Testy MotoGP - Valencia, 2. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
padoliny (0) napsal 09.11.2011 v 21:59

Že vas to bavi furt dokola o ničem jdu spát zbohem.

Bosso (344) napsal 09.11.2011 v 21:58

To ST21: Bautista nejezdil novou Hondu, ale tu letošní Aoyamovu. Viz článek.

AKRO (-498) napsal 09.11.2011 v 21:58

Foxx5 - Tak vidíš, já třeba Valeho uznávám, protože to, co dokázal, mu už nikdo nevezme, ale doba se mění a situace na špici je dnes úplně jiná! A navíc se v současné době bavíme co je a ne, co bylo před 3-10 lety! Co je na tom špatného říci, že to Rossimu prostě nejde, nakonec to vidí každý! Že do vývoje Ducati nacpala neskutečné peníze snad taky není pravda? A kvůli komu je tam nacpala? Jen kvůli Rossimu a jeho vizím o špičkové motorce! Co na tom není pravda a čím tady kdo Rossiho uráží? Pravda je pouze jedna! Nejede mu to a sezónu měl špatnou!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 09.11.2011 v 21:57

chotas: cely rok ji tezko tahne ke dnu, to je tvuj vymysl

Foxx5 (633) napsal 09.11.2011 v 21:57

AKRO (78.80.187.xxx) napsal 09.11.11 v 21:48:
Koukám že ti to vyšlo i s Kájou, viď?

chotas (188) napsal 09.11.2011 v 21:52

Bubrak ZX10R: vytáhne Ducati? Zatím ji už celý rok docela úspěšně táhne ke dnu, je jenom otázkou času, kdy přivede továrnu na buben a italové se tak budou muset stáhnout z motogp

AKRO (-498) napsal 09.11.2011 v 21:48

Foxx5 - Já sice chápu, že se ti to co píšu nelíbí, ale zatím tahám za o dost delší špagát já, protože mě na rozdíl od vás doufajících Rossíků mě mé prognózy vycházejí už tři roky!

Foxx5 (633) napsal 09.11.2011 v 21:45

Koho tady uráží? Valeho, neustále, pořád a dokola. Kdyby měl možnost, tak do očí by mu to nikdy neřek, ale od klávesnice je to hrdina a proto je to u mě zbabělec a nejen on. Takovejch bez úcty je tady víc. Ten, kdo má rád motorky a sport kolem nich, Valeho uzná i když mu nefandí a nenapíše, že zkurvil Duc, je to nýmand, drahej vyvýječ. Motofanda má úctu ke všem pilotům kteří byť jen dokázali se do seriálu dostat. Kdo tohleto nectí, pošklebuje se, píše mezi řádky, tak je "sráč" a ne motorkář.Takhle to vidím já, josefe58, Akro, SPV, EVO a další vyvýječi diskusí, jak tady už někdo napsal.

AKRO (-498) napsal 09.11.2011 v 21:44

No, ty historky o geniálním Rossi-vyvíječi hlavné hlásal jeho geniální technik Burgess! A díky tomu zde dodnes čteme, že Rossi údajně vyvinul a přivedl k dokonalosti nejhorší stroj Yamahu a přivedl ji svým geniálním uměním až na vrchol! Občasné porážky tohoto "geniálního" jezdce Stonerem, si Rossíci vysvětlovali tím, že je Ducati brutální a o třídu lepší motorka než je Yamaha a ostatní motorky a zase jen díky žlutému géniovi jezdí Yamaha ve předu! Nakonec si geniální borec sednul na Ducati a zjistilo se, že naopak je Ducati strojem průměrným a Rossi, že NIKDY žádným géniem není a nebyl! Ostatně ani s celosezónní podporou Ducati a věčnému hledání cesty, jak Ducati zrychlit, se ukazuje, že je Rossi jen o nepatrný kousek lepší jezdec, než Abaja a to nemá Abaja k dispozici celý potenciál Ducati jako Rossi! Takže Rossíci: Doba se změnila a smiřte se s tím, že ani v éře litrů toho Rossi moc nezajede!

padoliny (0) napsal 09.11.2011 v 21:33

Dobry jezdec dobre informace pro techniky a naopak jak jednoduche hlavně kolektyvni neskutečně složita prace.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 09.11.2011 v 21:29

chotas: co to meles? Rossi je genialni vyvojar, vytahnul Yamahu, a vytahne Ducati, co je na tom nepochopitelnyho? Ducati je dole, pac s ni jezdil dobre POUZE Stoner a nikdo jinej, coz je Stonerova deviza, a rozhodne to neznamena ze je Ducati tak dobrej bajk, kdyz si na ni lamou zuby vsichni ostatni, a Rossi je na ni z ostatnich NEJLEPSI.

Foxx5 (633) napsal 09.11.2011 v 21:22

Myslím že se psalo, že pro Yamahu byla veliká výzva když angažovali Valeho aby na mašině zamakali. Ale opět inženýři a lidé kteří mají co dočinění s vývojem. Možná že ji dostal ze sraček, ale jedině tím, že je vyburcoval k tomu, aby ze sebe ve vývoji dostali maximum, když si ho chtěli udržet. Když někdo napsal že je to jen jeho zásluha, psal blbosti...ale psát blbosti tady na foru, jako anonym, je normální zdejší zábava, hlavně že s tím někoho naseru, ne?

josef58 (870) napsal 09.11.2011 v 21:20

Foxx5 20:32
koho tady pravidelně uráží?, to že sem hodí fakta? Mě spíš vadí zaručený příspěvky, no spíš bych to nazval ŽGRSR, typu jako např: Litry budou třídou pro chlapy, teď jim Vale ukáže, jezdci typu Pedrosy na to nebudou mít

MaraGuzziV11 (41) napsal 09.11.2011 v 21:12

Chlapi, je s podivem, jak někdo přinese nějakou myšlenku a pak se ji všichni chopí a vydávají jí tu za svou a tu jedinou správnou Pokud chceme slovíčkařit, tak ano, Rossi jako vyvíječ přitom to ale není vyvíječ. Vyvíječ ve smyslu toho, že dává informace z chování motocyklu, jeho předností, slabin, ne-vyvíječ z toho pohledu, že motorku vyvíjejí inženýři, mechanici...

chotas (188) napsal 09.11.2011 v 21:04

Když Rossi jezdil Yamahu, tak ji "údajně" vytáhnul ze sraček, všude se psalo, jaký je geniální vývojář a když Ducati přivede do sraček, tak najednou nemá s vývojem nic společnýho, protože on je jenom jezdec a od vývoje jsou inženýři v továrně - zajímavé

josef58 (870) napsal 09.11.2011 v 21:00

MaraGuzziV11 20:38
V tomto s tebou zcela souhlasím, ale měls toto napsat loni, že Vale nic nevyvinul Ty by ti dali
Taky jsem loni napsal, že motku nedělá Vale, ale inženýři, technici, laborky, zkušebny, atd..., a měls vidět

padoliny (0) napsal 09.11.2011 v 21:00

Karel mě potěšyl je vidět že makaron ma na duknu dobry vliv taky dobrej potom co ho zlyho potkalo čekal sem psychicky dno. CHtělo by to slušnost nebo to nejde bez napadaní jezdcu a mezi sebou .Prostě nejsou všichni dokonali odpuste jim to

Foxx5 (633) napsal 09.11.2011 v 20:55

Vůbec si nedokážu představit co by si tady Karel přečet, kdyby se mu fakt nedařilo a dojížděl by poslední. To by bylo chytrostí typu "já to říkal, nemá tam co dělat" atd...Takhle alespoň těm "fakt zlejm" vyrazil trochu "nudli z nosu" i když podle Akra je to zase jen proto, že tým má neomezený rozpočet. Prostě v tomhle jsme národ "sráčů"...
Kadéél Go do továrny, už se těším!!!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 09.11.2011 v 20:42

Foxx5:

Foxx5 (633) napsal 09.11.2011 v 20:39

Hm a ještě k tomu, "Akro říká" ten toho taky nažvejká, hlavně když se jedná o SPZ, jéje...prostě krkem koukat...

MaraGuzziV11 (41) napsal 09.11.2011 v 20:38

Nerozumím tomu, proč se stále mluví o nějakém "vyvíječi" ??? Vyvinul snad nějakou motorku Stoner, Lorenzo, Pedrosa, Spies??? Tihle kluci jsou od kočírování a podávání imformací, od vyvíjení mají snad inženýry, techniky, PC...

Foxx5 (633) napsal 09.11.2011 v 20:32

josef58 (88.100.214.xxx) napsal 09.11.11 v 20:13:

Ale nás už ty jeho pravdy nezajímají, vždyť je to pořád a pořád dokola...Všichni víme jak to je, tak proč pořád ty pošklebky, totální chytrosti, rádoby holé pravdy, co by bylo kdyby bylo? Fakt je to už nesnesitelný! Co to meleš o geniálním vyvýječi? Ale zrovna tvůj příspěvek a zastávání se SPV kterej tady akorát pravidelně uráží, mě nepřekvapuje, ty seš taky z té "partičky" alá všeználek...krkem koukat...

josef58 (870) napsal 09.11.2011 v 20:25

Superbiker 20:10
CRT-prostě katastrofa - naprostý souhlas
Nevím, čemu se většina diví až teď. To přece bylo jasné hned, jak se začalo o SPZ-CRT spekulovat. AKRO říká, že Ezpeleta má takovou zvláštní vlastnost, že na co mákne, to zničí

josef58 (870) napsal 09.11.2011 v 20:13

Teď čtu tyto diskuze, a docela mě zaráží, jak skoro všecí plivete po SPV 18:52 jen proto, že vám tady napsal jen holou pravdu o tom, jak geniální vyvíječ Rossi dokázal zpomalit během roku Ducnu o cca dvě vteřiny
Zřejmě opravdu vývojář k nezaplacení

Superbiker (245) napsal 09.11.2011 v 20:10

PityGPX: já nevím, já mám pocit že to obsazení jezdci v CRT je naprosto tragické, myslím že nikdo z těch jezdců by se nechytal ani v SBK, ani v moto2, prostě v žádné světové sérii. Je to fakt překvapivé, připadá mi že pro jezdce je to až poslední možnost, všimni si že kvalitní jezdci z SBK ani z moto2 tam nešli, to o něčem svědčí. Prostě katastrofa

SoulTrain21 (753) napsal 09.11.2011 v 20:03

Bautista na litru dneska pomalejsi nez Rendy vcera na Suze.

MaraGuzziV11 (41) napsal 09.11.2011 v 19:57

PityGPX - díky

Evo (411) napsal 09.11.2011 v 19:51

Dno krize jsem myslel.

Evo (411) napsal 09.11.2011 v 19:49

PityGPX : to vis , ze ovlivni.I kdyby jim Rossi tu vyplatu vratil. Tohle jeste neni dno.

PityGPX (949) napsal 09.11.2011 v 19:49

Tady je Kadl!

//www.crash.net/motorsports/search/abraham/pictures/results.html




TOPlist