolik dalších závodů vyhrál v letech 2007 až 2009? Myslíš to, že byl zdaleka nejlepší jezdec v éře osmistovek bylo za to, že neměl výsledky? A nebylo to jen letošní Hondou, od roku 2007-2010, tedy 4 roky jezdil na DUCATI! A byl na ní stejně nejlepší! Já Stonerovi nefandím, ale každému co mu patří! Horší to bylo s Rossim, ten to na Dukně neuměl a i když Ducati nechal totálně přestavět, výsledek byl nula, nebo přesněji až 7 místo, což bylo pro něho dost tragické!
AKRO: "Stoner připravil Ducati, která vyhrávala!"? Kedy? v roku 2007?
Sors - Jaké posměšky? Jen zhodnocení Valeho umístění! Naopak mu Stoner připravil Ducati, která vyhrávala! Jen měla jednu vlastnost, se kterou Rossi nepočítal - Nebyla nejlepší ve startovním poli! A pan génius musí mít o dost lepší motorku než všichni ostatní! Ono je to celé jen v Rossim a ani zlatý rám a diamantovou ozdobou mu nepomůže! Jedno měřítko, ale máme, pokud by se Vale příští rok náhodou umísťoval okolo 3 místa, tak se jim podařilo postavit nejlepší motorku ve startovním poli a pokud by dokonce náhodou něco vyhrál, tak by to byl motocykl o mnoho lepší, než mají ostatní!
luger: Jasper IWEMA byl třetí jezdec Ongety, spolu s Kornfikem a Stafordem, jen měl jiného sponzora, myslím že to byla nějaká Holandská firma, která mu to ježdění jako Holanďanovi platila..
Příští sezóna bude imho ještě větší tragédie jezdeckého pole v čele se stále špatnou Duknou a za ní CRT. Oni z toho nakonec snad u Ducati udělají dobrej bike pro všechny, ale skromně odhaduji, že nejdřív do půlky příští sezóny. Vale už nebude šampion, zkrátka je starší a mladí dravci jsou na tom líp, větší fyzička a hlavně přesnost. Stoner na Dukně vyrostl a je jeho ctí, že ji zvládal ve stylu podium/pád, vyškolilo jej to k neporazitelnosti na hodné Hondě. Pokud Vale postaví s teamem kvalitní bike, bude to jeho dobrej pomník a příspěvek do budoucna. Na to on ještě má, dal bych mu čas. Posměšky Akra, kterej zároveň vnímá jeho kvality a určitou objektivní nezaviněnou opotřebovanost, nechápu. Akro mi dle příspěvků připadá jako těžký schizofrenik, nicméně by to tu bez něj byla nuda, to se musí nechat. Takže co se týče Ducati, škoda, že Stonera neposlechli dřív, škoda, že se nezbavili monokoku dřív, ale s tím se nedá nic dělat, a je dobře, že si vzali nyní už ne nejlepšího pilota, ale nejvlivnějšího pilota, a snaží se s tím fakt urputně něco udělat. Dokud to nevyladí, bude MGP fakt nuda a bude mě na tom bavit pomalu leda Akro a jiní rozdmýchávači emocí.
ChenziiR1 ... wtf???
LUGER
jak presne to bylo rozdeleny teda nevim,mozna to tu bude nekdo vedet lepe!!!
ONGETTA-CENTO SETA-KORNFEIL
-STAFORD
-ABBINK METAAL-IWEMA