Grand Prix Valencie – neděle

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
xjr008 (89) napsal 07.11.2011 v 18:15

slunce 11 Ty už ses do toho tak zamotalo ,že nevíš která bije...

Evo (411) napsal 07.11.2011 v 17:52

slunce11: Rossi neumi proti Stoneroj jenom na Duce .No a srovnavat je musime, ponevac jezdi stejnou tridu a souperi spolu. . To jako kdybys v tenisu rikal, ze Federer sice prohrava, ale je lepsi Nadala , Djokovice... . Stoner uz je legendou.Paradoxne mu k tomu dopomohl jeho nejvetsi rival svou neschopnosti. Je to jediny clovek, ktery dokazal krotit Ducati v jeji nejtezsi ere. Uvidime, co bude dal.Nudny clovek? Svetska slava polni trava. Zalezi co mas v srdci a jak se stim srovnas. Ja osobne, jako fanousek, po zadnych saskarnach a prazdnych recech netouzim.
Byt je SPV pro mnohe Rossiky nepohodlny, v necem ma pravdu, jen ji presazuje nestandartnim zpusobem.A mozna ji adresuje nespravnym adresatum.A je slusny, coz se o mnohych jeho odpurcich rict neda.
A jeste technicky dotaz. Nechapu poznamky nekterych...musel jsem zkratit vyjizdku abych videl zavod...kde to muzu shlednout...reseni spornych situaci...Prosim vas, kde to zijete? Ve kterem stoleti? To nemate doma ani po.sra.ny videorekorder? Vzdyt ten je na trhu uz snad pres 20 let. Ted to musi stat hubicku. Kdyz mam nejaky jiny program, zavody si nahraju a vecer v klidu zkouknu. Kdyz nevis vysledky je to jako live .

pasolini (260) napsal 07.11.2011 v 17:36

onlineman: Když jsou teda tak v "balíku", tak proč z finančních důvodů zabalili WSBK?

jurin2 (0) napsal 07.11.2011 v 17:34

Dobrá diskuze.Hlavně JP a Slunce11,to jsou perly.Jeden by chtěl zastavovat závody a druhej chce srovnávat jezdce podle věku.

krouzil46 (21) napsal 07.11.2011 v 17:25

tak to co je uz za nazor ze sa nemozu porovnavat jazdi ktory jazdia v tej istej sutazi , to teraz nemozme porovnavat ani stonera s lorenzom lebo je tam vekovy rozdiel? mam taky dojem ze tu niekto padol z jahody a ma to na nom trvale nasledky

slunce11 (9) napsal 07.11.2011 v 17:09

Poslední můj příspěvek:Od začátku téhle několikaleté diskuze absolutně nechápu jak někdo může srovnávat ve sportu odlišnou věkovou kategorii viz Rossi,Stoner,nebo v hokeji,fotbale,boxu,tenise a ve všech zbylých sportech!!!Až Stoner bude ve 32 letech vyhrávat tituly na jiné značce než Honda a Yamaha,tak potom si řekneme,jo Stoner je opravdu nejlepší ze všech.ALE DO TÝ DOBY JEZDÍ ÚPLNĚ STEJNĚ,NEBO SPÍŠ MOŽNÁ BUDE JEZDIT JAKO ROSSI,STIM ŽE ASI ZA ROK,DVA,NEBO TŘI BUDE TOTÁLNĚ KO A NAVÍC PO NĚM NEŠTĚKNE ANI PES,PROTOŽE PO VÝHŘE SE PROJEVUJE,JAKO TOTÁLNĚ NUDNEJ ČLOVĚK.Opatrně s tím že Rossi nemá rád Stonera,jen si vzpomeňte jak Stoner nadával a kopal do jezdců.Jak je malej,tak je i vzteklej ZAČNĚTE UŽ KONEČNĚ SROVNÁVAT VÝSLEDKY STEJNÝCH VĚKOVÝCH KATEGORIÍ.TUHLE VĚTU BYCH NEJRADŠI POSLAL DO PM VŠEM TUPOUNŮM CO ŘÍKAJÍ,ŽE ROSSI PROTI STONEROJ NEUMÍ.!!!.!!!.!!!.!!!.

Marex (2592) napsal 07.11.2011 v 17:05

SPV: Ty jsi opravdu povedený vtipálek. Prostě jsi antiRossík a nic jiného od tebe čekat nemůžeme. Natož pak fandění, na to ti nezbývá čas.
Já se loučím s Capirossim a možná si za ním zajedu do Itálie na rybu.

desmo69 (638) napsal 07.11.2011 v 17:00

Až vyrostu, chci být jako ty. Naivní, otravnej, hloupej, ulhanej bez špetky soudnosti. A hlavně chci taky tolik počítačů, aby mě nezastavil žádný ban jako tebe A jsem rád, že jsi vymyslel další činnost pro Ezpeletu Zastavovat závody..to jsem ještě neslyšel

AKRO (-498) napsal 07.11.2011 v 16:46

Kryšpín -

AKRO (-498) napsal 07.11.2011 v 16:45

Desmo69 - Spzka může nejen likvidovat MGP, ale i zastavovat závody, Rossi může jako jediný předjíždět pod žlutými vlajkami atd! Kdo drží kasu tak může všechno!

onlineman (0) napsal 07.11.2011 v 16:39

SPV: Ducati od roku 2006 zdvojnásobila podíl na celosvětovém trhu. V USA jde Diavel na dračku, nárůst prodeje je v řádech desítek %, Multistrada je taky pěkně horký zboží. Společnost loni vykázala EBITDu 80 mio GBP a plánuje rozsáhlou expanzi do Asie, hlavně Indie, kde chce mít do r. 2013 třetinu jejich trhu. A ty si vážně myslíš, že Ducati po jedné nepovedené sezoně v MGP dojdou peníze?

desmo69 (638) napsal 07.11.2011 v 16:24

*nabilo ..namlátilo, spadlo..prostě tam nebyli. Pravděpodobně měla Dorna vyslat na tribuny své zástupce s doazníkem, jestli přerušit závod nebo ne...Když už teda Dorna může podle tebe zastavovat závody atak.

desmo69 (638) napsal 07.11.2011 v 16:18

JP, co to proboha je Myslíš, že by se nikdo nezlobil, kdyby přerušili závod kvůli tomu, že si pár jezdcu nabylo? Co třeba ostatním jezdcům/týmům? Ti by byli rozhodně nadšení no. Opravdu neskutečný, co někdo v r. 2011 pravděpodobně v plnoletým věku (když ti "zkazili vyjížďku") dokáže namlátit do klávesnice. Pecka

Kryšpín (7) napsal 07.11.2011 v 15:56

Nemyslím, že by fabrika dala do MotoGP všechny své prostředky, koneckonců jsou to "jen" silniční závody a Duca má nabídku daleko širší . Byť "zmrzlinář" bych klidně a rád Multistradu zaparkoval do své garage . A kdyby Ducati-racing odešla z MotoGP, tak to fabriku také určitě nepoloží. Ve WSBK Ducatky určitě pojedou dál a třeba budou i vyhrávat a i kdyby ani to, tak na prodej to až tak zásadní vliv mít podle mě nebude. A jestli jsi naštvaný na Rossiho pro jeho chování, tak to nespojuj s Ducati (já si naopak myslím, že do Ducati přinesl hodně velký balík peněz a i přes neúspěch zvýšil sledovanost a reklamu značky. Holt paradoxně, i když jede relativně vzadu, tak se o něm píše pořád víc, než o Stonerovi, který na ní vyhrával. Takže pořád, i přes neúspěchy, je Rossi pro Ducati racing spíše slepice, co snáší zlatá vejce, než škodná. Průšvih pro Ducati podle spíš nastane ve chvíli, kdy se Rossimu nepodaří na Ducně zvítězit a odejde. To pak asi bude situace daleko horší...Takže jestli máš Ducati rád, tak si spíš přej, aby Rossi tu motku naučil jezdit (i pro ostatní jezdce), protože Stoner už se nevrátí a dost pochybuju, že by se našel "nový" Stoner, co by to zvládal taky. tak asi tak.

SPV (816) napsal 07.11.2011 v 15:20

Ahoj Kryšpíne, určitě bych tě neobvinil, že jsi fanatický Rossista, i kdyby jsi řekl, že Stoner by letos zajel hůř, protože ani nevím, jak by na Duce letos Stoner jel. Každý si myslíme svoje, každému se líbí jiná značka, jiní závodníci, a to je přece dobře. Nelíbily se mě letos vyjádření Rossiho na adresu Ducati a jejich zaměstnanců.

Pokud ti můj názor, že Ducati dojdou peníze přijde směšný, OK. Já si to prostě myslím, a děkuji ti, že mě tu za to nenadáváš a neposíláš alespoň 10 vulgárních PM.

Kryšpín (7) napsal 07.11.2011 v 15:05

AKRO 14:18: Takhle diskutovat a argumentovat se mi líbí, je vidět, že to umíš nejen na PM, ale i ve fóru (když tedy chceš) . Jen tak dál .
SPV: Našel sis viníka, tak můžeš být spokojen, ne? Holt neměla Ducati Stonera pouštět, ale on asi sám nejlépe věděl, proč jde k Hondě. A jeho letošní titul to jednoznančně potvrzuje, že to bylo pro něj správné rozhodnutí. Opravdu si nemyslím, že by na Ducati ten titul letos dal (můj názor), samozřejmě mě nedělá problém zároveň připustit, že by jeho výsledky byly lepší (aby jsi mě neobvinil, že jsem fanatický Rossista). Určitě s tebou i souhlasím v tom, že Burgess i Rossi svými vyjádřeními před sezónou hodně přestřelili. Ale ten tvůj názor, že za vším neúspěchem Ducati stojí Rossi, a že ji přivede do krachu, je prostě směšný .

MaraGuzziV11 (41) napsal 07.11.2011 v 15:05

SPV - a jak si dovolíš říct, že ti píšu neustále, sakra já tě někde potkat...

MaraGuzziV11 (41) napsal 07.11.2011 v 15:04

SPV - Za prvé mě neprosíš už po několikáté, za druhé já narozdíl od tebe nemám potřebu zasírat veřejnou diskuzi a proto jsem ti poslal PM(pokud to nechápeš), za třetí napsal jsem ti do PM, že jsi ubožák, je mi jasný že chceš být veřejně ublížený a proto se snažíš odpovídat na mé PM do veřejné diskuze(tím jsi pro mě tuplovaný ubožák), za čtrvté - jsem rád, že si kryješ záda a odpovídáš mi na mou otázku s několika týdenním zpožděním, za páté - nebude to Rossiho zásluhou pokud udělá na Duc titul? čili bude to snad tvou zásluhou? nebo duci už je natolik nadopovaná elektrikou, že umí jezdit bez jezdce? za šesté - viděli jsme letos, že se trápili i jiní jezdci, proto budu říkat že na to nemají?, za sedmé - nebreč, že ti někdo bere tvůj názor, když ty děláš to samé!!! můj názor je ten, že jsi trapnej, tak se nesnaž ospravedlnit tím, že budeš vlezle kdekomu přitakávat kdy se ti to hodí a pak tu brečet, jak ti ubližujeme za osmé - napiš odkud jsi, můžeme si vše říct osobně, jak ti tu už někdo taky nabízel, vím, nebude to ono, neschováš se za internet, ale možná to bude smysluplnější než psané slovo se kterým máš problém jej pochopit...

SPV (816) napsal 07.11.2011 v 14:48

MaraGuzii: Prosím tě už po několikáté, nemusíš mi neustále posílat vulgární PM. Píšeš mi neustále.
Na tvoji odpověď: Ne, nebudu Rossiho vynášet do nebes, když vyhraje titul na Duce, protože to nebude jeho zásluhou ( letos jsme viděli, že na to nemá), ale tím, že ho Ducati přestane poslouchat, a udělá bike podle sebe, jak to vždy dělala!

SPV (816) napsal 07.11.2011 v 14:38

sezona 03 (první Ducati): 1 vítězství, 9 podií

sezona 07: 11 vítězství, 17 pódií

sezona 08: 6 vítězství, 13 pódií

sezona 09: 4 vítězství, 9 pódií

sezona 10: 3 vítězství, 9 pódií
v tomto roce se dostala Ducati na pódium až při 6.závodě, vítězství až ve 13., ale během posledních 6závodů byly 3 vítězství a 2x nebyl Stoner klasifikovaný (chyba v zahřívacím kole. Během 6 posledních závodů byla Ducati nejúspěšnějším motocyklem!!! V tomto stavu ji předal Stoner Rossimu.

Letošní sezóna: 0 vítězství !!! 0 pódií !!!
To pódium díky nepotrestání za předjetí pod žlutými vlajkami je ostuda, která Rossimu prošla už podruhé!

Divím se, že si to Ducati nechá líbit. Jak ještě dlouho? Dokud opravdu nebude finančně na dně??? To bych od Ducati nečekal.

AKRO (-498) napsal 07.11.2011 v 14:33

JP - No je fakt, že těch pár jezdců v MGP moc jako Mistrovství světa nevypadá a pokud se to příští rok doplní CRT motorkami, je to jen taková záplata a kvalitu závodů to hodně sníží! On to SPZka roztočil v MGP na obrovské peníze a teď, když to skoro krachuje, tak neví jak z toho a vymýšlí totální kraviny!

SPV (816) napsal 07.11.2011 v 14:28

Já vám neberu váš názor, proto mi prosím neberte ten můj...
Až vaše značka bude na dně, jsem zvědav na vaše reakce.

JP (206) napsal 07.11.2011 v 14:27

můj předchozí příspěvěk byl pro mambu54, aby si to náhodou někldo nevysvětlil špatně.

JP (206) napsal 07.11.2011 v 14:26

Jistě, pravidla jsou pravidla, ta se musí dodržovat, ovšem ve chvíli, kdy se z výkladní skříně jakou má být MOTO GP stane závod o 12 jezdcích, by trocha citu a schopnosti přijímat operativní rozhodnutí neškodila. Ukaž mi někoho, kdo by se zlobil, kdyby byl závod zastaven a začali znovu všichni. Víš, ono vždy trvat na pravidlech, která jsou dost pokřivená je přinejmenším diskutabilní. Komentovat tvé další poznámky nebudu. , ty "učiteli"

AKRO (-498) napsal 07.11.2011 v 14:18

Slunce11 - Ono to nebude jen karbonem! Nedávno tady byl článek, že karbon je asi to nejideálnější, co lze vyrobit a je to na rámy materiál budoucnosti! Dá se totiž vyrobit tuhý nebo měkčí jak je potřeba. U té Ducati je zřejmě problém jinde! Už jen to, že na ni zajel jen Stoner něco naznačuje. Zřejmě Italové spokojeni výsledky Stonera nějak zaspali s vývojem a nepochopím, že jim nebylo divné, že třeba Stoner jezdil první a Melandri na stejné motorce poslední! Už tady muselo být něco špatně! Ono to zřejmé podceňování Stonera, že jeho výsledky jsou způsobeny "brutální" Ducati, asi zapůsobily i na Rossiho, jinak by nemohl říci takový nebetyčný nesmysl, že Stoner nebyl schopen využít plný potenciál tak vynikajícího motocyklu jako je Ducati a docela chápu Stonera, že měl s Rossiho legraci, když s Ducati nebyl schopný zajet skoro nic! Nakonec i Burgess, který je známý jako hodně špatný prognostik, prohlásil, že Ducati je vynikající motocykl a problémy s přilnavostí předního kola on sám "vyřeší" během půl hodiny... Jak to nakonec dopadlo, jsme viděli všichni! Rossimu Dukna vyloženě nesedla a zoufalé pokusy s tím něco udělat stylem pokus omyl vedly jen k tomu, že Rossi nevěřil motorce a spíš se to zhoršovalo, než lepšilo! Navíc on jezdí špičku už 15 let a muselo to pro něho být psychicky hodně tvrdé, když jezdil okolo 7 místa a nebyla šance s tím něco dělat!

saci_ventil (292) napsal 07.11.2011 v 14:01

Huskova-Martenek ty si pojem

Kryšpín (7) napsal 07.11.2011 v 13:39

Že vás to, hoši, baví, na tyhle hlášky vůbec reagovat . Holt to berte, že je to jejich názor, neberte jim jej (ono to stejně asi nejde, i kdyby jste měli naprosto jasné a neprůstřelné argumenty), oni se tu vyblijí a když na to nikdo nezareaguje, tak tu blitku maximálně ještě párkrát zopakují a bude klid.

slunce11 (9) napsal 07.11.2011 v 13:39

SPV máme tu konec GP a prazvláštní diskuze.To Evo,Akro,Josef samozřejmě,že s vámi v něčem souhlasím,protože nemám růžové brýle Myslím,že kdyby jsme šly na pivo a necpal bych vám Rossiho,tak se z vás vyklubou dobrý kluci Ale nezlobte se na mě.Takovýho ubohýho chudáčka jako je SPV,to k vám řadit nebudu,protože čím on tady přispěl za ten rok,na to není jiný lék,než totální kopačku do držky!!! Problém je,že se jak chudák bude jen stále schovávat za klávesnicí.Co se SPV sejít??? Osobně???!!!Promiňte mě,že budu zas chrlit žlutých keci,ale musím.Vale vyhrál na Hondě tituli v GP,potom co mu podobný jelita jako je SPV plácali,že to je Hondou,šel k Yamaze,která se věcně válela s Biagim po zemi,opět Rossi titulu i po tom co se mu Max vysmíval,že s Yamahou si pohřbil kariéru.Porazil Maxe.Setého,vyškolil Chorcheho,Stonera.A co dál??? Šel k Ducati v cca 31 letech po devíti titulech.Zatím co už pár lidí s kterýma se Rossi pral to maj na háku a jezděj ve Ferari.Co se stalo to víme.Narazil na Carbon,kterej vyžaduje naprosto jiný jízdní styl,po celé své kariéře na hliníku.Ve 32 letech,kde už člověk nemá takovou fizičku a pud sebezáchovy je jinde.Stoner to dokázal jel na hraně o 10 let mladší a je jasný,že když se naučíš na nervózním Carbonu,tak potom co vlezeš na poslušný hliník,tak dokonale válíš,což letos potvrdil.Ale z hliníku na Carbon je problém.KDYBY SI SPV BYL ALESPOŇ TROCHU INTELIGENTNÍ,COŽ TY NEJSEŠ,TAK ROVNÁŠ STONEROVI VÝSLEDKY,AŽ MU BUDE 32 LET S VÝSLEDKY ROSSIHO VE 32 LETECH.KLIDNĚ SI TO VYTETUJ NA HRUĎ,ABYS NEZAPOMĚL POROVNAT!!!

Nuvolari (2329) napsal 07.11.2011 v 12:57

SPV: Tebe fakt tloukli v dětství po hlavě pánvičkou, jinak si tvé výplody neumím vysvětlit.

Nuvolari (2329) napsal 07.11.2011 v 12:55

mamba54:




TOPlist