Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
já tomu pořád nějak nerozumím. Jak může být levnější nějaká sekačka plná ventilů, vaček a jinch zbytečností oproti jednoduchýmu 2T? Jenom díky jednotný elektronice???
Neviem ci ma niekto ten pocit, ale z MotoGP sa stava obycajna seria ako kdekolvek inde na svete! Nebolo zavodenie v MotoGP o vyvoji a o tom, ze taketo vecicky, ci motor, elektroniku a dalsie nikde inde nenajdete? Z Moto2 sa uz seria stala z Moto 3 bude od buducej sezony . Tam by som to este pochopil, ze chcu prilakat mlade talenty k sportu za relativne "male" peniaze, ale o Moto 2, no radsej nic .
Zda sa to len mne alebo tie tovarne, teda Yamaha a Honda sa stazuju, ze nemaju peniaze a hladaju sponzora na zavodenie. (Neviem ake cisla maju Ducati a Suzuki, ale ak niekto viete, tak to sem hodte) Zavodenie Hondy v F1 ich stalo 400 milionov dolarov rocne a vykaslali sa na to.
V roku 2010 Honda predala takmer 27 milionov kusov motocyklov, automobilov a motorových strojov a nemaju peniaze na MotoGP. Predali viac vyrobkov ako v roku 2009, nejazdia ani F1 a stale nemaju prasulky na MotoGP? Chapem, ze sa zucastnuju zavodenia asi hlavne v Japonsku na domacej pode, ale potom kolko ich stoji MotoGP. Viac ako tych 400 milionov dolarov?
A este k tomu, ako povedal Rossi o tych testovacich dnov, aby sa usetrili peniaze. Zmluvny jazdec ma 8 dni, ale tovaren si moze najat hocikoho ineho a testuju aj tak a este musia zaplatit aj jazdca. Takze dalsie skvele pravidlo na znizenie nakladov.
A usetrilo by sa aj na tom, keby sa tak casto nemenili stale pravidla! Od roku 2007 na 800 ccm, od roku 2012 zase naspat na 1000 ccm. Fakt super, nalievaju peniaze na vyvoj v motoriek od 2007 ako napriklad Yamaha, aby boli viac konkurencieschopny v rokoch 2008, 2009 a 2010 a potom to zase zmenia a vsetci peniaze sa v podstate vyhodili "zbytocne".
Aj ja vezmem uver z banky na jednu sezonu a som tam Prida sa niekto a moze spravit tim s dvomi alebo tromi jazdcami
Celkem mne mrzí,že neklaply ty 450 jednobuchy z motokrosových a supermoto závoďáků. (takhle by se ušetřilo na vývoji). Ty dva převody taky nechápu. Sucho a mokro?
proč to furt musej omezovat pravidlama jak to bylo nádherný ty 6tiválce ve 250de co točili 20000 před 40ti lety moto GP je přece extraliga né nějaká charita
Ta pravidla mi připadají jako poměrně rozumná. Vznikne tak snad konkurenceschopné prostředí a ceny únosné i pro menší teamy. Ale jak to skutečně dopadne ukáže až praxe .
na druhou stránku jasně definované, a na první pohled snad i levné. hlavně to pravidlo o jednotné elektronice. elektronika je totiž zabiják moderního závodění
já tomu pořád nějak nerozumím. Jak může být levnější nějaká sekačka plná ventilů, vaček a jinch zbytečností oproti jednoduchýmu 2T? Jenom díky jednotný elektronice???
Alen: souhlas
Milosek.m: si zabil
Neviem ci ma niekto ten pocit, ale z MotoGP sa stava obycajna seria ako kdekolvek inde na svete! Nebolo zavodenie v MotoGP o vyvoji a o tom, ze taketo vecicky, ci motor, elektroniku a dalsie nikde inde nenajdete? Z Moto2 sa uz seria stala z Moto 3 bude od buducej sezony . Tam by som to este pochopil, ze chcu prilakat mlade talenty k sportu za relativne "male" peniaze, ale o Moto 2, no radsej nic .
Zda sa to len mne alebo tie tovarne, teda Yamaha a Honda sa stazuju, ze nemaju peniaze a hladaju sponzora na zavodenie. (Neviem ake cisla maju Ducati a Suzuki, ale ak niekto viete, tak to sem hodte) Zavodenie Hondy v F1 ich stalo 400 milionov dolarov rocne a vykaslali sa na to.
//www.mediafax.cz/sport/2794407-Tym-F1-Honda-bude-pokracovat
V roku 2010 Honda predala takmer 27 milionov kusov motocyklov, automobilov a motorových strojov a nemaju peniaze na MotoGP. Predali viac vyrobkov ako v roku 2009, nejazdia ani F1 a stale nemaju prasulky na MotoGP? Chapem, ze sa zucastnuju zavodenia asi hlavne v Japonsku na domacej pode, ale potom kolko ich stoji MotoGP. Viac ako tych 400 milionov dolarov?
//www.svetmotocyklov.sk/clanky/aktuality/312-honda-predaje-a-vyroba-za-rok-2010
A este k tomu, ako povedal Rossi o tych testovacich dnov, aby sa usetrili peniaze. Zmluvny jazdec ma 8 dni, ale tovaren si moze najat hocikoho ineho a testuju aj tak a este musia zaplatit aj jazdca. Takze dalsie skvele pravidlo na znizenie nakladov.
A usetrilo by sa aj na tom, keby sa tak casto nemenili stale pravidla! Od roku 2007 na 800 ccm, od roku 2012 zase naspat na 1000 ccm. Fakt super, nalievaju peniaze na vyvoj v motoriek od 2007 ako napriklad Yamaha, aby boli viac konkurencieschopny v rokoch 2008, 2009 a 2010 a potom to zase zmenia a vsetci peniaze sa v podstate vyhodili "zbytocne".
Aj ja vezmem uver z banky na jednu sezonu a som tam Prida sa niekto a moze spravit tim s dvomi alebo tromi jazdcami
Marex> proč by se ušetřilo na vývoji? motokrosy maj třídu do 250 4T
Celkem mne mrzí,že neklaply ty 450 jednobuchy z motokrosových a supermoto závoďáků. (takhle by se ušetřilo na vývoji). Ty dva převody taky nechápu. Sucho a mokro?
jednotná elektronika-dobře, ale mám tomu rozumnět tak, že bude jediný dodavatel? Pokud ano, tak výnosný byznys pro "vítěze veřejné" zakázky.
daleko důležitější podle mě je, že to jezdí o >6s pomalejc, než 125cy 2T budu se opakovat, fuck off 4T
12tísíc éček a maximalně 8x za sezonu=pohoda přiští GP startuju taky,když je to tak lacný
Zajímalo by mě, kolik bude vážit samotná motorka. Jestli víc, než 80 kg, což předpokládám, tak budou mít zase výhodu hobiti...
AKRA asi potěší zavedení váhového limitu včetně jezdce I když těch 148 kg neni nic moc.
co sledujou tím pravidlem,že jen dva převody?
Tak extraliga ještě snad.. Liga mistrů, nebo MS - tak to už kua ani omylem..
proč to furt musej omezovat pravidlama jak to bylo nádherný ty 6tiválce ve 250de co točili 20000 před 40ti lety moto GP je přece extraliga né nějaká charita
Já preferuji žádná pravidla To by byly závody...
Ta pravidla mi připadají jako poměrně rozumná. Vznikne tak snad konkurenceschopné prostředí a ceny únosné i pro menší teamy. Ale jak to skutečně dopadne ukáže až praxe .
na druhou stránku jasně definované, a na první pohled snad i levné. hlavně to pravidlo o jednotné elektronice. elektronika je totiž zabiják moderního závodění
Docela pozdě mě to příjde na zveřejnování pravidel.Každopádně 2T