Moto3 se představuje

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Prusa-#94 (90) napsal 08.10.2011 v 20:21

já tomu pořád nějak nerozumím. Jak může být levnější nějaká sekačka plná ventilů, vaček a jinch zbytečností oproti jednoduchýmu 2T? Jenom díky jednotný elektronice???

mike99 (322) napsal 08.10.2011 v 20:14

Alen: souhlas

Milosek.m: si zabil

Neviem ci ma niekto ten pocit, ale z MotoGP sa stava obycajna seria ako kdekolvek inde na svete! Nebolo zavodenie v MotoGP o vyvoji a o tom, ze taketo vecicky, ci motor, elektroniku a dalsie nikde inde nenajdete? Z Moto2 sa uz seria stala z Moto 3 bude od buducej sezony . Tam by som to este pochopil, ze chcu prilakat mlade talenty k sportu za relativne "male" peniaze, ale o Moto 2, no radsej nic .

Zda sa to len mne alebo tie tovarne, teda Yamaha a Honda sa stazuju, ze nemaju peniaze a hladaju sponzora na zavodenie. (Neviem ake cisla maju Ducati a Suzuki, ale ak niekto viete, tak to sem hodte) Zavodenie Hondy v F1 ich stalo 400 milionov dolarov rocne a vykaslali sa na to.

//www.mediafax.cz/sport/2794407-Tym-F1-Honda-bude-pokracovat

V roku 2010 Honda predala takmer 27 milionov kusov motocyklov, automobilov a motorových strojov a nemaju peniaze na MotoGP. Predali viac vyrobkov ako v roku 2009, nejazdia ani F1 a stale nemaju prasulky na MotoGP? Chapem, ze sa zucastnuju zavodenia asi hlavne v Japonsku na domacej pode, ale potom kolko ich stoji MotoGP. Viac ako tych 400 milionov dolarov?

//www.svetmotocyklov.sk/clanky/aktuality/312-honda-predaje-a-vyroba-za-rok-2010

A este k tomu, ako povedal Rossi o tych testovacich dnov, aby sa usetrili peniaze. Zmluvny jazdec ma 8 dni, ale tovaren si moze najat hocikoho ineho a testuju aj tak a este musia zaplatit aj jazdca. Takze dalsie skvele pravidlo na znizenie nakladov.

A usetrilo by sa aj na tom, keby sa tak casto nemenili stale pravidla! Od roku 2007 na 800 ccm, od roku 2012 zase naspat na 1000 ccm. Fakt super, nalievaju peniaze na vyvoj v motoriek od 2007 ako napriklad Yamaha, aby boli viac konkurencieschopny v rokoch 2008, 2009 a 2010 a potom to zase zmenia a vsetci peniaze sa v podstate vyhodili "zbytocne".

Aj ja vezmem uver z banky na jednu sezonu a som tam Prida sa niekto a moze spravit tim s dvomi alebo tromi jazdcami

posmiros (40) napsal 08.10.2011 v 19:39

Marex> proč by se ušetřilo na vývoji? motokrosy maj třídu do 250 4T

Marex (2592) napsal 08.10.2011 v 19:16

Celkem mne mrzí,že neklaply ty 450 jednobuchy z motokrosových a supermoto závoďáků. (takhle by se ušetřilo na vývoji). Ty dva převody taky nechápu. Sucho a mokro?

josef58 (860) napsal 08.10.2011 v 18:37

jednotná elektronika-dobře, ale mám tomu rozumnět tak, že bude jediný dodavatel? Pokud ano, tak výnosný byznys pro "vítěze veřejné" zakázky.

neznamyScooterD (1117) napsal 08.10.2011 v 18:01

daleko důležitější podle mě je, že to jezdí o >6s pomalejc, než 125cy 2T budu se opakovat, fuck off 4T

Milosek.m (1) napsal 08.10.2011 v 17:36

12tísíc éček a maximalně 8x za sezonu=pohoda přiští GP startuju taky,když je to tak lacný

Nuvolari (2329) napsal 08.10.2011 v 15:59

Zajímalo by mě, kolik bude vážit samotná motorka. Jestli víc, než 80 kg, což předpokládám, tak budou mít zase výhodu hobiti...

TyD (69) napsal 08.10.2011 v 14:49

AKRA asi potěší zavedení váhového limitu včetně jezdce I když těch 148 kg neni nic moc.

GSXJarda (274) napsal 08.10.2011 v 13:55

co sledujou tím pravidlem,že jen dva převody?

green (21) napsal 08.10.2011 v 13:42

Tak extraliga ještě snad.. Liga mistrů, nebo MS - tak to už kua ani omylem..

sxs525 (138) napsal 08.10.2011 v 13:25

proč to furt musej omezovat pravidlama jak to bylo nádherný ty 6tiválce ve 250de co točili 20000 před 40ti lety moto GP je přece extraliga né nějaká charita

Alen (0) napsal 08.10.2011 v 13:13

Já preferuji žádná pravidla To by byly závody...

Mr.Dreamer (46) napsal 08.10.2011 v 12:07

Ta pravidla mi připadají jako poměrně rozumná. Vznikne tak snad konkurenceschopné prostředí a ceny únosné i pro menší teamy. Ale jak to skutečně dopadne ukáže až praxe .

Kubát (1404) napsal 08.10.2011 v 11:34

na druhou stránku jasně definované, a na první pohled snad i levné. hlavně to pravidlo o jednotné elektronice. elektronika je totiž zabiják moderního závodění

Venda (33) napsal 08.10.2011 v 11:17

Docela pozdě mě to příjde na zveřejnování pravidel.Každopádně 2T

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist